NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: ise » dt. maig 05, 2009 7:41 pm

Bueno precioses me'n vaig a mirar el futbol!

: kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd :
ise
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: miriameta » dt. maig 05, 2009 8:03 pm

ise ha escrit:
Com prova l'aniversari preciosa???

Doncs mira, en teoria, aquesta setmana acabo a les 7 però ja m'ho montaré per plegar a les 6, o sigui que per allà a les 6.20 - 6.30 arribaria a la botiga. Que et faré anar malament? :o-o:

Hola wapisima!!!!! l´aniversari va be va be!!! soc protagonista avui. Mesta sentant be!!!

Com mas de fer anar malament si de l´insti plego a les 6 i 5.. tranquila, no corris. :)

muacssssss!!!

tu com estas wapa???? :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: miriameta » dt. maig 05, 2009 8:04 pm

ise ha escrit:
miriameta ha escrit:Nenes!!! ja tinc la roba interior!!!!!!! :p :-)ok: :-)ok: :-)ok: ::-) ::-) ::-)

I la foto on és???? hehehe

Dema me veuras jejejej :p
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: cuca lleida » dt. maig 05, 2009 8:15 pm

hola hola que tal?????
veig que aixo s'anime!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
que tal tot??
us contestare en general, esstic molt cansadeta per posarme al dia detingudament, ho sento

JA HE ACABAT LES TUTTORIESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
El dinar dels amics va anar super be!!! vem triumfar i el tiramisu de la ise tambe, jejejeje tot eren "piropos" :-)ok:

ise llunetta veu anar a veure la boda de la boscana?¿????
ise te animo a que continuis am el teu repte!!!
lluneta anims am el teu repte i am els estudis,peron recorda desccansar!!!! ja kede menos pel canto del loco :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
miriameta espero que hagis tingut un molt bon dia, que way lo de la roba interior...segur que estas molt .sexyyyy (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-) ja kede menos per acabar el curs....l'ultim esprint!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nuvia que tal tot??estas preciosa am els vestidets!! i animss que nomes quede l'esprint final per acabar
amelie que tal tot??
gemma on tas??? :-/ :-/ :-/
pacresoll diiiiuen que mica en mmica s'omple la pica.....aixi que paciencia am el pis

Bueno princeses he fet el que he pogut.....si me deixo algo o algu ha sigut sense voler, ho sento no us ho preneu malament.

molts nmolts besitos per totes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

dema veurem a la miri de princesaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa se me pose la pell de gallina
:-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

MOLTS MOLTS MUAKISS
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dt. maig 05, 2009 8:31 pm

Nenes! Ara que entro jo no hi deu haver ningú... :-( quina me... res he estat estudiant fins ara i ara em fico a fer un powerpoint que els hi vull passar demà... en fi... que us anava a dir... no sé si baixaré demà... es que en tinc ganes però no sé què fer!!!! :-)) En tinc moltes moltes ganes... no et molestarem miri?? Te fa il.lu que vinguem o prefereixes anar-hi sola??
Cuca si que vem anar-hi a veure la b oda però només des de la porta... feia cosa entrar-hi però va star molt bé, estava tot preciós... quines ganes!!!
Isee... recorda que has d'anar a veure el Rubén per demanar cita pels 4!!!! Ja em diràs alguna cosa...
Lo del dia 4 pos si no es pot no es pot però ja no podrem en tot l'estiu. L'altre cap de setmana que té festa és el 25 però celebrem el meu cumple amb la colla, i l'altre que té festa és el 15 d'agost i marxem de vacances així que la cosa està complicada... quina me... :-( :-(
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: miriameta » dt. maig 05, 2009 8:33 pm

cuca lleida ha escrit:hola hola que tal?????
veig que aixo s'anime!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
que tal tot??
us contestare en general, esstic molt cansadeta per posarme al dia detingudament, ho sento

JA HE ACABAT LES TUTTORIESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
El dinar dels amics va anar super be!!! vem triumfar i el tiramisu de la ise tambe, jejejeje tot eren "piropos" :-)ok:

ise llunetta veu anar a veure la boda de la boscana?¿????
ise te animo a que continuis am el teu repte!!!
lluneta anims am el teu repte i am els estudis,peron recorda desccansar!!!! ja kede menos pel canto del loco :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
miriameta espero que hagis tingut un molt bon dia, que way lo de la roba interior...segur que estas molt .sexyyyy (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-) ja kede menos per acabar el curs....l'ultim esprint!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nuvia que tal tot??estas preciosa am els vestidets!! i animss que nomes quede l'esprint final per acabar
amelie que tal tot??
gemma on tas??? :-/ :-/ :-/
pacresoll diiiiuen que mica en mmica s'omple la pica.....aixi que paciencia am el pis

Bueno princeses he fet el que he pogut.....si me deixo algo o algu ha sigut sense voler, ho sento no us ho preneu malament.

molts nmolts besitos per totes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

dema veurem a la miri de princesaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa se me pose la pell de gallina
:-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

MOLTS MOLTS MUAKISS

Hola wapetona!!!!!

gràcies!!!!

dema sere una mica princesa sip :p pero nomes perque portare un gran vestit!!!!!!! :) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: cuca lleida » dt. maig 05, 2009 8:36 pm

HOLA PRINCESESSSSSSSSSSSSSSSSSS
dema ffarem el que la miri digui,
si vols que vinguem vindreem si vols anar soleta pos ho dius que cap problema! :-)) :-)) jo tinc la tarde lliure, aixi que com vulgueu!
MIRI TU DECIDEIXES
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: miriameta » dt. maig 05, 2009 8:37 pm

lluneta29 ha escrit:Nenes! Ara que entro jo no hi deu haver ningú... :-( quina me... res he estat estudiant fins ara i ara em fico a fer un powerpoint que els hi vull passar demà... en fi... que us anava a dir... no sé si baixaré demà... es que en tinc ganes però no sé què fer!!!! :-)) En tinc moltes moltes ganes... no et molestarem miri?? Te fa il.lu que vinguem o prefereixes anar-hi sola??
Cuca si que vem anar-hi a veure la b oda però només des de la porta... feia cosa entrar-hi però va star molt bé, estava tot preciós... quines ganes!!!
Isee... recorda que has d'anar a veure el Rubén per demanar cita pels 4!!!! Ja em diràs alguna cosa...
Lo del dia 4 pos si no es pot no es pot però ja no podrem en tot l'estiu. L'altre cap de setmana que té festa és el 25 però celebrem el meu cumple amb la colla, i l'altre que té festa és el 15 d'agost i marxem de vacances així que la cosa està complicada... quina me... :-( :-(

Wapetonaaa!! jo avui estare per aqui una estoneta llarga jejeje

a mi me fa molta ilu que vingueu!! molt contenta!! pero si has de baixar de la seu nomes per aixo.. me sap molt molt greu dona...
mamare no pot venir, monpare treballe i les amigues tambe treballen... aixi que... s no veniu vosaltres nomes me quede magermana..

:-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: cuca lleida » dt. maig 05, 2009 8:39 pm

tranki que jo me apunto ...pero meu de dir on es o us porto jo i me aneu indicant!! pq no tinc ni idea :-/
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dt. maig 05, 2009 8:42 pm

miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Nenes! Ara que entro jo no hi deu haver ningú... :-( quina me... res he estat estudiant fins ara i ara em fico a fer un powerpoint que els hi vull passar demà... en fi... que us anava a dir... no sé si baixaré demà... es que en tinc ganes però no sé què fer!!!! :-)) En tinc moltes moltes ganes... no et molestarem miri?? Te fa il.lu que vinguem o prefereixes anar-hi sola??

Wapetonaaa!! jo avui estare per aqui una estoneta llarga jejeje

a mi me fa molta ilu que vingueu!! molt contenta!! pero si has de baixar de la seu nomes per aixo.. me sap molt molt greu dona...
mamare no pot venir, monpare treballe i les amigues tambe treballen... aixi que... s no veniu vosaltres nomes me quede magermana..

:-()-) :-()-)

Doncs no se'n parli més allí estaré!!! Espero plegar aviat sinó... espero estar a lleida a les 5h... així que cuca si vols kdem i hi anem... no sé pas si ho sabré trobar la última vegada em vaig perdre!!! jejeje...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dt. maig 05, 2009 8:43 pm

cuca lleida ha escrit:tranki que jo me apunto ...pero meu de dir on es o us porto jo i me aneu indicant!! pq no tinc ni idea :-/

jo anire desde l´insti pero si vols quedem, o te porto jo i te paso a buscar o tu me segueixes amb el teu cotxe, com te vagi millor.
:)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dt. maig 05, 2009 8:43 pm

cuca lleida ha escrit:tranki que jo me apunto ...pero meu de dir on es o us porto jo i me aneu indicant!! pq no tinc ni idea :-/

Quedem i així també ens veiem... ja baixaré ja... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. maig 05, 2009 8:43 pm

miriameta ha escrit:

jo anire desde l´insti pero si vols quedem, o te porto jo i te paso a buscar o tu me segueixes amb el teu cotxe, com te vagi millor.

Jo també... si me voleu clar... =0-0-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. maig 05, 2009 8:44 pm

miriameta ha escrit:

Quina emoció titi!!!!!!!!!!!!!! Quina emoció....................................... :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dt. maig 05, 2009 8:44 pm

quedem com vulgueu! mees igual agafar el cotxe, no tinc problem!!!! si voleu podem kedar cap a les 17.30 aprox aixi lluneta baixes trankila i jo veig una miketa al nino
que us semble???
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: miriameta » dt. maig 05, 2009 8:46 pm

lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:

Jo us vui a totes!!!!!! No sabeu quant!!! ::love:: ::love:: ::love::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dt. maig 05, 2009 8:50 pm

miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:

Jo us vui a totes!!!!!! No sabeu quant!!! ::love:: ::love:: ::love::

i JO A VOSALTRES PQ DIGUEM QUE BAIXO PER TÚ EHHHH!!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dt. maig 05, 2009 8:50 pm

vaig a fer el sopar, digeu lloc i hora, mentres kedem a partir de les 17.30 ja me va be!!! muakis despres torno! :-))
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dt. maig 05, 2009 8:51 pm

cuca lleida ha escrit:quedem com vulgueu! mees igual agafar el cotxe, no tinc problem!!!! si voleu podem kedar cap a les 17.30 aprox aixi lluneta baixes trankila i jo veig una miketa al nino
que us semble???

Si vale... a les 17.30 em va bé!!! :-)ok: Si arribo a casa a les 15.30h al menys que pugui dinar i això i veure un moment al jordi i dsps ja vinc amb vosaltres!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. maig 05, 2009 8:51 pm

cuca lleida ha escrit:vaig a fer el sopar, digeu lloc i hora, mentres kedem a partir de les 17.30 ja me va be!!! muakis despres torno! :-))

Jo no tinc ganes de fer-me el sopar... :--( :--(
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants