NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: blackmamba » dc. ago. 19, 2009 1:52 pm

Giss ha escrit:Ninetes! jo ja sabeu que estic a Madrid, així que fins la setmana que ve no us podré veure!!!
Disfruteu molt...
Tara, carinyet, anima't... no és res greu oi? Jo quan ploro molt i se m'unflen els ulls em poso camamila amb un cotofluix... va bé... i para las ojeras hemoal!!! jajaja en serio! funciona!
Un besito a todas guapas!

Giss!!!!!!!!!!!!!! se te echa de menos por aquí!!!!! como va por allí??? espero que bien!!!! que ganitas de q vuelvas!!!!!!!!!!!

mua guapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dc. ago. 19, 2009 1:58 pm

nur_jor ha escrit:hola ninetes!!!

quant de moviment avui!!

avui hem aprofitat i hem estat tot el dia de compres comprat coses pel piset!! i demà continuarem! a veure si trobem cadires! que és lo unic què ens falta. 4 cadires blanques i no en trobem cap que ens agradi... es q som molt especials, jajaja!!!

tara, nineta! com estàs? espero que millor! ja faig tard per aconsellar-te, però jo quan ploro em mullo la cara per dissimular-ho... ànims!!!!

laiac! quina escapada!! per Cantabria!! aprofita per descansar que veig que ho necessites!! i... que dius? que teniem espies pel sopar? jajaja! deurien estar distrets... jajaja!!

papallona, vas molt enfeinada!

giss, que tal l'estança per Madrid?

elxa, ja t'ha arribat el vestit? que tal? recomanes la web? boda a la vista! fotos i cronica, eh!!! jejejee

torsaeann, aixi que estareu de vacances els dos? molt bé! disfruteu-les!

happiness, ara em passaré pel teu compte enrere a veure que passa amb el mossen...

estiu, que t'expliques?

black, per on pares?

ninetes, demà hi ha quedada? jo no podré venir, tenim coses a fer i aprofitem aquestes setmanes que els dos coincidim en vacances...

muas guapissimes!!

nur!!!!!!!!!!!!!!!!!

així q de compres eh!!!!! que guai!!!!!! que divertit!!!! a mi lo q me falten són calerons per poder gastar!!!! jajajajajaja

com va tot??? espero q be!!! que estàs de vacancetes!!!! uuueeeeee

::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dc. ago. 19, 2009 2:05 pm

tara ha escrit:Bona nit ninetes!

Gracies a totes per els anims i els consells, ara ja estic mes tranquila, la yaya ja ha anat a dormir i el nen esta preparant uns mojitosssssssssssss!

Dons aixi quedem per la setmana que ve!

Laiac que vagin ve aquestes vacancetes per cantabria!

Happiness, jo tambe crec que es massa aviat, que fareu tanta estona avans de sopar!

A les altres tinc moltes ganes de veure-us!!!!!!!!!!!!!!

mmmmmm, mojitos!!!! a veure si nosaltres ens bebem l'ampolla q tenim!!!! jejejejeje
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dc. ago. 19, 2009 2:09 pm

laiac ha escrit:Nineteeeeeeeessssss!!!!!

alaaaaaaaaaaaaaa, però la setmana que ve quedareu sense mi????????????????????
jijijijijiij :-/

nur-jor............ara ho provo!!!!!!

patunets

laiac!!!! quina foto més xula q t'has posat!!!! jejejejejeje. Veig q la nur t'ho va explicar molt bé com pujar les fotos!!!

ja has posat fotos a la crònica???? ara em passaré a mirar!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dc. ago. 19, 2009 2:12 pm

laiac ha escrit:Bon dia ninetes!!!!!

com es nota què és festa a Tarragona i moltes no treballeu o heu sortit de festa!!!!

jo tinc al fontaner aquí a casa des de les 8 del matí, i estava abaix amb ell però ara he pujat una estoneta a casa!!!!!!

No res ninetes, que amb això de les vacancetes no estem tan comunicades!!!!!ja tinc ganes de veureus!!!!

patunets!!!

jo he tingut festa a la feina!!!! jejeje

hem dormit fins tard i després hem anat a l'agència de viatjes a preguntar!!!! tenim ja un munt de catàlegs per mirar... aix, quantes lloc xulos i quantes coses q m'agradaria fer i llocs on m'agaradria anar!!!!!

veig q encara tinc mooooolta feina pel davant!!!! jejejeje

muaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: tara » dc. ago. 19, 2009 3:06 pm

Hola ninetes!

WooooooooooooooW, laiac quina foto!

Jo he anat a reus aquest mati, el nen m'ha regalat unes ulleres de sol per el meu sant!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. ago. 19, 2009 3:09 pm

Nenes...heu vist això??? jejeje m'ha fet gràcia!!!!!

viewtopic.php?t=14130&start=1300
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: blackmamba » dc. ago. 19, 2009 4:50 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Nenes...heu vist això??? jejeje m'ha fet gràcia!!!!!

viewtopic.php?t=14130&start=1300

jejejejeje, si esq... ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dc. ago. 19, 2009 4:53 pm

tara ha escrit:Hola ninetes!

WooooooooooooooW, laiac quina foto!

Jo he anat a reus aquest mati, el nen m'ha regalat unes ulleres de sol per el meu sant!

Es veritat!!! q ahir va ser el teu sant!!! felicitats atrassades!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. ago. 19, 2009 6:30 pm

Jopeta...que tranquilet està això, no???? aixx....
Jo marxo una estoneta al gym a veure si el meu cap deixa de pensar una mica i desprès anirè a cal papis a veure que diuen....
A la nit em passo un ratet, que total...estic soleta...

Tara...Felicitats atrasades, no hi havia pensat i mira que m'ha cosina también és diu com tu...però entre coses i altres...res de res.... :-()-)

Laiac....com va el fontaner?? ja haurà acabat l'hora que és, no??

Petonets a totes!!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Papallona* » dc. ago. 19, 2009 7:30 pm

uolaaaaaaaaaaaaaaa!! ninetes... tinc tanta gent a consulta que ja no puc ni connectar-me kines ganes que arrivi el cap de7mana!!

xcert avui m'ha arribat lo de vistaprint amb lo del padrino.. molt xuli ja us ho ensenyaré!!!! kines ganes!! jijiji

Laiac.. quan cronica nenaaa??????????'

aix Tara felicitats pel teu sant...

Hapii.. tu tampoc pares ehhhhhhhhhhh

nur.. quan faras el pedido dels banos????

petonets a totes wapis!!!!!!
:mu::
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: nupubo » dc. ago. 19, 2009 9:33 pm

blackmamba ha escrit:
nupubo ha escrit:
Giss ha escrit:ok gràcies per entendre-ho...
Un petó!

És que sapsa que passa? Que es que els vestits de núvia em perden. I encara que jo el tinc, no em canso e mirar-ne i mirar-ne i com que en parlàveu tant!! em feia venir ganes de veure com et quedava. Res més que això... Sempre entro en les cròniques i me'ls vaig mirant. Tots tenen el seu estil diferent i el seu encant. I em casaria mil vegades i anar-ho fent en tots aquells que em van agradant... jajaja...

Jo el vaig aconseguir amb aquella venda de mostrari del pronovias i el tinc a casa des del maig. Aproximadament un mes abans de la boda me l'adaptaran a les meves mides, pq clar agafant com referència meva talla, són dos talles més. Tot i que diuen que no sempre coincideix amb la talla que gastes amb roba normal.

Aquest finde me'l vol veure posat una amiga meva, així que serà la segona vegada que me'l provi. La veritat és que m'agrada molt.

el teu vestit és molt xulo nupubo!!! ja t'ho baig dir!!! jejejeje

muaks ::love:: ::love::

Moltes gràcies Black!! : kissd :
nupubo
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: nur_jor » dc. ago. 19, 2009 10:04 pm

hola ninetes!!!

aix!! aquesta setmana només em puc passar per aquí per les nits, quan estic tranquileta! avui tambe em remogut cel i terra per trobar unes cadires... i no em trobat res que ens agradi!! i una que ens ha agradat jo he dit "per fi!!!!"... pos la noia mira i mira i remira catalegs i al final ens diu: "ja no el fan aquest model..." bua!! quina emprenyada he agafat!! pos que la treguin de l'expositor!!! pos res... a seguir mirant... no sabrieu pas d'algun lloc on hi haguessin cadires xules?

i per la tarda he anat a la piscineta! tinc les galtes vermellissimes! jajaja!!

laiac, ja he vist que tens foto a l'avatar!! molt xula nena!! vaya momentazo, eh!!! jejeje!!
el noi que surt a les fotos és el meu xic! és que jo no tenia cotxe i ell em va portar, i es va estar per allà amb naltres! :-))

tara! felicitats amb una mica de retard!! no sabia que ahir era el teu sant!

black, ara a mirar catàlegs, eh!! ja teniu alguna idea d'on voleu anar de viatge?

happiness, que tal tema església? heu trobat solucio? ara em passaré pel teu post a veure que expliques

papallona, la comanda dels banos no corre pressa, quan ens posem d'acord totes i tinguem clar el què volem i la quantitat de cada cosa ho podriem fer totes juntes, no? no sé, com volgueu

giss, torsaeann, elxa, estiu, què us expliqueu!?

muas!!! ::love::
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dc. ago. 19, 2009 10:07 pm

demà no entraré fins la nit tambe...
aniré a passar el dia per Bcn, feu bondat i no escribiu massa, jajajaja!!
:-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·::
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: laiac » dc. ago. 19, 2009 11:39 pm

Ninetes!!!!!!!!!!!!!

Que bo no???? que guai el que diuen de nosaltres............jijijiji

tara...jo sincerament, em perdo amb els sants...sóc inútil per això....però FELICITAAAAATS i ja ens ensenyaras les ulleres eeee!!!!!

Ninetessss ja tinc les fotos de l'estiu2010...aixxxx que xulo noies!!!!!! ja fa dies que em vaig casar, i sembla que fes anys......quina passada.....sort que la setmaneta que ve un altre cop de lluna de mel!!!!

mrs.happines.....no et preocupis més dona, no pensis tan que ja et dic jo que un lloc o altre trobes segur per casar-te,,sinó posem un sant crist al meu jardí i us veniu a casar aquí!!!!!!

el fontaner ha de tornar demà a la tarda, ja tinc el dipòsit de les plaques solars en un altre lloc!!!!!!

giss...com va per madrid?????
nur_jor, que guai anar de compres i estar un parell de setmanes amb el xic...per cert, ja m'han dit que era el noi que hi havia al Castell!!!
papallona....he vist en alguna foto que vas saludar a la meva cosina oi???? no et va fer res que et conegués no???
torseann...on pares????????
blackmamba......com es troba el teu pare, com va tot????es que tans dies fora i no en sé res!!!!
elxa....ion marxeu aquests dies!!!!!!!! per cert, em va fer ilu veure't al CAstell, em pensava que el teu xic no es trobaria bé i no podries venir....almenys això vaig llegir al matí!!!!!

apaaaa ninetes.................bona nit!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: tara » dj. ago. 20, 2009 8:38 am

Bon dia ninetes!

Mola aixo que diuen, es que som les millors, pero hem de fer lo del post de les ninetes que va dir la gis, es molt bona idea!!!!!!!

Nenes gracies a totes "mas vale tarde que nunca" i els sants sempre costen de recordar a mi em passa el mateix!

Be ninetes no sabeu les ganes que tinc de veure-us!!!!!!!!!!

Quedada ja, i hem de parlar de lo del soparet amb els nens!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dj. ago. 20, 2009 8:39 am

Jo laiac, jo tampoc he vist les fotos i tinc unes ganessssssssssss!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dj. ago. 20, 2009 9:35 am

Nineteeeeeeeeeesssssss!!!!! bon diaaaaaaa!!!

quan vaig arribar de la India vaig veure algo de sopar amb ninetes i ninus però jo no me ne enterat!!! :-/ ..........i la setmana que ve.....tornem just el dissabte però no sé quan!!!!!!i el diumenge bateig!!!!!!!

Taraaaaaaa...es que entraria a la crònica i us posaria un munt de fotos, que ara ja n'he anat recopilant però es que si us haig de fer una bona crònica, fins que no arribi al restaurant què és el que no heu vist doncs....tardaré........jijijiji...................el meu papi m'ha revelat tres albumets petits......quan quedem ja els portaré si no us he pogut avançar res!!!!

ahir vaig arribar a les tantes a casa, però avui a veure si estic sola i ho començo......si és que en tinc ganes eeeeeeeeeeeee!!!!!!!

apa ninetes!!!!! que vagi molt bé el dia!!!!!!!!!!!i les que treballeu....ànim que som dijous!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dj. ago. 20, 2009 9:38 am

Ninetes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

seria molt demanar si em podeu ajudar en una coseta???????????? el meu home el dia 12 de setembre fa 30 ANYS!!!!!i li haig de fer algna cosa!!!!!ja tinc clar un regal que volia......però qin detallet li podria fer??estic mirant a vistprint de fer-li alguna pancarta per un soparet, o imans de quan era petit o algo!!!!!

aixxxxxxxxxxxxxxx.................quin embolic, i ja està aquí!!!

Gràcies ninetes......
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: torsaeann » dj. ago. 20, 2009 9:58 am

MOLTES FELICITATS TARA¡¡¡¡¡¡¡¡¡PERDONA PER SER ATRESSADES PERÒ NO VAIG ESTAR AHIR A CASA.... :-()-)

Com va tot? els ànims?
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants