hola ninetes!!!
aix!! aquesta setmana només em puc passar per aquí per les nits, quan estic tranquileta! avui tambe em remogut cel i terra per trobar unes cadires... i no em trobat res que ens agradi!! i una que ens ha agradat jo he dit "per fi!!!!"... pos la noia mira i mira i remira catalegs i al final ens diu: "ja no el fan aquest model..." bua!! quina emprenyada he agafat!! pos que la treguin de l'expositor!!! pos res... a seguir mirant... no sabrieu pas d'algun lloc on hi haguessin cadires xules?
i per la tarda he anat a la piscineta! tinc les galtes vermellissimes! jajaja!!
laiac, ja he vist que tens foto a l'avatar!! molt xula nena!! vaya momentazo, eh!!! jejeje!!
el noi que surt a les fotos és el meu xic! és que jo no tenia cotxe i ell em va portar, i es va estar per allà amb naltres!
tara! felicitats amb una mica de retard!! no sabia que ahir era el teu sant!
black, ara a mirar catàlegs, eh!! ja teniu alguna idea d'on voleu anar de viatge?
happiness, que tal tema església? heu trobat solucio? ara em passaré pel teu post a veure que expliques
papallona, la comanda dels banos no corre pressa, quan ens posem d'acord totes i tinguem clar el què volem i la quantitat de cada cosa ho podriem fer totes juntes, no? no sé, com volgueu
giss, torsaeann, elxa, estiu, què us expliqueu!?
muas!!!