NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: torsaeann » dj. ago. 20, 2009 9:59 am

Jo vull veure les fotos de la boda de la laiac? on son penjades? ja direu alguna cosa ehhh¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dj. ago. 20, 2009 10:02 am

Sobre quedar la setmana que bé jo tinc complicadet ja que marxem el dill.24 i tornem l'altre dill.31 i després ja a treballar....quina depre....jo solsament he tingut un mes......
Quan torni, el dia seguent a treballar i llavors ja serà vida normal per totes no?, que si foro cada dia i quedades més sovint¡¡¡¡¡

A part, tenim que quedar per fer cosetes per la Tara i tenim que fer el tema dels meus detalls...
Laia? com vas fer les targetes dels regals de boda? porfi ajudem que quan tingui això tenim molta feina que tenim que arreglar 100 regalitos....

US ESTIMOOOOOO NINETES¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. ago. 20, 2009 10:06 am

Bon dia ninetesss!!!!

Tara...teniu raó, seria bo fer el post de les "ninetes" pq clar...quan la gent de Tarragona entra aqui i veu que parlem de les nostres coses, penso que ja passen de continuar!!!!
A veure si la setmana vinent podem quedar totes per la tarda i res...parlem i parlem i parlem... és estrany que hagi passat una setmaneta sense veuren's...bé...jo ja fa dues...jejeje

Laiac...avui estic més tranquila...tenim temps i ja hem parlat totes les possibilitats...avui anem a veure al mossèn per dir-li el que pensem del que ha fet i a veure si li fa peneta i seguim amb la mateixa hora...jijijij ::-)
Papallona...no pares, no???? l'altre dia pensava..." Si ara els centres estan desbordats de gent, a l'hivern??? serà caòtic, no creus??? aixx.... quin mal rotllo!!!!!

Elxa, Torsaeann...on esteu???? jejeje. Disfruteu i descanseu que ens espera un any de feineta....

Black...que tal el pare?

Giss...com va tot????

Petonets a totesss!!!!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: tara » dj. ago. 20, 2009 10:08 am

Mireu com que n'hi ha que no poden, altres que no saben, dons cuan ja tornem a la rutina planegem alguna cosa amb els nens, pero no podra ser a casa meva que els meus pares ja hauran arribat!
Ahir parlant amb el nen em va dir de fer-ho al mas, no se a veure que us sembla!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dj. ago. 20, 2009 10:09 am

Torsaeann, ja t'ajudarem, nosaltres estem acabant de decidir-nos per els detalls, pero ho vull demanar ja, aixi que farem quedades de manualitats!

I hem de mirar tambe lo del galacticblum, a veure que hem de demanar encara que si vosaltres ho veieu massa aviat, ja ho demanare jo i ja m'ajudareu a fer els rams!
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. ago. 20, 2009 10:10 am

torsaeann ha escrit:Sobre quedar la setmana que bé jo tinc complicadet ja que marxem el dill.24 i tornem l'altre dill.31 i després ja a treballar....quina depre....jo solsament he tingut un mes......
Quan torni, el dia seguent a treballar i llavors ja serà vida normal per totes no?, que si foro cada dia i quedades més sovint¡¡¡¡¡

A part, tenim que quedar per fer cosetes per la Tara i tenim que fer el tema dels meus detalls...
Laia? com vas fer les targetes dels regals de boda? porfi ajudem que quan tingui això tenim molta feina que tenim que arreglar 100 regalitos....

US ESTIMOOOOOO NINETES¡¡¡¡¡¡¡

Hollleeeeee bonicaaa!!!!

A disfrutar dona que lo bueno se acaba pronto!!!!jejeje. Tens raó...en breu haurem de començar a ajudar a la Tara en tot el que necessiti i a tu también no pateixis que treurem temps d'on sigui. Tu ves preparant les cosetes i ja saps...jo per ara estic disponible i no marxo enlloc (jejejej) si necessites alguna coseta ho dius i llestos, ok??
Per cert, on aneu de vacancetes????
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dj. ago. 20, 2009 10:17 am

torseann!!!!! jo igual que tu......marxem el dilluns 24, tornem el 29 però entre que el 30 tenim bateig (de la filla de la que li va desgraciar el cabell del meu marit el dia abans de la boda) i el 31 ja a treballar!!!!!!!!!!
tindré un setembre de tortura!!!!!! però vaja......no hi vull pensar!!!!

Tic contenta, fa un moment, m'ha trucat la mestressa d'una posada superxula de cantabria que tenim lloc!!!!així que el dilluns, cotxe i cap a munt!!!!!!!!!!

Torseann.....les targetetes petites amb la foto???ja t'explicaré, però no té secret....i pel que faci falta....aquí estic eeeeee........

taraaaaaa m'he perdut alguna cosa dls vestits???ja vas anar a veure'ls amb ta mare??? i pel que fa la resta.....a fer ramets i el que faci falta!!!!que fueeeeeeeeeeerte ja vull que sigui gener!!!!!!jijijijijiji això de ser la primera no val.........!!!!

patuneeeeeeeeeeeeeeets!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. ago. 20, 2009 10:19 am

tara ha escrit:Mireu com que n'hi ha que no poden, altres que no saben, dons cuan ja tornem a la rutina planegem alguna cosa amb els nens, pero no podra ser a casa meva que els meus pares ja hauran arribat!
Ahir parlant amb el nen em va dir de fer-ho al mas, no se a veure que us sembla!

Quan quedem totes ja ho parlem i ho aclarim, no pateixis... Aquest mes és una mica complicat, no? per cert, una pregunteta...els rams de xupa-xups a qui els donareu? esk en alguna crònica he vist que uns els hi donen a les amigues, altres als nens...i no se...no m'ho he plantejat!!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dj. ago. 20, 2009 10:22 am

Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!

i això del post de les ninetes???????????? voleu fer un post només per nosaltres???????
Teniu raó...potser al veure que parlem massa de les nostres coses i ja no diuen res més!!!!

ostres..........ordenant les fotos acabo de veure que si que tinc un video!!!!!però no del ball, sinó de la sorpresa que ens van fer els de calanda!!!!!!

aixxxxxxx a veure quan faig crònica i ho penjo!!!!!!

Muaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dj. ago. 20, 2009 10:34 am

Laiac, no per ara encara no hi he anat, la mama esta de vacances i fins que no torni, pero divendres tinc hora a la blanca miret, mira per mirar i provar no perdo res!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dj. ago. 20, 2009 10:34 am

Papallona, nena no treballis tant que t'ens estressaras!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dj. ago. 20, 2009 12:56 pm

tara ha escrit:Laiac, no per ara encara no hi he anat, la mama esta de vacances i fins que no torni, pero divendres tinc hora a la blanca miret, mira per mirar i provar no perdo res!

aaaaaaaaaaaa jo que ja em pensava que ta mare l'havia vist!!!!!

i el divendres ella pot venir a Blanca miret??? amb qui hi aniràs????? jo no faig res eeeeeee..........jijijijijiji i puc aparcar una estoneta el meu marit!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dj. ago. 20, 2009 12:57 pm

eiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!

m'acaba de venir a veure una amiga...........i JA TINC VIDEO del ball!!!!!!!!!!!!!!! no tot sencer, és llàstima......però un tros SIIIIIIIIIIIIIIIII.......... que xulo recordar-ho!!!!!

apa ninetes, que el tinc a punt d'aixecar-se i encara no he fet el dinar!!!!!

fins desprésssssssssss!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: estiu2010 » dj. ago. 20, 2009 3:36 pm

Buenas com va x aqui???ja vei q i a agut moviment...Tara felicitats amb retras xo de totes aqestes tu qina ets???
estiu2010 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 20, 2009 5:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dj. ago. 20, 2009 3:38 pm

Laiac q guai ja li e explicat un mun de coses a mamare i magermana q em vas explicar del casament...esq a elles tmb els i agrada tot aixo i cm q nomes arriabr els i vaig ensenyar les fotos dons air al dir q anava a casa teva avui interrogatori.....jijijiji

Black ja saps el q faras????del casament vull dir faras ara una petita cerimonia o......
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: estiu2010 » dj. ago. 20, 2009 3:49 pm

Happi aixo de lesglesia fotali canya al mossen vosaltres i vau anar primer i fesli xantatge digali esq volen q creguem en deu i despres ens giren l'esquena etc etc montet un discurs...digali q fen aixo et fa perdre la fe!!!!potser funciona
L'ermita del roser de vilallonga nose q tal es xq cm et vai dir nose ni on es xo l'esglesia de sant marti esta força be es maqeuta i sino la del morell tambe es mol maca petiteta xo maca i nose si a paret delgada ja o fa la teva amiga....

Mira un llistat d'ermitesa prop de valls q e trobat nose si et servira de molt xo ja q u e buscat tu poso

Alcover Ermita del Remei, barroca//Ermita de les Virtuts, barroca

Bràfim Santuari de la Mare de Déu del Loreto, neoromànic

Montferri Santuari de la Mare de Déu de Montserrat

La Secuita Santuari modernista a Vistabella

La Selva del Camp Ermita de la Paretdelgada//Ermita de Sant Pere del Puig

Vallmoll Ermita del Roser, renaixentista

Valls Santuari de la Mare de Déu del Lledó, d'arquitectura popular

Vilallonga del Camp Ermita del Roser

http://www.costadaurada.info/d1/cultura ... p?ident=17

Aqui et paso el link tmb surten les esglesies espero q et serveixi d'ajuda
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: estiu2010 » dj. ago. 20, 2009 3:55 pm

Torsaeann i quins detallets hem de fer???esq nose q tens pensat fer...q guay jo ara aig de provar de fer una cosa i si em surt be ja us l'ensenyare i en podem fer per totes...jijijij!!!!

Nur_jor jolin aqestes cadires sortiran cares tan de tombar amunt i avall.....comprales a l'ikea q son barates i quan sen trenca una una altre al seu lloc!!!jijijij

Elxa q tal q eu amrxat alfinal???on eu anat???bueno ja ens explicaras

Giss como va por madrid??espero q bien!!

Ninetes aixi quan fem quedada????jo tinc ganes de veureus i dexplicarnos cosetes...

torsaeann mas de fer de agencia de viatge i mirarme x quan em surtiria anar de viatge...em penso q ja el tinc decidit del tot!!jijiji!!!

Un peto a totes!!!

=0-0-) =0-0-) !!!!!
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: estiu2010 » dj. ago. 20, 2009 4:05 pm

laiac ha escrit:eiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!

m'acaba de venir a veure una amiga...........i JA TINC VIDEO del ball!!!!!!!!!!!!!!! no tot sencer, és llàstima......però un tros SIIIIIIIIIIIIIIIII.......... que xulo recordar-ho!!!!!

apa ninetes, que el tinc a punt d'aixecar-se i encara no he fet el dinar!!!!!

fins desprésssssssssss!!!!!!!!!

Laiac jo el vull veureeeeee jolin...ja te lages pogut portar air q aixi l'ages vist!!!!

Bueno a la proxima l'ensenyes!!!

i a veure quan ens i posem :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) ja se q vau dir q tesperaries a les opos xo despres ja saps el q toca :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) !!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///:
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: tara » dj. ago. 20, 2009 5:00 pm

Estiu nena borra el missatge que surt el meu nom i el del meu nen, que sino ja donem masses pistes!
Imatge
tara

EntradaAutor: estiu2010 » dj. ago. 20, 2009 5:07 pm

tara ha escrit:Estiu nena borra el missatge que surt el meu nom i el del meu nen, que sino ja donem masses pistes!

ja esta i'm sorry i mira q se q ian espies i xafarderes x aqui xo cm q ens em fet tan nostre el foro sembla q sigui un xat on nomes poguem entrar nosaltres i no obviament no es aixi..!!!
Imatge
estiu2010

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants