NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: tara » dj. ago. 20, 2009 5:08 pm

Gracies nena!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dj. ago. 20, 2009 5:09 pm

Nena has vist el correu?

Us he enviat un mail a totes!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: blackmamba » dj. ago. 20, 2009 8:05 pm

tara ha escrit:Nena has vist el correu?

Us he enviat un mail a totes!

a mi no m'ha arribat!!! jooooooooooooo
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dj. ago. 20, 2009 8:09 pm

Ninetes... aquesta vegada de debò.... NOTICIÓN!!!!!!!!!!!!!!!!!

La vostra estimada BLACKMAMBA (como veis no necesito abuela xDD) se os casa en SEPTIEMBRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Falta per confirmar el dia, pero si si, esta vegada és de debò!!!!!! cerimònia íntima de 8 persones, només la família directa per a què el papi estigui a gust!!!

I d'aquí un ANYET just (si si, mireu el marcador) el gran bodorrio!!!!!

què us sembla???? espero que molt i molt bé!!!!

Així q ja sabeu... I need a dress!!!!!!! no se si blanc o com, però necessito un vestit!!! m'ajudareu, oi????

US ESTIMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dj. ago. 20, 2009 8:12 pm

Ninetes!! vaig a sopar i després me torno a connectar a veure si alguna heu vist el missatge....

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. ago. 20, 2009 9:01 pm

Bones ninetessss!!!!! ja torno a ser aqui....si que hi ha moviment per aqui, no???

Estiu....jopeta...t'ho agraeixo moltissim la currada que t'has hagut de fer en buscar i escriure tot el llistat d'esglèsies...t'ho agraeixo moltissim de veritat!!!! :-()-)
La qüestió esk la meva esglèsia era el Santuari de Mare de Déu del Lledó, pero al final avui no ens ha donat temps a parlar amb el mossén, però demà a la tarda baixo segurissim. Hem anat a Vilallonga, que per cert Torsaeann...gràcies per oferir-t'he a acompanyar-m'he a veure l'esglèsia, però venien también els pares. Això...hem estat amb els meus pares a l'ermita del Roser que es troba al costat del cementiri mateix...vaja, paret amb paret... i la noia que ens ha atès...genial! l'ermita és maqueta però amb ell no li ha convençut, pq era molt estreta i justament davant està la fàbrica de pinsos, no hi ha gens de parquing i es clar, hem vist desprès l'esglèsia i els pares han al.lucinat!. El pare s'ha quedat =0-0-) i es clar....veus l'ermita i l'esglèsia i directament et quedes amb la segona.
Si el mossén no ens segueix mantenint la hora que ja teniem al Lledó i no trobem cap solució doncs li direm que baixi a Vilallonga i ens casi allà. D'aquesta manera tindrem esglèsia i restaurant al mateix lloc!!!!
Desprès hem anat a veure a la DJ i ens ha donat el CD... tu Nur...ja el tenies, no????
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: blackmamba » dj. ago. 20, 2009 9:23 pm

Nenes!!!! veig q encara no heu vist la notícia!!!!

he estat mriant la web de kanacca i m'agradaria trobar algun vestit per aqui tgn semblant a aquest, molt senzill, a veure q us sembla!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nupubo » dj. ago. 20, 2009 9:26 pm

Ostras Black que guai! Com me n'alegro! Quina bona notícia el dia que tens el marcador a l'any just.... Clar que sí! I que fareu? Petonets guapa!
nupubo
:: supernúvia

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: blackmamba » dj. ago. 20, 2009 9:29 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Bones ninetessss!!!!! ja torno a ser aqui....si que hi ha moviment per aqui, no???

Estiu....jopeta...t'ho agraeixo moltissim la currada que t'has hagut de fer en buscar i escriure tot el llistat d'esglèsies...t'ho agraeixo moltissim de veritat!!!! :-()-)
La qüestió esk la meva esglèsia era el Santuari de Mare de Déu del Lledó, pero al final avui no ens ha donat temps a parlar amb el mossén, però demà a la tarda baixo segurissim. Hem anat a Vilallonga, que per cert Torsaeann...gràcies per oferir-t'he a acompanyar-m'he a veure l'esglèsia, però venien también els pares. Això...hem estat amb els meus pares a l'ermita del Roser que es troba al costat del cementiri mateix...vaja, paret amb paret... i la noia que ens ha atès...genial! l'ermita és maqueta però amb ell no li ha convençut, pq era molt estreta i justament davant està la fàbrica de pinsos, no hi ha gens de parquing i es clar, hem vist desprès l'esglèsia i els pares han al.lucinat!. El pare s'ha quedat =0-0-) i es clar....veus l'ermita i l'esglèsia i directament et quedes amb la segona.
Si el mossén no ens segueix mantenint la hora que ja teniem al Lledó i no trobem cap solució doncs li direm que baixi a Vilallonga i ens casi allà. D'aquesta manera tindrem esglèsia i restaurant al mateix lloc!!!!
Desprès hem anat a veure a la DJ i ens ha donat el CD... tu Nur...ja el tenies, no????

nenaaaaaaaaaaaaaaa

vaja, a veure si teniu sort i el mossèn us manté la hora, no??? i sinó, si l'església de vilallonga us ha agradat, doncs endavant!!!

però repeteixo, em sembla molt malament lo q ha fet aquest mossèn eh!!! almenys q li quedi clar q ha fet malament o q no ha estat just!!!

ànims guapa!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dj. ago. 20, 2009 9:36 pm

nupubo ha escrit:Ostras Black que guai! Com me n'alegro! Quina bona notícia el dia que tens el marcador a l'any just.... Clar que sí! I que fareu? Petonets guapa!

gràcies guapa!!!!!

doncs poca cosa, anirem a l'esglésa la meva familia i la seva (pares i germà i germana) en total serem 8, cerimònia íntima total, xq si convidem als germans de mon pare ja han de venir els dels pares del meu xicot i aixi un sinfin.... després suposo q mirarem a veure un restaurant q estigui més o menys bé per anar a celebrar una mica la boda i després no se si passarem la nit de noces en hotel o al nostre piset!!!!

lo q no se si farem un petit viatjet (hem d'estalviar) peròa mi m'agradaria anar ni q sigui 4-5 dies a París... xq m'encanta i hi vaig casi cada any desde el 2006... (vaig fer erasmus a frança), però no si si ens ho podrem permetre!!!! ggggg

així q ja veis, molt senzillet!!! però d'aquí un any la boda amb tots els convidats, l'únic q serà dferent serà la cerimònia a l'església, q no podrà ser una boda boda xq ja estarem casats, però ja ens ha dit el mossèn q algo ens farà (vamos, q no podrà dir lo de "nos hemos reunido aquí para celebrar la boda de...") serà una mica raret, però bueno!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. ago. 20, 2009 9:39 pm

blackmamba ha escrit:Nenes!!!! veig q encara no heu vist la notícia!!!!

he estat mriant la web de kanacca i m'agradaria trobar algun vestit per aqui tgn semblant a aquest, molt senzill, a veure q us sembla!!!

I pq no agafes aquest a través de la web??? és maquissim""""
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: nur_jor » dj. ago. 20, 2009 9:45 pm

Ais! Quin munt me de posar al dia!!
No dono a l'abast!
I em moro de son... se'm tanquen els ulls...
Es que hem anat a passar el dia per Bcn amb unes amigues (era el dia "solo chicas") i no em parat de caminat amunt i avall en tot lo dia! I ara estic rebentada... A més feia una calor impresionant!!! I a més del cansament estic xafada... La calor em xafa molt...
Ai ai ai...

Us contesto a totes en general, i men vaig a mimi:

He vist que comenteu lo de la comanda a la web de Julio... quan el feu compteu amb mi si hi soc a temps...

Per lo del sopar amb els xics jo tambe estic d'acord en deixar-ho per mes endavant, perque aquests dies faltem bastantes...

Tara, Torsaeann, aquí totes us ajudarem en el que faci falta. Ja sabeu: todas para una i una para todas!! jejeje
:: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

Estiu, si que ens sortiran cares les cadires, eh!! Buf... Mare meva!! Només són 4 cadires el que ens falta! Tots els mobles ja els tenim... però per 4 cadires no sé que farem! A Ikea ja hi vam anar a mirar, i no ens van agradar... jops! A continuar buscant!

Black!!!! Vaya noticion!!!!!!!!!!! FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
M'agrada molt la decisió que has pres, i faràs al teu pare molt feliç!!! I tu en tindràs un record bonic!!! Ais... penso que és lo millor que podies haver fet! Aps!! El vestit és molt maco! És aquest el que portaràs?

Happiness, has anat a veure la Blanca? A nosaltres també ens va donar el cd amb les demos, on hi han uns segons de varies cançons... està bé!
I per lo de l'església, feu bé en anar a parlar amb el mossen si la del Lledó era la vostra primera opció... i sinó a Vilallonga, que pel que dius és molt bonica!!

A totes petonets!!

Demà ja em posaré al dia millor en tots els post, que avui no puc amb la meva ànima... buf... a dormir!!!!!

Bona nit!! z... z... z... z... z...

::love::
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nupubo » dj. ago. 20, 2009 9:45 pm

Que guai Black! Això sí que és una bona notícia. Lo demés és lo de menys. L'important és que et podràs casar tranquilament tenint a ton pare amb tu. Que bé tia... De veritat. Ostras així que al setembre seràs una dona casada! I l'any que ve una bona celebració! És clar que sí! Escapeus uns dies a París. Ara hi ha bones ofertes... de veritat felicitats! Mua! :-)ok:
nupubo

EntradaAutor: blackmamba » dj. ago. 20, 2009 9:54 pm

Mrs. Happiness ha escrit:

I pq no agafes aquest a través de la web??? és maquissim""""

esq triguen de 30-40 dies en portarlo... i jo el necessito per abans!!!!! però m'encantaaaaaa
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dj. ago. 20, 2009 9:59 pm

nupubo ha escrit:Que guai Black! Això sí que és una bona notícia. Lo demés és lo de menys. L'important és que et podràs casar tranquilament tenint a ton pare amb tu. Que bé tia... De veritat. Ostras així que al setembre seràs una dona casada! I l'any que ve una bona celebració! És clar que sí! Escapeus uns dies a París. Ara hi ha bones ofertes... de veritat felicitats! Mua! :-)ok:

moltes gràcies preciosa!!!!! estic dels nervis!!!!!!!!!ggggggggggggggggggg

suposo q algo farem!! si no és Paris un altre lloc uns dies!!!!! quines ganes!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dj. ago. 20, 2009 10:04 pm

nur_jor ha escrit:Ais! Quin munt me de posar al dia!!
No dono a l'abast!
I em moro de son... se'm tanquen els ulls...
Es que hem anat a passar el dia per Bcn amb unes amigues (era el dia "solo chicas") i no em parat de caminat amunt i avall en tot lo dia! I ara estic rebentada... A més feia una calor impresionant!!! I a més del cansament estic xafada... La calor em xafa molt...
Ai ai ai...

Us contesto a totes en general, i men vaig a mimi:

He vist que comenteu lo de la comanda a la web de Julio... quan el feu compteu amb mi si hi soc a temps...

Per lo del sopar amb els xics jo tambe estic d'acord en deixar-ho per mes endavant, perque aquests dies faltem bastantes...

Tara, Torsaeann, aquí totes us ajudarem en el que faci falta. Ja sabeu: todas para una i una para todas!! jejeje
:: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

Estiu, si que ens sortiran cares les cadires, eh!! Buf... Mare meva!! Només són 4 cadires el que ens falta! Tots els mobles ja els tenim... però per 4 cadires no sé que farem! A Ikea ja hi vam anar a mirar, i no ens van agradar... jops! A continuar buscant!

Black!!!! Vaya noticion!!!!!!!!!!! FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
M'agrada molt la decisió que has pres, i faràs al teu pare molt feliç!!! I tu en tindràs un record bonic!!! Ais... penso que és lo millor que podies haver fet! Aps!! El vestit és molt maco! És aquest el que portaràs?

Happiness, has anat a veure la Blanca? A nosaltres també ens va donar el cd amb les demos, on hi han uns segons de varies cançons... està bé!
I per lo de l'església, feu bé en anar a parlar amb el mossen si la del Lledó era la vostra primera opció... i sinó a Vilallonga, que pel que dius és molt bonica!!

A totes petonets!!

Demà ja em posaré al dia millor en tots els post, que avui no puc amb la meva ànima... buf... a dormir!!!!!

Bona nit!! z... z... z... z... z...

::love::

gràcies guapa!!!!!! estic dels nervis!!!!!! gggggggggggg

el vestit és de l'estil q m'agradaria!!! però triguen 30-40 dies en portar-lo... i jo el necessito per abans!!!!

m'haureu d'ajudar a buscar un vestidet!!!!! quins nervissssssssssss
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nupubo » dv. ago. 21, 2009 12:12 am

Black i pq no mires a Universal núvies de Tarragona? Pq si en veus un que encara que no sigui tant tant de núvia. Són bastant ràpids en arreglar-los si cal. Tot és mirar-ho...
nupubo

EntradaAutor: nur_jor » dv. ago. 21, 2009 12:30 pm

nupubo ha escrit:Black i pq no mires a Universal núvies de Tarragona? Pq si en veus un que encara que no sigui tant tant de núvia. Són bastant ràpids en arreglar-los si cal. Tot és mirar-ho...

tu hi vas anar a universal nuvies? que tal?
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Papallona* » dv. ago. 21, 2009 2:40 pm

BLACKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

FElicitats!! que no havia entrat!!! que guai nena... veus. .poket a p oket però prenent decisions!!!!

ei m'agrada aquest vestit!!!!
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: nupubo » dv. ago. 21, 2009 3:52 pm

nur_jor ha escrit:
nupubo ha escrit:Black i pq no mires a Universal núvies de Tarragona? Pq si en veus un que encara que no sigui tant tant de núvia. Són bastant ràpids en arreglar-los si cal. Tot és mirar-ho...

tu hi vas anar a universal nuvies? que tal?
Sí. Allí hi vaig comprar un vestit per una boda i em van atendre molt bé. Tenen molts models diferents. Però un munt eh? La dona que em va atendre m'ho va ensenyar. De núvia moltíssims. Tants que fins i tot em vaig atavalar. Aquí hi vaig anar a informar-me'n abans que sortís lo de la oferta de pronovias.
nupubo

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants