Autor: blackmamba » dj. ago. 20, 2009 8:05 pm
tara ha escrit:Nena has vist el correu?
Us he enviat un mail a totes!

Autor: blackmamba » dj. ago. 20, 2009 8:09 pm

Autor: blackmamba » dj. ago. 20, 2009 8:12 pm

Autor: Mrs. Happiness » dj. ago. 20, 2009 9:01 pm
i es clar....veus l'ermita i l'esglèsia i directament et quedes amb la segona.

Autor: blackmamba » dj. ago. 20, 2009 9:23 pm

Autor: nupubo » dj. ago. 20, 2009 9:26 pm

Autor: blackmamba » dj. ago. 20, 2009 9:29 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Bones ninetessss!!!!! ja torno a ser aqui....si que hi ha moviment per aqui, no???
Estiu....jopeta...t'ho agraeixo moltissim la currada que t'has hagut de fer en buscar i escriure tot el llistat d'esglèsies...t'ho agraeixo moltissim de veritat!!!!![]()
La qüestió esk la meva esglèsia era el Santuari de Mare de Déu del Lledó, pero al final avui no ens ha donat temps a parlar amb el mossén, però demà a la tarda baixo segurissim. Hem anat a Vilallonga, que per cert Torsaeann...gràcies per oferir-t'he a acompanyar-m'he a veure l'esglèsia, però venien también els pares. Això...hem estat amb els meus pares a l'ermita del Roser que es troba al costat del cementiri mateix...vaja, paret amb paret... i la noia que ens ha atès...genial! l'ermita és maqueta però amb ell no li ha convençut, pq era molt estreta i justament davant està la fàbrica de pinsos, no hi ha gens de parquing i es clar, hem vist desprès l'esglèsia i els pares han al.lucinat!. El pare s'ha quedati es clar....veus l'ermita i l'esglèsia i directament et quedes amb la segona.
Si el mossén no ens segueix mantenint la hora que ja teniem al Lledó i no trobem cap solució doncs li direm que baixi a Vilallonga i ens casi allà. D'aquesta manera tindrem esglèsia i restaurant al mateix lloc!!!!
Desprès hem anat a veure a la DJ i ens ha donat el CD... tu Nur...ja el tenies, no????

Autor: blackmamba » dj. ago. 20, 2009 9:36 pm
nupubo ha escrit:Ostras Black que guai! Com me n'alegro! Quina bona notícia el dia que tens el marcador a l'any just.... Clar que sí! I que fareu? Petonets guapa!

Autor: Mrs. Happiness » dj. ago. 20, 2009 9:39 pm
blackmamba ha escrit:Nenes!!!! veig q encara no heu vist la notícia!!!!
he estat mriant la web de kanacca i m'agradaria trobar algun vestit per aqui tgn semblant a aquest, molt senzill, a veure q us sembla!!!

Autor: nur_jor » dj. ago. 20, 2009 9:45 pm

Autor: nupubo » dj. ago. 20, 2009 9:45 pm

Autor: blackmamba » dj. ago. 20, 2009 9:54 pm
Mrs. Happiness ha escrit:blackmamba ha escrit:Nenes!!!! veig q encara no heu vist la notícia!!!!
he estat mriant la web de kanacca i m'agradaria trobar algun vestit per aqui tgn semblant a aquest, molt senzill, a veure q us sembla!!!
I pq no agafes aquest a través de la web??? és maquissim""""

Autor: blackmamba » dj. ago. 20, 2009 9:59 pm
nupubo ha escrit:Que guai Black! Això sí que és una bona notícia. Lo demés és lo de menys. L'important és que et podràs casar tranquilament tenint a ton pare amb tu. Que bé tia... De veritat. Ostras així que al setembre seràs una dona casada! I l'any que ve una bona celebració! És clar que sí! Escapeus uns dies a París. Ara hi ha bones ofertes... de veritat felicitats! Mua!

Autor: blackmamba » dj. ago. 20, 2009 10:04 pm
nur_jor ha escrit:Ais! Quin munt me de posar al dia!!
No dono a l'abast!
I em moro de son... se'm tanquen els ulls...
Es que hem anat a passar el dia per Bcn amb unes amigues (era el dia "solo chicas") i no em parat de caminat amunt i avall en tot lo dia! I ara estic rebentada... A més feia una calor impresionant!!! I a més del cansament estic xafada... La calor em xafa molt...
Ai ai ai...
Us contesto a totes en general, i men vaig a mimi:
He vist que comenteu lo de la comanda a la web de Julio... quan el feu compteu amb mi si hi soc a temps...
Per lo del sopar amb els xics jo tambe estic d'acord en deixar-ho per mes endavant, perque aquests dies faltem bastantes...
Tara, Torsaeann, aquí totes us ajudarem en el que faci falta. Ja sabeu: todas para una i una para todas!! jejeje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Estiu, si que ens sortiran cares les cadires, eh!! Buf... Mare meva!! Només són 4 cadires el que ens falta! Tots els mobles ja els tenim... però per 4 cadires no sé que farem! A Ikea ja hi vam anar a mirar, i no ens van agradar... jops! A continuar buscant!
Black!!!! Vaya noticion!!!!!!!!!!! FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
M'agrada molt la decisió que has pres, i faràs al teu pare molt feliç!!! I tu en tindràs un record bonic!!! Ais... penso que és lo millor que podies haver fet! Aps!! El vestit és molt maco! És aquest el que portaràs?
Happiness, has anat a veure la Blanca? A nosaltres també ens va donar el cd amb les demos, on hi han uns segons de varies cançons... està bé!
I per lo de l'església, feu bé en anar a parlar amb el mossen si la del Lledó era la vostra primera opció... i sinó a Vilallonga, que pel que dius és molt bonica!!
A totes petonets!!
Demà ja em posaré al dia millor en tots els post, que avui no puc amb la meva ànima... buf... a dormir!!!!!
Bona nit!! z... z... z... z... z...

Autor: nupubo » dv. ago. 21, 2009 12:12 am

Autor: nur_jor » dv. ago. 21, 2009 12:30 pm
nupubo ha escrit:Black i pq no mires a Universal núvies de Tarragona? Pq si en veus un que encara que no sigui tant tant de núvia. Són bastant ràpids en arreglar-los si cal. Tot és mirar-ho...

Autor: Papallona* » dv. ago. 21, 2009 2:40 pm
blackmamba ha escrit:Nenes!!!! veig q encara no heu vist la notícia!!!!

Autor: nupubo » dv. ago. 21, 2009 3:52 pm
Sí. Allí hi vaig comprar un vestit per una boda i em van atendre molt bé. Tenen molts models diferents. Però un munt eh? La dona que em va atendre m'ho va ensenyar. De núvia moltíssims. Tants que fins i tot em vaig atavalar. Aquí hi vaig anar a informar-me'n abans que sortís lo de la oferta de pronovias.nur_jor ha escrit:nupubo ha escrit:Black i pq no mires a Universal núvies de Tarragona? Pq si en veus un que encara que no sigui tant tant de núvia. Són bastant ràpids en arreglar-los si cal. Tot és mirar-ho...
tu hi vas anar a universal nuvies? que tal?