NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: nupubo » dv. ago. 21, 2009 3:55 pm

A més n'hi ha de tots els preus i si vols ho pots pagar en diferents mensualitats. I sense interessos... Je je...
nupubo
:: supernúvia

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: nur_jor » dv. ago. 21, 2009 4:49 pm

Ais... quina ilusio!! ::love::
nur_jor l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 28, 2009 2:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: blackmamba » dv. ago. 21, 2009 6:27 pm

nupubo ha escrit:A més n'hi ha de tots els preus i si vols ho pots pagar en diferents mensualitats. I sense interessos... Je je...

jaaaaaaaaaaaaa, però estem una mic a pobres i el vestit de l'any q vé ja em costa 1700 i ma mare no em regala res...

per tant pel d'ara com a molt me vull gastar 300... però com a molt molt!!! vull algo super senzill, fins i tot q després pugui aprofitar!!!!

la nur ja m'ha donat idees!!!! jejejeje

muaaaaaaaaaaaaaaa

::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: nupubo » dv. ago. 21, 2009 7:22 pm

blackmamba ha escrit:
nupubo ha escrit:A més n'hi ha de tots els preus i si vols ho pots pagar en diferents mensualitats. I sense interessos... Je je...

jaaaaaaaaaaaaa, però estem una mic a pobres i el vestit de l'any q vé ja em costa 1700 i ma mare no em regala res...

per tant pel d'ara com a molt me vull gastar 300... però com a molt molt!!! vull algo super senzill, fins i tot q després pugui aprofitar!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaa

Crec que n'hi ha per menys de 300 euros. Però si la Nur ja t'ha donat idees. Doncs perfecte! A veure que tal... ja aniràs informant. Petonets guapa!
nupubo

EntradaAutor: nur_jor » dv. ago. 21, 2009 7:25 pm

nupubo ha escrit:
blackmamba ha escrit:

muaaaaaaaaaaaaaaa

Crec que n'hi ha per menys de 300 euros. Però si la Nur ja t'ha donat idees. Doncs perfecte! A veure que tal... ja aniràs informant. Petonets guapa!

A Universal Nuvies tambe tenen vestits de nuvia per menys de 300 euros? Juer! Tenen de tot en aquesta botiga!! :-))
Black! Ves-hi a fer una ullada tambe, nena!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nupubo » dv. ago. 21, 2009 8:20 pm

És que ja us dic que n'hi ha de tots els estils i preus. Almenys així era quan hi vaig anar i si Black busca también un vestit que després pugui aprofitar... I si no también hi ha més botigues on hi ha vestits de cerimònia o de festa... O también hi ha la opció que he llegit per aquí d'un Adolfo Domínguez... No sé tot és mirar-ho... Tu Black a fer un tomet i a mirar que hi ha por ahi... Tarraco, Reus o on sigui...
nupubo

EntradaAutor: blackmamba » dv. ago. 21, 2009 9:48 pm

nupubo ha escrit:
blackmamba ha escrit:

muaaaaaaaaaaaaaaa

no dona, no em malinterpretis!!!! si totes les idees les tinc en compte!!! també em passaré per aquí!!! però necessito a les meves ninetes xq sinó tindré q anar jo solaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

mua muaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » ds. ago. 22, 2009 12:13 pm

Aiiixxxxx....que aquest post cada cop està més avall!!!!!! l'hem de mantenir también, no???
Nupbuo....com es presenta el finde?????
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: nur_jor » ds. ago. 22, 2009 1:10 pm

Oi tant!! Amunt!!! :-///:
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nupubo » ds. ago. 22, 2009 2:47 pm

blackmamba ha escrit:
nupubo ha escrit:
blackmamba ha escrit:

muaaaaaaaaaaaaaaa

no dona, no em malinterpretis!!!! si totes les idees les tinc en compte!!! també em passaré per aquí!!! però necessito a les meves ninetes xq sinó tindré q anar jo solaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

mua muaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love::

És clar dona! Que no te malinterpreto... jejeje... Me n'alegro tant per vosaltres... Mua!!
nupubo

EntradaAutor: nupubo » ds. ago. 22, 2009 2:50 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Aiiixxxxx....que aquest post cada cop està més avall!!!!!! l'hem de mantenir también, no???

Bé el finde... Cansa dir-ho però... de festa major per aquí a la meva comarca... jejejeje... Aprofitant al màxim els últims dies de vacances...

I tu que tal tens lo del tema esglèsia? I el finde que tal?
nupubo

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. ago. 23, 2009 9:32 pm

nupubo ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:Aiiixxxxx....que aquest post cada cop està més avall!!!!!! l'hem de mantenir también, no???

Bé el finde... Cansa dir-ho però... de festa major per aquí a la meva comarca... jejejeje... Aprofitant al màxim els últims dies de vacances...

Hola wapiii!!!! jo el finde no gaire coseta diferent....a fer un tomb a Cambrils ahir a la tarda, a sopar i avui hem estat a la masia, vaja...piscineta!!!! que bè s'estava!!!!!! jejejje
El tema de l'esglèsia???? encara no és segur res....quan ho sàpiga...us informo immediatament!!!! estic desitjant tenir això enllestit!!!!!jejejeje. A partir d'aqui començarem mirar models de invitacions i res....poc a poc...tu que tal ho portes????
Mrs. Happiness

EntradaAutor: jennytgn » dl. ago. 24, 2009 8:53 am

bon dia!!!!!!
jennytgn

Entrades: 1588
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 10:09 am

EntradaAutor: estiu2010 » dl. ago. 24, 2009 10:05 am

Bon dia!!!

Avui dilluns a treballar...el cap de setmana ma passat volant....aixo q ell agi anat de nit i a la tarda entrenar no me ne donat conta i ja era diumenge i ja men anava a dormir....!!!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. ago. 24, 2009 12:22 pm

estiu2010 ha escrit:Bon dia!!!

Avui dilluns a treballar...el cap de setmana ma passat volant....aixo q ell agi anat de nit i a la tarda entrenar no me ne donat conta i ja era diumenge i ja men anava a dormir....!!!!

A mi también se m'ha passat el finde rapidíiisssiiimmmm!!!!! per certs aspectes...però buff....!!!jejejej
Jenny Bon dia...com es presenta la setmaneta???
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nupubo » dt. ago. 25, 2009 7:41 am

Mrs. Happiness ha escrit:
nupubo ha escrit:

Hola wapiii!!!! jo el finde no gaire coseta diferent....a fer un tomb a Cambrils ahir a la tarda, a sopar i avui hem estat a la masia, vaja...piscineta!!!! que bè s'estava!!!!!! jejejje
El tema de l'esglèsia???? encara no és segur res....quan ho sàpiga...us informo immediatament!!!! estic desitjant tenir això enllestit!!!!!jejejeje. A partir d'aqui començarem mirar models de invitacions i res....poc a poc...tu que tal ho portes????

Doncs mira jo ho tinc més o menys aparcat, perquè no he fet res més. Tinc les invitacions a punt d'imprimir i m'han d'arribar les capsetes on les posaré (ho explico al meu compte enrere). Les deixaré a punt només per a que al desembre hi posi uns bombonets i ja les tancaria a punt per repartir.

Tinc también el fotògraf que fins fa dues setmanes encara no ho tenia tancat. I ara m'he de posar amb el tema dels detallets pels invitats etc. Jo volia fer per les dones ventalls. Simplememt pq m'agraden i els trobo funcionals, no pq quan em casi hagi de fer molta calor... jejejej... i pels homes el més segur que obridors de botella. No sé... Encara m'he d'acabar de decidir i a veure d'on ho puc treure més bé...

El viatge el tinc ja decidit i me l'estan preparant dos amigues que sempre se'ls fan elles i els surt molt més bé de preu. I quan els preus estiguin millor agafarem els bitllets d'avió. Serà Nova York + Riviera Maya.

Tema flors com que se n'encarrega l'hotel... Només caldrà que em decideixi pel ram i les flors de solapa. Pel cotxe no caldrà més que algún llacet pq jo em vesteixo al mateix hotel...

I no sé què més... Vaig también decidint la música...

Què més hi ha que ara no se m'acudeixi? Els tràmits de l'expedient matrimonial también estan en marxa...
nupubo

EntradaAutor: jennytgn » dt. ago. 25, 2009 8:19 am

Mrs. Happiness ha escrit:
estiu2010 ha escrit:Bon dia!!!

A mi también se m'ha passat el finde rapidíiisssiiimmmm!!!!! per certs aspectes...però buff....!!!jejejej
Jenny Bon dia...com es presenta la setmaneta???

Bon dia :-)

Pues bien, bien... aún tengo todas las tardes libres!! y en estas dos semanas tengo que decidirme por un fotografo!!
jennytgn

EntradaAutor: jennytgn » dt. ago. 25, 2009 8:20 am

Nupubo si lo tienes todo controladisimo!!

Sabeis si a la primera prueba hay que ir ya con los zapatos y ropa interior??

Y alguna tienda de zapatos??
jennytgn

EntradaAutor: nupubo » dt. ago. 25, 2009 8:51 am

jennytgn ha escrit:Nupubo si lo tienes todo controladisimo!!

Sabeis si a la primera prueba hay que ir ya con los zapatos y ropa interior??

Y alguna tienda de zapatos??

Hola jennytgn,

He intentado tener lo máximo posible durante el verano pq es mi época que vacaciones. Soy maestra y sé que cuando empieza el curso escolar voy muy atareada con mil historias del colegio. Jejeje...

A ver en mi caso el vestido lo compré con la oferta que hicieron pronovias de venta de muestrario. O sea que no es un vestido que me hayan hecho nuevo para mi. Si no que me lo van a adaptar a mis medidas un mes antes. Con lo cual yo no voy a seguir el mismo proceso que las demás. El vestido ya lo tengo. Lo único que te puedo decir es que cuando yo vaya en marzo voy a tener que ir con el calzado y ropa interior pq me van a coger al medida de los bajos y todo lo demás. Además recomiendan por si quieres mirar-te velo y demás que vayas con el peinado que más o menos llevarás ese día para escoger los complementos acorde con el estilo.

Tu ya tienes vestido?
nupubo

EntradaAutor: nupubo » dt. ago. 25, 2009 8:56 am

jennytgn el calzado te lo puedes mirar en algunas tiendas de vestidos de novia. Pero si vas muy agoviada y no sabes donde ir también lo puedes encontrar centralizado (quiero decir muchos tipos y estilos de calzado en unh mismo sitio) en El tocador de la novia (Barcelona). Si entras en su web lo verás. Puedes ir ahí. Hay dos tiendas y luego también se pueden hacer pedidos online...

Yo no lo cogí ahí pero lo conozco pq me estoy mirando el velo y el cojín para los anillos allí, a parte de complementos... Yo me los compré en una zapatería de Barcelona en Fabra i Puig.

Besitos guapa!
nupubo

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants