Autor: nupubo » dv. ago. 21, 2009 3:55 pm

Autor: nur_jor » dv. ago. 21, 2009 4:49 pm

Autor: blackmamba » dv. ago. 21, 2009 6:27 pm
nupubo ha escrit:A més n'hi ha de tots els preus i si vols ho pots pagar en diferents mensualitats. I sense interessos... Je je...

Autor: nupubo » dv. ago. 21, 2009 7:22 pm
Crec que n'hi ha per menys de 300 euros. Però si la Nur ja t'ha donat idees. Doncs perfecte! A veure que tal... ja aniràs informant. Petonets guapa!blackmamba ha escrit:nupubo ha escrit:A més n'hi ha de tots els preus i si vols ho pots pagar en diferents mensualitats. I sense interessos... Je je...
jaaaaaaaaaaaaa, però estem una mic a pobres i el vestit de l'any q vé ja em costa 1700 i ma mare no em regala res...
per tant pel d'ara com a molt me vull gastar 300... però com a molt molt!!! vull algo super senzill, fins i tot q després pugui aprofitar!!!!
la nur ja m'ha donat idees!!!! jejejeje
muaaaaaaaaaaaaaaa
![]()
![]()

Autor: nur_jor » dv. ago. 21, 2009 7:25 pm
nupubo ha escrit:Crec que n'hi ha per menys de 300 euros. Però si la Nur ja t'ha donat idees. Doncs perfecte! A veure que tal... ja aniràs informant. Petonets guapa!blackmamba ha escrit:nupubo ha escrit:A més n'hi ha de tots els preus i si vols ho pots pagar en diferents mensualitats. I sense interessos... Je je...
jaaaaaaaaaaaaa, però estem una mic a pobres i el vestit de l'any q vé ja em costa 1700 i ma mare no em regala res...
per tant pel d'ara com a molt me vull gastar 300... però com a molt molt!!! vull algo super senzill, fins i tot q després pugui aprofitar!!!!
muaaaaaaaaaaaaaaa
![]()
![]()

Autor: nupubo » dv. ago. 21, 2009 8:20 pm

Autor: blackmamba » dv. ago. 21, 2009 9:48 pm
nupubo ha escrit:Crec que n'hi ha per menys de 300 euros. Però si la Nur ja t'ha donat idees. Doncs perfecte! A veure que tal... ja aniràs informant. Petonets guapa!blackmamba ha escrit:nupubo ha escrit:A més n'hi ha de tots els preus i si vols ho pots pagar en diferents mensualitats. I sense interessos... Je je...
muaaaaaaaaaaaaaaa
![]()
![]()

Autor: Mrs. Happiness » ds. ago. 22, 2009 12:13 pm

Autor: nupubo » ds. ago. 22, 2009 2:47 pm
blackmamba ha escrit:nupubo ha escrit:Crec que n'hi ha per menys de 300 euros. Però si la Nur ja t'ha donat idees. Doncs perfecte! A veure que tal... ja aniràs informant. Petonets guapa!blackmamba ha escrit:nupubo ha escrit:A més n'hi ha de tots els preus i si vols ho pots pagar en diferents mensualitats. I sense interessos... Je je...
muaaaaaaaaaaaaaaa
![]()
![]()
no dona, no em malinterpretis!!!! si totes les idees les tinc en compte!!! també em passaré per aquí!!! però necessito a les meves ninetes xq sinó tindré q anar jo solaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
mua muaaaaaaaaaaaaa![]()

Autor: nupubo » ds. ago. 22, 2009 2:50 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Aiiixxxxx....que aquest post cada cop està més avall!!!!!! l'hem de mantenir también, no???
Nupbuo....com es presenta el finde?????

Autor: Mrs. Happiness » dg. ago. 23, 2009 9:32 pm
nupubo ha escrit:Mrs. Happiness ha escrit:Aiiixxxxx....que aquest post cada cop està més avall!!!!!! l'hem de mantenir también, no???
Bé el finde... Cansa dir-ho però... de festa major per aquí a la meva comarca... jejejeje... Aprofitant al màxim els últims dies de vacances...
I tu que tal tens lo del tema esglèsia? I el finde que tal?

Autor: estiu2010 » dl. ago. 24, 2009 10:05 am

Autor: Mrs. Happiness » dl. ago. 24, 2009 12:22 pm
estiu2010 ha escrit:Bon dia!!!
Avui dilluns a treballar...el cap de setmana ma passat volant....aixo q ell agi anat de nit i a la tarda entrenar no me ne donat conta i ja era diumenge i ja men anava a dormir....!!!!

Autor: nupubo » dt. ago. 25, 2009 7:41 am
Mrs. Happiness ha escrit:nupubo ha escrit:Mrs. Happiness ha escrit:Aiiixxxxx....que aquest post cada cop està més avall!!!!!! l'hem de mantenir también, no???
Bé el finde... Cansa dir-ho però... de festa major per aquí a la meva comarca... jejejeje... Aprofitant al màxim els últims dies de vacances...
I tu que tal tens lo del tema esglèsia? I el finde que tal?
Hola wapiii!!!! jo el finde no gaire coseta diferent....a fer un tomb a Cambrils ahir a la tarda, a sopar i avui hem estat a la masia, vaja...piscineta!!!! que bè s'estava!!!!!! jejejje
El tema de l'esglèsia???? encara no és segur res....quan ho sàpiga...us informo immediatament!!!! estic desitjant tenir això enllestit!!!!!jejejeje. A partir d'aqui començarem mirar models de invitacions i res....poc a poc...tu que tal ho portes????

Autor: jennytgn » dt. ago. 25, 2009 8:19 am
Mrs. Happiness ha escrit:estiu2010 ha escrit:Bon dia!!!
Avui dilluns a treballar...el cap de setmana ma passat volant....aixo q ell agi anat de nit i a la tarda entrenar no me ne donat conta i ja era diumenge i ja men anava a dormir....!!!!
A mi también se m'ha passat el finde rapidíiisssiiimmmm!!!!! per certs aspectes...però buff....!!!jejejej
Jenny Bon dia...com es presenta la setmaneta???

Autor: jennytgn » dt. ago. 25, 2009 8:20 am

Autor: nupubo » dt. ago. 25, 2009 8:51 am
jennytgn ha escrit:Nupubo si lo tienes todo controladisimo!!
Sabeis si a la primera prueba hay que ir ya con los zapatos y ropa interior??
Y alguna tienda de zapatos??

Autor: nupubo » dt. ago. 25, 2009 8:56 am