NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: blackmamba » dt. ago. 25, 2009 9:10 pm

nupubo ha escrit:
blackmamba ha escrit:
nupubo ha escrit:
blackmamba ha escrit:
jennytgn ha escrit:Nupubo si lo tienes todo controladisimo!!

Sabeis si a la primera prueba hay que ir ya con los zapatos y ropa interior??

Y alguna tienda de zapatos??

a mi en pronovias me dijeron q si lo tenía q lo llevara a la primera prueba, y q sinó escogiera algo de allí... xq claro, hasta q no llevas los zapatos no te cogen el bajo ni nada!!!

yo los zapatos los compré en el tocador de la novia!!! en barcelona. tienen mucho y de mucho precios!!! yo como gasto un num 40 y solo les quedaba ese numero y otro me los dejaron por 50 euros!!!!

yo iria alli a echar un vistazo!!!!

Ala Black!!! tens l'altre compte enrere!! Això vol dir que tens data?

siiiiiiiiiiiii, 12 de setembre!!! :-///: :-///: :-///: :-///:

Tia que guai!!! Es que encara no havia entrat al teu post!! Guai! Guai!! Doncs moltíssimes felicitats per la teva inminent boda!! jejeje... En part era el que volies i ho has aconseguit! :-///:

gràcies guapa!!!! si esq com tot a la meva vida havia de ser ràpid i raro xDDDD

ara q estic dels nervis eh!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: nupubo » dt. ago. 25, 2009 9:15 pm

blackmamba ha escrit:
nupubo ha escrit:
blackmamba ha escrit:
nupubo ha escrit:
blackmamba ha escrit:

a mi en pronovias me dijeron q si lo tenía q lo llevara a la primera prueba, y q sinó escogiera algo de allí... xq claro, hasta q no llevas los zapatos no te cogen el bajo ni nada!!!

yo los zapatos los compré en el tocador de la novia!!! en barcelona. tienen mucho y de mucho precios!!! yo como gasto un num 40 y solo les quedaba ese numero y otro me los dejaron por 50 euros!!!!

Tia que guai!!! Es que encara no havia entrat al teu post!! Guai! Guai!! Doncs moltíssimes felicitats per la teva inminent boda!! jejeje... En part era el que volies i ho has aconseguit! :-///:

gràcies guapa!!!! si esq com tot a la meva vida havia de ser ràpid i raro xDDDD

ara q estic dels nervis eh!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::

Dona!! No m'extranya en absolut!! Passar de pensar que et casaves dins d'11 mesos (que eren els últims plans...) a passar a casar-te d'aquí a 2 setmanes canvia, eh???? però no et preocupis pq segur que serà molt i molt maco. Tan intim i sense nervis per patir per tot lo demés. Els teus més propers i vosaltres dos. Per Déu que romàntic!!! Que feliç que serà ton pare i vosaltres es clar!
nupubo
:: supernúvia

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: blackmamba » dt. ago. 25, 2009 9:32 pm

bueno, pensa q l'altra boda és manté igual... l'únic q fem aquesta, que és la de veritat, amb mon pare... com tu dius molt romàntica!!!! o rara, no se... pero bueno, més rara serà l'any q vé, q haurà de ser renovació de vots o algo semblant!!! xDDDD

un petó guapaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: nupubo » dt. ago. 25, 2009 10:22 pm

blackmamba ha escrit:bueno, pensa q l'altra boda és manté igual... l'únic q fem aquesta, que és la de veritat, amb mon pare... com tu dius molt romàntica!!!! o rara, no se... pero bueno, més rara serà l'any q vé, q haurà de ser renovació de vots o algo semblant!!! xDDDD

un petó guapaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::

Deixa't estar de raro o no raro! És la teva boda! I la l'altra renovació de vots si vols. Però no hi ha escrit enlloc com ha de ser una boda per a que no sigui rara. Viu-la al màxim! I tot lo demés són tonteries!

Que m'alegro molt per tu!! Molts, molts i molts petonets preciosa!!
nupubo

EntradaAutor: nupubo » dt. ago. 25, 2009 10:52 pm

jennytgn ha escrit:pues es de detalles y esta muy bien de precios! yo acabo de pedir muestras para ver que me gusta más!!

http://picasaweb.google.com/madrid906

Por cierto jennytgn como se piden??
nupubo

EntradaAutor: jennytgn » dc. ago. 26, 2009 8:25 am

blackmamba ha escrit:
nupubo ha escrit:
blackmamba ha escrit:

bieeeeeeeeeen!!! tia en dos semanas estaras casada!!!!!!!!!!!!! ::love::

me alegro guapi!! espero que todo vaya bien!! ya te ire leyendo!!
jennytgn
:: núvia de bronze

Entrades: 1588
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 10:09 am

EntradaAutor: jennytgn » dc. ago. 26, 2009 8:27 am

nupubo ha escrit:
jennytgn ha escrit:pues es de detalles y esta muy bien de precios! yo acabo de pedir muestras para ver que me gusta más!!

yo llame ayer al telefono que pone en la web, le pedi unas muestras y en una semana me llega a casa contra rembolso.
jennytgn

EntradaAutor: Nata|ia » dc. ago. 26, 2009 9:27 am

tambien se puede por mail!! yo qiero pedirle abanicos, pero esperare pq aun nose si dorados o plateados xD

nenissss ayer fui a aire... ohhhhhhh menamorao!!!!!!!! en mi cuenta atras colgare fotos ahora a ver q opinais xD
Imatge
Imatge
Nata|ia
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1135
Membre des de: ds. maig 03, 2008 10:09 am

EntradaAutor: Nata|ia » dc. ago. 26, 2009 9:28 am

per cert black enhorabonaaaaaaaaaaaaaa q content estara el teu pare!!!! me n'alegro molt molt per tu wapi!!!
Imatge
Imatge
Nata|ia

EntradaAutor: Nata|ia » dc. ago. 26, 2009 9:32 am

Mrs. Happiness ha escrit:
Nata|ia ha escrit:Aissss m'acabeu d'estressar!!!!! si que teniu coses!!! jo entre que d'aqui al febrer he de presentas el projecte final de la carrera i que treballare jornada completa m puc tornar boja xD... ah i enllestir la casa que sols fa dos mesos que la tenim!!!

La setmana q ve obren llistes per reservar esglesia!!! menys mal, perque fa un any que hi vaig al darrere i se m'ha fet super llarg!! esperem que no hi hagi problema.. el dilema vindra despres... q si tindrem esglesia, pero NO TINDRE CURA!!!!!!!! aisss quin lioooo

per lo demes ja tinc el restaurant desde fa un any, el fotograf tambe,les invitacions les fara el fotograf, els detallets pensats, el dj i la musica classica per lesglesia quedarem entrat el setembre.. i el vestit hi ha un que em te gairebe convençuda, pero esperare al setembre que tindran totes les col.leccions completes...
aiiisss pero falta moltttt!! la floristeria que m'encantaria tenir a bloomie del foro, el cotxe que ens portara... i tots els complements (sabates, arrecades...aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii jaja

I explican's....ets de la zona de Tarragona????? i a quina esglèsia esteu esperant????? jopeta....espero que tingueu sort!!!!

Hapii bonica! a la primera kdd de les tarragonines quan encara no ereu ninetes surto jo a les fotos jaja, pero despres entre acabar la carrera i comprar-nos la casa nova no he podut entrar tant al foro i menys temps he tingut per poder anar a kdadas qina mer....

soc d'un poble aprop del vendrell, fem el banquet a l'hotel dolce sitges i l'esglesia la de vilafranca del penedes, el que passa que com que no som de vilafranca, a partir del dia 15 obren llistes per apuntar la data i tal, pero el mossen d'alli no ens vol/pot casar pq no som del municipi...podem reservar esglesia pero hem d buscar un cura q vingui a casarnos... potser un show.. aixi q a reservar hora i dia que no tindrem problema pq es divendres i els mossens de vilafranca tmpoc casen divendres... pero com q a nosaltres no ens serveix cap cura dalli es igual.

al meu compte enrere ho explico pel principi i hi han fotos del lloc etc.. encara q ara penjare unes quantes mes q he trobat jiji...
Imatge
Imatge
Nata|ia

EntradaAutor: jennytgn » dc. ago. 26, 2009 9:39 am

Nata|ia ha escrit:tambien se puede por mail!! yo qiero pedirle abanicos, pero esperare pq aun nose si dorados o plateados xD

nenissss ayer fui a aire... ohhhhhhh menamorao!!!!!!!! en mi cuenta atras colgare fotos ahora a ver q opinais xD

Pues nena hay un monton de abanicos agotados asi que evs mirandotelo ya!!

ahora ire a tu cuenta atras!!
jennytgn

EntradaAutor: nupubo » dc. ago. 26, 2009 9:40 am

jennytgn ha escrit:
nupubo ha escrit:

yo llame ayer al telefono que pone en la web, le pedi unas muestras y en una semana me llega a casa contra rembolso.

Gracias jennytgn!! Lo provaré...
nupubo

EntradaAutor: nupubo » dc. ago. 26, 2009 9:45 am

Nata|ia ha escrit:tambien se puede por mail!! yo qiero pedirle abanicos, pero esperare pq aun nose si dorados o plateados xD

Sí!!!! fotos, fotos!!! Me encanta mirar vestidos de novia!! Venga que te daremos nuestra opinión...
nupubo

EntradaAutor: aliaga79 » dc. ago. 26, 2009 9:57 am

WOLA, NINETES!!!!
QUÈ TAL ESTEU? ARA FEIA SEGLES QUE NO EM PASSAVA PEL POST MÉS CANYERO DEL 2010!!!!!
AIIII... QUINA ENVEJA EM FEU TOTES, QUE ESTEU A PUNT DE CASAR-VOS... NENES ÉS UN DIA TAN BONIC QUE NO L'OBLIDAREU EN LA VIDA...!!!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: nupubo » dc. ago. 26, 2009 10:01 am

aliaga79 ha escrit:WOLA, NINETES!!!!
QUÈ TAL ESTEU? ARA FEIA SEGLES QUE NO EM PASSAVA PEL POST MÉS CANYERO DEL 2010!!!!!
AIIII... QUINA ENVEJA EM FEU TOTES, QUE ESTEU A PUNT DE CASAR-VOS... NENES ÉS UN DIA TAN BONIC QUE NO L'OBLIDAREU EN LA VIDA...!!!

Hola aliaga, la veritat és que me'n moro de ganes de que arribi... Uff!!! Em vaig passar pel teu post i vaig veure fotos teves. Estaves guapíssima!! Em va agradar moltíssim el vestit i estaves radiant. No t'ho havia comentat per allí, però ara que entres aquí... Aprofito per dir-t'ho! Què tal la teva vida de casada?

Petonets guapa!
nupubo

EntradaAutor: jennytgn » dc. ago. 26, 2009 10:26 am

Hola aliaga!! enhorabuena por la boda!! estube ayer leyendo tu cronica!!! me estaba poniendo nerviosa y todo!!
jennytgn

EntradaAutor: aliaga79 » dc. ago. 26, 2009 10:42 am

nupubo ha escrit:

Hola aliaga, la veritat és que me'n moro de ganes de que arribi... Uff!!! Em vaig passar pel teu post i vaig veure fotos teves. Estaves guapíssima!! Em va agradar moltíssim el vestit i estaves radiant. No t'ho havia comentat per allí, però ara que entres aquí... Aprofito per dir-t'ho! Què tal la teva vida de casada?

Petonets guapa!

moltes gràices, guapíssima!!! et queda poquet, eh?
doncs la vida de casada casi com la de soltera, jejeje... nosaltres feia 4 anys que vivim junts, imagina't!!!! com diu ma cunyada, ja coneixia la mercaderia que em quedava... :mu:: :mu:: :mu:: :mu::
ja veuràs que la teva boda serà meravellosa també, i aviat estaràs explicant-nos com va anar...
la veritat és que aquests dies ed preparatius són casi tan bonics com el mateix dia de la boda!
::love::
on et cases tu?
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dc. ago. 26, 2009 10:42 am

jennytgn ha escrit:Hola aliaga!! enhorabuena por la boda!! estube ayer leyendo tu cronica!!! me estaba poniendo nerviosa y todo!!

gracias solete!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: nupubo » dc. ago. 26, 2009 10:56 am

aliaga79 ha escrit:
nupubo ha escrit:

Petonets guapa!

moltes gràices, guapíssima!!! et queda poquet, eh?
doncs la vida de casada casi com la de soltera, jejeje... nosaltres feia 4 anys que vivim junts, imagina't!!!! com diu ma cunyada, ja coneixia la mercaderia que em quedava... :mu:: :mu:: :mu:: :mu::
ja veuràs que la teva boda serà meravellosa també, i aviat estaràs explicant-nos com va anar...
la veritat és que aquests dies ed preparatius són casi tan bonics com el mateix dia de la boda!
::love::
on et cases tu?

Encara em queden 8 mesets, eh? A mi em dóna la sensació que encara em falta. Suposo que són les ganes de que arribi... jejeje... I com que ho vam decidir quan faltava més o menys un any. Noto que per una banda em passa poc a poc però l'altra vec que el marcador va baixant...

Doncs jo ho faig a l'Hotel Ametlla Mar. Allí faig la cerimònia civil davant del mar (a la sorra mateix) i también hi fem el convit. Tot allí!! Fins i tot em vesteixo allí!! jejeje...
nupubo

EntradaAutor: aliaga79 » dc. ago. 26, 2009 11:57 am

quina passada, no?
al costadet del mar! super romàntic! ::love::
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any