blackmamba ha escrit:Iep!!!!
Doncs rosaclareres no se, però la torsaeann i jo tenim pronovias!!!! jejejejeje
com va la vida de casada????
muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Jo también tinc pronovias!! jejjejeje....
Autor: nupubo » dt. set. 01, 2009 2:43 pm
blackmamba ha escrit:Iep!!!!

Autor: blackmamba » dt. set. 01, 2009 3:06 pm
nupubo ha escrit:blackmamba ha escrit:Iep!!!!
Jo también tinc pronovias!! jejjejeje....

Autor: nupubo » dt. set. 01, 2009 4:41 pm

Autor: blackmamba » dt. set. 01, 2009 5:02 pm
nupubo ha escrit:Gràcies Black, gràcies!!! Com van els preparatius nineta? Pq es que quan veig el teu primer marcador me poso... bufff.... jejeje

Autor: nupubo » dt. set. 01, 2009 5:08 pm
blackmamba ha escrit:nupubo ha escrit:Gràcies Black, gràcies!!! Com van els preparatius nineta? Pq es que quan veig el teu primer marcador me poso... bufff.... jejeje
els preparatius beeeeeeeee, jejejeje
ja hem reservat l'hotel per la nit de noces, hem concretat el tema flors(ramet i poca cosa més), hem portat les aliances a grabar, tenim el tema vestis/traje bé, només ens falta concretar restaurant!! i no se si em deixo algo més!!! ah!! ja tinc hora per la pelu, estètica i tot!!!!
i uns nervis....
muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Autor: nupubo » dt. set. 01, 2009 9:58 pm

Autor: Carpi » dt. set. 01, 2009 10:12 pm

Autor: nupubo » dt. set. 01, 2009 10:23 pm
Carpi ha escrit:Muy buenas, me acabo de registrar en el foro para tener unas cuantas ideas para la boda.
Yo tambien soy de la provincia de tarragona y nuestra boda será el 29 de Mayo de 2010.
Espero que me podais ayudar poco a poco con el foro pq no se muy como va esto-
Un saludo a todas.

Autor: nur_jor » dc. set. 02, 2009 6:56 pm

Autor: aliaga79 » dj. set. 03, 2009 8:40 am

Autor: nur_jor » dv. set. 04, 2009 2:52 pm

Autor: nur_jor » dv. set. 04, 2009 2:54 pm
aliaga79 ha escrit:què pacha, ninetes
com van els nervis del compte enrera?

Autor: jennytgn » dv. set. 04, 2009 5:19 pm
Carpi ha escrit:Muy buenas, me acabo de registrar en el foro para tener unas cuantas ideas para la boda.
Yo tambien soy de la provincia de tarragona y nuestra boda será el 29 de Mayo de 2010.
Espero que me podais ayudar poco a poco con el foro pq no se muy como va esto-
Un saludo a todas.

Autor: nupubo » dv. set. 04, 2009 11:03 pm
nur_jor ha escrit:amunt tarragonines!!
no podem deixar caure aquest pots, eh!!

Autor: nur_jor » dl. set. 07, 2009 1:49 pm

Autor: nupubo » dl. set. 07, 2009 2:08 pm

Autor: nur_jor » dl. set. 07, 2009 9:25 pm
nupubo ha escrit:Moooolt bé perquè de moment podem encara disfrutar dels darrers dies sense nens a l'escola i perquè serà una setmaneta curteta.... Guai!!
Pel que fa al tema boda, res de nou. Només que el divendres vam signar els papers de sol·licitud de lexpedient matrimonial. Ja ens han dit que en un mes com a molt ens han de trucar per anar a signar l'expedient. La maquinària està en marxa... UUaaauuu!!

Autor: nupubo » dl. set. 07, 2009 9:42 pm
nur_jor ha escrit:nupubo ha escrit:Moooolt bé perquè de moment podem encara disfrutar dels darrers dies sense nens a l'escola i perquè serà una setmaneta curteta.... Guai!!
Pel que fa al tema boda, res de nou. Només que el divendres vam signar els papers de sol·licitud de lexpedient matrimonial. Ja ens han dit que en un mes com a molt ens han de trucar per anar a signar l'expedient. La maquinària està en marxa... UUaaauuu!!
Ais si nena, que la setmana vinent ja començarem de debó!! jejeje!! Ara a l'escola es respira tranquilitat i silenci... pero a partir del 14... bua!!! jajaja!!
Ei, això de l'expedient és per lo civil, no? Jo per l'esglesia he de fer algo o m'ho fara tot el mossen? Saps com va aixo? ais...![]()
Potser l'aliaga, la que ja tenim casada jejeje, em pot dir algo...