NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: cuca lleida » dl. juny 08, 2009 4:58 pm

miriametaaaaaaaaaaaaa QUIN MARCADOR EH?????????????? visca !! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
ara a posarnos al dia del que fas eh?? jejejej un petonas wapa

:-///: ISE que be lo de la boda i la parelleta de nuvis!!! :-)ok: volem foto!!!!!!!!!!!!!!!! segur que anaveu wapixims!!!

LLUENTA ara toca el ultim esprint aixi que estudia i ja xarrarem quan estiguis mes tranki

NUVIA, GEMMA on sou??? Nuvia dema es el teu felisssssssssssss jejjejejejejej :-))

un petonas a totess les meves princesessssssssssssssssssss
dema tinc reunio aixi que no crec que me conecti :--(
us besitooooooooooooo
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dl. juny 08, 2009 5:39 pm

Iseeeeeeeeee jo també t'anyoro... però ara mateix estik a punt de la desesperació no sé si plorar o pegar-me d cops a la paret. Em fa mal el cap, només faig que estudiar i ja no m'enrecordo de res dels altres temes i aquest em costa un munt que m'entri i m'estic ficant nerviosa... i no sé si engegar-ho tot a rodar total per lo que me sé... buffff!!! M'he connectat per desconnectar una mica del tema, pq no sé pas què fer!!! A les 20h a sobre tinc reunió a l'institut... avaluacions... n'estic una mica fins als.... de tot plegat! Bufff...

X cert, ahir ja li vaig dir a l'amiga de tota la vida que seria testimoni i encara flipa ara... va star tot el sopar parlant d'això. Em va fer il.lu fins i tot ami. Al final res de parafarnàlies, li vaig dir en viva voz i li va fer mooltííiiisma il.lusió i amb això ja en vaig tenir prou! Quasi ploro i tot!!!! jajajajaja és que són 25 anys juntes... i bno... li havia de dir a ella... :-)ok: en fi noies marxo a tornar-me a donar cops a la paret!!! Em kden 15 dies per l'alliberació total!!!!!! Aquell dia si em va malament ja us podeu preparar a fer teràpia de grup pq estaré.... jajajaja un petonet!!!!
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dl. juny 08, 2009 5:41 pm

cuca lleida ha escrit:miriametaaaaaaaaaaaaa QUIN MARCADOR EH?????????????? visca !! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

:-///: ISE que be lo de la boda i la parelleta de nuvis!!! :-)ok: volem foto!!!!!!!!!!!!!!!! segur que anaveu wapixims!!!

LLUENTA ara toca el ultim esprint aixi que estudia i ja xarrarem quan estiguis mes tranki

NUVIA, GEMMA on sou??? Nuvia dema es el teu felisssssssssssss jejjejejejejej :-))

un petonas a totess les meves princesessssssssssssssssssss
dema tinc reunio aixi que no crec que me conecti :--(
us besitooooooooooooo

jo també vull foto!!!!!!!!!!!!!!!!!! Us vull vere... què guai lo de la parella a mi también quan me la van donar a més eren dos caragolets em va fer molta il.lusió, però molta!!!! La tinc a l'habitació allí en plan exposició... però només me'n han donat una i no conto que me'n toqui cap més així ke res... amb la il.lusió em kdo!!!! :-)ok: M'alegro que la boda anés bé!!! Aquestes coses sempre van bé... ja te'n kda una menys!! Viscaaaaaaaa!!!! I va kdant menys per l'any... ::love:: Nosaltres vam tornar-ho a celebrar diumenge amb els pares del jordi que ens casavem, molt bé... va tornar a rajar cava!!! Ueeeeeeeeeeeee... :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. juny 08, 2009 5:43 pm

Carinyo, si has de desconectar una mica fes-ho, eh!! i si vols parlar truca'm!
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: lluneta29 » dl. juny 08, 2009 5:44 pm

laucob ha escrit:ise bonica gracies

pero jo ja soc mare sense petits i aquest cop a d'anar be per força estem llluitant molt per aconseguir-ho, estic de 19 setmanes i duc al llit desde la 5.

explico per si no ho enteneu aixo faig 5 centims.

6 febrer 2007 abort del meu nen de 18 setmanes de gestacio
aquell any degut a la perdua del nostre peque ens casem
11 d'agost 2008 neix el nostre nen a les 25 setmanes de gestacio, es un cop dificil pero ell lluitar per tirar endavant donat que es un nen sa apessar d'esser tant prematur, als 27 dies de neixe decideix empendrfe un viatje sense els seus pares.
ho passem bastant malament pero no hi haltra mes a fer que acceptar e que ha passat.
març 2009 ens enterem que estem en estat altre cop i ja comencen els patiments i les pors pero ho hem d'aconseguir.

Has de ser forta!!!!!!!!!!!! I ho estàs sent... segur que va tot molt bé!!! Fes molta bondat i descansa molt. Aquest cop ho aconseguireu, n'estic segura!!!!! ::love:: Ànims wuapíssima!!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. juny 08, 2009 5:45 pm

Va que busco una foto i d'aqui una estona la trec ::love::
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. juny 08, 2009 5:46 pm

ise ha escrit:Carinyo, si has de desconectar una mica fes-ho, eh!! i si vols parlar truca'm!

Si ja desconnecto ja però no hi ha res a fer... m'oblido de tot... no sé... stik una mica desesperada la veritat. M'he passat el cap de setmana tancada a casa i no sé ni si val la pena... aixsss quin mal de cap!!!! Quan marxi kp a l'insti te truco!!! :-)ok: Vaig a tornar-hi a vere què passa!!!! Un petonettttttttt!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. juny 08, 2009 5:46 pm

ise ha escrit:Va que busco una foto i d'aqui una estona la trec ::love::

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. juny 08, 2009 6:01 pm

no la puc penjar, pesa massa :-( :-(
ise

EntradaAutor: ise » dl. juny 08, 2009 6:28 pm

A veure que us sembla :-)
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 02, 2009 3:54 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: miriameta » dl. juny 08, 2009 6:53 pm

tia!!!! Iseeeeeeeeee!!! estas wapissima!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: ::-) ::-) mare meva!! entro al post i vec tant i tant escrit i heu fet molta feina!!!

Estas wapisima a la foto eh!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: miriameta » dl. juny 08, 2009 7:10 pm

laucob ha escrit:gracies mire, ja estas quasibe en capilla pero et vaig a dir una coseta ja se que soc molt pesada en aquest tema disfruta del que et queda de soltera i no deixis que ningu ni res et tranqui aquest dia tant important per tu.

a mi hem va fallar gent pero m'ho van dir el dia abans que no venien i la meva resposta va esser molt sincera

hem van dir que estaven tots malalts i jo no vaig poder-me estar i vaig dir-li val si esteu malalts ja ho sabieu ahir que n'estaveu i jo hagues pogut anul.lar estos plats. pero vosaltres sabreu sembla mentira que entre familia ens fem aixo.

jo nomes li vaig dir aixo pero es que ja imaginava no venien doncsno m'havien fet regal de noces i no m'el han fet al dia d'avui pero jo aquells 4 plats els vaig tenir de pagar i hem va doldre perque al cap de 1 mes i mig ens conviden a un dinar i nosaltres vam dir que no sabiem si aniriem perque teniem molts compromisos quina tela no no venen al meu enllaç i jo tinc d'anar a la seva festa no vaig voler.

Gràcies wapisima!!! No mel treurá ningu no!! el dia mes somiat de la meva vida!! será super super!!! i ara estic preparant sorpreses jeje mu passo molt be.

Sempre hi ha gent per a tot a tot arreu, jo com ja tinc problemes amb la meva avia... pues passo... es el meu dia!!! aquest cap de setmana feien un dinar a juneda per celebrar el seu cumple i mi vaig negar a anarhi, sobretot perque si treballo i plego a les 2:30 i la hora es a la 1 perque sempre dinen tan aviat.. pues mira... quan anem a casa seva i el meu tiet treballe dinem a les 3, perque per mi no la cambie??? pues perque sempre ha sigut aixi. I mil detalls mes.
Men vaig anar amb el meu nene i mu vaig passar mil vegades millor.

Aixi que nomes quede una sortida... no ferlis cas, i disfrutar nosaltres amb el que ens quedi!!! mes val pocs i ben avinguts que molts i mal rotllos.

muacssss :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dl. juny 08, 2009 7:14 pm

lluneta29 ha escrit:
Ets la millor infiltrada que un post pot tenir!!!!!!!!!!!!! Sort que et vas infiltrar jejejeje ::love:: sino això no seria el mateix!!!! :-)) guapaaaaaaaaaaaaa!!!!!

ise ha escrit:
Miri que ja hi tens un dos al marcador!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Et dic el mateix que la lluneta...sense tu no seria el mateix!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Sou uns sols!!!! pero grans!!!!!!!!!!!!!!!!!! enormes!! per això mi sento tan be amb vosaltres!!!! ::love:: ::love:: ::love::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dl. juny 08, 2009 7:25 pm

cuca lleida ha escrit:miriametaaaaaaaaaaaaa QUIN MARCADOR EH?????????????? visca !! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Avui he comprat una coseta, que hem de preparar encara pero bueno, ens ha encantat!!!! jejeje i tinc altres novetats!!!

Però...... no us les dire pas... algo hi ha d´haver de sorpresa per vosaltres no???? :p jajaja

Una altra cosa que si us puc dir es que ja tinc la organitzadora de la nostra despedida conjunta!!
La meva cosina!!! jejej li fa ilu!!!! :) i ja na montat alguna :)

jejej

com va tot wapa???? :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dl. juny 08, 2009 7:31 pm

laucob ha escrit:aix que no recordava que hi havia la cronica amb fotos meves us passo el enllaç per si us aborriu o voleu tafanejar.

viewtopic.php?t=12558&postdays=0&postorder=asc&highlight=71007&start=0

mire jo vaig fer tambe moltes sorpreses:

- rams chupa chups
. les chuches pels nens
- regals als que era el seu sant
- parella de nuvis als que es casaven despres de nosaltres i a la meva tieta que al cap d'uns dies era el seu aniversari.
- regal a la meva mare
- regal al seu pare
- regals als padrins que van assistir
- regals als padrins que ens van entrar a l'esglesia doncs nosaltrs estem coixos com jo dic jo no tinc pare i ell no te mare a ell el va entrar la seva germana i a mi el meu cunyat.
- els regals de promesos, es que no ens haviem fet res no ens vam demanar la ma ho vamdecidir i prou.
- al conductor

i crec que no hem deixo res mes

no vamm fer cigonyes perque les persones que estaven esn estat estaven de 3 mesos i com nosaltres haviem passat per un abort no vam voler passar-ho malament nosaltres.

vam tenyi l'arros i vaig comprar un parell de kababukis.

ja sabeu si necessiteu ajuda aqui estic ara que estic de baixa tinc moltes hores pa fer coses i matar el temps el mato fent punt de creu i molestant per foros.

Que be!! Ja se que fer si tinc dubtes (tema flors estic peix...)
l´arròs tambe el tenyirem.

I això de les entregues encara no hu tenim gaire decidit pero bastantes cosetes si.

Tema cançons... es difcil...

Que son kababukis??

Nosaltres donarem una cigonyeta a una amiga meva que ja ha sortit de comptes... en qualsevol moment el pot tenir jeje li coste sortir a a quest nen..

I al meu avi el dia abans de la boda es el seu cumple, aixi que algo li caurá :)

no molestes eh wapetona!!! tu entra i aixi et distreus!! A vere si fem el post tan gran com el vostre!!

Quan tigui una estoneta me mirare la teva crònica!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dl. juny 08, 2009 7:36 pm

No es que men fii gaire de macosina.. perque aquesta es coneix a tota lleida, però lo que magrade es que me coneix, sap que no magrade sortir gaire, que no magraden els bois i que si men fiques algun serien diners perduts, volem fer una despedida conjunta.

A vere que en surtirá d´aqui... jejeje

Això si.. les claus amb candau... prou me coste de tindre la meva acseta a punt.. per que me la posin de peus enlaire...
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dl. juny 08, 2009 7:45 pm

això del pastis de panyals esta molt be!! tindra 2 mesets i pico el nen.. el que no se es si es quedaran al banquet.. al ser de tarragona.. potser nomes es quedaran al pica pica.. son els nostres testigos...

aix no se.. no es pot demanar mes..

El meu cusinet esta ilusionat amb portar els anellets, jeje te 5 anyets ja!!! i mel menjaria cada vegada que el vec!! el meu Marquitos!!

De claus nomes en tenim 2, les meves i les seves, les terceres se les va quedar la promotora i adeu... aquets de la promotora... ja no apareixeran mes per aqui.
Estic segura amb ell, perque es com jo en aquest aspecte de la casa jejeje
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: Papallona* » dl. juny 08, 2009 7:45 pm

Hola wapes!!!
paso a saludar-vos que m'he fixat en la de pàgines que porteu escrites!!!
kina passadaaaaaa

:-)ok:
Papallona*

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: miriameta » dl. juny 08, 2009 7:47 pm

Papallona* ha escrit:Hola wapes!!!
kina passadaaaaaa

Hola papallona!!!

Som unes cotorres quan podem!!!! i ja esta be!!! mi sento molt be aqui dins!! i s´hi coneix a persones!!!! buff!! sense paraules!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: Papallona* » dl. juny 08, 2009 7:52 pm

miriameta ha escrit:
Papallona* ha escrit:Hola wapes!!!
kina passadaaaaaa

Hola papallona!!!

Som unes cotorres quan podem!!!! i ja esta be!!! mi sento molt be aqui dins!! i s´hi coneix a persones!!!! buff!! sense paraules!!

jejej i tant miriameta.. el post de tarragona comença ara a enlairar-se ha costat però estic coneixent a gent tant macaaaaaa
arriba las cotorras jajajajja!!!!
Papallona*

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant