NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: miriameta » dl. juny 08, 2009 7:56 pm

Papallona* ha escrit:
miriameta ha escrit:
Papallona* ha escrit:Hola wapes!!!
paso a saludar-vos que m'he fixat en la de pàgines que porteu escrites!!!
kina passadaaaaaa

:-)ok:

Hola papallona!!!

Som unes cotorres quan podem!!!! i ja esta be!!! mi sento molt be aqui dins!! i s´hi coneix a persones!!!! buff!! sense paraules!!

jejej i tant miriameta.. el post de tarragona comença ara a enlairar-se ha costat però estic coneixent a gent tant macaaaaaa
arriba las cotorras jajajajja!!!!

i la que te quede per coneixer.. ja veuras!!!
una vegada enlairat n hi haura qui el pari, jeje
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dl. juny 08, 2009 8:26 pm

miriameta ha escrit:tia!!!! Iseeeeeeeeee!!! estas wapissima!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: ::-) ::-) mare meva!! entro al post i vec tant i tant escrit i heu fet molta feina!!!

Estas wapisima a la foto eh!!!

estic am la miri, ISE ESTAS TREMENDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
WAPIXIMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-)
(me encanta tot, el vestit el pentinat tot, pero sobretot les sabates!!!!)

EL TEU NINO TAMMBE ESTA MOLT WAPOOO,FEU MOLT BONA PARELLA
(-O-:-) :-)ok:
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dl. juny 08, 2009 8:31 pm

laucob ha escrit:si necesiteu algun consell ja sabeu, jo no recordo si hi ha fotos meves penjades ho vaig amirar jajaj sere desastre

SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII trankila que te preguntarem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a on vas fer el convit???
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dl. juny 08, 2009 8:35 pm

miriameta ha escrit:
cuca lleida ha escrit:miriametaaaaaaaaaaaaa QUIN MARCADOR EH?????????????? visca !! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
ara a posarnos al dia del que fas eh?? jejejej un petonas wapa

Avui he comprat una coseta, que hem de preparar encara pero bueno, ens ha encantat!!!! jejeje i tinc altres novetats!!!

Però...... no us les dire pas... algo hi ha d´haver de sorpresa per vosaltres no???? :p jajaja

Una altra cosa que si us puc dir es que ja tinc la organitzadora de la nostra despedida conjunta!!
La meva cosina!!! jejej li fa ilu!!!! :) i ja na montat alguna :)

jejej

com va tot wapa???? :-()-) :-()-) :-()-)

javascript:emoticon('::%20orrr::')
uoooo no ens contaras resssssssssss??? :-( no te fem peneta :-( :-( (jeje)
que way lo de la despedidaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
:: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

ja veig a la miri vestideta de caputxeta i al nene vestit de llop!! jejejejee es bromaaaaaaaaa
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dl. juny 08, 2009 8:39 pm

miriameta ha escrit:No es que men fii gaire de macosina.. perque aquesta es coneix a tota lleida, però lo que magrade es que me coneix, sap que no magrade sortir gaire, que no magraden els bois i que si men fiques algun serien diners perduts, volem fer una despedida conjunta.

A vere que en surtirá d´aqui... jejeje

Això si.. les claus amb candau... prou me coste de tindre la meva acseta a punt.. per que me la posin de peus enlaire...

segur que sortira be! ja veuras ! a mes el que conta es passar-s'ho be am totes!!!!!!!!!!!!!!!
confia que es ta cosina :-)ok:
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dl. juny 08, 2009 8:41 pm

[quote="laucob"]els kababukis son uns canos de confeti els venen als chinos pero a tots els chinos no tenen el mateix preu es una pasada.

jo els vaig comprar als del clot perque sota casa ma mare valeien el doble.

mire si ja ha sortit de contes se suposa que d'aqui 2 mesos ja haura soltat al nen no. o surt de contes per la boda.jajaj.
si es que ja ha nascut el nen jo li donaria un pastis de bolquers molt util.[/qu

siiii jo penso igual! lo del pastis de bolquers molt original i util, i encaara queno hagi nascut tambe quede moooooolt guay
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dl. juny 08, 2009 8:46 pm

miriameta ha escrit:
kina passadaaaaaa

Hola papallona!!!

Som unes cotorres quan podem!!!! i ja esta be!!! mi sento molt be aqui dins!! i s´hi coneix a persones!!!! buff!! sense paraules!!

siiii som moooolt cotorrrres!!! ara ja feia dies que no escribiem tant ehprincesesss!???????? pero tornem al ataqueeeeeeeeeeee :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: miriameta » dl. juny 08, 2009 8:47 pm

cuca lleida ha escrit:

ja veig a la miri vestideta de caputxeta i al nene vestit de llop!! jejejejee es bromaaaaaaaaa

jajaja no home no!!! no se que me faran pero.. amb lo vergonyosa que soc...

No us hu puc contar tot nenes, jejej ja sabeu perque!!! :-)ok:
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dl. juny 08, 2009 8:49 pm

cuca lleida ha escrit:
miriameta ha escrit:No es que men fii gaire de macosina.. perque aquesta es coneix a tota lleida, però lo que magrade es que me coneix, sap que no magrade sortir gaire, que no magraden els bois i que si men fiques algun serien diners perduts, volem fer una despedida conjunta.

A vere que en surtirá d´aqui... jejeje

Això si.. les claus amb candau... prou me coste de tindre la meva acseta a punt.. per que me la posin de peus enlaire...

segur que sortira be! ja veuras ! a mes el que conta es passar-s'ho be am totes!!!!!!!!!!!!!!!
confia que es ta cosina :-)ok:

:-)ok: :-)ok: :-()-) :-()-) :-()-) >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: será a l´agost!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: cuca lleida » dl. juny 08, 2009 8:51 pm

miriameta ha escrit:
cuca lleida ha escrit:

jajaja no home no!!! no se que me faran pero.. amb lo vergonyosa que soc...

No us hu puc contar tot nenes, jejej ja sabeu perque!!! :-)ok:

no pase res nomes te punxave una miketa per veure sii queia algooo jejeje :-( :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

wappaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :*:-) :*:-) :*:-) :*:-) :*:-) :*:-) :*:-) :*:-) :*:-) :*:-) :*:-) :*:-) :*:-) :*:-) :*:-) :*:-) :*:-) :*:-) :*:-) :*:-) :*:-) :*:-) :*:-)
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: miriameta » dl. juny 08, 2009 9:01 pm

Per cert!!! hem de quedar algun dia per anar de compres!!! necessito comprar una cosa i vui opinions!!! moltes opinions!!

Es pel meu nene!!! pel mateix dia de la boda!! me posare a plorar quan l´obri!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

---------

Nenes que no us hu vaig dir!!! sabeu el hoffman que us vaig dir que faria pel seu cumple amb tots els moments que hem apsat junts desde que ens vam coneixer? 2002-2009 pues m´ha d´arribar ja!!! perque el seu cumple es demá!!! aix quina ilu!! a vere si aquest finde li puc donar!!!
::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: cuca lleida » dl. juny 08, 2009 9:07 pm

miriameta ha escrit:Per cert!!! hem de quedar algun dia per anar de compres!!! necessito comprar una cosa i vui opinions!!! moltes opinions!!

Es pel meu nene!!! pel mateix dia de la boda!! me posare a plorar quan l´obri!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

---------

Nenes que no us hu vaig dir!!! sabeu el hoffman que us vaig dir que faria pel seu cumple amb tots els moments que hem apsat junts desde que ens vam coneixer? 2002-2009 pues m´ha d´arribar ja!!! perque el seu cumple es demá!!! aix quina ilu!! a vere si aquest finde li puc donar!!!

UOOOOO =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) has dit la paraula magica, compres!!!!jejej clar que t'acompanyarem ja u saaps.

quins nervis lo del hoffman, no??? :-)ok: li agradara un munt, i mes am lo artista que ets tu! ::love::

bueno princeses marxo a fer el soparret i a mumir que dema torno a marxar d'excurrsio! :-///: :-///: ja us contare. molts muuuas per totes, totes!!
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. juny 08, 2009 9:20 pm

Mare meva quin avanç de pagines!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sento no passar gaire per aqui, em connecto a veure el correu, el facebook i poca cosa mes. Al cole anem de cul i quan arribo nomes tinc ganes de "perrea-perrea"

Avui mhe dignat per fi a fer fotos al menjador!!!! que ja era hora... ara us les penjare :) Falta el sofa i cortines i decoracio i penjar uns marcs de fotos que em comprat, etc, etc, etc, etc, etc...

El meu amore ja mha donat els regals de cumpleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!! El primer va ser el Julito, despres em va regalar un mini, mini, mini pen drive per penjarme del mobil (aixi no el perdre... xD) i un marc de fotos digital que em feia mooooooooooooooooolta ilu!!!!!!!!!

Ara fico fotos!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. juny 08, 2009 9:28 pm

No me les deixa carregar v:( dema ho intento!!! vaig a veure fisica o quimica :) nanit wpeeeeeeeees!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: lluneta29 » dl. juny 08, 2009 11:06 pm

miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
Ets la millor infiltrada que un post pot tenir!!!!!!!!!!!!! Sort que et vas infiltrar jejejeje ::love:: sino això no seria el mateix!!!! :-)) guapaaaaaaaaaaaaa!!!!!

ise ha escrit:
Miri que ja hi tens un dos al marcador!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Et dic el mateix que la lluneta...sense tu no seria el mateix!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Sou uns sols!!!! pero grans!!!!!!!!!!!!!!!!!! enormes!! per això mi sento tan be amb vosaltres!!!! ::love:: ::love:: ::love::

I nosaltres amb tú... per això hem format el grupet que hem format!!!!! Wuapaaaaa!!! Ja tinc ganes de kdar un altre cop amb vosaltres!!!! Ueeeeeeeeeeeeeee.... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dl. juny 08, 2009 11:15 pm

ise ha escrit:A veure que us sembla :-)

Tiaaaaaaaaaaa bonaaaaaaaaaaaaaaaa!! Què wuapos que esteu els dos!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Molt xul.les les sabates eh...!!! jajajajaja
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. juny 08, 2009 11:18 pm

miriameta ha escrit:
cuca lleida ha escrit:miriametaaaaaaaaaaaaa QUIN MARCADOR EH?????????????? visca !! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
ara a posarnos al dia del que fas eh?? jejejej un petonas wapa

Avui he comprat una coseta, que hem de preparar encara pero bueno, ens ha encantat!!!! jejeje i tinc altres novetats!!!

Però...... no us les dire pas... algo hi ha d´haver de sorpresa per vosaltres no???? :p jajaja

Una altra cosa que si us puc dir es que ja tinc la organitzadora de la nostra despedida conjunta!!
La meva cosina!!! jejej li fa ilu!!!! :) i ja na montat alguna :)

jejej

com va tot wapa???? :-()-) :-()-) :-()-)

La feu junts la despedida????? Molt bé!! Us ho passareu bé... ja sabeu quan la fareu???????? Segur que us queda molt bé!!!! Això sempre va bé...
Ja me fas por amb axò de les sorpreses jijijijiji jo encara no he pensat res :-( :-( no tinc temps... a vere a l'estiu...
Què genial que ets!!!!!!!!!!!!! Quines ganes d'anar a la teva boda!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. juny 08, 2009 11:21 pm

laucob ha escrit:aix que no recordava que hi havia la cronica amb fotos meves us passo el enllaç per si us aborriu o voleu tafanejar.

viewtopic.php?t=12558&postdays=0&postorder=asc&highlight=71007&start=0

mire jo vaig fer tambe moltes sorpreses:

- rams chupa chups
. les chuches pels nens
- regals als que era el seu sant
- parella de nuvis als que es casaven despres de nosaltres i a la meva tieta que al cap d'uns dies era el seu aniversari.
- regal a la meva mare
- regal al seu pare
- regals als padrins que van assistir
- regals als padrins que ens van entrar a l'esglesia doncs nosaltrs estem coixos com jo dic jo no tinc pare i ell no te mare a ell el va entrar la seva germana i a mi el meu cunyat.
- els regals de promesos, es que no ens haviem fet res no ens vam demanar la ma ho vamdecidir i prou.
- al conductor

i crec que no hem deixo res mes

no vamm fer cigonyes perque les persones que estaven esn estat estaven de 3 mesos i com nosaltres haviem passat per un abort no vam voler passar-ho malament nosaltres.

vam tenyi l'arros i vaig comprar un parell de kababukis.

ja sabeu si necessiteu ajuda aqui estic ara que estic de baixa tinc moltes hores pa fer coses i matar el temps el mato fent punt de creu i molestant per foros.

Tranquil.la nosaltres també ho vem decidir i prou i tmpoc tenim regals... crec i pel que veig per aquí primer es decideix entre els dos i dsps ve tot lo altre no? Totes per aki ho hem fet més o menys així... cosa que em consola.
M'he apuntat les idees... gràcies!! Ja et demanarem coses a mesura que ens anem apropant al dia... però ja quan hi penso m'entra algo a la panxa eh... i em passo hores imaginat!!! No pot ser!!! Em distrec mooolt!!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. juny 08, 2009 11:25 pm

kina passadaaaaaa

Som les millors!!!!!!!!!!!!!!!!!! Som unes cotorres!!!!!!!!!!!!!!!!!! Visca les núvies lleidatanes més wuapes i simpàtiques del món mundial!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:.
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. juny 08, 2009 11:29 pm

miriameta ha escrit:Per cert!!! hem de quedar algun dia per anar de compres!!! necessito comprar una cosa i vui opinions!!! moltes opinions!!

---------

I dsps ens l'ensenyes ehhhhhh al dinar del dia 26 crec que era no ise??? Ja no m'enrecordo!!!!!!!!! Quin desastre!!!!!! Segur que li encanta!!!! :-)ok: Anirem de compressssssssssss ueeeeeeeee a partir del juliol quan vulguis!!!!!
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant