"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: estiu2010 » dj. set. 03, 2009 7:54 am

bon dia ninetes...ja em trobo una mica millor xo aqell ome em va desmanegar en ves d'arreglarme!!!!

A aixo demperatriz si casi totes treballeu a tgna aneui el dia de santa tecla al mati q teniu festa.....nose e jo us o dic!!!

Bueno men vai a la duxa a esmorça i a veure la vuelta q tenim passis.....anem a veure als millors ciclistes..bueno em penso q a vosatres dentetes en aqest tema no us en fare...!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Bueno si pot ser no escribiu molt

Happi elxa avui segur q ia sort!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: tara » dj. set. 03, 2009 8:02 am

Nena sempre tens carreres i coses!!!!!!!!!!!

Torsaeann, ja ens explicaras que tal lo del viatge!!!!!!

Es bona idea lo d'anar-hi el dia de santa tecla, pero hi ha que no podran venir, i jo tenia pensat anar al jutjat amb els testimonis per firmar els papers!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dj. set. 03, 2009 9:02 am

Nineteeeeeeeeeessssss!!!!

només entro per dir.-vos BON DIAAA!!!!! ahir al final em vaig liar a Reus i arribava a casa a les 22 passades i havia de sopar, i em feia mal l'esquena i ja no vaig ni mirar la tele ni agafar el portàtil, estava fatal!!!!

Avui els ànims..........vaja,igual...................ara marxo corrents cap a Tarragona que tenim la dixosa formació....i al final si que ve l'altra persona......a veure com va!!!!

Segurament ja no tornaré al despatx, així que fins a l'hora de dinar no podré conectar-me!!!!!

Després parlem d'acord???????????????

PAtuneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeets
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. set. 03, 2009 9:59 am

Bon dia ninetes!!!

Que es prepara el Dijous??Dijous o Dimecres??? :hmm:: aixx....
Jo ara tinc classe però ahir al final preparant horaris, fitxes d'alumnes i tal em van donar les 3:00 de la matinada, així que aquest mati quan ha sonat el despertador a les 9:00!! :star:: no he pogut!!!!!!jopeta....aixó no pot ser....

Elxa...hoy tampoco??? venga ánimos nena que seguro que te llaman!!!! :-///: Esto esk es impredecible...pq como no sabes por donde te van a salir...eso es lo que me mata!!!!

Tara...així que ahir hi havia molta gent??? que raroooo no??? si durant la setmana és quan està més airejat allò!!! suposo pq encara és principis de Setembre i la gent amb la tornada al cole i tot... per anar a Emperatriz....quan digueu, per cert, quan és Santa Tecla?? el vint-i- picuuu, no???

Laiac...més animada??? dona no t'agobiis...i entra de tant en quan a fer un crit desestresar-t'he i vuelta al trabajo un altre cop...jejejeje :-()-)

Torsaeann...com va la setmaneta de treball??? quan tornes a tenir vacancetes??? petonets neni i ànims!!!

Giss...a las 14:00 queremos todos los detalles de tu 1r día de trabajo...jejejej. Esperamos que vaya muy pero que muy bien!!!

Bé ninetes....desprès passarè per aqui a les 12 o així que és quan acabo la classe. Menys mal que aixó ja comença a espavilar i començo amb el moviment de nens...pq dies més sense fer res últil....i ME MUEROOOOOOOO!!!!!!! :star::
Que vagi molt bé el mati!!! Petonets a totes!!!! (Elxa....moltissima sort)
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: tara » dj. set. 03, 2009 11:19 am

Jo elxa lo siento mucho, todo por culpa del señor y por sus 200 euros, anda que le va a venir de 200 euros!

Bueno pero aun hay posibilidades, no?

I tu Happiness, que tal a anat!
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. set. 03, 2009 11:30 am

Bones....doncs jo com la Elxa....tampoc...res de res..!!! :--(
Però esk a mesura que vaig mirant com funciona això...m'hi dona que jo a la meva fitxa hi ha alguna cosa que no quadra :star::, o sigui que no se jo!!!! no les tinc totes amb mi!!!!
Elxa...pero lo tuyo no ha saildo hoy no??? esk no lo he visto!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. set. 03, 2009 11:34 am

Elxa...tu crees que si necesito cambiar algo a estas alturas me dejarán o tendré que esperar a que abran nuevamente convocatorias para solicitar entrar en la bolsa? esk esto me indigna!!! :star:: pq cuando yo entregué papeles y rellené la ficha yo llamé a Tarragona para que me dijeran como tenía que hacerlo....y me da...que la que me atendió tenía menos idea que yo!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: blackmamba » dj. set. 03, 2009 11:58 am

Ninetes!!!! com va???? jo aqui a caseta, jejejejeje.

Elxa, al final hoy nada tampoco????? jolines!!! a ver si mañana ya cae no???

per cert ninetes,,, el dia de la quedada vam estar parlant amb la estiu i la giss.. i al final el meu xicot i jo hem decidit que de moment aplaçem lo de fer la mini boda.... xq mon pare no està massa fi aquests ultims dies i amb lo de la feina.. i, la veritat, sincerament tp ens fa massa ilusió fer-ho així, volem una boda normal... poder disfrutar el dia, no se.... se q pensareu q estem bojos i q no parem de canviar la data.... però de moment esperarem a veure com va a la feina i potser ens ho plantejem d'aqui un mes o dos.. depen de com estigui mon pare...però la realitat esq, tot i q vulgui q mon pare hi sigui, también vull una boda normal.. i la veritat ara no estic animada ni per pensar en fer la mini-boda ni en fer res el 20 d'agost....ja se q pensareu... però estic molt de baixon ara mateix.....

ho sento ninetes.... de tota manera, el sopar de dijous el fem igual, no???? i com q la giss me va dir q no havieu tingut temps de preparar res cap problema, no?? fem un soparet normal i ja està!!!!

un peto guapes....
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. set. 03, 2009 12:10 pm

blackmamba ha escrit:Ninetes!!!! com va???? jo aqui a caseta, jejejejeje.

per cert ninetes,,, el dia de la quedada vam estar parlant amb la estiu i la giss.. i al final el meu xicot i jo hem decidit que de moment aplaçem lo de fer la mini boda.... xq mon pare no està massa fi aquests ultims dies i amb lo de la feina.. i, la veritat, sincerament tp ens fa massa ilusió fer-ho així, volem una boda normal... poder disfrutar el dia, no se.... se q pensareu q estem bojos i q no parem de canviar la data.... però de moment esperarem a veure com va a la feina i potser ens ho plantejem d'aqui un mes o dos.. depen de com estigui mon pare...però la realitat esq, tot i q vulgui q mon pare hi sigui, también vull una boda normal.. i la veritat ara no estic animada ni per pensar en fer la mini-boda ni en fer res el 20 d'agost....ja se q pensareu... però estic molt de baixon ara mateix.....

ho sento ninetes.... de tota manera, el sopar de dijous el fem igual, no???? i com q la giss me va dir q no havieu tingut temps de preparar res cap problema, no?? fem un soparet normal i ja està!!!!

un peto guapes....

Ostres ho sento moltíssimmm Black! la veritat ésk això si ho heu decidit tots 2 és pq realment veieu que és el correcte, i res, el que tu has pensar ésk passi el que passi ho has intentat fer tot amb la bondat i la ilusió de que t'on pare estiguès en aquell moment, cosa amb la qual ja t'has de quedar tranquila. Tu ja pots tenir la conciència molt i molt tranquila Black. Ara pensa que lo 1r que has de tenir en compte és de disfrutar tot el temps possible amb el teu pare sigui como sigui i has d'agafar l'aspecte positiu de que amb tot el que ha passat (com tenies 1r uns plans de casar-t'he i desprès vas canviar pel que et deien els demès...i tots els comentaris que t'han fet posteriorment) tot això, segur que t'ensenyarà a ser d'una altra manera i prendre LES TEVES DECISIONS al futur...sense importar-t'he el que altres persones diguin (sobretot els que t'han demostrat que no els importa res i no tenen sentiments)

Facis el que facis tindràs el nostre suport i sobretot, no pensis que estàs sola, pq tens aqui a 9 ninetes que t'ajudaràn en tot el que necessitis!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: blackmamba » dj. set. 03, 2009 12:33 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
blackmamba ha escrit:Ninetes!!!! com va???? jo aqui a caseta, jejejejeje.

un peto guapes....

Ostres ho sento moltíssimmm Black! la veritat ésk això si ho heu decidit tots 2 és pq realment veieu que és el correcte, i res, el que tu has pensar ésk passi el que passi ho has intentat fer tot amb la bondat i la ilusió de que t'on pare estiguès en aquell moment, cosa amb la qual ja t'has de quedar tranquila. Tu ja pots tenir la conciència molt i molt tranquila Black. Ara pensa que lo 1r que has de tenir en compte és de disfrutar tot el temps possible amb el teu pare sigui como sigui i has d'agafar l'aspecte positiu de que amb tot el que ha passat (com tenies 1r uns plans de casar-t'he i desprès vas canviar pel que et deien els demès...i tots els comentaris que t'han fet posteriorment) tot això, segur que t'ensenyarà a ser d'una altra manera i prendre LES TEVES DECISIONS al futur...sense importar-t'he el que altres persones diguin (sobretot els que t'han demostrat que no els importa res i no tenen sentiments)

Facis el que facis tindràs el nostre suport i sobretot, no pensis que estàs sola, pq tens aqui a 9 ninetes que t'ajudaràn en tot el que necessitis!!!

Moltes gràcies happiness.... les teves paraules m'han arribat al cor, de veritat... em sento fatal, xq al final segurament mon pare no hi serà, però esq no paro de pensar q si hagués fet lo q jo volia el 28 ja hagusseim fet la boda normal i ja estaria... però com tu dius, em van menjar el cap i ara ja no es pot fer marxa enrera.. i aixi no ens convença de fer-ho, xq problemes amb la feina, l'any q vé seria cerimonia molt rara... problemes amb els 15 dies.. q es lo de menos, però volem una boda lo més normal possible... xq després de tot el q hem passat crec q ens ho mereixem.

gràcies per entendre-ho.. de veritat...

un petó guapa
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dj. set. 03, 2009 12:35 pm

elxa ha escrit:Bueno ninetes,
Despues de investigar tengo nuevas noticias y muy malas para mí.
El señor de los "p...." 200 euros, le convocaron a jornada completa, pues esa jornada completa es todo compactado, es decir, las medias jornadas que habian y que estabamos esperando se han convertido en 1 completa.
He estado hablando con mi compañero hace un rato, y nos hemos kedao sin plaza todos, hasta febrero que se jubile él no cabe la posibilidad que convoquen de nuevo; así que nada me pondré oficialmente a buscar trabajo de lo que sea, tenga o no tenga nada que ver con lo mio.
Así que si os enterais de algo, please avisadme.

guapa!!! ostras, lo siento mucho!!!! hay q ver la gente como es eh....que rabia!!! oye, tu q has estudiado?? xq donde entro yo el lunes me dijeron q necesitaban a alguien más, q si conocia a alguien... pero quieren licenciados en ade o supongo q economicas o empresariales i no se si es lo q has estudiado tu o q... aun asi puedo preguntar!!!

muaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: tara » dj. set. 03, 2009 12:45 pm

Black, nena si aquesta es la desicio que heu pres meditadament tots dos, es la correcta, una cosa es deixar-te aconsellar i l'altre es que t'imposin a fer una cosa (ho dic per el tema de que no van voler que ho fessiu aquest any!)
Si esteu decidits a fer-ho l'any que ve perfecte, al cap i a la fi sou vosaltres els que us caseu i heu de decidir vosaltres, on, cuan, i amb qui ho voleu fer!
Per el que necessitis ja saps on som!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dj. set. 03, 2009 12:47 pm

Elxa, nena lo siento mucho, dara la bara hasta el dia que se muera, es un egoista que solo mira para el, si antes me caia mal imaginate ahora!

Si me entero de algo te aviso!

Con la gracia que me huviera echo que me dieras clases!
tara l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 03, 2009 12:49 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dj. set. 03, 2009 12:48 pm

Happiness, que has pogut solucionar algo o que?
Es un rollo aixo dels nomenaments, nomes de sentir la paraula m'agafen caguetes, a mi m'agradaria fer el mateix que fa la elxa, pero visto lo visto!
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. set. 03, 2009 12:51 pm

elxa ha escrit:Bueno ninetes,
Despues de investigar tengo nuevas noticias y muy malas para mí.
El señor de los "p...." 200 euros, le convocaron a jornada completa, pues esa jornada completa es todo compactado, es decir, las medias jornadas que habian y que estabamos esperando se han convertido en 1 completa.
He estado hablando con mi compañero hace un rato, y nos hemos kedao sin plaza todos, hasta febrero que se jubile él no cabe la posibilidad que convoquen de nuevo; así que nada me pondré oficialmente a buscar trabajo de lo que sea, tenga o no tenga nada que ver con lo mio.
Así que si os enterais de algo, please avisadme.

Nena...ja és segur?? jopeta quina mala sort enguany, no??? doncs ànims i a esperar. Tu no pateixis que jo qualsevol coseta que sàpiga...t'ho dic, ok??? jo anirè fent amb les classes de repàs i listo!!!! aix...
Per cert, he trucat ara mateix a Tarragona i he preguntat el dubte que tenia, m'ha dit que no pateixi que ho tinc tot correcte, però que hi han més mestres d'anglès que no profes (el meu cas) i que evidentment si jo tinc llicenciatura jo he d'estar a cos de secundaria, però que si tinc disponibilitat a primaria escollit no he de patir...així que a esperar...ja quedo més tranquila!!!!
Venga ànims nena.... :-()-) penso que ens arrisquem a això estant a llistes, no???

Petonets!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: blackmamba » dj. set. 03, 2009 12:53 pm

tara ha escrit:Black, nena si aquesta es la desicio que heu pres meditadament tots dos, es la correcta, una cosa es deixar-te aconsellar i l'altre es que t'imposin a fer una cosa (ho dic per el tema de que no van voler que ho fessiu aquest any!)
Si esteu decidits a fer-ho l'any que ve perfecte, al cap i a la fi sou vosaltres els que us caseu i heu de decidir vosaltres, on, cuan, i amb qui ho voleu fer!
Per el que necessitis ja saps on som!

Gràcies guapa!!!

Em sap greu, xq estem marejant molt amb aquest tema... i em sap fatal per mon pare, però al cap i a la fi ens casem nosaltres i volem una boda el més normal possible. si mon pare hi és, genial, però sinó... no se, molta gent es casa sense algun pare o tots dos.. i fins i tot estant els pares vius!! vull dir q tp es la fi del mon, xq igualment l'any vinent si no hi es, también l'haguessim trobat a faltar...

un petonet guapa!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. set. 03, 2009 12:59 pm

Estic veient que no et faciliten les coses per a res...ara mirava l'escola oficial d'idiomes per anar a seguir amb l'italià i estava mirant horaris i dies i res....que passa? que la gent que té les tardes ocupades no té dret a estudiar??? no hi ha res pel matí ni cap horari de tarda-vespres!!!! o siguii que no es pot fer res de res!!!!
Jo Tara...em part sabia al que m'arriscava...esk és això o res....però és el que parlavem l'altre dia...és depen de com i quan prenguis el risc...i que no tenen res en compte, mira lo de la Elxa...tu creus que has de tenir un tio a punt de julibar encara aqui? però si a la Generalitat no els hi ha de sortit en compte pel que deu cobrar aquest paio d'antigüetat i tot!!!!
aix mareta!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: blackmamba » dj. set. 03, 2009 1:04 pm

Per cert ninetes.... avui hi ha quedada al final????????
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dj. set. 03, 2009 1:30 pm

elxa ha escrit:Black nena, que no te habia dicho nada, estaba yo con mi tema y ale.

Nada solo decirte que si lo habeis decidido los dos, así será, vosotros sois los que os casais no? pues ya está, la decisión es vuestra, sea la que sea.
Espero que todo salga muy bien, allí estaremos las ninetes para lo que sea.

No te preocupes nena!!! si lo tuyo vaya tela.... pero ya veras como se soluciona!!!!

Me sabe mal, por el mareo q estoy pegando con el tema.. pero claro, esq me resisto a tener que hacerlo sin mi padre.. pero ahora es mal momento y me da rabia pensar q el 28 ya estaria... pero bueno, intento no pensarlo xq sino acabaré mal...

ahora miro el privi!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nur_jor » dj. set. 03, 2009 1:52 pm

Hola guapes!!

Elxa i Happiness, avui no hi ha hagut sort... quan són els pròxims nomenaments? Elxa, t'he passat un correu a veure si et pot interessar...

Giss!! Avui el teu primer dia!! Ens ho has d'explicar tot, eh!!

Nenes, he vist lo d'anar a Emperatriz per santa tecla... jo aquest dia treballo perque al meu poble no es festa, però si a la majoria us va bé per mi cap problema.

Black, és una decisió que només podeu prendre vosaltres. Jo sempre he pensat que fessiu el que fessiu ben fet estaria, ja que millor ningú que vosaltres sabeu el què voleu i quan ho voleu. I tant si et cases ara, com d'aquí a un parell de mesos, com l'any que ve les ninetes estarem amb tu!!

Fins despres!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants