Bon dia ninetes!!!
Que es prepara el Dijous??Dijous o Dimecres???

aixx....
Jo ara tinc classe però ahir al final preparant horaris, fitxes d'alumnes i tal em van donar les 3:00 de la matinada, així que aquest mati quan ha sonat el despertador a les 9:00!!

no he pogut!!!!!!jopeta....aixó no pot ser....
Elxa...hoy tampoco??? venga ánimos nena que seguro que te llaman!!!!

Esto esk es impredecible...pq como no sabes por donde te van a salir...eso es lo que me mata!!!!
Tara...així que ahir hi havia molta gent??? que raroooo no??? si durant la setmana és quan està més airejat allò!!! suposo pq encara és principis de Setembre i la gent amb la tornada al cole i tot... per anar a Emperatriz....quan digueu, per cert, quan és Santa Tecla?? el vint-i- picuuu, no???
Laiac...més animada??? dona no t'agobiis...i entra de tant en quan a fer un crit desestresar-t'he i vuelta al trabajo un altre cop...jejejeje
Torsaeann...com va la setmaneta de treball??? quan tornes a tenir vacancetes??? petonets neni i ànims!!!
Giss...a las 14:00 queremos todos los detalles de tu 1r día de trabajo...jejejej. Esperamos que vaya muy pero que muy bien!!!
Bé ninetes....desprès passarè per aqui a les 12 o així que és quan acabo la classe. Menys mal que aixó ja comença a espavilar i començo amb el moviment de nens...pq dies més sense fer res últil....i ME MUEROOOOOOOO!!!!!!!
Que vagi molt bé el mati!!! Petonets a totes!!!! (Elxa....moltissima sort)