nuvia2010 ha escrit:Mare meva quin avanç de pagines!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sento no passar gaire per aqui, em connecto a veure el correu, el facebook i poca cosa mes. Al cole anem de cul i quan arribo nomes tinc ganes de "perrea-perrea"
Avui mhe dignat per fi a fer fotos al menjador!!!! que ja era hora... ara us les penjare :) Falta el sofa i cortines i decoracio i penjar uns marcs de fotos que em comprat, etc, etc, etc, etc, etc...
El meu amore ja mha donat els regals de cumpleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!! El primer va ser el Julito, despres em va regalar un mini, mini, mini pen drive per penjarme del mobil (aixi no el perdre... xD) i un marc de fotos digital que em feia mooooooooooooooooolta ilu!!!!!!!!!
Ara fico fotos!!!
Bno com que ja és dia 9 FELICITATTSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS WUAPÍXIMAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! I QUE CUMPLAS MUCHOS MÁSSSSS!!! quina ma de regals noia... no et pots queixar!!!
Nosaltres el dia 11 fem 5 anys, i jo a la seu i ell a lleida. A més no crec que fem res pq estik amb les opos però bno... què hi farem!!!

jejeje