NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: annalleida » ds. juny 20, 2009 1:21 pm

hola a totes!!!!
jo vaig encomanar al Palau de Margalef per la fira nuvis (octubre 2008) i ja ens van dir que tenien 20 dates pel 2010. està molt ple. a mi m'agrada molt.
a la Boscana no sé com deu estar. m'han dit que està molt bé
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida
:: núvia experimentada

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: cc83 » ds. juny 20, 2009 7:19 pm

hola nuvia2010!!! gràcies per akesta benvinguda!!! jejeje m'heu posat una mica nerviosa amb aixó dels restaurants, perque a més, per temes de feina només pot ser juliol o agost... així k em sembla k ho tenim una mica dificil...
En principi ens agrada molt la Prats, perque hi hem nat a 3 bodes i ens ha agradat molt, (encara que el preu que m'han comentat....) pero anirem a mirar altres llocs per veure que tal. Tot aixó condicionat a les dates, clar.
I pel que fa a l'esglèsia, com jo soc de Balaguer, si pot ser, m'agradaria al Santuari del Sant Crist de Balaguer.
Aquesta setmana farem recerca de restaurant... a veure com surt, ja us anire comentant.... k guaii!!!! esta molt be aixó del foro perque jo vaig molt perduda... no se quan s'ha de fer cada cosa ni amb kuan temps d'antelació, espero que m'ajudeu una miqueta que veig que esteu molt posades!! jejeje
cc83
:: núvia rookie

Entrades: 121
Membre des de: ds. juny 20, 2009 10:27 am

EntradaAutor: lluneta29 » dg. juny 21, 2009 12:03 pm

cc83 ha escrit:per cert, he estat mirant per aquí i veig que alguna de vosaltres deu estar fent les opos ara mateix... MOLTA SORT!!!!!!
consell!! que mirem primer? restaurant o esglesia??? creieu q estem a temps per casar-nos sobre el 3 de juliol??? bffff quantes coses!!

Benvinguda!!! A mi también em van regalar l'anell fa una setmana però bno naltres ja ho teníem bastant decidit només quedava aquell detall. Conta'ns com va ser?? T'ho esperaves?
Gràcies per les opos... ja vurem... massa gent per tan poques places!!!! :--( Prò bno jo stik molt contenta de l'examen ara és quan em ve la patacada clar... però que me quiten lo bailao eh... jejeje
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dg. juny 21, 2009 12:05 pm

cc83 ha escrit:per cert, he estat mirant per aquí i veig que alguna de vosaltres deu estar fent les opos ara mateix... MOLTA SORT!!!!!!
consell!! que mirem primer? restaurant o esglesia??? creieu q estem a temps per casar-nos sobre el 3 de juliol??? bffff quantes coses!!

Jo crec que si que hi ha temps... encara queda un any... neu mirant restaurants però no us encanteu de veritat perquè sinó si que no trobareu lloc... podeu mirar-ne un munt i dsps decidir. Un cop tingueu el restaurant, llavors podeu mirar esglèsies... pq per esglèsies rai, una altra trobareu si no teniu predilecció per cap en especial! Però jo crec que primer el restaurant... bé és el que vem fer totes oi? :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dg. juny 21, 2009 12:07 pm

annalleida ha escrit:hola a totes!!!!
jo vaig encomanar al Palau de Margalef per la fira nuvis (octubre 2008) i ja ens van dir que tenien 20 dates pel 2010. està molt ple. a mi m'agrada molt.
a la Boscana no sé com deu estar. m'han dit que està molt bé

Ja... tens raó... mon germà ho va agafar amb vora dos anys d'antel.lació si vols una data concreta... el palau està molt i molt bé, a mi m'agrada molt. Però per mi la Boscana també és genial, la veritat. Jo stik super feliç amb el restaurant què em triat!!! =0-0-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dg. juny 21, 2009 12:09 pm

cc83 ha escrit:hola nuvia2010!!! gràcies per akesta benvinguda!!! jejeje m'heu posat una mica nerviosa amb aixó dels restaurants, perque a més, per temes de feina només pot ser juliol o agost... així k em sembla k ho tenim una mica dificil...
En principi ens agrada molt la Prats, perque hi hem nat a 3 bodes i ens ha agradat molt, (encara que el preu que m'han comentat....) pero anirem a mirar altres llocs per veure que tal. Tot aixó condicionat a les dates, clar.
I pel que fa a l'esglèsia, com jo soc de Balaguer, si pot ser, m'agradaria al Santuari del Sant Crist de Balaguer.
Aquesta setmana farem recerca de restaurant... a veure com surt, ja us anire comentant.... k guaii!!!! esta molt be aixó del foro perque jo vaig molt perduda... no se quan s'ha de fer cada cosa ni amb kuan temps d'antelació, espero que m'ajudeu una miqueta que veig que esteu molt posades!! jejeje

Jo quan hi vaig anar cc83 hi havia diferents preus.. des de 118 e fins a 180 depèn del que un vulgui pagar però no hi he anat mai, només m'han donat referències i tmpoc es que sigui lo millor, bàsicament per la jefa que acostuma a ficar-se en tot... no sé... és lo que et puc dir.
Així ets de Balaguer?? Jo hi tinc amigues i familia a Balaguer i hi vaig sovint... sobretot quan anem a Fondepou... jejejeje
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dg. juny 21, 2009 12:11 pm

X cert nenes!!!! Ja torno a ser aquí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Així que per poc que sigui, tornaré a las andadas d'escriure i aquestes coses. Gràcies a totes les que m'heu enviat sms i trucades pq us estimo un muuuuuuuuuuuntttttttttttttttt gràcies per preocupar-vos per mi!!! Sou uns .:::love...· grandiosos!! M'heu fet sentir estimada i això us ho he d'agraïr moltíssimmmmmmm!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Amelie » dg. juny 21, 2009 1:39 pm

Wolaaaa!!! Jo també ja torno a ser per aquí, hem queda un examen (no de opos) la semana que ve i ja podré posar-me al 100% amb tots els preparatius, veig que aquests dies que no m'he connectat hi ha hagut moltes incorporacions BENVINGUDES a TOTEEESSS!!! I FELICITATS!!! a les demés ara hem posaré al dia i m'enteraré de com us va tot, espero que molt bé!! Una Abraçada a totes i que tinc moltes ganes de que poguem fer una Kedada!!! que així acabaré de conèixer a les nenes del 2010!!! Per cert Miriameta que ja ho tens aquí mateix ... Que Guay!!!
Amelie

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: miriameta » dg. juny 21, 2009 7:34 pm

Hola wapisimes,
ja torno a ser aqui.

Lluneta wapa!!! com te van anar les opos???? Hu sento, vaig pensar en tu pero no tinc movil, ha dit prou, i tenia alli tots els movils.... Ara a veure quant puc comprarmen un altre. Espero que t´hagi anat be!!! J a s´ha acabat el patir per les opos!!

Muacs!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: miriameta » dg. juny 21, 2009 7:35 pm

A totes les nenes noves!! BENVINGUDES!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

:-)ok: :-)ok:
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: PIKYS » dg. juny 21, 2009 8:19 pm

Hola a totes!!

Veig que les que heu fet opos heu sortit contentes, això és lo principal, que hagueu donat tot de valtres. Jo aquest anys relax, com canvia quan les tens aprovades. Bueno anims a totes en la lectura i la defensa, segur que aprovareu!!!

Nuvia com li va anar al teu Julio??? segur que bé, es un crack!! Com veus entro eh!! jeje

Bona setmana a totes i les que acabem el cole ànims que només ens queden 2 dies!! iujuuuu
PIKYS

Entrades: 102
Membre des de: dg. maig 10, 2009 12:49 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dg. juny 21, 2009 8:58 pm

hola princesessssssssssssss
he estat una miqueta absent ho sento, pero us he anat llegint , i ja sabeu que penso molt en vosaltres :-)ok:
Primer de tot BENVINGUDES I ENHORABONA A les que heu entrat noves!!!
visca ja som unes quantes mes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jo us aconsellaria el mateix que us han dit les fantastiques ....primer restaurant i rapid.....pq les dates van mooolt solicitades i despres esglesia.

LLUNETAAAAAAAAAAA que ja s'ha acabat!!!!biennnnnnnnnnnnnnnnnnn ara a disfrutar de l'estiu i a mirar cosetes per la boda

MIRIAMETA! com han anat els dies de relax?? com estas?? :-))

NUVIA vecinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tens tota la rao no he penjat la moxilla , pero tu tampoc no?? jeejjeejjeeje. Que tal tot?

ISEEEE deus tenir molta feineta pq poquet has aparegut per aki, (encara que no puc dir massa perque jo.... ::-) jeje) com van les plantetes?? a mi encara me viu la orquidea!! :-///:

AMELIEEEEE que be veuret per aki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ARA IMAGINO QUE AIXO TORNARA A PUJAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pq totes portem un estres ....ufff!!!

AAAAMUUUUNTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

QUE TAL EL FINDE????????????????????????????

jo segueixo en un nuvol, encara que avui he baixat una mica pero.....per alli adalt volto! :-)ok:

(vaja rollo que us he fotut!!)
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dg. juny 21, 2009 9:09 pm

cuca lleida ha escrit:hola princesessssssssssssss
he estat una miqueta absent ho sento, pero us he anat llegint , i ja sabeu que penso molt en vosaltres :-)ok:
visca ja som unes quantes mes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jo us aconsellaria el mateix que us han dit les fantastiques ....primer restaurant i rapid.....pq les dates van mooolt solicitades i despres esglesia.

LLUNETAAAAAAAAAAA que ja s'ha acabat!!!!biennnnnnnnnnnnnnnnnnn ara a disfrutar de l'estiu i a mirar cosetes per la boda

NUVIA vecinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tens tota la rao no he penjat la moxilla , pero tu tampoc no?? jeejjeejjeeje. Que tal tot?

ISEEEE deus tenir molta feineta pq poquet has aparegut per aki, (encara que no puc dir massa perque jo.... ::-) jeje) com van les plantetes?? a mi encara me viu la orquidea!! :-///:

ARA IMAGINO QUE AIXO TORNARA A PUJAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pq totes portem un estres ....ufff!!!

jo segueixo en un nuvol, encara que avui he baixat una mica pero.....per alli adalt volto! :-)ok:

jo també stic al núvol encara... vaig baixar per les opos i ara hi he tornat a pujar! Visca els núvols quintong!!!!!! Jajajaja cuca... encara no s'ha acabat eh... demà tinc que llegir el que vaig escriure dissabte davant un tribunal i a partir del dia 29 he de defensar la programació didàctica així que res encara em kda però conto que pel dia 1 ja ho hauré acabat tot!!! I el dia 10 de juliol les notes... :o-o: però no us podeu imaginar el pes que m'he tret de sobre!!!! Encara que l'any que ve hi hagi de tornar pq no tinc plaça... o suspengui pq la programació val un 60% i potser no està bé i jo em penso que està bé... que també pot ser... aixs no sé... aviat surtirem de dubtes!
Jo també vaya rotllo us he fotut eh...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dg. juny 21, 2009 9:11 pm

PIKYS ha escrit:Hola a totes!!

Veig que les que heu fet opos heu sortit contentes, això és lo principal, que hagueu donat tot de valtres. Jo aquest anys relax, com canvia quan les tens aprovades. Bueno anims a totes en la lectura i la defensa, segur que aprovareu!!!

Nuvia com li va anar al teu Julio??? segur que bé, es un crack!! Com veus entro eh!! jeje

Bona setmana a totes i les que acabem el cole ànims que només ens queden 2 dies!! iujuuuu

Bno només jo vaig fer opos però si vaig sortir contenta. Ojalà jo pogués dir el mateix però encara em kda la lectura demà i la programació que és el que més por em fa pq no sé pas si està ben feta o no. Jo stik convençuda que m'ha quedat bé però no sé... potser el tribunal no pensa el mateix! Aixs no sé... merci pels ànims!!! Però igualment som 2000 persones per 197 places, IMPOSSIBLE...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dg. juny 21, 2009 9:13 pm

miriameta ha escrit:Hola wapisimes,
ja torno a ser aqui.

Lluneta wapa!!! com te van anar les opos???? Hu sento, vaig pensar en tu pero no tinc movil, ha dit prou, i tenia alli tots els movils.... Ara a veure quant puc comprarmen un altre. Espero que t´hagi anat be!!! J a s´ha acabat el patir per les opos!!

Muacs!!

No passa res com t'he dit abans pel facebook estàs més que perdonada!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: què bé tornar-te a trobar!!! Ja t'anyoravem.... ara a pujar el post ben amunt!!!!! Que les lleidatanes som les millors!!!!!!!!!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dg. juny 21, 2009 9:14 pm

Amelie ha escrit:Wolaaaa!!! Jo també ja torno a ser per aquí, hem queda un examen (no de opos) la semana que ve i ja podré posar-me al 100% amb tots els preparatius, veig que aquests dies que no m'he connectat hi ha hagut moltes incorporacions BENVINGUDES a TOTEEESSS!!! I FELICITATS!!! a les demés ara hem posaré al dia i m'enteraré de com us va tot, espero que molt bé!! Una Abraçada a totes i que tinc moltes ganes de que poguem fer una Kedada!!! que així acabaré de conèixer a les nenes del 2010!!! Per cert Miriameta que ja ho tens aquí mateix ... Que Guay!!!

Amelieeeeeeeeeeeeeeeeeeee ja tinc ganes de conèixe't!!!!! Kdada ja... hem danar a la piscineta o fer alguna coseta ara que ve l'estiu... ehhhhhh!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Amelie » dg. juny 21, 2009 9:20 pm

Eiii!!! Jo també m'alegro molt de poder tornar a estar amb valtres i com he dit al missatge hem de kedar!!!!
Per cert tot i l'agobio que he portat aquest més ja tenim una coseta més Fotografo, el Rafa Ariño sembla que es un tio molt maco, agradable i això és el que ens ha fet decidir, perquè ens sentim comòdes amb ell. Una Abraçada cuca i a veure si podem kedar aviat.
Amelie

EntradaAutor: Amelie » dg. juny 21, 2009 9:22 pm

Amelieeeeeeeeeeeeeeeeeeee ja tinc ganes de conèixe't!!!!! Kdada ja... hem danar a la piscineta o fer alguna coseta ara que ve l'estiu... ehhhhhh!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:[/quote]

Hole LLuneta!!! Jo també tinc moltes ganes de coneixet!! A veure si ara que anirem un xic més relaxades podem kedar un dia totes!!! Una Abraçae i molt bona setmana!!!!
Amelie

EntradaAutor: cuca lleida » dl. juny 22, 2009 6:55 am

lluneta29 ha escrit:

jo també stic al núvol encara... vaig baixar per les opos i ara hi he tornat a pujar! Visca els núvols quintong!!!!!! Jajajaja cuca... encara no s'ha acabat eh... demà tinc que llegir el que vaig escriure dissabte davant un tribunal i a partir del dia 29 he de defensar la programació didàctica així que res encara em kda però conto que pel dia 1 ja ho hauré acabat tot!!! I el dia 10 de juliol les notes... :o-o: però no us podeu imaginar el pes que m'he tret de sobre!!!! Encara que l'any que ve hi hagi de tornar pq no tinc plaça... o suspengui pq la programació val un 60% i potser no està bé i jo em penso que està bé... que també pot ser... aixs no sé... aviat surtirem de dubtes!
Jo també vaya rotllo us he fotut eh...

ja veuras com t'ensortiras, tu paciencia i a poc a poc. Ja saps que nomes te cal dir que anem a donarte anims, eh? :-)ok:
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dl. juny 22, 2009 6:58 am

Eiii!!! Jo també m'alegro molt de poder tornar a estar amb valtres i com he dit al missatge hem de kedar!!!!
Per cert tot i l'agobio que he portat aquest més ja tenim una coseta més Fotografo, el Rafa Ariño sembla que es un tio molt maco, agradable i això és el que ens ha fet decidir, perquè ens sentim comòdes amb ell. Una Abraçada cuca i a veure si podem kedar aviat.
[/quote]

que bo! nosaltres tambe vem triar el Ariño, es un tio super majo i els albums que fa :hmm:: :-)ok: al nino li va agradar moooooooltisim i no s'ho va repensar!!

Una coseta menos !!! viscaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
cuca lleida

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants