NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » ds. juny 27, 2009 12:51 pm

annalleida ha escrit:el meu germa es va casar al 2007 a Margalef tambe i ho va tenir k fer en divendres pk tots els dissabtes estaven plens.

El meu también es casa a margalef d'aquí dos mesos i també ho van haver d'agafar amb 2 anys gairebé d'antel.lació pq sinó res de res... està molt sol.licitat aquest lloc eh... ::love::
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: annalleida » ds. juny 27, 2009 1:09 pm

jo tambe em casare a Margalef igual que el meu germa.
conec gent que ho ha fet a la Boscana i un 10!!
no he vist aquesta nova marca d'almanovias pero si es de RC segur que estara molt be.
aixi que et faig enveja pk ja m'he provat vestits del 2010??? son molt macos i no se pas per quin decidim. cada vegada que miro el cataleg me n'agraden mes!!!! RC te algo especial als seus vestits, i complements. ja que tan les sabates, com els vels i les jaquetetes son precioses!!!
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida
:: núvia experimentada

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: lluneta29 » ds. juny 27, 2009 1:17 pm

annalleida ha escrit:jo tambe em casare a Margalef igual que el meu germa.
conec gent que ho ha fet a la Boscana i un 10!!
no he vist aquesta nova marca d'almanovias pero si es de RC segur que estara molt be.
aixi que et faig enveja pk ja m'he provat vestits del 2010??? son molt macos i no se pas per quin decidim. cada vegada que miro el cataleg me n'agraden mes!!!! RC te algo especial als seus vestits, i complements. ja que tan les sabates, com els vels i les jaquetetes son precioses!!!

Siiiiiii que me'n fas... pq aquí a lleida te diuen que tornis al Setembre - octubre pq ara no tenen la col.lecció del 2010 :--( Jo también penso que els vestits de RC tenen algo especial, però a mi sincerament i ja no és pel preu, sinó pel disseny, m'agraden més els vestits de la col.lecció two, aire i almanovias... són més senzills i jo personalment vull nar el més senzilla possible. :o-o: Així també tens el catàleg? Però és el del 2010, o un avenç? jejeje >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: M'alegro que la Boscana un 10 la veritat és que tothom m'ho diu... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: annalleida » ds. juny 27, 2009 1:38 pm

hola. no tinc el cataleg. no tel donen!!!!
l'he vist 2 vegades: 1 a Bcn i l'altra el dijous que vaig nar a Lleida. m'encanten els de la Two. i realment son molt molt macos.
et dic mes o menys els preus que em recordo de la two.
1. vestit caracola: 1450euros
2. vestit Camelia: 1500 euros
3. Vestit Cache: 1250 euros
tots son palabra honor i varia la faldilla.
jaquetetes curtetes entre 150 i 250 euros.
les sabates que em van agradar: 205 euros. pero ja que el vestit es "assequible" i mel regalen els pares he decidit que m'autoregalare les sabates.
ja veur``as que quan comencis a emprovar t'encantaran.
per cert ets de Lleida????
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: lluneta29 » ds. juny 27, 2009 1:44 pm

annalleida ha escrit:hola. no tinc el cataleg. no tel donen!!!!
l'he vist 2 vegades: 1 a Bcn i l'altra el dijous que vaig nar a Lleida. m'encanten els de la Two. i realment son molt molt macos.
et dic mes o menys els preus que em recordo de la two.
1. vestit caracola: 1450euros
2. vestit Camelia: 1500 euros
3. Vestit Cache: 1250 euros
tots son palabra honor i varia la faldilla.
jaquetetes curtetes entre 150 i 250 euros.
les sabates que em van agradar: 205 euros. pero ja que el vestit es "assequible" i mel regalen els pares he decidit que m'autoregalare les sabates.
ja veur``as que quan comencis a emprovar t'encantaran.
per cert ets de Lleida????

Uooooooooooooooo els preus estàn bé... merci!!! No em pensava gastar més... Si que sóc de Lleida!!!! jejejeje a mi también me'l regalen els pares, però segurament pagare una part, em sap greu que me'l paguin tot... Uoooooooooo a més paraula d'honor com a mi m'agraden!!!! Tinc unes ganes de veure'ls el que passa és que amb tantes marques, m'atabalo pq m'agraden tots!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Amelie » ds. juny 27, 2009 3:39 pm

cuca lleida ha escrit:
AMELIE on es aquest del video? te pagina web? No se si farem video o no al final.....
:-/ pero si que m'agradaria veure com treballa aquest que dius tu.

Princeses :-)) jo ara tinc dos dies bastant liats! pq hem de preparar la festa de final de curs i el divendres ferla..aixi que no se si podre conectarme, ho intentare!! bno wapes un petonas enorme ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: si me deixat algu per contestar ho sento! vaig a mirar la tele i a fer nonetes que dema toca matinar! :-(

un petonas ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Hole cuca, ja veig que el final de curs va anar molt bé m'alegro moltíssim per tu, té passo la pàgina web dels dos videos que hem mirat www.videoperformance.tv (aquest és el de l'Ivan Talavera, que crec que és el que agafarem) i la de http://www.trevol.tv/enric_cortes.php que és la de l'Enric Cortes, per cert el Rafa Ariño té videos mostra d'ells dos, si li dieu us els deixarà, a més a nosaltres ens va dir que si ho contractavem a travès d'ell ens surt més econòmic.
Una Abraçada Guapa i Bon Cap de Setmana!!!
Amelie

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: Amelie » ds. juny 27, 2009 3:46 pm

miriameta ha escrit:Hola wapes!!

Com va anar la revetlla???

Jo la vaig passar treballant... però bueno.. nomes se sentien petards.

- Com va tot Laucob? Felicitats per la nena!! que et done guerra? millor!!! així saps que es forta!! muacss

- Iseta!! que et vagin molt be aquestes minivacancetes a la platjeta!!! que les necessites que ets una curranta!!! L´únic que patiras per les plantetes no? despres els hi fas mimitos!!! muacsss

- Llunetaaa!! que ja s´ha acabat el cole!!! ja no hauras d´aguantar mes als nens!! (fins al setembre jeje) Com va tot wapa?? tu no baixis del núvol que si esta molt i molt be!!! No deixis de somriure!!! muacsss

-cucaaa!!! com va tot wapetona?? aquests 2 dies les piles posades i despres relax total!!! anims que nomes son 2 dies!! I d´aqui res quedada!!!!!!!!!!! muacsss

- Nuviaaaa!! que fuerteeeeeeeeeeeee!!! Et vec molt ilusionada amb els vestidets eh!! et vui evure amb ells, que no te vist en persona encara!!!
Aix que us arribe a totes ja el moment de probarvos-els!!!!!! muacsssssssss

- amelie, Com va tot? alguna novetat? d´aqui res podrás disfrutar de la teva boda i dirhu a tothom!!!!!!!!! muacssssssss

- cc83, com va la busca de fotògraf? Jo en tinc un de rubí que m´entren un munt de coses, es baratet i sobretot ens agraden molt les fotos i albums que vam veure al seu estudi. Amb video inclos. El vam veure a la fira de Sabadell. Hem tingut sort!!

Nenes!! encara us he de posar fotitos i comentarvos moltes cosetes de la boda de la meva amiga a la Fonda. I a mes a mes tinc novetats, encara que petites pero bueno jo estic molt contenta. A veure si divendres tinc una estoneta i us hu explico.

Per ara faig un brindis per totes les meves fantàstiques!!!!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Wole Miriameta!!!! Que Guaaaaaapaaa estas a la foto!!!! Com tu dius aviat ja podre explicar-ho tot, quins nervis, per cert parlant d'explicar tu també ens has d'acabar d'explicar com va anar la Boda de la teva amiga a la Fonda, que segur que quan estaves allà ja t'hi veies a la teva, perquè està apropíiiiissssimmm!!!
Un petó Guapíssima i Bon Cap de Setmana!!!
Amelie

ISEEEEEEE

EntradaAutor: Amelie » ds. juny 27, 2009 3:50 pm

ISEEEEE FELICITATS GUAPÍSSIMAAAAA!!! Que jo tampoc hem vaig connectar i ara i he caigut. Que Guay Que Guay!!! Cada día estem més apropet del Gran Dia!!! I com no barreja de sentiments alegria, nervis, emoció.... Bueno Guapíssima disfruta a tope de la platjeta i que tinguis molt Bon Cap de Setmana!!!
Amelie l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. juny 27, 2009 7:10 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Amelie

EntradaAutor: Amelie » ds. juny 27, 2009 7:09 pm

lluneta29 ha escrit:X cert la revetlla podria haver anat molt millor, ja us ho contaré si ho sé em kdo a casa... vaya ratlladaaaaaaaaaaaaaaa :-)) el sopar encara va estar bé, però lo de després....... bufffffff!!! :-)

Wole Lluneta!! Com va tot? Nena hem tens preocupada, i a la resta suposo que també, et vas ratllar molt a la revetlla, perquè?? Bueno tu tranquila que aquí ja veus que tens tota una colla disposada a animarte!!! :-///: :-()-)
Amelie

EntradaAutor: Amelie » ds. juny 27, 2009 7:12 pm

laucob ha escrit:doncs estem de conya jajajaj mai millor dit.

ahir vam anar al metge a barna i esta tot com el primer dia la nena va creixent pero la resta perfecte.

al tornar ens va agafar la tormenta i la nena es va fotre com les cabres entre les pedres que donaven al cotxe, el buscar un lloc on poder parar perque eren mega grossesels camions tambe es paraven pero nens al meu home li feia cosa parar-se al mig de la carretera hi havia massa llamps vam voler arribar a al gasolinera a pas de tortugues, la nena donave patades el meu home va ficar la ma sobre la panxa reaccio de cuida-la i la va notar menys mal que anavem lentos quin ensurt es va pega. al arribar a la gasolinera del bruc ja no pedregave i vam decidir continuar. ens vam trovar les pedres trepitjades pesls cotxes ni a l'hivern es va fer gel a la carretera i els cotxes altre cop lentos perque lliscaven. el meu home tortuguita anava jajaja.

Holeee!!! Quin pal trobar-te la pedregada camí de tornada, però que és això comparat amb l'alegria de que tot va perfecte. Felicitats!!! >.-<:
Amelie

EntradaAutor: Amelie » ds. juny 27, 2009 7:16 pm

Bones CC83 Ei!! Ja tens l'esglèsia i el restaurant, això és un gran que!! Bueno ara et toca la setmaneta de tour fotogràfic, espero que et vagi molt bé!!!

Per cert nenes les que us caseu a Sant Llorenç qui us farà la cerimònia, perquè nosaltres no coneixem a ningú i el mossen que ens va atendre quan van demanar el dia, ens va dir que busquesim el mossen que oficiarie la misa, es més que res per si coneixeu algún que estigui bé.
Amelie

EntradaAutor: PIKYS » dg. juny 28, 2009 10:40 am

Hole noies.

Com van les opos a les que us presenteu?? venga que ja queda menys. Ara a per totes a la defensa. Anims!!!!

Amelie veig que tampoc tens mossen perque et casi no? Jo tenia clar que aquell no em casava, i sort que ma mare coneix el de l'esglesi de Sant Martí i un dia anirem a parlar a vere que ens diu, però sino xunga la cosa. però tranquila que segur que un o altre trobaras.

Nuvia com va anar el final de curs??? Les meves nenes un fart de plorar perquè no estaria amb elles a 4rt.... i jo ho sento però m'esperen els de Lleida jejeje ojalà!!! Aix quin patiment això de no saber on estaras al setembre, però bueno. Ja nomes queda un mes per saber-ho jijijijiji. nena veig que estas molt fica en el tema dels vestits, veus si ara fossim veines em posaries al dia jajaja. Bueno ja m'aniras aconsellant jejeje.

Laucob felicitats per aquesta nena!! ja veuras com et sortira guerrera!!! jejeje tant moviment que porta.... anims que tot us anira molt bé.

Aquestes que esteu tant ficades amb els vestits ja nireu dient coses perque jo la veritat vaig super peix.

Bon cap de setmana a totes i anims que ja queda menys per les vacances
PIKYS
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 102
Membre des de: dg. maig 10, 2009 12:49 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. juny 28, 2009 5:56 pm

Hola princesetes!!!!!!!!!

Ja he arribat del cap de setmana de desconnexio total :)

He vist que heu fet un munt de coses!!!!

Nosaltres encara no tenim video i el tema St Llorenç... a mi ja mesta be lhome que ens va atendre, sen fotia del meu cognom i em va semblar gracios, a veure si no fa pesada la misa i es curteta.. xDDDDD Si dures 10 minutets ja en tindria prou.

Laucob, que be que l'Aina doni guerra!!!! Uuuu!!! aaaaa!!!! Las chicas son guerreras!!!!

Jo si tinc un cataleg de almanovias en un raco de casa meva... ale, ale...

P.P Visca les pagues extraaaaaaaaaa!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: lluneta29 » dg. juny 28, 2009 7:38 pm

Amelie ha escrit:
lluneta29 ha escrit:X cert la revetlla podria haver anat molt millor, ja us ho contaré si ho sé em kdo a casa... vaya ratlladaaaaaaaaaaaaaaa :-)) el sopar encara va estar bé, però lo de després....... bufffffff!!! :-)

Wole Lluneta!! Com va tot? Nena hem tens preocupada, i a la resta suposo que també, et vas ratllar molt a la revetlla, perquè?? Bueno tu tranquila que aquí ja veus que tens tota una colla disposada a animarte!!! :-///: :-()-)

Ja t'ho explicaré en persona que és molt llarg i tmpoc es plan però tmpoc va ser la nit de la meva vida!!! :star:: :star:: hi han nits millors però què hi farem!! Tinc ganes de conèixe't!! Deixat' veure dona... :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dg. juny 28, 2009 7:40 pm

PIKYS ha escrit:Hole noies.

Com van les opos a les que us presenteu?? venga que ja queda menys. Ara a per totes a la defensa. Anims!!!!

Amelie veig que tampoc tens mossen perque et casi no? Jo tenia clar que aquell no em casava, i sort que ma mare coneix el de l'esglesi de Sant Martí i un dia anirem a parlar a vere que ens diu, però sino xunga la cosa. però tranquila que segur que un o altre trobaras.

Nuvia com va anar el final de curs??? Les meves nenes un fart de plorar perquè no estaria amb elles a 4rt.... i jo ho sento però m'esperen els de Lleida jejeje ojalà!!! Aix quin patiment això de no saber on estaras al setembre, però bueno. Ja nomes queda un mes per saber-ho jijijijiji. nena veig que estas molt fica en el tema dels vestits, veus si ara fossim veines em posaries al dia jajaja. Bueno ja m'aniras aconsellant jejeje.

Laucob felicitats per aquesta nena!! ja veuras com et sortira guerrera!!! jejeje tant moviment que porta.... anims que tot us anira molt bé.

Aquestes que esteu tant ficades amb els vestits ja nireu dient coses perque jo la veritat vaig super peix.

Bon cap de setmana a totes i anims que ja queda menys per les vacances

Nenes professssssssssss queden 2 diesssssssssssssssss però me fa peneta pq demà he de repartir les notes i molts no tenen el títol de la ESO i hi haurà uns plors que pa què... fins i tot a mi em sap molt de greu així que imagina't... i aq setmana que entrem segur que em toca la defensa de la programació així que ja me l'estic preparant encara que no sé per on tirar... què hi farem! Peco de novata tú... i ja tinc nervis. Mare meva!!! :hmm::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dg. juny 28, 2009 7:42 pm

nuvia2010 ha escrit:Hola princesetes!!!!!!!!!

Nosaltres encara no tenim video i el tema St Llorenç... a mi ja mesta be lhome que ens va atendre, sen fotia del meu cognom i em va semblar gracios, a veure si no fa pesada la misa i es curteta.. xDDDDD Si dures 10 minutets ja en tindria prou.

Laucob, que be que l'Aina doni guerra!!!! Uuuu!!! aaaaa!!!! Las chicas son guerreras!!!!

Jo si tinc un cataleg de almanovias en un raco de casa meva... ale, ale...

P.P Visca les pagues extraaaaaaaaaa!!!!

Nenaaaaaaaaaaa com va anar l'acampada???? On veu anar???? Nuviaaaaaaaaa vull vere aquest catàleggggggggggggg!! M'agraden molt els vestits d'alma novia ara ja sé lo què es i té fins i tot pàgina web però no hi ha res allí encara... Tinc ganes de vere't... ara que tenim vacances hem d'anar a la piscineta i aquestes coses!!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dg. juny 28, 2009 7:43 pm

X cert... visca els finiquitosssssssssss!!! Jejejeje...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dg. juny 28, 2009 7:45 pm

I a totes... com us ha anat el cap de setmana?? Isee i les mini vacances??? :-)ok:
Jo tik bastant k.o. no he parat per variar però és que ahir a sobre vem anar a inaugurar el nou gurugú, nom larida, i vem fer les 6h del matí... ja no stik per aquests trotes la veritat. Tinc ressaca...
I avui hem anat amb els pares del jordi a dinar a un restaurant per acabar d'adobar la cosa i mira... tips com a tosinets estem... hem parlat de bodaaaaaaaaaa i m'ha fet il.lúuuuuuuuuuuuuuuu ma sogra ja vol anar a mirar vestits només fa que preguntar-m'ho >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: i jo también en tinc moltes ganes... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Amelie » dl. juny 29, 2009 5:51 am

PIKYS ha escrit:Hole noies.

Hola Pikys suposo que hauré de fer com preguntar entre els amics a veure si en coneixen algun, o sino com diu la nuvia que hem casi el mateix amb el que vam parlar, l'únic que no sé si ell fa cerimonies o només està de responsable de l'esglesia, a nosaltres de primeres ens va sembla molt seriot però si la nuvia diu que és de la broma ja m'està bés, que suficient nervis tens aquell dia... Bueno Nena Bona Setmana!!!
Amelie

EntradaAutor: Amelie » dl. juny 29, 2009 5:56 am

nuvia2010 ha escrit:Hola princesetes!!!!!!!!!

Wole Nuvia!! Ja veig que has tingut un cap de setmana de desconnexió total quina sort!!!! Per cert a mi també m'esta bé que la misa sigui curteta, que sinó és el que dius es fa pesada i la gent acostuma a no aguantar-ho i sortir fora. El video nosaltres tampoc el tenim decidit, estem bastant convençuts pel de l'Ivan Talavera, però encara no hem reservat, és que hi ha tantes coses a decidir... Ape que vagi molt bé la setmana que acabem de començar!!!
Amelie

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant