cc83 ha escrit:Amelie ha escrit:cc83 ha escrit:Amelie ha escrit:Bones CC83 Ei!! Ja tens l'esglèsia i el restaurant, això és un gran que!! Bueno ara et toca la setmaneta de tour fotogràfic, espero que et vagi molt bé!!!
Per cert nenes les que us caseu a Sant Llorenç qui us farà la cerimònia, perquè nosaltres no coneixem a ningú i el mossen que ens va atendre quan van demanar el dia, ens va dir que busquesim el mossen que oficiarie la misa, es més que res per si coneixeu algún que estigui bé.
Hola!! doncs si... lo més gros ja està.. avui comencem el tour fotogràfic amb una noia k es diu Iolanda Sebé, a veure k tal.....
Jo de mossens no en tinc ni idea, però al maig vaig anar a una boda a Sta. Teresita i el mossen va ser una canya...
Hola CC83 que tal va anar amb la Iolanda Sebé?? Si no m'equivoco aquesta és la que està a camp de mart, que té un estudi molt modernet no?! Bueno carregat d'energia i a continuar amb el tour, ja ens explicaràs quin és el resultat!! Ah! i del mossen si t'assabentes del nom m'ho dius, Una Abraçae!!!
Holaa!!! doncs amb la Iolanda va anar molt be, una noia molt maja i té un estudi molt guai, i si, esta allí a camp de mart. Avui a per un altre, un noi que es diu Rafa Rodríguez, en sabeu algo??
Lo del mossen, ja li preguntaré a la meva amiga a veure com es deia... que ens vam fer un fart de riure... jejejje
Una altra abraçada!
Ho sento no sé quin fotògraf dius...
Jo també conec un mossen que fa misses a Balaguer que fa molt de riure jejeje és genial! Jo ric molt a les seves misses i crec recordar que és d'Àger o algo així.
Divendres pujo a Balaguer a grabar l'anell!!! i a que em donin el certificar de garantia del brillant que encara no el tinc...
X cert, dijous faig la defensa de la programació... ai mare meva... encara no m'he mirat res!!! Quin pànic!!!