NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: nuvia2010 » ds. jul. 04, 2009 10:02 pm

Osti!!!! Heu escrit un munt de coses en tan pocs dies!!!!

Jo aquesta setmana he estat una mica OUT, entre unes coses i unes altres no estic al 100% d'Erika, jejejeje

lluneta... les opos, opositada estas i a tomar pol culo, res mes. Encara que haguessis fet lo millor de lo millor pensa que segur que hi ha 200 persones que tenen mes punts que tu per la merda de lantiguitat i cursets i aquestes porcades. I lo dels crits... doncs es veritat, jo a mes a mes tinc un xiulet i un martell daquells que quan piques a la taula fant soroll i si bufes per la punta también xiulen i quan no funciona a la taula els hi dono al cap, aixi que... jejejejeje

cc83... les sabates!!!! A POR ELLAS!!!! Jo tampoc tinc vestit pero ja tinc les sabates, jejejejeje Diuen que les cases es fan be si es fan forts els fonaments, no??? Doncs els nostres fonaments son les sabates!!!! Heu avançat un munt de coses amb poc temps!!!

miriameta... 7 anys ja... mare meva... jo amb el meu amore en fare 3 el dia 16 :) Quants dies dius que queden pel gran bodorrio??? QUE FUERTE ME PARECEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

cuca... he de trucar a la urbana pq hi ha un cotxe per cappont que fa mes de 3 dies que no muen del lloc on esta aparcat... un blauet amb matricula FSY o semblant... et sona de qui pot ser???? Com van les vacances vecinaaaaaaaaaaa!!!!????!!!!!

Laucob, que tal la peque-peque??? i tu??? ja et veus mes maca o encara estas en fase "no mirar-se al mirall"??

Pikys... tu rai que et funcionaria...

Ise... que tal el teu repte personal??? Jo he tornat a recaure en el meu vici... mhe tornat a mossegar les ungles despres de moooooooooooooooolts dies sense ferho :( no hi ha manera, des de peque que ho faig i no hi ha res que mho solventi, no tinc prou força de voluntat!!!! Menys mal de les ungles de gel, jejejejeje

>.-<: >.-<: >.-<:

Tatianaaaaaa!!! Ben vinguda al club 2010 (i setembre de 2009 :-) )

Amelie, ja teniu moltes coses!!!!!! Que beeeeeeeeeeeeee

Si em deixo a algu, mil perdons i mil petons :)

Ara començo a explicar el dia davui!!! Hem anat de rebaixes amb els meus pares a Zaragoza i mhe comprat les joietes per la bodaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!

que fuerte me pareceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!! I la meva mare tambe sha comprat les seves :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: Cada cop esta mes aprop!!!!!!!!

Aquest divendres vaig de sopar de cosins i cosines habidas y por haber al Palau de Margalef, tindrem el Palau per nosaltres sols i dissabte anem tots cap a Port Aventura amb la limousine!!!! Que way que way!!!! Ja en tinc unes ganes!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: annalleida » dl. jul. 06, 2009 12:40 am

hola!!!
ja torno a estar aqui despres d'uns dies desconectada, he estat per Cambrils! molta calor i molta gent.
com portem els preparatius???? en el meu cas esta bastant parada fins despres de l'estiu.
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida
:: núvia experimentada

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: cuca lleida » dl. jul. 06, 2009 12:12 pm

PRINCESESSSSSSSSSSSSSSSS
QUE TAL?? JO HE TORNAT!!
be, vem tornar ahir pero estava taaaant cansada que no tenia ganes de res! i ara me espera una feinada de por, pero poc a poc s'anira fent. (moooolta roba per rentar...i la maleta per desfer....uffff) :-(

Heu fet un muuunt d feina no?? heu escrit un munt!
que tal porteu els preparatius???

Per cert,
nuvia les sabates son xuliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisimes !!!!!!!!!!!!!!!! :-)) m'has d'explicar on es aquesta tenda!!

lluneta i cc83 no feu com jo, sempre que veig algo que m'agrade dic ja vindre un altre dia...i al final me kedo sense!!! COMPREUVOS EL QUE HEU VIST, a mes s'ha d'aprofitar que son REBAIXES!!!!!

ise que tal tot?? el finde per la platjeta??

laucob m'alegro un munt que la princeseta estigui mooolt be!

tatiana benvinguda al club! :-)ok:

annalleida hauras desconectat moolt ! que be! platjeta....jejejeje

Amelie com va tot? al final teniu video???

MIRIAMETA uuuuuuuaaaaalaaaa 7 anys!!! jo de gran vull ser com tu_!
jejeje
:-)ok:

espero no deixarme a ningu.....ho sento si es aixi :-( bno guapes ja anire passant per aki, ara me keda un setmaneta pero...per les tardes no se si podre, ja us explicare. un petonas a totes!!1 ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dl. jul. 06, 2009 1:27 pm

annalleida ha escrit:hola!!!
ja torno a estar aqui despres d'uns dies desconectada, he estat per Cambrils! molta calor i molta gent.
com portem els preparatius???? en el meu cas esta bastant parada fins despres de l'estiu.

nosaltres hem començat a fer els cartells per les taulesssssssssssss!!! Ja us explicaré com... tmpoc té secret... i para de contar. Ah si! He triat les arracades per la bodaaaaaaaaaa però falta que ma mare me les compri pel meu cumple que és el dia 21 i faig ja 30 anys!!!!!
Cuca... què no havíem de kdar una tarda i anar a molle?? No ho entenc...
Isee com va anar la despedida de soltera??? Conta'ns... segur que encara estàs ressacossa... :-)
Nenes demà anem a la gala de OT amb ma germana i una amiga... a vere què tal... a mi no és que em digui res, però ma germana va insistir així que vem trucar al cosí del jordi que n'és el productor i ens ha aconseguit colar... ja us contaré! :-)ok:
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dl. jul. 06, 2009 1:29 pm

cuca lleida ha escrit:PRINCESESSSSSSSSSSSSSSSS
QUE TAL?? JO HE TORNAT!!
be, vem tornar ahir pero estava taaaant cansada que no tenia ganes de res! i ara me espera una feinada de por, pero poc a poc s'anira fent. (moooolta roba per rentar...i la maleta per desfer....uffff) :-(

Heu fet un muuunt d feina no?? heu escrit un munt!
que tal porteu els preparatius???

Per cert,
nuvia les sabates son xuliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisimes !!!!!!!!!!!!!!!! :-)) m'has d'explicar on es aquesta tenda!!

lluneta i cc83 no feu com jo, sempre que veig algo que m'agrade dic ja vindre un altre dia...i al final me kedo sense!!! COMPREUVOS EL QUE HEU VIST, a mes s'ha d'aprofitar que son REBAIXES!!!!!

ise que tal tot?? el finde per la platjeta??

laucob m'alegro un munt que la princeseta estigui mooolt be!

tatiana benvinguda al club! :-)ok:

annalleida hauras desconectat moolt ! que be! platjeta....jejejeje

Amelie com va tot? al final teniu video???

MIRIAMETA uuuuuuuaaaaalaaaa 7 anys!!! jo de gran vull ser com tu_!
jejeje
:-)ok:

espero no deixarme a ningu.....ho sento si es aixi :-( bno guapes ja anire passant per aki, ara me keda un setmaneta pero...per les tardes no se si podre, ja us explicare. un petonas a totes!!1 ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Wuapaaaaaaa benvinguda!!! Ens has d'explicar com ha anat tot... i què tal el balneari eh!!! >.-<: a vere quan podem quedar!!!! Hem començat a fer els cartells de les taules... bno hem buscat el que hi posarem falta fer la prova d'impressió prò la idea que et vaig comentar pren força jejejeje!! Ara ens ficarem amb les invitacions, tú ja les tens? :hmm::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Amelie » dl. jul. 06, 2009 3:04 pm

Wooleee!!! Ja sóc de nou aquí després d'un super cap de setmana m'ha germana ja S'ha Casaaaatttt!!! Que xulo va anar tot genial, només ens va fallar la calor... mare meva quina calorrr!!!

Nuvia 2010 Primer de tot hem sap molt greu lo del gosset, la dels meus pares té 15 anys, la vaig trobar al sortir de l'Institut era un cadellet, i no vull ni pensar en com ens sentirem quan digui prou, però la vida té aquestes coses. Espero que et trobis molt millor i la teva mare també. Un petonet!! Segon Les sabates són xulíssimes, quina sort ja tenir-ho lligat i a més Ueueueueueu ja tens les joietes de la boda que guay!!Foto, foto!!! ets una màquina!!

Miriameta: Felicitats pels 7 anys d'amor!! Sento no haver pogut estar disponible per aquelles dues persones que necessitaves, però vaig tenir un final de setmana a tope!! Avui començo a ser persona, espero que tot anès molt bé!!

LLuneta Espero que estiguis més animadeta, com t'han dit has fet el que has pogut i això és molt!! I ja saps com he dit molts cops que aquí tens una colla disposada a animar-te!! Ah!! i volem foto de les arrecades.

CC83 M'he uneixo al grup de les que creiem que t'has de comprar les sabates, i no és que sigui una gran compradora, però com diu la cuca imaginat quin xasco si quan arriba el moment ja no hi són. Llençat a la compra je je!!!

TatianaCE Benvinguda al foro i Felicitats per la Boda!!! Ja ens explicaràs cosetes!!

Laucob Com va tot?? I la princesseta fa bondat?? Ànims que ja et queda menys per la setmana 26!!

Ise Holee!! Com vas de feina?? Podràs gaudir de l'apartament?? Espero que si, que aviat facis vacances i a disfrutaaaarr!!!

AnnaLleida Que bé poder desconnectar a la platja, espero que hagi anat molt bé per Cambrils!

Cuca com t'ho has passat??? Ja ens explicaràs i si hi ha fotos millor!! Tinc ganes que fem una quedada. Per cert si que tinc video, al final ens hem decidit per l'Ivan Talavera, ja està encarregat.

Bueno una abraçada i un petó a totes : kissd :

Ah!! M'oblidava hem van donar el ram de la nuviaa :-()-) Que emocionant!!
Amelie

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dl. jul. 06, 2009 3:24 pm

eiii princesessss
siii que vull fer kedada i anar a molle, aixo segueix en peu!!
saps que passa lluneta que just abans de marxar de vacances la meva amiga que viu a alcarras me va trucar i me va dir que segur segur que ho deixen :-( aixi que el dimarts a la tarde la vaig obligar a kedar i se me va derrumbar varies vegades.... (portava 9 anys amb ell i tres d'ells vivint junts..)
en fi imagineu la situacio! pero la tarde que digueu la cuca posa el cotxe i el que calgui i anem a molle!!! que tinc moooooltissimes ganes!!!!!!!!!!!!!

bno aig de marxar despres per la nit torno i contesto a totes! es que volia aclarir aixo un ptonas enorme per tooootessssssssssssssssssssssss
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dl. jul. 06, 2009 3:29 pm

Amelie ha escrit:Wooleee!!! Ja sóc de nou aquí després d'un super cap de setmana m'ha germana ja S'ha Casaaaatttt!!! Que xulo va anar tot genial, només ens va fallar la calor... mare meva quina calorrr!!!

Nuvia 2010 Primer de tot hem sap molt greu lo del gosset, la dels meus pares té 15 anys, la vaig trobar al sortir de l'Institut era un cadellet, i no vull ni pensar en com ens sentirem quan digui prou, però la vida té aquestes coses. Espero que et trobis molt millor i la teva mare també. Un petonet!! Segon Les sabates són xulíssimes, quina sort ja tenir-ho lligat i a més Ueueueueueu ja tens les joietes de la boda que guay!!Foto, foto!!! ets una màquina!!

Miriameta: Felicitats pels 7 anys d'amor!! Sento no haver pogut estar disponible per aquelles dues persones que necessitaves, però vaig tenir un final de setmana a tope!! Avui començo a ser persona, espero que tot anès molt bé!!

LLuneta Espero que estiguis més animadeta, com t'han dit has fet el que has pogut i això és molt!! I ja saps com he dit molts cops que aquí tens una colla disposada a animar-te!! Ah!! i volem foto de les arrecades.

CC83 M'he uneixo al grup de les que creiem que t'has de comprar les sabates, i no és que sigui una gran compradora, però com diu la cuca imaginat quin xasco si quan arriba el moment ja no hi són. Llençat a la compra je je!!!

TatianaCE Benvinguda al foro i Felicitats per la Boda!!! Ja ens explicaràs cosetes!!

Laucob Com va tot?? I la princesseta fa bondat?? Ànims que ja et queda menys per la setmana 26!!

Ise Holee!! Com vas de feina?? Podràs gaudir de l'apartament?? Espero que si, que aviat facis vacances i a disfrutaaaarr!!!

AnnaLleida Que bé poder desconnectar a la platja, espero que hagi anat molt bé per Cambrils!

Cuca com t'ho has passat??? Ja ens explicaràs i si hi ha fotos millor!! Tinc ganes que fem una quedada. Per cert si que tinc video, al final ens hem decidit per l'Ivan Talavera, ja està encarregat.

Bueno una abraçada i un petó a totes : kissd :

Ah!! M'oblidava hem van donar el ram de la nuviaa :-()-) Que emocionant!!

Carinyetttttttttttt!! Com va anar la bodaaaaaaa?? Explica'ns detalls, fotitos etcc.... Segur que te vas emocionar... això del ram imposa. :-)ok: quin detallàs... ja vas dir que et casaves???? Ara ja ho pots dir!!!!!!!!!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. jul. 06, 2009 3:31 pm

cuca lleida ha escrit:eiii princesessss
saps que passa lluneta que just abans de marxar de vacances la meva amiga que viu a alcarras me va trucar i me va dir que segur segur que ho deixen :-( aixi que el dimarts a la tarde la vaig obligar a kedar i se me va derrumbar varies vegades.... (portava 9 anys amb ell i tres d'ells vivint junts..)
en fi imagineu la situacio! pero la tarde que digueu la cuca posa el cotxe i el que calgui i anem a molle!!! que tinc moooooltissimes ganes!!!!!!!!!!!!!

bno aig de marxar despres per la nit torno i contesto a totes! es que volia aclarir aixo un ptonas enorme per tooootessssssssssssssssssssssss

Ostressssss cuquet no en sabia res... tú fes el que calgui que facis amb aquesta amiga, t'entenc perfectament i si vols hi anem la setmana que ve... divendres a la ise no li va bé d'aquesta setmana, o és dijous, o no hi podrem anar aquesta setmana, tinc que fer un treball del curset que estic fent d'anglès. Sinó ho deixem per la setmana que ve i jasta! És fotut això de deixar-ho, no voldria pas estar a la seva pell! Ja ens contaràs!!! Un petonàs!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Amelie » dl. jul. 06, 2009 3:32 pm

Uffff! Quin pal, pobra i la veritat es que suposo que a tu també et devia desanimar una mica, a mi hem passa, els problemes de les meves amigues m'afecten molt, però entre totes ens animem!! Així que ànims guapíssima i els hi transmets a la teva amiga. Una Abraçae
Amelie

EntradaAutor: Amelie » dl. jul. 06, 2009 3:37 pm

Carinyetttttttttttt!! Com va anar la bodaaaaaaa?? Explica'ns detalls, fotitos etcc.... Segur que te vas emocionar... això del ram imposa. :-)ok: quin detallàs... ja vas dir que et casaves???? Ara ja ho pots dir!!!!!!!!!!! :-)ok:[/quote]

Hole Guapíssima!!! Va anar geeeeeniaaaal!!!! quan fem la quedada les portaré, de moment encara estem TOP SECRET, hem decidit que ho direm a l'agost, així farem reunió pares/germà d'ell i pares/germana meva, que ja hauràn tornat de viatge, aquest migdia els he acompanyat a l'estació marxaven al viatge de noces... Quina envejaaa!!! Tot va ser molt emocionant, però vem aguantar molt bé els nervis, avui que ja ha passat tot estic com a més toba, més sensible... m'ha fet una il.lu despedir-me d'ells al tren sabent que ja s'han casat (ja veus tu quina xorrada, però sóc així)
Amelie

EntradaAutor: cc83 » dl. jul. 06, 2009 5:20 pm

noiesssss!!!! desprès de consultar-ho amb el coixí i d fer-vos cas a totes.... al final HE COMPRAT LES SABATES!!!! jejejej així que una cosa menys... jejeje
cc83
:: núvia rookie

Entrades: 121
Membre des de: ds. juny 20, 2009 10:27 am

EntradaAutor: cc83 » dl. jul. 06, 2009 5:22 pm

bffff... kin pal no?? es xungo aixó i més desprès de tant temps, que ja t'has fet a la vida amb l'altra persona i costa molt tornar a arrencar. Una amiga meva también ho va passar l'any passat, i és molt difícil, pero lo més important es estar al seu costat i escoltar-la i animar-la a sortir.
cc83

Entrades: 121
Membre des de: ds. juny 20, 2009 10:27 am

holee

EntradaAutor: PIKYS » dl. jul. 06, 2009 5:51 pm

Ostres cuca deunido lo de la teva amiga!! en aquests moments el mes important son els amics. No la deixis de costat!! anims

cc83 ben fet que has fet, una cosa menys. ara ja tens sabates nomes falta el vestit !!jejeje Jo també he pensat a començar a mirar encara que falti un any pero si algo tens ja no et cal patir, i despres ja no cal correr tant. Au una cosa feta!!!

nuvia ostres kina pasada!!! que comences la despedida abans tu?? jajaja valtres si que us ho monteu be!!! me'n alegro!!!

Algu ha mirat les invitacions, regalets i tal per internet?? es que jo vaig mirant coses pero no se si es molt de fiar.

bona setmaneta a totes!!!
PIKYS

Entrades: 102
Membre des de: dg. maig 10, 2009 12:49 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dl. jul. 06, 2009 8:47 pm

princeses ja torno a ser akiiiiii
gracies a totes pels consells i els anims, trankiles que animare a la meva amiga tant o mes !!! ::love::
A veure on son les fotos de la boda, de les sabates akestes tant xules...de les joies.... :-/ :-/ jo vull fotooooooooooooooooooooosssss
jejejeje

i trankiles que farem kedada, el dijous me va fenomenal i el dimecres i el divendres...... aixi que decidim un dia i llestos! jejeje biiiennnnnnnnnnnn kedadaaaaaaaaaaaaaaaaaa

vecinaaaaaaaaaaaaaaa no t'havia reconegut, es que saps soc una mica miiiopeee jejejejeje :-)ok: tens el cabell llarg eh?? esa pelukera que tens...!!jejeje
sas son germa tambe se casa l'any que ve! (el de la peluquera, dolors) que fuerteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Tinc una noticieta
jejej ja se que encara ens queda pero si pren iniciativa i decideix el nino s'ha aprofitar :-)ok: ja tenim encarregades les invis!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: en quant m'arribi una us l'ensenyare
(per cert les vaig encarregar per internet i suuuupre be , mooooolt contents del tracte i la rapidesa )
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: Amelie » dl. jul. 06, 2009 9:15 pm

cuca lleida ha escrit:princeses ja torno a ser akiiiiii
gracies a totes pels consells i els anims, trankiles que animare a la meva amiga tant o mes !!! ::love::
A veure on son les fotos de la boda, de les sabates akestes tant xules...de les joies.... :-/ :-/ jo vull fotooooooooooooooooooooosssss
jejejeje

i trankiles que farem kedada, el dijous me va fenomenal i el dimecres i el divendres...... aixi que decidim un dia i llestos! jejeje biiiennnnnnnnnnnn kedadaaaaaaaaaaaaaaaaaa

vecinaaaaaaaaaaaaaaa no t'havia reconegut, es que saps soc una mica miiiopeee jejejejeje :-)ok: tens el cabell llarg eh?? esa pelukera que tens...!!jejeje
sas son germa tambe se casa l'any que ve! (el de la peluquera, dolors) que fuerteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Tinc una noticieta
jejej ja se que encara ens queda pero si pren iniciativa i decideix el nino s'ha aprofitar :-)ok: ja tenim encarregades les invis!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: en quant m'arribi una us l'ensenyare
(per cert les vaig encarregar per internet i suuuupre be , mooooolt contents del tracte i la rapidesa )

Wola Guapíssima!!! A mi aquesta setmana hem va bé qualsevol dia excepte el finde que marxem, i prometo portar les fotos, demà si puc les vaig a imprimir. Ei!! Felicitats nena que ja tens les invitacions que bé!! Jo tinc ganes de deixar això enllestit també. Avui hem fet reunió d'escala i no he pogut més i li he dit a una veïna molt maja que hem caso, ella acaba de tornar del viatge de noces.
Amelie

EntradaAutor: cuca lleida » dl. jul. 06, 2009 9:22 pm

Amelie ha escrit:
cuca lleida ha escrit:princeses ja torno a ser akiiiiii
jejejeje

Tinc una noticieta

Wola Guapíssima!!! A mi aquesta setmana hem va bé qualsevol dia excepte el finde que marxem, i prometo portar les fotos, demà si puc les vaig a imprimir. Ei!! Felicitats nena que ja tens les invitacions que bé!! Jo tinc ganes de deixar això enllestit també. Avui hem fet reunió d'escala i no he pogut més i li he dit a una veïna molt maja que hem caso, ella acaba de tornar del viatge de noces.

uoooo que be veurem fotossss !!! :-///: :-///:

que be lo de la veina, s'haura posat super contentaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!
a veure si fem kedada i ens veiem !
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dl. jul. 06, 2009 9:25 pm

cc83 ha escrit:noiesssss!!!! desprès de consultar-ho amb el coixí i d fer-vos cas a totes.... al final HE COMPRAT LES SABATES!!!! jejejej així que una cosa menys... jejeje

Bieeeeeen!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: així m'agrada!!! Una cosa menys... volem fotitos!!!! ::love:: ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. jul. 06, 2009 9:27 pm

nuvia2010 ha escrit:Osti!!!! Heu escrit un munt de coses en tan pocs dies!!!!

Jo aquesta setmana he estat una mica OUT, entre unes coses i unes altres no estic al 100% d'Erika, jejejeje

lluneta... les opos, opositada estas i a tomar pol culo, res mes. Encara que haguessis fet lo millor de lo millor pensa que segur que hi ha 200 persones que tenen mes punts que tu per la merda de lantiguitat i cursets i aquestes porcades. I lo dels crits... doncs es veritat, jo a mes a mes tinc un xiulet i un martell daquells que quan piques a la taula fant soroll i si bufes per la punta también xiulen i quan no funciona a la taula els hi dono al cap, aixi que... jejejejeje

cc83... les sabates!!!! A POR ELLAS!!!! Jo tampoc tinc vestit pero ja tinc les sabates, jejejejeje Diuen que les cases es fan be si es fan forts els fonaments, no??? Doncs els nostres fonaments son les sabates!!!! Heu avançat un munt de coses amb poc temps!!!

miriameta... 7 anys ja... mare meva... jo amb el meu amore en fare 3 el dia 16 :) Quants dies dius que queden pel gran bodorrio??? QUE FUERTE ME PARECEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

cuca... he de trucar a la urbana pq hi ha un cotxe per cappont que fa mes de 3 dies que no muen del lloc on esta aparcat... un blauet amb matricula FSY o semblant... et sona de qui pot ser???? Com van les vacances vecinaaaaaaaaaaa!!!!????!!!!!

Laucob, que tal la peque-peque??? i tu??? ja et veus mes maca o encara estas en fase "no mirar-se al mirall"??

Pikys... tu rai que et funcionaria...

Ise... que tal el teu repte personal??? Jo he tornat a recaure en el meu vici... mhe tornat a mossegar les ungles despres de moooooooooooooooolts dies sense ferho :( no hi ha manera, des de peque que ho faig i no hi ha res que mho solventi, no tinc prou força de voluntat!!!! Menys mal de les ungles de gel, jejejejeje

>.-<: >.-<: >.-<:

Tatianaaaaaa!!! Ben vinguda al club 2010 (i setembre de 2009 :-) )

Amelie, ja teniu moltes coses!!!!!! Que beeeeeeeeeeeeee

Si em deixo a algu, mil perdons i mil petons :)

Ara començo a explicar el dia davui!!! Hem anat de rebaixes amb els meus pares a Zaragoza i mhe comprat les joietes per la bodaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!

que fuerte me pareceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!! I la meva mare tambe sha comprat les seves :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: Cada cop esta mes aprop!!!!!!!!

Aquest divendres vaig de sopar de cosins i cosines habidas y por haber al Palau de Margalef, tindrem el Palau per nosaltres sols i dissabte anem tots cap a Port Aventura amb la limousine!!!! Que way que way!!!! Ja en tinc unes ganes!!!!!

Nena!! Que no t'havia dit res!!! Com estàs de tot plegat del gosset??? Com va tot lo de la boda??? Ara que és estiu i estas mig de vacances, heu d'aprofitar a fer cosesssssssssss!!! Quan podrem kdar?? Ja tinc ganes........................ a més vull el catàleg jejeje :-)ok: Quin finde que t'espera no??? Què guaiiiii! Jo també vull!!!
Nenes per cert, me'n vaig a Londres a finals de mes... !!!!!!!!!! Quatre dies amb una companya de l'insti... :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: stik suuuuper il.lusionada pq no hi he estat mai i en tinc mooooltes ganes!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
lluneta29

Re: holee

EntradaAutor: lluneta29 » dl. jul. 06, 2009 9:30 pm

PIKYS ha escrit:Ostres cuca deunido lo de la teva amiga!! en aquests moments el mes important son els amics. No la deixis de costat!! anims

cc83 ben fet que has fet, una cosa menys. ara ja tens sabates nomes falta el vestit !!jejeje Jo també he pensat a començar a mirar encara que falti un any pero si algo tens ja no et cal patir, i despres ja no cal correr tant. Au una cosa feta!!!

nuvia ostres kina pasada!!! que comences la despedida abans tu?? jajaja valtres si que us ho monteu be!!! me'n alegro!!!

Algu ha mirat les invitacions, regalets i tal per internet?? es que jo vaig mirant coses pero no se si es molt de fiar.

bona setmaneta a totes!!!

Si pikys per internet hi ha coses que valen la pena... nosaltres al igual que la cuca les invitacions les farem per internet i hem començat a fer els cartells de les taules pq són una mica currada i així ja ho tindrem... pq l'any q ve boda + opos pot ser un còctel explosiu, prefereixo avançar feina ara que no dsps... Jo también començaré a mirar cosetes ara a l'estiu i el vestit en serio al setembre... jejeje ja en tinc ganes ja... ::-)
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants