NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dl. jul. 06, 2009 9:32 pm

cuca lleida ha escrit:princeses ja torno a ser akiiiiii
gracies a totes pels consells i els anims, trankiles que animare a la meva amiga tant o mes !!! ::love::
A veure on son les fotos de la boda, de les sabates akestes tant xules...de les joies.... :-/ :-/ jo vull fotooooooooooooooooooooosssss
jejejeje

i trankiles que farem kedada, el dijous me va fenomenal i el dimecres i el divendres...... aixi que decidim un dia i llestos! jejeje biiiennnnnnnnnnnn kedadaaaaaaaaaaaaaaaaaa

vecinaaaaaaaaaaaaaaa no t'havia reconegut, es que saps soc una mica miiiopeee jejejejeje :-)ok: tens el cabell llarg eh?? esa pelukera que tens...!!jejeje
sas son germa tambe se casa l'any que ve! (el de la peluquera, dolors) que fuerteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Tinc una noticieta
jejej ja se que encara ens queda pero si pren iniciativa i decideix el nino s'ha aprofitar :-)ok: ja tenim encarregades les invis!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: en quant m'arribi una us l'ensenyare
(per cert les vaig encarregar per internet i suuuupre be , mooooolt contents del tracte i la rapidesa )

Cuquet nosaltres també ho voliem fer ara a l'estiu a vere si ens decidim pq així ja tinc una cosa menys!!! Em van agradar mooooolt tot s'ha de dir són suuuuper originals!! A més ens hem ficat a fer lo de les taules que et vaig dir, avui he comprat paper de foto i ja tinc les caràtules, ara només queda fer la prova de com surt i ja tindrem les taules!!! Ja us ho ensenyaré... :-)ok:
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dl. jul. 06, 2009 9:34 pm

gracies a totes pels consells i els anims, trankiles que animare a la meva amiga tant o mes !!! ::love::
A veure on son les fotos de la boda, de les sabates akestes tant xules...de les joies.... :-/ :-/ jo vull fotooooooooooooooooooooosssss
jejejeje

i trankiles que farem kedada, el dijous me va fenomenal i el dimecres i el divendres...... aixi que decidim un dia i llestos! jejeje biiiennnnnnnnnnnn kedadaaaaaaaaaaaaaaaaaa

vecinaaaaaaaaaaaaaaa no t'havia reconegut, es que saps soc una mica miiiopeee jejejejeje :-)ok: tens el cabell llarg eh?? esa pelukera que tens...!!jejeje
sas son germa tambe se casa l'any que ve! (el de la peluquera, dolors) que fuerteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Tinc una noticieta
jejej ja se que encara ens queda pero si pren iniciativa i decideix el nino s'ha aprofitar :-)ok: ja tenim encarregades les invis!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: en quant m'arribi una us l'ensenyare
(per cert les vaig encarregar per internet i suuuupre be , mooooolt contents del tracte i la rapidesa )

Dimecres jo no puc pq he de fer un treball pel curset que faig, però dijous conto que no tinc res... Divendres la ise no pot i jo tmpoc... comença el mes dels aniversari, smbla que totes les de la meva colla es van ficar d'acord per nèixer el mateix mes... jijijiji ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dl. jul. 06, 2009 9:36 pm

biiiiennnn
que be lo de londres , lo de les taules tambe super be
nosaltres encara no hem començat a fer res, nomes les invis.. que ja es algo, jejejejejejeje
tinc ganes de veureus!!! a totes! a veure si kedem!
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

ui

EntradaAutor: Amelie » dl. jul. 06, 2009 9:39 pm

Nenes per cert, me'n vaig a Londres a finals de mes... !!!!!!!!!! Quatre dies amb una companya de l'insti... :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: stik suuuuper il.lusionada pq no hi he estat mai i en tinc mooooltes ganes!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

UOOOOO!!! Quina sort nena a Londres!! Jo tampoc hi he anat mai, disfruta-ho molt i per variar a la tornada et demanarem Fotosss!!!
Amelie
:: núvia experimentada

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: Amelie » dl. jul. 06, 2009 9:42 pm

Bueno Guapetes, m'en vaig a preparar el sopar que el meu amore arribarà d'aquí mitja horeta i encara hem trobarà aquí. Una Abraçae i fins demà!! Que ara que ja he acabat examens i preparatius de la boda de m'ha germana podré estar més al dia del foro >.-<: >.-<:
Amelie

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dl. jul. 06, 2009 9:44 pm

Amelie ha escrit:Bueno Guapetes, m'en vaig a preparar el sopar que el meu amore arribarà d'aquí mitja horeta i encara hem trobarà aquí. Una Abraçae i fins demà!! Que ara que ja he acabat examens i preparatius de la boda de m'ha germana podré estar més al dia del foro >.-<: >.-<:

mooolt be bonica, jo vaig a fer el mateix a fer el sopar que sino...vindra el nino famelic i no haure fet res de res!
un petonas :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dl. jul. 06, 2009 9:45 pm

cuca lleida ha escrit:biiiiennnn
que be lo de londres , lo de les taules tambe super be
nosaltres encara no hem començat a fer res, nomes les invis.. que ja es algo, jejejejejejeje
tinc ganes de veureus!!! a totes! a veure si kedem!

moooolt bé!!! Jo también tinc ganes de kdar!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A més ultimament stik baixa de moral... de ser la calor, les opos i tot plegat... :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. jul. 06, 2009 10:11 pm

jejejeje

Tinc una noticieta

Vecinaaaaaaaa!!! he canviat de perruqueria!!!!! que fuerte me pareceeeeeeee!!!! No compartirem "estilista" pa ese dia jejejejejeje

Que way les invissssss!!!!! Ja ens avisaras quan tarribin :)

Es way el foro pq hi ha mes moviment i es parla mes de bodes i les coses aquestes que es fan per les bodes :)

Busco unes sabates per canviarme pel ball. He pensat buscar unes espardenyes mones i despres anar a comprar un "broche" al Bijou Brigitte i aixi tunejarles i ferles de nuvia, jejejeje. Busco una foto i aixi menteneu mes :)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. jul. 06, 2009 10:14 pm

lluneta29 ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:Osti!!!! Heu escrit un munt de coses en tan pocs dies!!!!

Jo aquesta setmana he estat una mica OUT, entre unes coses i unes altres no estic al 100% d'Erika, jejejeje

lluneta... les opos, opositada estas i a tomar pol culo, res mes. Encara que haguessis fet lo millor de lo millor pensa que segur que hi ha 200 persones que tenen mes punts que tu per la merda de lantiguitat i cursets i aquestes porcades. I lo dels crits... doncs es veritat, jo a mes a mes tinc un xiulet i un martell daquells que quan piques a la taula fant soroll i si bufes per la punta también xiulen i quan no funciona a la taula els hi dono al cap, aixi que... jejejejeje

cc83... les sabates!!!! A POR ELLAS!!!! Jo tampoc tinc vestit pero ja tinc les sabates, jejejejeje Diuen que les cases es fan be si es fan forts els fonaments, no??? Doncs els nostres fonaments son les sabates!!!! Heu avançat un munt de coses amb poc temps!!!

miriameta... 7 anys ja... mare meva... jo amb el meu amore en fare 3 el dia 16 :) Quants dies dius que queden pel gran bodorrio??? QUE FUERTE ME PARECEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

cuca... he de trucar a la urbana pq hi ha un cotxe per cappont que fa mes de 3 dies que no muen del lloc on esta aparcat... un blauet amb matricula FSY o semblant... et sona de qui pot ser???? Com van les vacances vecinaaaaaaaaaaa!!!!????!!!!!

Laucob, que tal la peque-peque??? i tu??? ja et veus mes maca o encara estas en fase "no mirar-se al mirall"??

Pikys... tu rai que et funcionaria...

Ise... que tal el teu repte personal??? Jo he tornat a recaure en el meu vici... mhe tornat a mossegar les ungles despres de moooooooooooooooolts dies sense ferho :( no hi ha manera, des de peque que ho faig i no hi ha res que mho solventi, no tinc prou força de voluntat!!!! Menys mal de les ungles de gel, jejejejeje

>.-<: >.-<: >.-<:

Tatianaaaaaa!!! Ben vinguda al club 2010 (i setembre de 2009 :-) )

Amelie, ja teniu moltes coses!!!!!! Que beeeeeeeeeeeeee

Si em deixo a algu, mil perdons i mil petons :)

Ara començo a explicar el dia davui!!! Hem anat de rebaixes amb els meus pares a Zaragoza i mhe comprat les joietes per la bodaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!

que fuerte me pareceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!! I la meva mare tambe sha comprat les seves :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: Cada cop esta mes aprop!!!!!!!!

Aquest divendres vaig de sopar de cosins i cosines habidas y por haber al Palau de Margalef, tindrem el Palau per nosaltres sols i dissabte anem tots cap a Port Aventura amb la limousine!!!! Que way que way!!!! Ja en tinc unes ganes!!!!!

Nena!! Que no t'havia dit res!!! Com estàs de tot plegat del gosset??? Com va tot lo de la boda??? Ara que és estiu i estas mig de vacances, heu d'aprofitar a fer cosesssssssssss!!! Quan podrem kdar?? Ja tinc ganes........................ a més vull el catàleg jejeje :-)ok: Quin finde que t'espera no??? Què guaiiiii! Jo també vull!!!
Nenes per cert, me'n vaig a Londres a finals de mes... !!!!!!!!!! Quatre dies amb una companya de l'insti... :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: stik suuuuper il.lusionada pq no hi he estat mai i en tinc mooooltes ganes!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

QUINA ENVEJA LONDRESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lo del gosset, doncs ves, tot em recorda a gosset :( pobret :(

Per quedar a veure quin dia ens va a be a la majoria i fem un algo gelid!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

Re: holee

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. jul. 06, 2009 10:16 pm

lluneta29 ha escrit:
PIKYS ha escrit:Ostres cuca deunido lo de la teva amiga!! en aquests moments el mes important son els amics. No la deixis de costat!! anims

cc83 ben fet que has fet, una cosa menys. ara ja tens sabates nomes falta el vestit !!jejeje Jo també he pensat a començar a mirar encara que falti un any pero si algo tens ja no et cal patir, i despres ja no cal correr tant. Au una cosa feta!!!

nuvia ostres kina pasada!!! que comences la despedida abans tu?? jajaja valtres si que us ho monteu be!!! me'n alegro!!!

Algu ha mirat les invitacions, regalets i tal per internet?? es que jo vaig mirant coses pero no se si es molt de fiar.

bona setmaneta a totes!!!

Si pikys per internet hi ha coses que valen la pena... nosaltres al igual que la cuca les invitacions les farem per internet i hem començat a fer els cartells de les taules pq són una mica currada i així ja ho tindrem... pq l'any q ve boda + opos pot ser un còctel explosiu, prefereixo avançar feina ara que no dsps... Jo también començaré a mirar cosetes ara a l'estiu i el vestit en serio al setembre... jejeje ja en tinc ganes ja... ::-)

No pots avançar res dels cartells???

Nosaltres hem pensat fer en gros el mapa del EEUU i dibuixada la ROUTE 66 i a les parades principals que fariem serien els noms de les taules :)
Imatge
Imatge
nuvia2010

Re: holee

EntradaAutor: lluneta29 » dl. jul. 06, 2009 10:19 pm

nuvia2010 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
PIKYS ha escrit:Ostres cuca deunido lo de la teva amiga!! en aquests moments el mes important son els amics. No la deixis de costat!! anims

cc83 ben fet que has fet, una cosa menys. ara ja tens sabates nomes falta el vestit !!jejeje Jo també he pensat a començar a mirar encara que falti un any pero si algo tens ja no et cal patir, i despres ja no cal correr tant. Au una cosa feta!!!

nuvia ostres kina pasada!!! que comences la despedida abans tu?? jajaja valtres si que us ho monteu be!!! me'n alegro!!!

Algu ha mirat les invitacions, regalets i tal per internet?? es que jo vaig mirant coses pero no se si es molt de fiar.

bona setmaneta a totes!!!

Si pikys per internet hi ha coses que valen la pena... nosaltres al igual que la cuca les invitacions les farem per internet i hem començat a fer els cartells de les taules pq són una mica currada i així ja ho tindrem... pq l'any q ve boda + opos pot ser un còctel explosiu, prefereixo avançar feina ara que no dsps... Jo también començaré a mirar cosetes ara a l'estiu i el vestit en serio al setembre... jejeje ja en tinc ganes ja... ::-)

No pots avançar res dels cartells???

Nosaltres hem pensat fer en gros el mapa del EEUU i dibuixada la ROUTE 66 i a les parades principals que fariem serien els noms de les taules :)

Més o menys algo va encaminat a això... ja us ho contaré... té relació amb les invitacions... tot va relacionat a vere com queda... i si en faig una a la kdada us l'ensenyo, fet?? A vere si tinc temps... pq estik fent un curset i m'ocupa un muuunt d temps... i'm learning how to pronounce words in english and i find it very difficult. :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. jul. 06, 2009 10:20 pm

nuvia2010 ha escrit:
jejejeje

Tinc una noticieta

Vecinaaaaaaaa!!! he canviat de perruqueria!!!!! que fuerte me pareceeeeeeee!!!! No compartirem "estilista" pa ese dia jejejejejeje

Que way les invissssss!!!!! Ja ens avisaras quan tarribin :)

Es way el foro pq hi ha mes moviment i es parla mes de bodes i les coses aquestes que es fan per les bodes :)

Busco unes sabates per canviarme pel ball. He pensat buscar unes espardenyes mones i despres anar a comprar un "broche" al Bijou Brigitte i aixi tunejarles i ferles de nuvia, jejejeje. Busco una foto i aixi menteneu mes :)

És que jo pel ball les vull planes del tot... pq me conec amb lo torpe que sóc, només em falta més altura... però són xul.les si les saps portar, no com jo!!! :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. jul. 06, 2009 10:32 pm

Senyoretes, he vist que les nuvies de Tarragona shan ficat les piles amb el seu FORO, ens van al darrere, encara portem 100 pagines daventatge.... peroooooooooooo no ens hem dadormir!!!! AMUNT LES NUVIES DE LA PROVINCIA DE LLEIDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: annalleida » dl. jul. 06, 2009 10:56 pm

kin munt de moviments!!!! k feu una quedada a Mollerussa???? pero si és al costat del meu poble.
a mi les invitacions me les fara el meu germà. les disenyarem i llavors ja ho imprimirem. segurament ens costara igula que comprar-les pero seran més personals!!!
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: cuca lleida » dt. jul. 07, 2009 12:39 pm

princesessssssssssssssssssssssssss
que tal ??
a veure si fem kedada ! kin dia us va be??
llunetaaaaaaaaaaaaaaaa tinc ganes de kedadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

jejejejejejejeje
a veure si comencem a parlar de cosetes de boda, me encantaaaaaaaaaaaa
jejejejej
avui el nino esta tot el dia fora i ma trucat i ma dit que quan passa per un aparador q se mira els trajes: i jo penso QUE FUERTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

NO M'HO PUC CREURE!!!!!!!!!!! a mes diu que a agafat un cataleg de EEUU per mirarlo esta nit! nenes torno a estar al nuvol!!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
a les vacances tambe parlavem de cosetes de la boda! i vem mirar els cistellets de mimbre pels detalls....ufff a sobre del nuvolet si esta moooolt be!!!

hem de fer kedada i ensenyarnos les llibretes! jejejejej

MIRI com va tot???? ja te funcione el movil??
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: ise » dt. jul. 07, 2009 1:31 pm

Hola precioses!!!

Tema quedada, a mi em va bé el dijous però jo acabo de treballar a les 7 :o-o: :o-o: :o-o:

i de cosetes de la boda... nosaltres estem igual que fa mig any :-( :-( quin desastre!!! si he d'esperar que algu (enric, pares, germans, familia en general...) em digui algo de la nostra boda, arribariem el dia abans i estaria tot igual. :-( :-( :-( :-( :-( Sort que em caso pq en tinc ganes pq sino...
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: cuca lleida » dt. jul. 07, 2009 1:37 pm

ise ha escrit:Hola precioses!!!

Tema quedada, a mi em va bé el dijous però jo acabo de treballar a les 7 :o-o: :o-o: :o-o:

i de cosetes de la boda... nosaltres estem igual que fa mig any :-( :-( quin desastre!!! si he d'esperar que algu (enric, pares, germans, familia en general...) em digui algo de la nostra boda, arribariem el dia abans i estaria tot igual. :-( :-( :-( :-( :-( Sort que em caso pq en tinc ganes pq sino...

anims wapa ja veuras com un dia d'aquests et sorprendran!!!!!!!!!!!!!!!!!!
siii fem kedadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
tinc moltes ganes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: ise » dt. jul. 07, 2009 1:40 pm

cuca lleida ha escrit:
ise ha escrit:Hola precioses!!!

anims wapa ja veuras com un dia d'aquests et sorprendran!!!!!!!!!!!!!!!!!!
siii fem kedadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
tinc moltes ganes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A veure si les altres noies es manifesten i podem quedar dijous!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
ise

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: cuca lleida » dt. jul. 07, 2009 1:44 pm

siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

eii wapixima vaig a ninar que la panxeta crideeee jejejeje un petonas!
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: ISTAR82 » dt. jul. 07, 2009 1:44 pm

jejejeje!! Hola iEnhorabona a totes les Lleidatanes, acabo d'obrir un tema que he ficat núvies de Lleida perquè no trobava el post i just que miro el missatge i...us trobo!!! ai Déu meu ara hi haurà dos posts iguals....xD

Apunteu apunteu: 13/03/2010 a les 13h. Toni & Ester - Ajuntament de Lleida ,convit a La Masia .
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat