NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: ise » dt. jul. 07, 2009 1:46 pm

cuca lleida ha escrit:siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

eii wapixima vaig a ninar que la panxeta crideeee jejejeje un petonas!

Bon profit guapi!!!!

Jo ja sóc a la feina :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o:
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dt. jul. 07, 2009 1:46 pm

ISTAR82 ha escrit:jejejeje!! Hola iEnhorabona a totes les Lleidatanes, acabo d'obrir un tema que he ficat núvies de Lleida perquè no trobava el post i just que miro el missatge i...us trobo!!! ai Déu meu ara hi haurà dos posts iguals....xD

Apunteu apunteu: 13/03/2010 a les 13h. Toni & Ester - Ajuntament de Lleida ,convit a La Masia .

BIIIIIEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNN benvinguada al club!!!!
eii nena si te queda poquiisssimmmmmmmmmmmmm :-)ok:
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: ise » dt. jul. 07, 2009 1:46 pm

ISTAR82 ha escrit:jejejeje!! Hola iEnhorabona a totes les Lleidatanes, acabo d'obrir un tema que he ficat núvies de Lleida perquè no trobava el post i just que miro el missatge i...us trobo!!! ai Déu meu ara hi haurà dos posts iguals....xD

Apunteu apunteu: 13/03/2010 a les 13h. Toni & Ester - Ajuntament de Lleida ,convit a La Masia .

Ara t'apunto guapa :-)ok: :-)ok:
ise

EntradaAutor: cuca lleida » dt. jul. 07, 2009 1:48 pm

istar ja ens aniras contant que tens avançat, invis, detallests...etc
bno boniques qe vaig a dinar! un petonas i anims ise que la tarde te passara volant!
un petonas!
Imatge
cuca lleida

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: ise » dt. jul. 07, 2009 1:51 pm

____________BODES LLEIDATANES 2010________________

MARÇ

13-03-10 Istar82
Cerimònia: Ajuntament de Lleida a les 13h
Convit: La Masia

27-03-10 Nuvia2010
Cerimònia: esglesia Sant Llorenç
Convit: Palau de Margalef

ABRIL

10-04-10 Annalleida
Cerimònia:

MAIG

01-05-10 Cala84
Cerimònia: Catedral de Lleida
Convit: Masia Salat

15-05-10 Amelie
Cerimònia: esglesis de Sant Llorenç
Convit: Finca del Resquitx - Boscana

29-05-10 Lluneta 29
Cerimònia: esglesia de Sant Joan a les 6 de la tarda.
Convit: Finca del Resquitx - Boscana

29-05-10 Cuca Lleida
Cerimònia: Esglesia de Sant Llorenç

JUNY

26-06-10 Ise
Cerimònia: Finca Resquitx - Boscana
Convit: Finca Resquitx - Boscana

JULIOL

03-07-10 cc83
Cerimònia: Sant Crist de Balaguer
Convit: La Prats

10-07-10 LaNoelieta
Cerimònia: Catedral de Lleida
Convit: Caves Raïmat

SETEMBRE

25-09-10 Pikys
Cerimònia: esglèsia de Sant Llorenç
Convit: La Fonda

OCTUBRE

10-10-10 Gemma84
Cerimònia: Castell de Lleida
ise

EntradaAutor: Amelie » dt. jul. 07, 2009 1:56 pm

Hole Benvinguda al Foro i Felicitatsss!!! Com diu la cuca ara ens has de posar al dia que tens encarregat, que et falta...
Amelie
:: núvia experimentada

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: Amelie » dt. jul. 07, 2009 1:58 pm

Ise/Cuca a mi hem va perfecte, ja direu on i a quina hora hem de quedar!!
Amelie

EntradaAutor: blackmamba » dt. jul. 07, 2009 1:59 pm

nuvia2010 ha escrit:Senyoretes, he vist que les nuvies de Tarragona shan ficat les piles amb el seu FORO, ens van al darrere, encara portem 100 pagines daventatge.... peroooooooooooo no ens hem dadormir!!!! AMUNT LES NUVIES DE LA PROVINCIA DE LLEIDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!

Guapes!!!! jo sóc núvia Tarragoninaaaaaaaaaaaaaa

Us vinc a saludar guapes!!!! com ho porteu tot??? segur q genial!!!

Així q ja heu vist q ens hem posat les piles, eh??? jejejejeje, ens hem enganxat q no vegis!!! com vosaltres!!!!

un peto a totes guapetones!!!!!!!!!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: Amelie » dt. jul. 07, 2009 2:00 pm

cuca lleida ha escrit:princesessssssssssssssssssssssssss
que tal ??
a veure si fem kedada ! kin dia us va be??
llunetaaaaaaaaaaaaaaaa tinc ganes de kedadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

jejejejejejejeje
a veure si comencem a parlar de cosetes de boda, me encantaaaaaaaaaaaa
jejejejej
avui el nino esta tot el dia fora i ma trucat i ma dit que quan passa per un aparador q se mira els trajes: i jo penso QUE FUERTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

NO M'HO PUC CREURE!!!!!!!!!!! a mes diu que a agafat un cataleg de EEUU per mirarlo esta nit! nenes torno a estar al nuvol!!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
a les vacances tambe parlavem de cosetes de la boda! i vem mirar els cistellets de mimbre pels detalls....ufff a sobre del nuvolet si esta moooolt be!!!

hem de fer kedada i ensenyarnos les llibretes! jejejejej

MIRI com va tot???? ja te funcione el movil??

Uoooooooooo =0-0-) que bonito!!! no baixis del núvol, que s'hi esta de conya, i amb aquest novio teu, com vols baixar-hi el veig super possat en el tema. Que Guayyyyy!!!!!
Amelie

EntradaAutor: Amelie » dt. jul. 07, 2009 2:04 pm

blackmamba ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:Senyoretes, he vist que les nuvies de Tarragona shan ficat les piles amb el seu FORO, ens van al darrere, encara portem 100 pagines daventatge.... peroooooooooooo no ens hem dadormir!!!! AMUNT LES NUVIES DE LA PROVINCIA DE LLEIDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!

Així q ja heu vist q ens hem posat les piles, eh??? jejejejeje, ens hem enganxat q no vegis!!! com vosaltres!!!!

Holeee!! Saludo retornat jeje!! de moment crec que totes ho portem molt bé, anem fent cosetes, i suposo que és lo millor perquè sino a última hora tot és correr i jo no sóc gairé esportista ::snpy:: Bueno un saludo per la resta de Tarragonines i moltes Felicitats a totes!!!
Amelie

EntradaAutor: ise » dt. jul. 07, 2009 2:08 pm

Amelie ha escrit:Ise/Cuca a mi hem va perfecte, ja direu on i a quina hora hem de quedar!!

Hola preciosa!!

Doncs em sembla que havien dit de venir-me a veure a molle però ja no se res més :o-o: :o-o: :o-o:

Nena, ens hauràs d'explicar com va anar la boda de ta germana i el super moment del ram, eh!!!! ::love:: ::love:: Quina ilu!!! >.-<: >.-<: >.-<:
ise

EntradaAutor: ise » dt. jul. 07, 2009 2:09 pm

Amelie ha escrit:
blackmamba ha escrit:

Holeee!! Saludo retornat jeje!! de moment crec que totes ho portem molt bé, anem fent cosetes, i suposo que és lo millor perquè sino a última hora tot és correr i jo no sóc gairé esportista ::snpy:: Bueno un saludo per la resta de Tarragonines i moltes Felicitats a totes!!!

Hola Tarragonina!!!! hehehe Com ho portes tot guapíssima???
ise

EntradaAutor: Amelie » dt. jul. 07, 2009 2:12 pm

ise ha escrit:
Amelie ha escrit:Ise/Cuca a mi hem va perfecte, ja direu on i a quina hora hem de quedar!!

Hola preciosa!!

Doncs em sembla que havien dit de venir-me a veure a molle però ja no se res més :o-o: :o-o: :o-o:

Nena, ens hauràs d'explicar com va anar la boda de ta germana i el super moment del ram, eh!!!! ::love:: ::love:: Quina ilu!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Perfecte si volen les que surtin de Lleida jo puc agafar el cotxe, i pel que fa a la crònica de la boda i tant que us la passaré si puc imprimiré fotos per portar-les. Bueno neneta no treballis gaire aquesta tarde que no és bo per la salut i menys a l'estiu. ::love::
Amelie

EntradaAutor: ise » dt. jul. 07, 2009 2:17 pm

Amelie ha escrit:
ise ha escrit:

Hola preciosa!!

Perfecte si volen les que surtin de Lleida jo puc agafar el cotxe, i pel que fa a la crònica de la boda i tant que us la passaré si puc imprimiré fotos per portar-les. Bueno neneta no treballis gaire aquesta tarde que no és bo per la salut i menys a l'estiu. ::love::

Intentaré no treballar gaire però nose nose hem sembla que no hi ha més remei :o-o: :o-o: :o-o:

Les fotos si no les pots imprimir o algo, porta-les amb un pen i les mirem a casa meva :-)ok: :-)ok:
ise

EntradaAutor: Amelie » dt. jul. 07, 2009 2:20 pm

ise ha escrit:
Amelie ha escrit:
ise ha escrit:

Hola preciosa!!

Intentaré no treballar gaire però nose nose hem sembla que no hi ha més remei :o-o: :o-o: :o-o:

Les fotos si no les pots imprimir o algo, porta-les amb un pen i les mirem a casa meva :-)ok: :-)ok:

Bueno Guapíssima almenys no et cansis gaire, jo ara també vaig a fer feineta, de casa, però feineta. Jo intentaré imprimir les fotos, però si no puc les passo al pendrive. Una Abraçae i Bona Tarde!!!
Amelie

EntradaAutor: miriameta » dt. jul. 07, 2009 3:26 pm

Hola nenes!!

Com va tot?

Jo ara mateix estic flipant perque el foro tire ultimament.. me llegit el que he pogut i he vist que he deixat molts misatges sense contestar jejej aix aix...

Nuviaaaaaaaaaaa, he vist les teves sabatetes!!! que guay!!!!!!!!! i dius que ja tens joies!!! (jo en tinc desde fa una setmana jeje) molt be chiqueta!! avança avança!!

Laucob com va la panxona? creix molt? i aquesta nena entremaliada? com va? ejje

Ara no se qui volie comprar regalets per internet.. pikys pot ser?? hu sento si hu dic malament..acabo de llegir massa misatges a la vegada jejej. Jo els compro per internet i no es la primera cosa.. compro moltes cosetes i n´estic super contenta!!!

Tema quedada d´aquest dijous.... pues hu vec una mica fotut... m´han donat un torn i ara tinc tan tardes com matins, lo unic bo es que se quin dia treballo i quin no d´aqui a octubre... I dijous i divendres treballo de tardes. L´unic dia lliure es dema per la tarde. Hu sento... :( jo volia venir...

Cucaaa, que guay que el nino estigui ja dins del tema boda!! aprofitahu!! jo del meu no me puc queixar, encara que a vegades quan es tracte de trucar... la d´enfados que menduc... oix quin nen.... me treu de quici... tot hu he de preguntar jo a tot arreu. Pero bueno, ja conseguiré algun dia que es tregui aquesta vergonya tonta de sobre...

A per cert, super be això de les invis eh jejejej m´encante!! ja comenceu a tenir totes cosetes!!!
El meu movil segueix perdut.. s´engegue... pero la bateria no dure ni un dia... vibre sol.. pero no tinc calerons... estem esperant...

Amelie!! Que guay que tu pasessis tan be a la boda!!! i ara ja pots estar per tu i ningu mes!!!! oleee!!! A vere si tornem a coincidir en alguna altra quedada i ens ensenyes fotitos i ens expliques tot!! Quin orgull tenir el ram!!

Llunetaaaaaa!! he llegit be que ten vas por ahi??? a Londres??? jolin!! pasatu de maravilla i despres ens hu contes tot!!! jejej que be!! que en diu el Jordi? jo pensava que te n´anaves amb ell!!
Que chuli lo de les taules!! jo hu vui veure!!!!!!
Quins avanços!!!

Isetaaaaaaaaaaa!!! que tinc ganes de veuret i dijous tarde no puc quedar!!!! Com va anar el cap de setmana??
Tema boda no et preocupis, ja els agafaran els nervis quan su veguin a sobre, tranquila jeje i si no els dones canya!!! I si no ja hu fem nosaltres:-)ok: :-)ok: :-)ok:

Bueno nenes... no se si me deixo algú o alguna cosa... si es aixi sorry nenes. Us deixo aquest petit sermonet!!!
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: miriameta » dt. jul. 07, 2009 3:28 pm

Osti... quin misatjot us he escrit... no donen ganes ni de llegirsel.. jajajaj :star::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

CASTELL D'ALBATÀRREC

EntradaAutor: MIR1978 » dt. jul. 07, 2009 3:32 pm

Hola a totes!,
Nosaltres també ens casem al 2010 (11 Setembre) a Lleida....
Estem mirant molts llocs, però el que més ens ha agradat és el Castell d'Albatàrrec, algú té referències?, ho agraïria moltíssim, perquè pràcticament està aparaulat.
La Dida també ens han parlat bé, sobretot del menjar, però el dia que vam anar feia tot molta pudor de purins.
La Fonda no em va agradar i el Nou Forn està bé, però tampoc era dels meus predilectes.
Vam anar a la Finca la Boscana, el menjar Resquitx molt bé, i la finca molt bonica, però em fa mal rotllo que hagi aquella casa allí al mig...(a més et regalen la nit a dormir allí i quan hi vam anar estava el vigilant dormint al llit de matrimoni).
El Resquitx, el menjar bé, però lluny de Lleida.
A la Prats no hem anat, tothom ens ha donat males referències, menjar escàs i el servei massa cosmopolita, no et deixen intervenir en rés i tot ha de ser com ells volen...
Algú té referències del Castell d'Albatàrrec, és important, moltes gràcies...
(Els meus cosins van estar de boda la setmana passada i els va encantar i tinc una amiga que també hi va anar i tots encantats!).
Digueu alguna cosa, si us plau!!!!
MIR1978

Entrades: 5
Membre des de: dt. jul. 07, 2009 3:16 pm

EntradaAutor: miriameta » dt. jul. 07, 2009 3:37 pm

Ara venen les novetats!!

1- Tinc les joies de la boda!!!!! Visca!! son de bcn de swarovsky.

2- Hem encomanat els regalets dels papis (per internet)

3- Ens ha d´arribar el llibre de firmes, que he personalitzat jo, de la pagina mibodaeninternet.com

4- aquest dijous anem a firmar per obrir l´expedient per podernos casar!!!! a l´ajuntament!!! ueeeeeeeeee

5- Estem encomanant els detallets que sino ens quedarem sense....

6- ja hem reservat l´hotel (amb un bono de 300 euros de bbva que tenia jo...perque sino.. ni de sort hu podem fer...) anirem a andorra i a caldea, tot inclòs en un paquet romàntic. 2 nits. Celebrarem els nostres 7 anyets juntets!!! ::love::

7- D´aqui a pocs dies ens porten el moble del menjador per fi!!! amb la taula i cadires!!

8- El dia 15 tinc prova del vestit i sesió de perruqueria i maquillatge!!!! wowwwwwwwwwwwww

9- Us he dit que estic estresada, pero estic la mar de feliç? :p jjejejjeje

jejeje això es tot per ara!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: annalleida » dt. jul. 07, 2009 3:52 pm

hola MIR1978, una noia que treballa amb mi va fer el convit al Castell d'albatarrec i molt molt bé!!!! ella està encantada. vaig veure fotos i molt xulo,a més pots aprofitar i fer fotos allí.
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants