NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dj. jul. 09, 2009 8:54 pm

Amelie ha escrit:
lluneta29 ha escrit:I bé després d'intentar contestar-vos a totes, si m'he deixat alguna cosa disculpeu-me m'he agobiat quan he vist tot això escrit, dir-vos que estik amb un mal de queixal que no m'hi veig i que no paro de fer coses i cursets i que per això he estat taaan desconnectada, a més si afegeixes que estem preparant una festa sorpresa aq dissabte doncs se'm multiplica la feina a fer... en fi... ara espero estar més estona per aquí... i a casa també que no crec que se'm caigui al cap no... necessito vacances lluny d'aquí noies!!! Ara provaré d'imprimir un cartell de les taules a vere com queda... ja us contaré!!! També vull encomanar les invis com tú cuquet, pq ja ens hem decidit escriuré un correu... a vere què em diuen....

Llunetaaa!! No t'agobiis dona que tu has fet tot el que has pogut i més!! i té raó la teva sogra a la primera vegada és dificilíssim, ànims que passi lo que passi tu "has puesto toa la carne en el asador" i això no tu treu ningú, ho has fet GENIAL!!!!

Gràcies wuapi!!! Demà us dic alguna cosa... ara stik de cursetsssss mai més faig 3 cursets amb un mes... vaig atabaladíssimaaaa!!! jajajajja :-)
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dj. jul. 09, 2009 8:55 pm

annalleida ha escrit:hola a totes!!! (així no em deixo ningu)
he estat desconectada pk me n'he anat a l aplatja 2 dies una altra vegada. he desconectat pk banyam res de res. plovia i feia nuvol.
i demà per la nit tornem a la realitat de les nits :(

Realitat de les nits?? De què treballes annalleida??? Treballes de nits??? El meu xicot també i és una mica rotllo, la veritat...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. jul. 09, 2009 8:55 pm

cc83 ha escrit:ufff...k raro ha kedat el missatge anterior, he posat citar pero no m'ha sortit be..
bueno k molta sort dema LLUNETA!!!!!!!!!!
estic una mica atabalada pk heu escrit un munt!!!! i aksta tarde he tingut molt lio d feina per aki i no he pogut mirar res fins ara.
Bueno guapetes, me'n vaig a sopar a la terrasseta d'uns amics i a donar-li el biberon al seu fill de 2 mesets... que bonic que es!!! ejejjeje
besitos a totes!!!

Ja ens explicaràs què tal el sopar i el bebito.... :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: annalleida » dj. jul. 09, 2009 11:51 pm

sóc infermera a l'arnau de Vilanova i tot l'estiu faig nits. és més pasta pero és un rollo :(
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida
:: núvia experimentada

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: lluneta29 » dv. jul. 10, 2009 7:04 am

Bon dia nenes! No he pogut dormir una altra nit... entre el mal de queixal que s'ha despertat a mitja nit i els nervis per les notes, no he pogut dormir i a les 6h del matí ja estava desperta... buffff que malament ho estic passant entre una cosa i una altra!!! :star:: :star:: :star:: :star:: :star:: :star::Bé, bon dia a totes que tingueu un bon dia, jo ho intentaré també!
Cuca com va anar la reunió de veïns??
Ise ja em diràs alguna coseta del finde surprise.... quina enveja!!!
Miriametaaaaaaaaa t'astimuuuuuuuuuuuuuuu!!!!! jajajajaja
annalleida... quina curranta que estàs feta!!! Nits a l'Arnau ara ja ho sé per si algún dia tinc una urgència... jejeje ben fet que fas ara que s'és jove s'ha de fer pasta... digues que si!
C83 què tal el soparet??
laucorb... fa dies que no passes per aquí... espero que vagi tot bé i la nena estigui bé...
i a les altresssssssssssss que me'n deixo a moltes ja ho sé... perdoneu no ho recordo tot.... bon diaaaaa!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dv. jul. 10, 2009 7:06 am

Amelie ha escrit:
lluneta29 ha escrit:I bé després d'intentar contestar-vos a totes, si m'he deixat alguna cosa disculpeu-me m'he agobiat quan he vist tot això escrit, dir-vos que estik amb un mal de queixal que no m'hi veig i que no paro de fer coses i cursets i que per això he estat taaan desconnectada, a més si afegeixes que estem preparant una festa sorpresa aq dissabte doncs se'm multiplica la feina a fer... en fi... ara espero estar més estona per aquí... i a casa també que no crec que se'm caigui al cap no... necessito vacances lluny d'aquí noies!!! Ara provaré d'imprimir un cartell de les taules a vere com queda... ja us contaré!!! També vull encomanar les invis com tú cuquet, pq ja ens hem decidit escriuré un correu... a vere què em diuen....

Llunetaaa!! No t'agobiis dona que tu has fet tot el que has pogut i més!! i té raó la teva sogra a la primera vegada és dificilíssim, ànims que passi lo que passi tu "has puesto toa la carne en el asador" i això no tu treu ningú, ho has fet GENIAL!!!!

amelie que et deixava... bon dia!!!! A vere si ja ens coneixem... ja et contaré què tal ha anat, però és com impossible tot plegat en fi... què hi farem! Massa gent per tan poques places lo que em fot és haver de tornar a estudiar l'any que ve, entre boda i opos pot ser un any terrible però bno... avui sabré les notes si no dic res és que la cosa ha anat malament... i no tindré ganes de xarrar... petonets wuapa!!! i gràcies!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ISTAR82 » dv. jul. 10, 2009 9:17 am

ise ha escrit:
cuca lleida ha escrit:per cert ise

ENHORABONA PEL TEU REPTE!!!

ETS FENOMENAL!!! ja portes tres mesets i has passat la crisi...ara has de seguir aguantant!!! tu pots wapa!!

Que guapa que ets!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Tinc moments de tot, eh! però vaja és el que hi ha...

Ànims!!!! tot es possible si un s'ho proposa i té voluntat !!! Ja portes 100 dies ... uoooo!!! Molt bé . >.-<: >.-<:
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: ISTAR82 » dv. jul. 10, 2009 9:21 am

lluneta29 ha escrit:
cc83 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
cc83 ha escrit:noiesssss!!!! desprès de consultar-ho amb el coixí i d fer-vos cas a totes.... al final HE COMPRAT LES SABATES!!!! jejejej així que una cosa menys... jejeje

Bieeeeeen!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: així m'agrada!!! Una cosa menys... volem fotitos!!!! ::love:: ::love::

aquí estan les sabates!!!!! a veure k us semblen...

m'agraden moooooolt són del meu estil!!!!!!!!!!!!!!!!!! Molt bona compra!!! Jo el vestit ja no l'he trobat mala sort!!!! :-( s'ha de comprar quan es veuen... jo per les sabates tindré problemes però bno... ja miraré què fem!!! No m'agraden moltes sabates i no sé caminar amb taló així que alguna cosa hauré de fer... entrenar-me per casa amb llibres al cap!!! :-))

com son com son?????
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: ISTAR82 » dv. jul. 10, 2009 9:24 am

lluneta29 ha escrit:
ISTAR82 ha escrit:Nuvia 2010 ho sento si t'he desbancat!!! jejejeje....de bon rotllo. Jo em tenia que casar a l'octubre del 2009 però els punyeteros papers tarden més i no em podia casar fins al desembre!!! i vam passar amb el fred que fa! Doncs si son dues setmanetes de diferència....quan ja m'hagi casat ja t'explicaré per a que no et fiquis tan nerviosa eh? que després et tocarà a tu.... :hmm::

Benvinguda al club!!!!!!!!!!!!!!!! Cada dia som més!!! Visca....!!!!!!!!! Haurem de fer un soparillo per conèixe'ns totes pq sinó... no sabrem qui som ni res.!!!! :hmm::

Eis jo m'apunto a un bombardeo si fa falta !! Soparillo núvies de Lleida...així si no ens coneixem, doncs ho fem al sopar i qui sap podem treure bones amistats, està guai.
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: annalleida » dv. jul. 10, 2009 10:52 am

hola lleidatanes!!!
estara bé lo del sopar. ja direu quan i a vere si podem :)
us he d'explicar una cosa que m'ha passat, potser ja ho heu vist al tema "primicia: Rosa clara 2010". Resulta que quan vaig na a RC em vaig emprovar molts vstits del 2010. un dels que em va agradar es diu Caracola (RC two). encara no m'havia decidit pk en volia mirar tota la col-lecció pero ja he decidit que aquest no serà. el motiu és pk ahir mirant una revista vaig veure qe Paula echevarria és la nova imatge d'aire i a la presentació portava un vestit de festa que suposadament era d'aire. aquest vestit és exactament igual que el caracola pero en negre i blanc. l més fort és que el broche és el mateix, ni l'han canviat.
a mi em fa por que una invitada vagi igual que jo. kuan torna a RC preguntare si el vestit que tria també el fan en festa.
us poso una foto pk el vegueu.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
annalleida

EntradaAutor: miriameta » dv. jul. 10, 2009 11:27 am

Bon dia noies!!

Mare meva el que escrieu...

Iseta!!!! tu pots amb això i mes!! aquest vici ja esta superat!!
Gràcies per pensar en mi wapa, nosaltres tambe vam pensar en tu!!! A vere si ens podem veure aviat que et trobem a faltar!!!
Tinc intriga per saber que et te preparat l´Enric. Jejeje

Llunetaaa!! de vestits macos ni han a tot arreu, sap greu que no l´hagis pogut comprar pero a lo millor ere el destí. Segur que aniras preciosa!!
Espero que avui les notes et vagin molt be!! muacs

Les sabates de l´Euge potser les ha trobat.. ha costat lo seu!!! ja us hu dire a la nit si han triunfat o no :p

Això del sopar!!!! mole!!!

La setmana que be tinc les tardes lliures menys dimecres que tinc la prova del meu vestidet boniquet!!!! aix!!! quines ganes.

Laucob? estas be?
Les demes com va tot?
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dv. jul. 10, 2009 12:30 pm

bon dia princeses!!
que tal ve el divendres?

lluneta gracies per preguntar, ahir la reunio va acabar a les 10 i pico de la nit, i no tenia ganes de res, vaig acabar super agobiada :star:: Pq era la reunio del parkin i aixo suposa que som tres comunitats juntes...i ufff....be que son una mica rollo akestes coses.
QUE TAL LES NOTES?

jo a lo del sopar si puc tambe me apunto!! siiii soparettttt visca >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

ISE jo tambe me moro de ganes de saber que t'ha preparat el teu amoret =0-0-) que bonic :-)) :-))

MIRIAMETA eii que be aixo de les sabates!! has de fer foto i ensenyarles eh? i que veu poder solucionar mes temes o no?

ANALLEIDA ja fas be de no quedarte el vestit, has d'estar agust amb ell. Pero de totes maneres s'assemble tant?? en fi es igual te tries un altre, que segur que estaras preciosa i ja esta! sera per vestits.......jejejej :-)ok: Jo dic igual que la llluneta s'ha d'aprofitar de fer hores i akestes coses ara que som joves ....

CC83 ens has de contar que tal el cine i que tal el soparet??

ISTAR siii soparet jo tambe tinc ganes!!

VECINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA fa dies que no passes per aki, tas be??

AMELIE com va tot?? per cert on ha marxat la teva germana de viatge?? (curiositat, jejej)

bno wapes no se si me dixo algu, ho sento pero realment som un munt ara...BIIIIEEEENNNNNN jejejej un petonas a totes i bon divendres!!!!!!!!!!
Imatge
cuca lleida

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dv. jul. 10, 2009 12:35 pm

avui estic una miketa aixi...avui operen a una nena de la classe a bcn, no es res greu pero es una operacio i l'han de dormir.....
li tinc mooolt de carinyo a akesta nena, quan va arribar al cole nomes tenia 9 mesets i era una renacuaja jeje
no faig mes que donarli voltes....ufff..... :star:: :star::
es que es petita...nomes te 2 anyets i mig....
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: ISTAR82 » dv. jul. 10, 2009 1:36 pm

cuca lleida ha escrit:avui estic una miketa aixi...avui operen a una nena de la classe a bcn, no es res greu pero es una operacio i l'han de dormir.....
li tinc mooolt de carinyo a akesta nena, quan va arribar al cole nomes tenia 9 mesets i era una renacuaja jeje

Treballes amb nens?? uooo que guai...m'encanten, tranquila que segur que anirà bé l'operació, però els veus tan petitets i indefensos que et fa peneta, la qüestió que si l'operació es per a bé doncs s'ha de ser positiu.
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: cuca lleida » dv. jul. 10, 2009 2:15 pm

ISTAR82 ha escrit:
cuca lleida ha escrit:avui estic una miketa aixi...avui operen a una nena de la classe a bcn, no es res greu pero es una operacio i l'han de dormir.....

Treballes amb nens?? uooo que guai...m'encanten, tranquila que segur que anirà bé l'operació, però els veus tan petitets i indefensos que et fa peneta, la qüestió que si l'operació es per a bé doncs s'ha de ser positiu.

asies pels anims ...segur que anira be, els nens son molt forts....pero sempre te kede allo no se...
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dv. jul. 10, 2009 2:17 pm

NENES TINC UN NOTICION!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JA TINC LES INVIS A CASA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SON SUPER XULES I ORIGINALS...JEJEJEEJ senzilletes pero moooolt moooolt xules!!!
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: annalleida » dv. jul. 10, 2009 2:58 pm

ja tens les invitacions???posa fotos!!! on l'hes has fet??? a mi me les fa el meu germà. un diseny diferent pero les imprimirem a la copisteria.
el vestit de festa amb el de nuvia són el mateix patro. el k passa que amb nuvia es amb seda bambu i blanc i el de festa no vec el genere i és negre i blanc.
annalleida

EntradaAutor: cuca lleida » dv. jul. 10, 2009 3:02 pm

annalleida ha escrit:ja tens les invitacions???posa fotos!!! on l'hes has fet??? a mi me les fa el meu germà. un diseny diferent pero les imprimirem a la copisteria.
el vestit de festa amb el de nuvia són el mateix patro. el k passa que amb nuvia es amb seda bambu i blanc i el de festa no vec el genere i és negre i blanc.

ola wapa quan pugui poso fotos de les invis.

les hem fet per una empresa d'internet i la veritat es que estem super contents de tot, del tracte de la rapidesa, de tot tot!!

pos no pase res te mires un altre vestit i arreglat!! jejeje
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: ise » dv. jul. 10, 2009 3:45 pm

cuca lleida ha escrit:NENES TINC UN NOTICION!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JA TINC LES INVIS A CASA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SON SUPER XULES I ORIGINALS...JEJEJEEJ senzilletes pero moooolt moooolt xules!!!
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

MOLT BÉ!!!!! qUE GUAI, NENA!!!! A la gent els hi encantarà!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: ise » dv. jul. 10, 2009 3:46 pm

Segur que anirà tot molt bé bonica, no pateixis! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
ise

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants