NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: PIKYS » dg. jul. 12, 2009 9:10 pm

hole nenes!!
un altre finde passat, deunido com pasen els dies quan estas de vacances!! no passen tant rapid durant el curs no, jeje

Nuvia aixi no heu pogut coneixer el nenet?' caxins bueno quan estiguin a casa sera difrent. Ja veig que el sopar i portaventura mb no??? men alegro moltissim.

Naltres avui em anat a balaguer a vere la transegre, que vaya calor que fa allà al sol uffff i dp a dinar a Sant Llorenç i dp a la piscineta de casa, i au diumenge passat!!!

Bueno que tingueu una bona setmana totes i sense agobios!!!!
Imatge
PIKYS
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 102
Membre des de: dg. maig 10, 2009 12:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dg. jul. 12, 2009 11:35 pm

Hola noies, com ha anat el finde? Jo fa poc he tornat de la platja i semblo una gambeta jejeje però al menys ja tinc color, ara bé, em fa mal tot!!! Tot i tot...
Pikys merci pels ànims, ara ja m'ho he pres millor, erem 1200 persones, i hem aprovat unese 340 així que estic contenta de ser una d'aquestes a més m'han dit q pel fet d'aprovar ja ets interina o algo així, axí q estik contenta un passet més... jejeje
Iseeeeeeeeeeeeeee com ha anat?? M'has tingut en asqües tot el finde........
:-( :-( jejeje què heu fet? On heu anat? Te vaig enviar un sms pq no volia molestar... :-)ok:
Cuquet què tal el finde?? Miriameta???? On et fiques últimament???
C83... alguna novetat?? Jo vull fer cosetes per la boda prò no tinc temps! Quina ràbia... a més, sino ho faig jo... no es fa!!!
annalleida el meu xicot también treballa de nit, però plega a les 3h de la matinada encara que és un rotllo eh... al menys lo teu està ben pagat que lo seu... deixa molt que desitjar...
X cert noies, quan començareu a concertar cita per les botigues de núvia? És que jo en tinc mooooltes ganes!!!! ::love:: ::love::
No sé... nanitttt a totes!!! M'he deixat gent, ho sé, pero no dóno a l'abast!!! Sorry mil sorries.
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dg. jul. 12, 2009 11:36 pm

nuvia2010 ha escrit:
annalleida ha escrit:hola nuvia2010!!!!
jo estic a les incubadores. portem una nit que des de les 10 no hem parat i ara m'assento 5 minutets :)

Holaaaaaaaaaa!!!! Els nostres amics ja han tingut el bebe!!!! Ells estan a lhabitacio 462 :) 3'120 de Alex :) Avui lanirem a coneixer :) >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Felicitatsssssssssssssss!! Deu estar suuuper contents eh!!! Què wuaiiii!! Encara q jo no en tindria al menys ara per ara, m'alegro per tú!!! Llàstima que no el puguis conèixe'l, què raro no?? Jo tinc un fill i el vull ensenyar a tothom... no sé... :star::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: annalleida » dg. jul. 12, 2009 11:59 pm

Hola!!!
nenes us he de comunicar que el mateix dia de la boda és el partit Madrid-Barça!!!!! ja es mala sort :( no penso posar una pantalla, a més no sé l'hora que serà. i si és a les 22 segurament que hi haurà gent que ja haurà marxat. ja sabeu que hi ha gent que marxa molt aviat!!!!!!
nuvia 2010 és raro que no vulguin que hi vagi gent a veure'ls, ja els vauràs quan estigui a casa.
estic per l'Arnau i la nit no pinta gaire tranquil-la, pero ja sabeu que quan tinc un momentet em conecto com va el foro.
si feu sopar jo m'apunto i si em toca currar de nit ja mo canviaré.
a mi també m'agradaria personalitzar les taules pero no sé com.
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida
:: núvia experimentada

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: ise » dl. jul. 13, 2009 7:04 am

Bon dia boniques!!! ::love:: ::love:: ::love::

Nenes el cap de setmana...INCREIBLE!!!!!!

Hem anat a

PARIS!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Avui estic cansadíssima, però m'ha encantat!!!! hehehe
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. jul. 13, 2009 7:59 am

lluneta29 ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:
annalleida ha escrit:hola nuvia2010!!!!
jo estic a les incubadores. portem una nit que des de les 10 no hem parat i ara m'assento 5 minutets :)

Holaaaaaaaaaa!!!! Els nostres amics ja han tingut el bebe!!!! Ells estan a lhabitacio 462 :) 3'120 de Alex :) Avui lanirem a coneixer :) >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Felicitatsssssssssssssss!! Deu estar suuuper contents eh!!! Què wuaiiii!! Encara q jo no en tindria al menys ara per ara, m'alegro per tú!!! Llàstima que no el puguis conèixe'l, què raro no?? Jo tinc un fill i el vull ensenyar a tothom... no sé... :star::

Bueno si no volen que el vegi la gent s'ha de respectar, jo els entenc... tinc la meva filla i quan va nèixer si tenia molta gent a l'habitació m'agobiaba perquè estas molt cansada...però bueno no vaig negar a ningú que vingués, aunque per dins pensava que tenia ganes de descansar... i la veritat es millor que et vinguin a veure quan estàs ja a casa tranquileta. Tranqui tu quan t'enteris de que son a casa els visites...jejeje! :--=-)
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. jul. 13, 2009 8:02 am

ise ha escrit:Bon dia boniques!!! ::love:: ::love:: ::love::

Nenes el cap de setmana...INCREIBLE!!!!!!

Hem anat a

PARIS!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Avui estic cansadíssima, però m'ha encantat!!!! hehehe

Quina enveja (sana).....!!!! jolines quina sorpresa això si que es la òstia. Que tal t'ha agradat???
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: lluneta29 » dl. jul. 13, 2009 8:11 am

Què wuaiii ise!!!! M'alegro mooolt per tú... em fas una enveja sana... ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. jul. 13, 2009 8:13 am

Uooolaaaa a totes!!! veig que el cap de setmana ha provat bé. Jo també estic intentant agafar coloret perquè sóc més blanca que la llet.... nosaltres no ens hem mogut de Lleida però ha estat bé, he estat amb la meva peque , que està de vacances amb son pare i la veig cada 15 dies , que s'agraeix perquè no estic acostumada a separarme tan temps d'ella.... vaig anar a veure la peli d'Ice Age 3 en 3D i està molt guai, divertidíssima, bueno hem passat divendres i mig dissabte a un poblet , ahir vam estar tot el sant del dia en remull només vam sortir de la piscina per anar a dinar....i apa! ja s'ha passat un altre cap de setmana!
:-(

La setmana que ve ja ens porten els mobles del pis....aleluia!!! quan els tingui ja faré fotos i les penjaré per aquí....ens està quedant molt xuli ( les parets i el sostre currada nostra i de ma mare ). I sabeu?? els seus amics , i encara part de la meva familia, no saben que ens casem i el mes que ve venen a dinar a casa el seus compis i diu que en comptes de dir-los-hi que deixarà la invitació al costat del plat i que els hi dirà que fins que no acabin de menjar que els sobre no es pot obrir....que guai m'imagino les cares de sorpresa de tots!!! :-/ *.*.*.*
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: lluneta29 » dl. jul. 13, 2009 8:27 am

X cert ise... sort que no et vaig trucar!!! jejejeje a París... bno quan puguis comunica't amb mi pleaseeeeeeeeeee!!!!
Ara ha sortit la fase mèrits, i per sort, tinc un 4 i pico el màxim que podia treure... això està bé, tinc un 4, 29 de mèrits... que si ho poso amb la nota em dóna un 4,8 casiiiiiiiiiiiiii!!! Què hi farem... :-( :-( tmpoc sóc de les pitjors...
Ara bé, m'han colat tots els cursets ehhh... jajajajaja tots tots... fins els de la uni de crèdits de lliure elecció... stik flipant...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. jul. 13, 2009 8:37 am

lluneta29 ha escrit:X cert ise... sort que no et vaig trucar!!! jejejeje a París... bno quan puguis comunica't amb mi pleaseeeeeeeeeee!!!!
Ara ha sortit la fase mèrits, i per sort, tinc un 4 i pico el màxim que podia treure... això està bé, tinc un 4, 29 de mèrits... que si ho poso amb la nota em dóna un 4,8 casiiiiiiiiiiiiii!!! Què hi farem... :-( :-( tmpoc sóc de les pitjors...
Ara bé, m'han colat tots els cursets ehhh... jajajajaja tots tots... fins els de la uni de crèdits de lliure elecció... stik flipant...

Ei guapa!

Per això tampoc et vaig trucar jo! hehehe

Al migdia et truco que aquest mati tinc feineta i no puc para que sinó m'adormiré!

Petons i parlem més tard! :-)ok: :-)ok:
ise

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: lluneta29 » dl. jul. 13, 2009 8:40 am

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:X cert ise... sort que no et vaig trucar!!! jejejeje a París... bno quan puguis comunica't amb mi pleaseeeeeeeeeee!!!!

Ei guapa!

Per això tampoc et vaig trucar jo! hehehe

Al migdia et truco que aquest mati tinc feineta i no puc para que sinó m'adormiré!

Petons i parlem més tard! :-)ok: :-)ok:

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: vale... tinc ganes de parlar amb tú!!!! M'he de desahogar sincerament!!!!! M'ha passat de tot... i més i a tú també... :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. jul. 13, 2009 8:44 am

Felicitats !! has aprovat , a veuer si et puc donar la benvinguda a l'administració - m'imagino que per això hauràs fet els examens- . Vaig una mica perduda.Petonets
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: lluneta29 » dl. jul. 13, 2009 8:46 am

annalleida ha escrit:Hola!!!
nenes us he de comunicar que el mateix dia de la boda és el partit Madrid-Barça!!!!! ja es mala sort :( no penso posar una pantalla, a més no sé l'hora que serà. i si és a les 22 segurament que hi haurà gent que ja haurà marxat. ja sabeu que hi ha gent que marxa molt aviat!!!!!!
nuvia 2010 és raro que no vulguin que hi vagi gent a veure'ls, ja els vauràs quan estigui a casa.
estic per l'Arnau i la nit no pinta gaire tranquil-la, pero ja sabeu que quan tinc un momentet em conecto com va el foro.
si feu sopar jo m'apunto i si em toca currar de nit ja mo canviaré.
a mi també m'agradaria personalitzar les taules pero no sé com.

Conto que el meu novio em faria canviar la data jajajjajaa si és el partit barça madrid... ja volia ficar l'himne a la boda i li he dit que no...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. jul. 13, 2009 8:49 am

ISTAR82 ha escrit:

Felicitats !! has aprovat , a veuer si et puc donar la benvinguda a l'administració - m'imagino que per això hauràs fet els examens- . Vaig una mica perduda.Petonets

Ei wuapa perdona que t'ho explico! He fet les opos de professora de secundària, fa res, 8 mesos que hi treballo i era la primera vegada que m'hi presentava. He tret un 5,3 de l'examen i un 4, 02 de mèrits... tot plegat fan una nota global de 4,8 així que no entro com a funcionària però si m'han dit com a interina si tot va bé així que res, m'hauré de tornar a presentar l'any que ve... o l'altre quan tornin a fer opos. Però estic contenta per ser el primer any! :star::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. jul. 13, 2009 9:25 am

lluneta29 ha escrit:
ISTAR82 ha escrit:

Ei wuapa perdona que t'ho explico! He fet les opos de professora de secundària, fa res, 8 mesos que hi treballo i era la primera vegada que m'hi presentava. He tret un 5,3 de l'examen i un 4, 02 de mèrits... tot plegat fan una nota global de 4,8 així que no entro com a funcionària però si m'han dit com a interina si tot va bé així que res, m'hauré de tornar a presentar l'any que ve... o l'altre quan tornin a fer opos. Però estic contenta per ser el primer any! :star::

Jo treballo al departament de carreteres i obres públiques i estic de rellevista amb contracte de cinc anys, en porto un ja...així que em prepararé per fer opos i entrar en algun departamet d'administrativa ( que és lo que sóc i faig )...és un rollo, sempre estudiant ....a més com en el seu dia no vaig poder doncs ara també estudiaré Ciències del Medi Ambient a la UNED. Bueno doncs val més estar d'interina que no pas quedar-se a fora...a la propera va la vençuda!!!
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: Amelie » dl. jul. 13, 2009 9:44 am

Bon Dia a Totes i molt Bona setmana!!!

CUCA com va tot?? Aquest cap de setmana el teu amore tenia festa no?! vareu anar a algún lloc?? nosaltres vem fer cap a la platja, com la majoria a agafar coloret, que jo també sóc llet jeje!! Bueno avui comences de nou a la feineta, molts Ànims guapeta a més lo millor és que hi comences amb ganes!!!

ISE Ooooooooohhhh!!!! =0-0-) quina SUPERRR SORRPRESSAAA!!!! La ciutat de l'amor, jo hi vaig anar el juny passat i ens va encantar, és xulíssim i més encara si hi vas de sorpresa. Segur que encara tens el cap allà i millor que sigui així, segur que d'aquesta manera el dilluns es fa menys feixuc!!

ANNALLEIDA Com van les nits?? jo també faig torns i lo que més hem costa de les nits és dormir al matí, amb aquesta calorrr.... Per cert vaya tela amb lo del vestit, ja no hi ha creativitat i vinga a copiar models!! Com són!!!

NUVIA2010 Felicitats pel bebé de la teva amiga!!! aquestes coses fan molta ilu!! tot i que hauràs d'esperar una mica per coneixer-lo, però ja se sap lo bueno se hace esperar!! Veig que Port Aventura va anar la mar de bé!! Ja penjaràs alguna foto.

TATIANACE Que tal el tema fotògraf?? Ja heu pogut fer el tour fotogràfic aquest finde?? Ja ens passaràs novetats!!

LLUNETA Primer de tot FELICITATS!!! Si senyora has aprovat, tot i que pels mèrits no hagis pogut entrar tu Has Aprovat!! i això t'ha de donar tranquilitat per l'any que ve, perquè saps que l'examen està superat i tindràs més punts. Ah i volem veure la mostra dels cartells, nena que treballadora, jo tot just tinc el mateix que quan vaig entrar a formar part d'aquest super foro.

ISTAR82 Ei!! Quina Bona idea lo de deixar les invitacions al costat del plat, ara si són igual de curiosos que jo, no crec que parleu gairé en aquest soparet, perquè almenys a mi la curiositat i els mateixos nervis, hem farien sopar super rapidet per veure que hi ha dins el sobre jeje!!!

MIRIAMETA Que estas a la recta final!!!! Com van els nervisss??

Per cert nenes de la Boscana, que hi heu tornat a anar des de que veu reservar?? Es que naltres estem pensant de trucar al Jordi i fer una mica de recordatòri de tot i si pot ser visitar lo nou.

Amelie

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: Amelie » dl. jul. 13, 2009 9:57 am

Hola de nou!!

Estava mirant la pàgina del Dress Bori i he vist que tenen previst fer un desfile amb els nous models de vestits nuvia, nuvi és al setembre a Saragossa, jo m'hi he apuntat, si després no hi puc anar no hi aniré, però de moment apuntada estic jeje!! Aquí us deixo l'enllaç per si voleu apuntar-vos:

http://www.dressbori.com/desfiles.php
Amelie

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. jul. 13, 2009 10:42 am

Per cert Amelie com va tot, els preparatius i tal??? I el finde ha anat bé??? Ui que preguntona...xD :-.:·::
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: Amelie » dl. jul. 13, 2009 10:55 am

ISTAR82 ha escrit:Per cert Amelie com va tot, els preparatius i tal??? I el finde ha anat bé??? Ui que preguntona...xD :-.:·::

Hole ISTAR tu tranquila que no ets gens de preguntona, que m'encante parlar d'aquest tema!! Els preparatius bastant aturats, tenim esglèsia, restaurant, fotògraf i vídeo, però la resta... tot pendent!! A més nosaltres pel que fa a dir-ho a la gent estem fatal, no ho sap ningú, excepte vosaltres i una veïna a la qual no vaig poder esquivar en les seves preguntes, però que també hem feia ilu dir-ho. Estem esperant a fer un dinar cap a l'Agost i allà dir-ho. Bueno ja ho veus sóm una mica endarrerits, però es casava m'ha germana i no era plan de restar protagonisme a ningú i menys a ella jeje!! Ah!! i el finde perfecte relax i més relax amb diverses dossis de solete
Amelie

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant