NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: miriameta » dv. jul. 24, 2009 11:55 am

Iseta wapetona!!

Surtis des don surtis, será el teu dia, se que sap greu que no tinguin la ilusió que tenim nosaltres pero fixat en una cosa, qui es case ets tu!!! i tu tens l´última paraula.

Si surts de casa tamare, les fotos les tindras alli, i seguirás la tradició, si surts desde casa teva, pues surtirás des del teu nieut d´amor, pero surts d´es d´on surtis anirás al mateix lloc, a l´altar!!!!!!!!!!!!!!

No et preocupis, ja veuras com tot surtirá be i recorda es el teu dia!!! i tu esculls!!!! Si els demes no tenen ilusió ja anirem les teves fantàstiques a fer que estiguis ben somrient!!!! Jo si que en tinc moltissima de veuret!!!!! Aix!!!!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) Anims wapa!!!!!!!!!!!! ::love::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: miriameta » dv. jul. 24, 2009 11:57 am

Per la qüestió de les xafarderes, a mi m´encante!!! jeje mes coses tindran per parlar, jo aquell dia sere la reina i princesa!!!! jejeje Mu pasare en gran!!!! Protagonista per un dia!!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dv. jul. 24, 2009 3:32 pm

ISTAR82 ha escrit:Uiiii si que escribiu!!! ......jejejeje desapareixo unes hores i....400 pàgines !!! que cotorres i lloros som... :-/

Miriameta: quina sort t'ho debies passar molt bé i deus estar relaxadíssima...i quina manera més romàntica de celebrar els 7 anys.

Lluneta29 : ja ens contaràs com te va anar l'experiment...jijiji !!

Ise : i d'on surtiràs??? et queda l'alternativa de l'hotel....o com dius canviar-te estil superwoman...xD :-///:

Bieeeeeeeeeen...... avui es divendres!! uoooooooo!!! Veuré a la meva nena, que està aquest mes amb son pare i aquest mes només la veig cada 15 dies . A l'Agost ja tornem com sempre, amb mi. I demà bolo amb el grup....diumenge ja veurem. Noies si diumenge plou es per culpa meva...jejejeje!!! :-><_:::-)

Istar què cantes en un grup de música??? Quin és? El meu sogre hi està ficat en tot això de les orquestes per això t'ho dic!!!
Biennnnnnnnn és findeeee!!!!! A vere com va tantes celebracions... :-)ok:
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dv. jul. 24, 2009 3:33 pm

miriameta ha escrit:Iseta wapetona!!

Surtis des don surtis, será el teu dia, se que sap greu que no tinguin la ilusió que tenim nosaltres pero fixat en una cosa, qui es case ets tu!!! i tu tens l´última paraula.

Si surts de casa tamare, les fotos les tindras alli, i seguirás la tradició, si surts desde casa teva, pues surtirás des del teu nieut d´amor, pero surts d´es d´on surtis anirás al mateix lloc, a l´altar!!!!!!!!!!!!!!

No et preocupis, ja veuras com tot surtirá be i recorda es el teu dia!!! i tu esculls!!!! Si els demes no tenen ilusió ja anirem les teves fantàstiques a fer que estiguis ben somrient!!!! Jo si que en tinc moltissima de veuret!!!!! Aix!!!!

Jo tot això ja li vaig dir... prò no em fa cas...!!! :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dv. jul. 24, 2009 3:34 pm

ise ha escrit:Bon dia guapissimes!

El problema es que ma mare passa de tot i la meva intenció era sortir de casa dels meus pares, pero ella cada vegada que surt el tema diu: "i d'aqui vosl sortir???? quin sentit té???" i ja n'estic farta pq n'em parlat com a 5 vegades i ja he decidit sortir del meu pis, pero l'Enric diu que de cap manera... així que ja veieu :-/ :-/ :-/

el home d'una amiga meva va sortir des del pis on vivíen i ella des de casa sa mare... tmpoc ho trobo tan anormal... així potser pensen una mica en tot el que et fan i en la desilusió que tenen en aquesta boda... :--( :--( :--( :--( :--(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dv. jul. 24, 2009 3:35 pm

ise ha escrit:és el que té que a la familia l'hi importi un pepino si et cases o no :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o:

Ànims!!!!!!!!!! Que potser la cosa canvia... i snó jo parlaria amb ells a vere què en pensen de tot plegat!!! No vull que estiguis trista! A mi em fa moooolta il.lu que et casis, si et serveix una miqueta! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dv. jul. 24, 2009 3:36 pm

miriameta ha escrit:Iseta wapetona!!

Stik completament amb tú miriameta!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Et farem somriure nosaltres tranquil.la!!! Per això estem les bones amigues, no???? :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dv. jul. 24, 2009 3:39 pm

X cert, ahir vaig vere a la pagina de la cymberline que havia sortit un avenç de la col.lecció 2010 i n'hi ha un que m'agrada moooolt!!! Mireu... aquí us el deixo però li trobo un fallo... que és massa curt de davant ja ho vem comentar amb la miriameta... opineu!!! Podriem anar un dia a emprovar-nos vestits allí... total tmpoc s'ha de demanar hora...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dv. jul. 24, 2009 3:52 pm

lluneta29 ha escrit:X cert, ahir vaig vere a la pagina de la cymberline que havia sortit un avenç de la col.lecció 2010 i n'hi ha un que m'agrada moooolt!!! Mireu... aquí us el deixo però li trobo un fallo... que és massa curt de davant ja ho vem comentar amb la miriameta... opineu!!! Podriem anar un dia a emprovar-nos vestits allí... total tmpoc s'ha de demanar hora...

Hola guapa!

és molt xulo el vestit i crec que potser és la foto que fa que es vegi una mica curt... :-/

jo no hi aniré a la botiga de Lleida, ma germana diu que a aquella ni aigua :--( un dia i vam passar i ens va contestar de manera molt borde i això a ma germana l'hi va quedar clavat! hehehe
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: lluneta29 » dv. jul. 24, 2009 3:53 pm

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:X cert, ahir vaig vere a la pagina de la cymberline que havia sortit un avenç de la col.lecció 2010 i n'hi ha un que m'agrada moooolt!!! Mireu... aquí us el deixo però li trobo un fallo... que és massa curt de davant ja ho vem comentar amb la miriameta... opineu!!! Podriem anar un dia a emprovar-nos vestits allí... total tmpoc s'ha de demanar hora...

Hola guapa!

és molt xulo el vestit i crec que potser és la foto que fa que es vegi una mica curt... :-/

jo no hi aniré a la botiga de Lleida, ma germana diu que a aquella ni aigua :--( un dia i vam passar i ens va contestar de manera molt borde i això a ma germana l'hi va quedar clavat! hehehe

no entenc pq són taaan bordes tia????!!!! En fi... aquesta tarda trucaré a RC i aire collection a vere què em diuen i si puc quadrar dates, els hi fotré una bola o algo pq truco tan aviat i jasta!!! Ja te contaré... :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dv. jul. 24, 2009 4:00 pm

A veure amb el tema aquest meu... no us penseu que la meva familia no sigui carinyosa, passin completament de mi ni res d'això pq no es veritat, amb ma mare ens truquem cada dia per dir-nos hola :-) però mira, a la boda no l'hi donen importància.

I moltes vegades penso que és una tonteria increiblement gran gastar-te una burrada de diners amb una boda...
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dv. jul. 24, 2009 4:02 pm

ise ha escrit:A veure amb el tema aquest meu... no us penseu que la meva familia no sigui carinyosa, passin completament de mi ni res d'això pq no es veritat, amb ma mare ens truquem cada dia per dir-nos hola :-) però mira, a la boda no l'hi donen importància.

I moltes vegades penso que és una tonteria increiblement gran gastar-te una burrada de diners amb una boda...

jo crec que quan siguis al dia això no ho pensaràs... crec sincerament que serà el dia més feliç de la teva vida i que en els diners ni hi pensaràs! I seguríssim que us surt bé, si que és una burrada però jo crec que val la pena compartir amb tota la gent que t'estima, m'incloc, un dia tan especial. I repeteixo, la teva familia al final et sorprendrà i sinó temps al temps!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dv. jul. 24, 2009 4:13 pm

lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:A veure amb el tema aquest meu... no us penseu que la meva familia no sigui carinyosa, passin completament de mi ni res d'això pq no es veritat, amb ma mare ens truquem cada dia per dir-nos hola :-) però mira, a la boda no l'hi donen importància.

jo crec que quan siguis al dia això no ho pensaràs... crec sincerament que serà el dia més feliç de la teva vida i que en els diners ni hi pensaràs! I seguríssim que us surt bé, si que és una burrada però jo crec que val la pena compartir amb tota la gent que t'estima, m'incloc, un dia tan especial. I repeteixo, la teva familia al final et sorprendrà i sinó temps al temps!!! ::love::

Conec molt bé a la meva familia i se com són... i és el que et vaig dir l'altre dia... el meu gran somni mai ha sigut casar-me, eh! Que em fa il·lusió, si! Però crec que hi ha coses molt més importants que fer una gran festassa i deixar els estalvis de mitja vida, per dir-ho d'alguna manera, dels teus pares o teus. Nose...
Que el dia de la meva boda estaré molt feliç, desitjo que si i que segurament aquell dia no pensaré amb els diners, això espero! hehe i que la meva familia estarà tota allà fent-me costat, segur! I les meves fantastiques, a primera fila!!!!hehehe

Res que no puc parar a pensar fredament les coses!!! :o-o: :o-o: :o-o:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dv. jul. 24, 2009 4:16 pm

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

Conec molt bé a la meva familia i se com són... i és el que et vaig dir l'altre dia... el meu gran somni mai ha sigut casar-me, eh! Que em fa il·lusió, si! Però crec que hi ha coses molt més importants que fer una gran festassa i deixar els estalvis de mitja vida, per dir-ho d'alguna manera, dels teus pares o teus. Nose...
Que el dia de la meva boda estaré molt feliç, desitjo que si i que segurament aquell dia no pensaré amb els diners, això espero! hehe i que la meva familia estarà tota allà fent-me costat, segur! I les meves fantastiques, a primera fila!!!!hehehe

Res que no puc parar a pensar fredament les coses!!! :o-o: :o-o: :o-o:

tiaaaa que si hi penses tú m'hi fas pensar a mi!!!!!!! Tens raó que per firmar un paper no cal tanta festa però és algo que t'enrecordaràs tota la vida. Si només vas a l'ajuntament i firmes un paper, on queden els records?? Si que són molts diners, però també ens gastem milers de diners amb cases, cotxes... i tot per ser més feliços. Aquell dia igual ens gastem els diners per ser una mica més feliços i per guardar un bon record que si menys no ens endurem amb nosaltres, i quan estiguem decaigudes sempre podem tornar a veure aquell video de la boda que mai ningú mira... jejeje i paraa ja de pensar fredament que llavors m'entristeixo jo también... :-( :-( :-( :-( :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dv. jul. 24, 2009 4:47 pm

res de tristors!!!!

Anims amunt!!!!!! bodes amunt!!!!!!!! si no haguessiu decidit fer bodorrio no ens haguessim conegut aixi que.... amunt!!!!!

Que visquin les nostres bodes!!!!! Totes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(Jo si que he de dir que sempre ha sigut el meu somni ::love:: jejej i aviat es cumplirá!!)

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dv. jul. 24, 2009 4:49 pm

Avui al mati me sentit una princesaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!! oix que bonic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I a mamare li ha encantat!!!!! jejeje La dona aquella sempre diu el mateix, deu fer la pilota a totes les que su van a probar... jajajaj

------------------------

Llunetaaaaaaaaaaaa, t´he d´enviar 4 fotos, que ja te pogut fer lo del padrinoooooo!!!! A vere que tal t´asemblen!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dv. jul. 24, 2009 4:54 pm

miriameta ha escrit:Avui al mati me sentit una princesaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!! oix que bonic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I a mamare li ha encantat!!!!! jejeje La dona aquella sempre diu el mateix, deu fer la pilota a totes les que su van a probar... jajajaj

------------------------

Llunetaaaaaaaaaaaa, t´he d´enviar 4 fotos, que ja te pogut fer lo del padrinoooooo!!!! A vere que tal t´asemblen!!

valeeeeeeeee enviam'ho i avui ho comentem ok??? :-)ok:
X cert, ja tinc hora a Rosa Clarà!!!!! el mateix dia 3 d'octubre però a les 10:00 h... suposo que sortiré d'allí quasi amb vestit jajajajaja prò aprofitaré i aniré a Pronovias... I amb aire collection no sé què fer... segurament que demanaré hora aquí a lleida si no me kdo res a BCN, què en penseu? O bé ja que estem allí, en demano a BCN?? No sé què fer... tmpoc em vull saturar!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dv. jul. 24, 2009 4:55 pm

miriameta ha escrit:Avui al mati me sentit una princesaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!! oix que bonic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I a mamare li ha encantat!!!!! jejeje La dona aquella sempre diu el mateix, deu fer la pilota a totes les que su van a probar... jajajaj

------------------------

On són les fotos d'aquesta princesa???? Jo les vull veure!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

i el de les flors com ho tens??
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dv. jul. 24, 2009 4:55 pm

ise ha escrit:

------------------------

On són les fotos d'aquesta princesa???? Jo les vull veure!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

i el de les flors com ho tens??

Aquesta nit........................... ens les envies... ok? ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dv. jul. 24, 2009 4:56 pm

lluneta29 ha escrit:

------------------------

valeeeeeeeee enviam'ho i avui ho comentem ok??? :-)ok:
X cert, ja tinc hora a Rosa Clarà!!!!! el mateix dia 3 d'octubre però a les 10:00 h... suposo que sortiré d'allí quasi amb vestit jajajajaja prò aprofitaré i aniré a Pronovias... I amb aire collection no sé què fer... segurament que demanaré hora aquí a lleida si no me kdo res a BCN, què en penseu? O bé ja que estem allí, en demano a BCN?? No sé què fer... tmpoc em vull saturar!!! :-)ok:

La botiga d'aire encara no hi és a Lleida, no? demana hora a Bcn!!!
ise

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants