NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dv. jul. 24, 2009 4:57 pm

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:Avui al mati me sentit una princesaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!! oix que bonic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I a mamare li ha encantat!!!!! jejeje La dona aquella sempre diu el mateix, deu fer la pilota a totes les que su van a probar... jajajaj

------------------------

Llunetaaaaaaaaaaaa, t´he d´enviar 4 fotos, que ja te pogut fer lo del padrinoooooo!!!! A vere que tal t´asemblen!!

valeeeeeeeee enviam'ho i avui ho comentem ok??? :-)ok:
X cert, ja tinc hora a Rosa Clarà!!!!! el mateix dia 3 d'octubre però a les 10:00 h... suposo que sortiré d'allí quasi amb vestit jajajajaja prò aprofitaré i aniré a Pronovias... I amb aire collection no sé què fer... segurament que demanaré hora aquí a lleida si no me kdo res a BCN, què en penseu? O bé ja que estem allí, en demano a BCN?? No sé què fer... tmpoc em vull saturar!!! :-)ok:

La botiga d'aire encara no hi és a Lleida, no? demana hora a Bcn!!!

Ja però en teoria la ficaràn tard o d'hora!!! Iseee anima't i demana hora són molt amables, ja tenien dies donats m'ha dit!!!! ::love::
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ise » dv. jul. 24, 2009 4:59 pm

Fins al setembre no en demanaré d'hora!! Tenim temps de sobres :-)ok: :-)ok:
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: lluneta29 » dv. jul. 24, 2009 5:00 pm

ise ha escrit:Fins al setembre no en demanaré d'hora!! Tenim temps de sobres :-)ok: :-)ok:

Jaaaa però jo ho volia quadrar tot en un mateix dia per no haver d'anar i tornar de bcn. La noia mha dit que l'agost per elles no compta!!! On aniràs a BCN o Lleida???? :star::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dv. jul. 24, 2009 5:01 pm

ise ha escrit:Fins al setembre no en demanaré d'hora!! Tenim temps de sobres :-)ok: :-)ok:

Podries venir amb mi...... a vere si al final agafem dos cotxes pq serem massa gent, o ma tieta no pot venir!!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dv. jul. 24, 2009 5:05 pm

lluneta29 ha escrit:

Podries venir amb mi...... a vere si al final agafem dos cotxes pq serem massa gent, o ma tieta no pot venir!!!! :-)ok:

Ja et vaig dir que jo vindria a les proves :-)ok: :-)ok: a ta tieta l'hi sabria greu no ser-hi.
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dv. jul. 24, 2009 5:06 pm

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

Ja et vaig dir que jo vindria a les proves :-)ok: :-)ok: a ta tieta l'hi sabria greu no ser-hi.

Bno ja ho parlarem això.... ::love:: jajaja m'en vaig a comprar el sopar per aquesta nit sinó les convidades no menjaràn pas res! :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dv. jul. 24, 2009 5:06 pm

lluneta29 ha escrit:

Jaaaa però jo ho volia quadrar tot en un mateix dia per no haver d'anar i tornar de bcn. La noia mha dit que l'agost per elles no compta!!! On aniràs a BCN o Lleida???? :star::

Segurament a Lleida :-)
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dv. jul. 24, 2009 5:07 pm

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

Segurament a Lleida :-)

Molt bé!!! Així vindré jejejeje ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dv. jul. 24, 2009 5:11 pm

aix aquestes nenes que tenen ganetes de probarse vestidets!!!!!!!!! jejeje

Despres us paso les fotos que ma fet la mami!!!!

Lluneta ja tens el correu amb les del padrino!!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dv. jul. 24, 2009 5:16 pm

miriameta ha escrit:aix aquestes nenes que tenen ganetes de probarse vestidets!!!!!!!!! jejeje

Despres us paso les fotos que ma fet la mami!!!!

Lluneta ja tens el correu amb les del padrino!!!!

Tiaaaaaaaaaaa han kdat mooolt bé!!!!! Són autèntiques he rigut moooolt!!!!!!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: moltíssimes gràcies!!!!!!!!!!!! M'encanta.... li vaig a ensenyar a la sogra ara mateix!!!!!!!!!!!! Tia ets un sol!!! no sé com agrair-t'ho!!!! :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dv. jul. 24, 2009 5:22 pm

Ise aquesta nit t'ho "envio" i ho mires... és simplement genial!!!! Miri t'estimo!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: Vaig a comprar que sinó malament... se'm fa tard ja... ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dv. jul. 24, 2009 5:24 pm

Ei nena si que m'ho hauràs d'enviar pq m'ha trucat l'Enric que es troba fatal :--( :--( :--(

Vaya caca!!! :-( :-( :-(
ise

EntradaAutor: lluneta29 » ds. jul. 25, 2009 4:40 pm

Nenes estic mooolt desanimada... :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( en fi q cumplir els 30 ha sigut una decepció i una me... :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dg. jul. 26, 2009 9:17 am

Nenes!!! M'he despertat pq no podia dormir més i això que vem fer més de les 5 del matí però és que tinc unes amigues que no me les mereixo cap ni una!!! Estic suuuper emocionada!!!!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ahir vem fer la festa de cumpleanys meva... i encara que va faltar bastanta gent que volia que hi fós, va ser un èxit!!!! Em van treure una tarta per bufar les espelmes amb la llum apagada, em van regalar infinitat de coses: unes arracades de la tous, una maleta, xampú, una floreta, una orquídea (artificial pq me coneixen...) i lo més xul.lo de tot................... un cap de setmana a Caldea amb hotel inclós!!!!!!!!!!!!!!!!! I lo millor és que vem estar tooootes juntes!!!!!!!! Es que estic que no m'hi veig... Ho havia de contar pq res de tot això m'ho esperava... són genials, no tinc paraules!
::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dg. jul. 26, 2009 9:31 am

Mireu aquesta pàgina web: http://www.nurianovias.com/ hi ha la col.lecció aire collection d'aquest any!!!!!!!!!!!!!!!!!! I me'n agraden uns quants molts!!!! jajaja em smbla ke si que demanaré hora a aire collection si.... ::love::
Imatge
lluneta29

Bon Dia!!!

EntradaAutor: Amelie » dg. jul. 26, 2009 11:37 am

Hola noies he estat tota la setmaneta desconnectada, però veig que heu fet els deures jeje 400... Superades anem pel següent repte!!!!

Laucob Molts, molts i moltíssims ànims!! Ja saps que per qualsevol cosa que et faci falta ens tens aquí i que ens sap molt greu a totes que hagis de tornar a passar aquest trangul, però compta amb nosaltres per cada moment, segon o instant que necessitis parlar, cridar, plorar, perquè estarem aquí per fer-te costat. Un petó : kissd :

AnnaLleida: El vestit és molt xulo, ara com han dit el preu... s'aprofiten de que el més important aquell dia és sentir-te agust amb tu mateixa, per possar uns preus als vestits. Que no saben que estem en crisisss?? Bé que ens posem el que ens posem aquell dia estarem totes guapíssimesss!!!

LLuneta Quina canya de bolis, molt divertits >.-<: >.-<: bueno ja vas veure que al final el dia del cumple no hem vaig poder connectar, espero que anès molt bé el dia, ja he vist que les celebracions posteriors de conya, m'alegro!! Ah! Fiu Fiu!! Que tens la lliga ue ue i a més aquesta princiseta que te l'ha regalat fa que encara sigui més especial. Enhorabona!!!

Miriameta Que tal tot?? Super relaxada has d'estar almenys després d'haver fet aquestes mini vacancetes a Caldeaa oohhh!! quina envejaaaa!!! A més com ja ho tens tot (vel, vestit, cancan....) ara et toca disfrutar dels últims dies!!! Una Abraçae!!

Tatiana Molt xulos els bolis també!! :-)ok: i això de personalitzar-los perfecte!!! m'han agradat!!!

Istar82 Aquesta setmana que ve a estrenar mobles!!!! Per cert sóm diumenge i de moment ni una gota de pluja és a dir que el bolo va anar perfecte. Felicitats!!!

Iseee: Ànims!! només dir-te que tot i coneixer-te poquet hem sembles una tia autèntica, genial, divertida així que ànims amunt com t'han dit totes i a brillar com el sol!! Que per cert avui farà moooolta caloreta!! Una Abraçae molt i molt forta!! ::love::

Cucaa Nena ja que et vaig dir que moltes felicitats pel vestit, que bé poder-ho tenir enllestit, ara vull veure fotos eh?!! jeje També veig que esteu força ànimats a anar fent feineta mooolt bé!! Ah?! i el soparet?? cuenta cuenta com va anar?? Espero que molt bé!!! Nenes hem de tornar a quedar!!!

Nuvia: Com va tot???? No se si no m'he llegit les pàgines bé, però crec que fa dies que no passes per aquí. tot bé?? Espero que sí.

Una Abraçae a totes i molt Bon diumenge!!!
Amelie
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: ISTAR82 » dg. jul. 26, 2009 12:22 pm

lluneta29 ha escrit:
ISTAR82 ha escrit:Uiiii si que escribiu!!! ......jejejeje desapareixo unes hores i....400 pàgines !!! que cotorres i lloros som... :-/

Miriameta: quina sort t'ho debies passar molt bé i deus estar relaxadíssima...i quina manera més romàntica de celebrar els 7 anys.

Lluneta29 : ja ens contaràs com te va anar l'experiment...jijiji !!

Ise : i d'on surtiràs??? et queda l'alternativa de l'hotel....o com dius canviar-te estil superwoman...xD :-///:

Bieeeeeeeeeen...... avui es divendres!! uoooooooo!!! Veuré a la meva nena, que està aquest mes amb son pare i aquest mes només la veig cada 15 dies . A l'Agost ja tornem com sempre, amb mi. I demà bolo amb el grup....diumenge ja veurem. Noies si diumenge plou es per culpa meva...jejejeje!!! :-><_:::-)

Istar què cantes en un grup de música??? Quin és? El meu sogre hi està ficat en tot això de les orquestes per això t'ho dic!!!
Biennnnnnnnn és findeeee!!!!! A vere com va tantes celebracions... :-)ok:

HOLAAAAAAAAAAAAAAA !!! Quina suneta....doncs si canto en un grup que es diu Mistral, és de Lleida. Qui es el teu sogre?? va en algun grup??
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: lluneta29 » dg. jul. 26, 2009 12:26 pm

ISTAR82 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
ISTAR82 ha escrit:Uiiii si que escribiu!!! ......jejejeje desapareixo unes hores i....400 pàgines !!! que cotorres i lloros som... :-/

Miriameta: quina sort t'ho debies passar molt bé i deus estar relaxadíssima...i quina manera més romàntica de celebrar els 7 anys.

Lluneta29 : ja ens contaràs com te va anar l'experiment...jijiji !!

Ise : i d'on surtiràs??? et queda l'alternativa de l'hotel....o com dius canviar-te estil superwoman...xD :-///:

Bieeeeeeeeeen...... avui es divendres!! uoooooooo!!! Veuré a la meva nena, que està aquest mes amb son pare i aquest mes només la veig cada 15 dies . A l'Agost ja tornem com sempre, amb mi. I demà bolo amb el grup....diumenge ja veurem. Noies si diumenge plou es per culpa meva...jejejeje!!! :-><_:::-)

Istar què cantes en un grup de música??? Quin és? El meu sogre hi està ficat en tot això de les orquestes per això t'ho dic!!!
Biennnnnnnnn és findeeee!!!!! A vere com va tantes celebracions... :-)ok:

HOLAAAAAAAAAAAAAAA !!! Quina suneta....doncs si canto en un grup que es diu Mistral, és de Lleida. Qui es el teu sogre?? va en algun grup??

No no, és el mora ribes... te sona? :-/
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dg. jul. 26, 2009 12:27 pm

Ahir estaves a Jaume I??? Estavem sopant al ivi ahir celebrant el meu cumple. Què fort!!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dg. jul. 26, 2009 10:16 pm

Lluneta wapa!!! Gràcies per tot!!!! Va ser un plaer!!!! Ets un sol!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

M´enalegro que ahir anés tot superbe!!! i quina ma de regalets eh jejeje aprofitat de caldea!!!!! ja veuras!!!!! jeje ja me contaras lo be qui hi estaras :)

Muacssssssssssssssssssssssss :-()-) :-()-) :-()-)

Jo estic ara mateix rebentada... les tardes... no m´agraden gens...i a la tercera acabo.. feta un nyap... i dema tornahi...

Besitos nenes!!! :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm