Autor: tara » dv. set. 04, 2009 4:24 pm
Hola ninetes, ja estic per aqui!
Nena happiness no et queixaras ehhhhhh, quin dia esta fent avui!!!!!!!!!!!
Bueno ja no estic tant rallada per el tema de vestir les nenes, el tema ve de que la meva cunyada m'havia dit que en una botiga de tarragona hi havia uns vestits molt xulos d'hivern, total que aquesta tarda quedo amb les meves cunyades per anar a mira-ho, pero avans hi he fet anar a la mama i em diu -si que es mono pero per una boda, no!- total que m'he rallat!
Ella despres a anat al zara i m'ha dit que n'hi havia un que li ha agradat, total que despres de dinar, el papa ens ha portat al zara (pobre em veu tant capficada que fa el que sigui per que m'alegri!), i be crec que he trobat uns que m'agraden, (el que no vull es que s'hagin de gastar tants diners amb el tema vestits, perque tambe necessiten jaqueteta, abric, sabates, mitjes i com tampoc vull el tipic vestit de princesa!, els que em van agradar van ser els que van portar les nenes de la laiac, aquest estil, pero a l'hivern impossible!), total que els que mhan agradat els puc combinar amb sabates i abric, que tambe tenen i poden quedar boniques!
Total que he fet fotos de tots els que m'han agradat i combinacions possibles, despres em passat per la botiga que m'havia dit la cunyada i la veritat els vestits son monos pero per boda no maten!
Despres de tot el rotllo us passo les fotos i vull que opineu!
Que us sembla!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
tara l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 04, 2009 4:43 pm, en total s’ha editat 1 vegada.