stik feliç... demà us contesto a totes! Un petonet!!! 
Autor: lluneta29 » dg. jul. 26, 2009 10:29 pm
stik feliç... demà us contesto a totes! Un petonet!!! 

Autor: annalleida » dg. jul. 26, 2009 11:33 pm

Autor: ise » dl. jul. 27, 2009 7:02 am
va anar bé el sant?? sembla que si, no? i ademés també et van caure regalets

Autor: ISTAR82 » dl. jul. 27, 2009 8:42 am
lluneta29 ha escrit:ISTAR82 ha escrit:lluneta29 ha escrit:ISTAR82 ha escrit:Uiiii si que escribiu!!! ......jejejeje desapareixo unes hores i....400 pàgines !!! que cotorres i lloros som...![]()
Miriameta: quina sort t'ho debies passar molt bé i deus estar relaxadíssima...i quina manera més romàntica de celebrar els 7 anys.
Lluneta29 : ja ens contaràs com te va anar l'experiment...jijiji !!
Ise : i d'on surtiràs??? et queda l'alternativa de l'hotel....o com dius canviar-te estil superwoman...xD![]()
Bieeeeeeeeeen...... avui es divendres!! uoooooooo!!! Veuré a la meva nena, que està aquest mes amb son pare i aquest mes només la veig cada 15 dies . A l'Agost ja tornem com sempre, amb mi. I demà bolo amb el grup....diumenge ja veurem. Noies si diumenge plou es per culpa meva...jejejeje!!!
Istar què cantes en un grup de música??? Quin és? El meu sogre hi està ficat en tot això de les orquestes per això t'ho dic!!!
Biennnnnnnnn és findeeee!!!!! A vere com va tantes celebracions...
HOLAAAAAAAAAAAAAAA !!! Quina suneta....doncs si canto en un grup que es diu Mistral, és de Lleida. Qui es el teu sogre?? va en algun grup??
No no, és el mora ribes... te sona?
Autor: ISTAR82 » dl. jul. 27, 2009 8:43 am
lluneta29 ha escrit:Ahir estaves a Jaume I??? Estavem sopant al ivi ahir celebrant el meu cumple. Què fort!!!!
Autor: ISTAR82 » dl. jul. 27, 2009 8:47 am
Autor: lluneta29 » dl. jul. 27, 2009 8:55 am
ISTAR82 ha escrit:lluneta29 ha escrit:ISTAR82 ha escrit:lluneta29 ha escrit:ISTAR82 ha escrit:Uiiii si que escribiu!!! ......jejejeje desapareixo unes hores i....400 pàgines !!! que cotorres i lloros som...![]()
Miriameta: quina sort t'ho debies passar molt bé i deus estar relaxadíssima...i quina manera més romàntica de celebrar els 7 anys.
Lluneta29 : ja ens contaràs com te va anar l'experiment...jijiji !!
Ise : i d'on surtiràs??? et queda l'alternativa de l'hotel....o com dius canviar-te estil superwoman...xD![]()
Bieeeeeeeeeen...... avui es divendres!! uoooooooo!!! Veuré a la meva nena, que està aquest mes amb son pare i aquest mes només la veig cada 15 dies . A l'Agost ja tornem com sempre, amb mi. I demà bolo amb el grup....diumenge ja veurem. Noies si diumenge plou es per culpa meva...jejejeje!!!
Istar què cantes en un grup de música??? Quin és? El meu sogre hi està ficat en tot això de les orquestes per això t'ho dic!!!
Biennnnnnnnn és findeeee!!!!! A vere com va tantes celebracions...
HOLAAAAAAAAAAAAAAA !!! Quina suneta....doncs si canto en un grup que es diu Mistral, és de Lleida. Qui es el teu sogre?? va en algun grup??
No no, és el mora ribes... te sona?
Que si em sona?? jolin i tant!!! crec que el bolo d'aquest finde l'ha portat ell. Ens dóna bastanta feina. Quina casualitat !!! El món es molt petitet.

Autor: lluneta29 » dl. jul. 27, 2009 8:57 am

Autor: ise » dl. jul. 27, 2009 9:13 am
lluneta29 ha escrit:Bon dia a totes... avui al matí tinc molta feina...i a la tarda también dimecres me'n vaig a Londres i ho he de deixar tot lligat. Un petó.

Autor: PIKYS » dl. jul. 27, 2009 10:28 am

Autor: lluneta29 » dl. jul. 27, 2009 3:38 pm
PIKYS ha escrit:Bon dia nenes!!
ostres com puja aixo, l'ultim cop no arribavem a les 400 i ara ja... molt bé molt bé.
Pues jo estat uns dies sense internet i el poc que em conectava no tenia temps de llegir tantes coses pero ara ja estic aqui.
P cert Anna Felicitats pel teu sant.
Lluneta quin cumple eh!! no et pots queixar m'alegro q hagi anat tant bé. I bon viatge cap a Londres.
Pues jo ara estic una mica nerviosa pq ahir ma mare va anar a parlar amb el capellà q volia q ens casens i li va dir que a Sant llorens no anava, q el capellà es una mica cabronet!! diu que les ultimes boda q ha fet no li posava l'aire, ni li obria totes les llums i a sobre anava fent callar a la gent de males maneres(aixo ja ho havia vist a una boda que vaig anar) pero no em pensava q fos p tant, i ara parlant amb gent em diu tothom k es un cabro. Aix nenes amb el k m¡'agrada sant llorens. Ara tocara buscar un altre capella o una altra esglesia pero aquesta m'encanta!!! Les que us caseu allà no heu sentit res de tot aixo??? Bueno jo us dic el que m'han dit, pero de totes maneres fare el que sigui p casam allà eh!!!
Bueno guapes anire a fer una mica de feina que ahir ens em vam anar a l'aquopolis i tinc el pis que necesita una neteja!!

Autor: lluneta29 » dl. jul. 27, 2009 3:38 pm

Autor: lluneta29 » dl. jul. 27, 2009 3:39 pm

Autor: lluneta29 » dl. jul. 27, 2009 3:40 pm

Autor: lluneta29 » dl. jul. 27, 2009 3:41 pm

Autor: ise » dl. jul. 27, 2009 5:01 pm
lluneta29 ha escrit:Us adjunto les fotos de la lliga... i... les arracades per la boda!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
i la lliga la podies haver tret de la caixa que es veuria millor... pero és boniqueta, eh! 
Autor: cuca lleida » dl. jul. 27, 2009 6:16 pm
no puc donar mes de mi!

Autor: annalleida » dl. jul. 27, 2009 6:49 pm

Autor: cuca lleida » dl. jul. 27, 2009 9:28 pm
quina envejeta...i tots els regalets que t'han caigut i el cumple....i ....en fi que m'alegro un munt per tu!!!

Autor: cc83 » dt. jul. 28, 2009 7:53 am