cuca lleida ha escrit:hola princesessssssssssssss
que tal tot??
veig qe hi ha moviment, perdoneu per no passar per aki mes sovint pero..es que no tinc temps.
Lluneta ja deus haber arribat, passa-t'ho mooolt be!!
Ise...que way, d'aki no res vacancetessssssssssssss BIIIIIEEENNNNNNN
NUVIA felicitats per lo de la feina...avui en dia es important tenir feineta i m'alegro mooolt de que no te toques a tu tot el follon! tambe d'aki a no res vacaceteesssssssssssss VECINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA jo el dimecres possiblement pugui!!!
PIKYS que way lo del desti! el meu nino esta a igualada i cada dia va i torna.....aixi que aixo ja ho tens superadissim!!!
MIRIAMETAAAAAAAA jo tambe te demano lo mateix que la nuvia, m'encantaria veuret amb totes les cosetes...una fotillo de la ultima prova.....ah! recordo que te dec algo pero tranki que quan el nino pugi ja te passare!
AMELIE que tal tot?? les tardes son una me.... pq ni aprofites el mati ni la tarde i la nit per dormir...aixi que no valen res de res...lo unic que tenen de bo es el cap de setmana!! quin dia era que canviaves l'horari?? es que me fa ilu que coneixis al nino...
TATIANA lo dels bolis molt bona idea, jo segurament me copiare de tu i la lluneta...pq m'ha agradat moooooltissim! i lo de les invis tambe molt xulo
istar ja te keda poquet per tenir la nena!! biennnn
cc83 volem detalls del viatge que tal tot?? com ha hanat??
soc un despiste i segur que me deixat algu! no ho faig am mala intencio![]()
nosaltres no hem avançat res de res.....imagino que quan passi l'agost tornarem a l'ataquerrrr![]()
![]()
![]()
![]()
mooolts besitos a totes!
Bon dia princesa!!!
Però si vosaltres teniu un munt de coses fetes!!!
Ets la meva idol!!!! Mireu invitacions, us agrada una i ja les demaneu; mires ventalls i els detallets i ja els demanes; vas un dia a mirar vestits i ja surts amb ell posat! hehehe Nena que ets una màquina!!!!