NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dl. ago. 03, 2009 9:12 pm

nuvia2010 ha escrit:Amoretes!!!! Perdoneu per no haver passat per aqui, pero sincerament no tenia ganes :( Al cole hi ha hagut molt merder amb els acomiadaments i veure cares llargues de gent que entrava i sortia doncs no era agradable :( pero per sort no soc una delles :) Continuare al cole i fent si fa o no fa lo mateix, hi ha algun canvi pero encara no se el que. Dema acaben les estades i tornare a estar activa per aqui!!!!

A veure... he intentat llegir moooooooooooooooooooooolt per sobre pq hi ha un futime de pagines que mhe perdut!!!!

Laucob, espero que estigueu millor i que trobin que es el que passa per poder possar solucio el mes aviat possible :)

Miriameta, que podria veuret amb totes les teves cosetes de lultima prova que ja has fet??? Em faria molta ilu :)

Llunetaaaaaaaaa!!!! Quina enveja podrida que et tinc!!!! com magradaria poder estar a London!!! Si tingues diners cada any mhi passaria una temporaada, hi estic enamorada!!! M'agrada molt la lliga, molt bonica i les arrecades también magraden :) Estaras preciosa!!!! Encara porto el put... cataleg al cotxe, aviat estara desfasat!!!

Cucaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Dolenta, que ja tens vestit!!!!! Quina envejaaaaaaaaa podrida, si, si, podrida, que la sana no existeix xDDDDDD

Pikys!!!! también enveja podrida!!! Ten vas de vacances en un no res!!! Que way!!!! Jo lo mes lluny que anire sera a tirar la basura al contenedor alternatiu del final del carrer jejejejejejeje

Amelie!!! Com va la vida???? jejejejejejeje

Iseeeeee, Em vaig perdre quan te nanaves a Paris, sant tornemhi!!! Quina envejaaaaaaaaa!!! jejejejeje

Tatiana, que tal tot???

Nenes, estic envejosa avui xD Es que dema començo vacances i estic emocionada, entusiasmada, espitosa, etc, etc, etc.

Se que em deixo un munt de gent, pero es que en som moltes!!!! Perdoneu a les que no us he dit res de res. Seria mes facil preguntar-vos les coses un vespre en una terrasseta prenent la fresca, pero com no hi fiqueu dia de cap de les maneres proposarem una vespre dun dimecres ia 5 d'agost a les 8 i a qui li vagi be, doncs be :) Qui sanima?

Be, parrafada apart, vaig a fer el dinar!!!!!

BESITOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nena quan quedem!!!??? M'has de ficar al dia de les novetats del cole... què ha passat amb la vero, què es queda també??? Eiii a mi em va bé!!!! Tinc ganes de quedar!!!!!!!!!! Us he trobat a faltar!!!!!!!!!!!!! Quedem o què????? Vaaaaaaaaaaa!!!! Que a la fresca s'està molt bé i jo us vull explicar cosetes!!!!! ::love:: Nena per cert, ja he tornat de London, molt xul.la la ciutat, la veritat es que hi viuria una temporada... :-)
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dl. ago. 03, 2009 9:14 pm

miriameta ha escrit:Bon dia nenes!!!!!!!!!!!!!

Com va tot?

Ja soc persona!! jeje es que treballar de nits i al dia següent de tarde.... deixe mort a qualsevol jeje

Avui de nit un altre cop...

Despres si puc us llegeixo a totes i us contesto, us he d´enviar la foto de la prova del vestit jeje, a vere que us semble.

Besitoss!!!!!!!!!!!!!!

wuapaaaaaaaaaa!! Has vist el teu marcador????? Què fort!!! Jo ja m'he demanat hora per la perruqueria del dia 5... pq el dia 6 tanquen al haver la despedida de mon germà no sé pas com aniré diumenge amb el cabell però algo farem!! Quina emoció tiaaaaaaaaa no ho saps prou!!!!!!!!!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: que fuerteeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. ago. 03, 2009 9:24 pm

mmm després d'haver vist el catàleg de aire... que és completament el meu estil... em quedo amb aquests:
- bemol, bruselas, berenice, bisel, barcelona, biarriz i beirut.

A vere quin us agrada més pq jo porto un cacao al cap que és massa... què fuerteeeeeeeeee!!!!! :star:: :star:: :star::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. ago. 03, 2009 9:30 pm

D'alma novia no me'n agrada cap!!! Una botiga menys per anar... ::love:: i de la two només un parell.
De RC cap ni un, i sort, pq amb aquests preus... i del que més m'ha agradat ha sigut definitivament, aire collection... faltarà veure Pronovias però sincerament, els dissenys d'aquest any no m'agraden gaire eh! :-)ok: no sé vosaltres, però a mi no m'agraden gaire! :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: annalleida » dt. ago. 04, 2009 12:12 am

ei nenes a la pàgina de dress bori hi ha models de RC, RC two, Aire, ST Patrick amb el preu i els de RC són hiper cars!!!!! són molt cars, no crec que valguin el que demanen!!!!
jo em vaig emprovar un Manuel Mota que era preciós i valia 2400 euros!!!
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida
:: núvia experimentada

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: cc83 » dt. ago. 04, 2009 8:23 am

eeeehhhh!!! benvinguda Lluneta!!!! veig k ha anat be... bueno ja contaras...
venga siii!!!! quedem demà!!! LLOC??? HORA??????
venga noiessssss!!!

vaig a treballar!!!
Imatge
cc83
:: núvia rookie

Entrades: 121
Membre des de: ds. juny 20, 2009 10:27 am

EntradaAutor: cuca lleida » dt. ago. 04, 2009 8:33 am

lluneta29 ha escrit:
cuca lleida ha escrit:
cc83 ha escrit:noietes!!!!!!!!!! com ha anat el cap de setmana?????
Lluneta... tornes avui no???? ai ai ai a veure com t'haura anat per London!!
ja tinc alguna coseta mes... el cap de setmana una amiga em va regalar el coixí dels anells i una lliga que porta el llaç de color blau, així k ja tinc algo regalat i algo blau, ara em falta algo prestat...

Bueno, així que... quedem dimecres?????? venga poseu hora i lloc!!!!

uuuuuuuuoooooooooooooooooooooooo
que be ja tens lliga !!!!!!!!!! i coixinet!!!!!!!!!!! que way!!
ara volem fotos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

animat i penja alguna!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Cuquet ja he arribat de London!!!!!!!!!! T'anyorooooooooooooo!!!! Com estàs????

princesaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
jo tambe t'he anyorat!!!!!!!!!!!!!!!!!!

va quedem dema!!!!!!!!!!!
cc83 animat i kedem!!! tinc ganes de kedada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! siiiiiiiiiiiiiii :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dt. ago. 04, 2009 8:38 am

cc83 ha escrit:eeeehhhh!!! benvinguda Lluneta!!!! veig k ha anat be... bueno ja contaras...
venga noiessssss!!!

vaig a treballar!!!

siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

vull kedar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dimecres a partir de les 6 puc kedar! que us sembla??
ara falta que digueu lloc!! jo ja he posat la hora
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dt. ago. 04, 2009 8:41 am

::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
PRINCESES
Me'n vaig a treballar que sino .....a la tarde mirare a veure on kedem!
que way !!

miriiiiiiiiiiiiiiiiii que fa por el teu marcador!!! i fa molta iluuuuuuuuuuuuuuu!!!!!
un petonas per totes

ah! annalleida, no crec que valguin tant els vestits, se passen un munt am els preus s'aprofiten ...... es una opinio! no vull ofendre a ningu.
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dt. ago. 04, 2009 1:56 pm

cuca lleida ha escrit:
cc83 ha escrit:eeeehhhh!!! benvinguda Lluneta!!!! veig k ha anat be... bueno ja contaras...
venga noiessssss!!!

vaig a treballar!!!

siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

vull kedar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dimecres a partir de les 6 puc kedar! que us sembla??
ara falta que digueu lloc!! jo ja he posat la hora

A mi m'és igual!!!! On vulgueu... pro tinc ganes ja... he aplaçat la platja per venir així que quedem!!!! si pot ser un lloc tancat amb aire acondicionat eh!? x la nostra integritat física!!!! Nuvia???? Què vindràs???? On ets què no dius res?? ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. ago. 04, 2009 1:58 pm

venga noiessssss!!!

vaig a treballar!!!

T'ho conto demà ok??? és molt llarg d'explicar... a més tú también m'has d'explicar així que estem igual!!!
Cuquet tinc mooooltes ganes de veure't... i què dir de tú núvia... fot un futimer que no et veig :-( :-( :-( :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. ago. 04, 2009 1:59 pm

cuca lleida ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
cuca lleida ha escrit:
cc83 ha escrit:noietes!!!!!!!!!! com ha anat el cap de setmana?????
Lluneta... tornes avui no???? ai ai ai a veure com t'haura anat per London!!
ja tinc alguna coseta mes... el cap de setmana una amiga em va regalar el coixí dels anells i una lliga que porta el llaç de color blau, així k ja tinc algo regalat i algo blau, ara em falta algo prestat...

Bueno, així que... quedem dimecres?????? venga poseu hora i lloc!!!!

uuuuuuuuoooooooooooooooooooooooo
que be ja tens lliga !!!!!!!!!! i coixinet!!!!!!!!!!! que way!!
ara volem fotos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

animat i penja alguna!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Cuquet ja he arribat de London!!!!!!!!!! T'anyorooooooooooooo!!!! Com estàs????

princesaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
jo tambe t'he anyorat!!!!!!!!!!!!!!!!!!

va quedem dema!!!!!!!!!!!
cc83 animat i kedem!!! tinc ganes de kedada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! siiiiiiiiiiiiiii :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii tinc ganes de veure't!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: mira els nostres marcadors, ja tenen un 9.... :star:: :star:: :star:: :star:: :star:: quin estres que m'agafa...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. ago. 04, 2009 2:03 pm

Ei Llunetaaaaaaaaa!!! Ben vinguda a terres catalanes!!!! Aixi dema no cal que et porti el cataleg de Almanovia, no???

A mi em va be quedar dema per la tarda, a les 21 he quedat per donar els diners dun comiat de soltera.

Avui amb el meu amore hem anat a la Caixa a obrir un compte Llista de Noces :) Que way, ens donen les targetes amb el nostre nom i el num. de compte per ficar dintre dels sobres de les invitacions :)
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: miriameta » dt. ago. 04, 2009 2:32 pm

Nenes!!! Soc aqui!!

Aquest tinc moltes noticies!!!!

Diumenge vam fer el tastet!!!!!!!!! Ja se quins seran els plats!!!!!!! jejej

Divendres ens van portar per fi el moble del menjador!!!!! Encara que falte penjar 2 estanteries... sempre s´obliden peces...aix...

Avui he anat a la pelu a tallar puntetes i fer una prova de color jejeje Aixi el cuido que tanta piscina... i per la boda estará wapo!! A que no sabeu qui me trobat a la pelu???? Tinc compi de peluuuuuuuuuuu!!!!! Ameliee!!!!! Un plaer veuret!!!!! jejeje

Heu vist quantes cosetes????

A per cert, la despedida será l´ultim finde d´agost!! será conjunta!! i ma cusina no me vol dir res mes jejeje m´ha demanat els noms de qui vui que hi sigui jejeje

Com va tot wapes???? Dema hi ha quedada? A on???
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. ago. 04, 2009 2:42 pm

Que way neniiiiiiiiii!!! Despedida en no res!!! Jo a la que vaig también es lultim finde dagost :) i el seguent les dues bodes!!! Que way, a veure si aguanto i puc anarte a veure :) En tinc unes ganes!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: lluneta29 » dt. ago. 04, 2009 4:24 pm

miriameta ha escrit:Nenes!!! Soc aqui!!

Divendres ens van portar per fi el moble del menjador!!!!! Encara que falte penjar 2 estanteries... sempre s´obliden peces...aix...

Avui he anat a la pelu a tallar puntetes i fer una prova de color jejeje Aixi el cuido que tanta piscina... i per la boda estará wapo!! A que no sabeu qui me trobat a la pelu???? Tinc compi de peluuuuuuuuuuu!!!!! Ameliee!!!!! Un plaer veuret!!!!! jejeje

A per cert, la despedida será l´ultim finde d´agost!! será conjunta!! i ma cusina no me vol dir res mes jejeje m´ha demanat els noms de qui vui que hi sigui jejeje

què guaiiiiiiiiiiiiii miriameta!!!!!!!!!!! Despedidaaaaaaaaaaa!!!! :-)ok: Vaya mes de setembre que m'espera!!!! Jajajajaja :star:: :star:: :star:: Quina por la despedida eh...!!!! Dos findes seguits despedida i bodes, no sé pas si ho aguantaré eh!!!! En fi... quedem demà a partir de les 6h a on???? Vaaa digueu un lloc!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. ago. 04, 2009 4:25 pm

miriameta ha escrit:Nenes!!! Soc aqui!!

X cert, 1 mes i 2 diesssssssssssssssssss!!!! Demà en quedarà un!!!!!!!!!!!!!!! Quedem al cielo???????????? A les 6.30????? Va bé??????? ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. ago. 04, 2009 4:26 pm

nuvia2010 ha escrit:Ei Llunetaaaaaaaaa!!! Ben vinguda a terres catalanes!!!! Aixi dema no cal que et porti el cataleg de Almanovia, no???

A mi em va be quedar dema per la tarda, a les 21 he quedat per donar els diners dun comiat de soltera.

Avui amb el meu amore hem anat a la Caixa a obrir un compte Llista de Noces :) Que way, ens donen les targetes amb el nostre nom i el num. de compte per ficar dintre dels sobres de les invitacions :)

Nuvia, és un compte especial o és com tots els altres??? Pq jo ja en tinc un de creat on anem estalviant i no sé si crear-ne'n un altre o aprofitar aquest!!!! X cert, les invis què???? Ja les aneu tenint o què??? :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: annalleida » dt. ago. 04, 2009 4:49 pm

hola
m'encantaria poder venir a la quedada així us coneixeria a totes pero treballo i fins les 22 no plegaré :( un altre dia!!!
lo de la Caixa naltres també ho hem mirat, t'explico: etfan un compte i allí es on t'ingressen els diners els invitats. si algu ingressa diners ha de posar el nom de la persona que ingrssa. part et donen unes targetes per posar a les invitacions!!!
petonets
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: cc83 » dt. ago. 04, 2009 5:04 pm

hola guapesssssssss!!!!!!!!!!!
siiiiii venga k guaiiii!!! quedada!!!! a mi em sembla perfecte.

A LES 18.30h AL CIELO??????? definitiu????? conteu amb mi!!!!
Imatge
cc83

Entrades: 121
Membre des de: ds. juny 20, 2009 10:27 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants