NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. ago. 10, 2009 11:11 pm

Doncs lo dels alfileres es posa a totes les dones, pero a les solteres sels hi fica del reves, cap per avall i si durant el ball el perden vol dir que aviat trobaran parella. Es una tradicio sobre tot del sur. Ja mimagino a totes les solteres saltant com a boges durant el ball per saber si cauen o no!!!

Lo del llibre de firmes suposo que a la Caselles en deuen tenir, no?

Com saps quantes parelles necessites de nuvis??? Jo no se encara qui vindra i no se si hi haura algu que per cap dany es regali una boda com a proposit per lany vinent, jejejejeje
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dl. ago. 10, 2009 11:13 pm

nuvia2010 ha escrit:Doncs lo dels alfileres es posa a totes les dones, pero a les solteres sels hi fica del reves, cap per avall i si durant el ball el perden vol dir que aviat trobaran parella. Es una tradicio sobre tot del sur. Ja mimagino a totes les solteres saltant com a boges durant el ball per saber si cauen o no!!!

Lo del llibre de firmes suposo que a la Caselles en deuen tenir, no?

Com saps quantes parelles necessites de nuvis??? Jo no se encara qui vindra i no se si hi haura algu que per cap dany es regali una boda com a proposit per lany vinent, jejejejeje

bno a vere... lo de les parelles de nuvis jo no ho dono a la gent que sé segur que es casaràn, ho dono a la gent que jo crec que ho poden fer en un futur i d'aquestos n'hem triat 4... prò n'hi haurien molts més!!! Trio a la gent que m'estimo i els hi vull tocar la moral!!! jajaja
Bonica tradició no la sabia!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. ago. 10, 2009 11:13 pm

miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Com us ha anat el finde?????????? Jo no he parat per variar... pro també he tingut temps per netejar el piset i aquestes coses... X cert, miri la foto que em vas fer a la piscineta que surto jo sola, tot un èxit... tothom diu que estic guapíssima... ja ho dic jo que la teva càmara fa miracles!!! Jejejeje ::love::

Quan un su pase be, surt be a les fotos jejej pero a part de la camara... tambe la fotògrafa no? jejejej y no veguis la reflex.... :-)ok:

Ja ja... la reflex deu ser lo millor de lo millor!!!!!!!!!!!!! A vere si em decideixo... :-)

jejeje si, que ja et quede mes poquet!!!!!

El Julito tot just sha autoregalat una!!! Sha comprat una Nikon d60. Ara va amb la camara amunt i avall, amunt i avall!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. ago. 10, 2009 11:15 pm

Jejejejeje, doncs nosaltres tocar la moral... li podriem tocar a dos i despres no se segur qui es casara... nomes tuuuuuuuuu i si alguna de les princess volen acompanyar-nos en aquell dia, doncs también. Pero que jo sapigui que tindra bodorrio nomes tuuuuuuuuu
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dl. ago. 10, 2009 11:17 pm

nuvia2010 ha escrit:Jejejejeje, doncs nosaltres tocar la moral... li podriem tocar a dos i despres no se segur qui es casara... nomes tuuuuuuuuu i si alguna de les princess volen acompanyar-nos en aquell dia, doncs también. Pero que jo sapigui que tindra bodorrio nomes tuuuuuuuuu

Jajaja a mi no cal que em regalis res, que ja sé q m'he de casar!!! Jajajajajaa jo li tocaré la moral a més d'una parella jejejeje :-) bno princesa me'n vaig a dormir que crec q m'ha entrat la son.- A vere si ens veiem aviat!!!! No tenim perdó vacances i no ens veiem!!! :star:: :star::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. ago. 10, 2009 11:18 pm

Bona niiiiit bonicaaaaaaaaaaaa!!!! que descansis i somiis amb els preparatius!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: cc83 » dt. ago. 11, 2009 4:05 pm

hola noiesssss!!!! com esteu???? com ha anat el cap de setmana i les platjes??? jo he estat una mica desconectada, akstos dies aprofitem per anar cap aki i cap alla...
jo también m'ho vaig passar molt be a la kedada, em va agradar molt coneixeus!! pero a mi ja se m'ha acabat el xollo i si en feu una altra, no puc venir fins a les 20.30 o així,....
cuqueta!!! així que de pescadora'??? jajajjaja molt be molt be!!! per cert... ja has parlat amb akella mama que tu i jo sabem??? ... com va anar?? jajja
miriam!!!! que ja esta aquí mateix aixó..... bffffff kins nervis jejejjeje!!! animos!!
vaig a plegar roba..
Imatge
cc83
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 121
Membre des de: ds. juny 20, 2009 10:27 am

EntradaAutor: cuca lleida » dt. ago. 11, 2009 4:45 pm

nuvia2010 ha escrit:Nenes, acabo de trobar el nostre Llibre de Firmes

http://cgi.ebay.es/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 2759.l1259

Ara la noia que els ven esta de vacances pero li he enviat un email que quan torni es fiqui amb contacte amb nosaltres :)

Us agrada?!?!?!?!?!

si si siiiiii es moooolt bonic!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dt. ago. 11, 2009 4:48 pm

annalleida ha escrit:hola lleidatanes,
he estat bastant desconectada. he nat 3 dies a Cambrils i estava a petar. crisi???? ni una!!!!! moltissima gent.
aquesta setmana em toca de tarda i tampoc puc quedar. a vere si en fem una altra i com que aniré de nits doncs ja mo arreglaré.
per cert Miriam et queda poquissim, nena quins nervis!!!!! que mhas dit que vols treballar a l'Arnau, doncs ja et diré on has d'anar per parlar amb els de direccio d'infermeria i parles amb elles.
heu mirat els vestits de RC???? no i son tots. a vere que tal al real. n'hi ha que ja els he vist pero m'araden d'altres. de totes manres, vull nar a emprovam un que emva encantar a Manuel Mota. per mi, el millor que he vist en cataleg. no el tenien a la botiga i no m'el vaig poder emprovar :( pero és molt molt maco.
ja m'en vaig a dormir que aquesta quinzena em toca fer domicilis i he nat a Maials-Fraga-Castello de Farfanya-Lleida. molt pest!!!!!
un petó a totes

prente-ho amb filosofia, i molta paciencia...
i ja ens contaras quan te provis el vestidet akest de Manuel mota...

>.-<:
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dt. ago. 11, 2009 4:49 pm

nuvia2010 ha escrit:Jo, aprofitant que els meus pares estan de vacances, he robat el seu album de boda i l'estic escanejant per fer un album hoffman daquells pel dia de l'aniversari de la seva boda, o sea, el dia de la nostra bodaaaa!!!!!, que no en tinc ni idea de com es fan!!!! A veure si entre el meu amoret i jo ho podem fer!!!

ohhhh que bonic! els hi agradara mooooltissim!!
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dt. ago. 11, 2009 4:53 pm

cc83 ha escrit:hola noiesssss!!!! com esteu???? com ha anat el cap de setmana i les platjes??? jo he estat una mica desconectada, akstos dies aprofitem per anar cap aki i cap alla...
jo también m'ho vaig passar molt be a la kedada, em va agradar molt coneixeus!! pero a mi ja se m'ha acabat el xollo i si en feu una altra, no puc venir fins a les 20.30 o així,....
cuqueta!!! així que de pescadora'??? jajajjaja molt be molt be!!! per cert... ja has parlat amb akella mama que tu i jo sabem??? ... com va anar?? jajja
miriam!!!! que ja esta aquí mateix aixó..... bffffff kins nervis jejejjeje!!! animos!!
vaig a plegar roba..

si si , de pescadora...de pescadora una mica pardilla...jejeje pero m'ho vaig passar genial!!
encara no he parlat ...el dijous ke ve i ja te contare com ha anat.
a veure si podem coincidir algun altre dia!!! jo akesta setmana no tinc pressa pq el nino no torne fins les 11 de la nit aixi que ..... :-)ok:
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dt. ago. 11, 2009 9:07 pm

cuca lleida ha escrit:
cc83 ha escrit:hola noiesssss!!!! com esteu???? com ha anat el cap de setmana i les platjes??? jo he estat una mica desconectada, akstos dies aprofitem per anar cap aki i cap alla...
vaig a plegar roba..

si si , de pescadora...de pescadora una mica pardilla...jejeje pero m'ho vaig passar genial!!
encara no he parlat ...el dijous ke ve i ja te contare com ha anat.
a veure si podem coincidir algun altre dia!!! jo akesta setmana no tinc pressa pq el nino no torne fins les 11 de la nit aixi que ..... :-)ok:

Així que?? Quedem dijous que així la ise i la miriameta podràn venir o què??? A mi em va millor dijous que divendres pq estaré fent maletes ja... quina pena que cc83 no puguis venir!! Em vas caure genial... avui volia preguntar per tú pq no t'he vist per aquí en uns dies!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. ago. 11, 2009 9:08 pm

vaig a plegar roba..

Tranquil.la pq ja vas vere que les nostres quedades són llarguessssssssssssss i llarguesssssssssss però també podria ser un dia en dissabte i així pots venir tú!!! Total el cuquet i jo moltes nits estem soles... oi cuquet??? :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dt. ago. 11, 2009 9:23 pm

kedadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

tinc mooooltissimes ganes!!!!!!!!!

va a mi el dijous ja us he dit que me va be!

pero haurie de ser cap alla les 6. ::love::
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dt. ago. 11, 2009 10:09 pm

cuca lleida ha escrit:kedadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Perfecte a mi a les 6 em va genial!!!! Ueeeeeeeeeeee quines ganes que tinc!!! Cuca porta el vano si t'enrecordes!!! :-)ok: A mi lo altre ja m'ha arribat super bé i super ràpid!!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dt. ago. 11, 2009 10:11 pm

lluneta29 ha escrit:

Perfecte a mi a les 6 em va genial!!!! Ueeeeeeeeeeee quines ganes que tinc!!! Cuca porta el vano si t'enrecordes!!! :-)ok: A mi lo altre ja m'ha arribat super bé i super ràpid!!!! :-)ok:

biiiieeennnnnnnnnnnn

ok pos portare el vano que vaig fer servir de proba. ara quede decidir a on kedem!!??
:-/ :-/ :-/
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dt. ago. 11, 2009 10:14 pm

cuca lleida ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

biiiieeennnnnnnnnnnn

ok pos portare el vano que vaig fer servir de proba. ara quede decidir a on kedem!!??

La miriameta va dir que li anava bé i a la ise també així que qui més se vulgui apuntar, pos serà benvingut!!!! :-.:·::
El lloc m'és igual... con tal d'estar amb vosaltres, m'és igual!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dt. ago. 11, 2009 10:24 pm

lluneta29 ha escrit:
cuca lleida ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

biiiieeennnnnnnnnnnn

La miriameta va dir que li anava bé i a la ise també així que qui més se vulgui apuntar, pos serà benvingut!!!! :-.:·::

ok, pos a mi tambe me dona igual...vosaltres sabeu mes de lleida que jo aixi que ....jejeje :-)ok: us paso la resposabilitat a vosaltres....jo ja he dir la hora jejejejeje

de veritat que m'es igual! ets un solet wapa!!
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dt. ago. 11, 2009 10:26 pm

cuca lleida ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
cuca lleida ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

biiiieeennnnnnnnnnnn

ok, pos a mi tambe me dona igual...vosaltres sabeu mes de lleida que jo aixi que ....jejeje :-)ok: us paso la resposabilitat a vosaltres....jo ja he dir la hora jejejejeje

de veritat que m'es igual! ets un solet wapa!!

Bno encara queda dmà... a vere si respira la ise i la miriameta i acabem de decidir. De moment tenim el dia i l'hora falta el lloc!!! jejejej :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dt. ago. 11, 2009 10:27 pm

dema me miro el foro..vaig a sopar i a momir que sino dema no podre aguantar als nenes...jejeje

nanit princesa :-)) que somiis am els angelets pero sobretot am el teu nen i la vostra suuuuuper boooodaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
cuca lleida

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants