NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dt. ago. 11, 2009 10:31 pm

cuca lleida ha escrit:dema me miro el foro..vaig a sopar i a momir que sino dema no podre aguantar als nenes...jejeje

nanit princesa :-)) que somiis am els angelets pero sobretot am el teu nen i la vostra suuuuuper boooodaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Naniiiit jo también marxo k tinc feina pel pis..... :-)
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: miriameta » dc. ago. 12, 2009 2:20 pm

Bon dia nenes!! (dic bon dia perque macabo d´aixecar fa no res...)

I estic cansada com un burro... no me proven les nits.... 10 hores seguides son massa!!

Al final dijous quedada???? o sigui dema? ok, ja me direu a on. Muacsssssssssss ::love:: ::love::

Com esteu nenes? :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dc. ago. 12, 2009 3:22 pm

miriameta ha escrit:Bon dia nenes!! (dic bon dia perque macabo d´aixecar fa no res...)

I estic cansada com un burro... no me proven les nits.... 10 hores seguides son massa!!

Al final dijous quedada???? o sigui dema? ok, ja me direu a on. Muacsssssssssss ::love:: ::love::

Siiii demà quedadaaaaaaaaa només falta q digui algo la ise... que no sé on s'ha ficat!!!!! :star:: lloc... m'és igual!!!! :-)ok: Com van els nervis wuapi??? Algú més s'apunta a la quedada...
Fa dies que penso amb la laucorb... on es deu haver ficat??? Estàs bé...??? Respira!!! :-)(-:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cc83 » dc. ago. 12, 2009 3:23 pm

lluneta29 ha escrit:
cc83 ha escrit:hola noiesssss!!!! com esteu???? com ha anat el cap de setmana i les platjes??? jo he estat una mica desconectada, akstos dies aprofitem per anar cap aki i cap alla...
jo también m'ho vaig passar molt be a la kedada, em va agradar molt coneixeus!! pero a mi ja se m'ha acabat el xollo i si en feu una altra, no puc venir fins a les 20.30 o així,....
cuqueta!!! així que de pescadora'??? jajajjaja molt be molt be!!! per cert... ja has parlat amb akella mama que tu i jo sabem??? ... com va anar?? jajja
miriam!!!! que ja esta aquí mateix aixó..... bffffff kins nervis jejejjeje!!! animos!!
vaig a plegar roba..

Tranquil.la pq ja vas vere que les nostres quedades són llarguessssssssssssss i llarguesssssssssss però també podria ser un dia en dissabte i així pots venir tú!!! Total el cuquet i jo moltes nits estem soles... oi cuquet??? :-))

jejejjeej hola guapes!!!!! doncs si puc baixar ja us fare un truc abans de sortir per veure si encara hi sou... i sino doncs un dissabte!
si, porto uns dies una mica desconectada, tinc feineta i no m'ha donat gaire temps! jejejej
Imatge
cc83
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 121
Membre des de: ds. juny 20, 2009 10:27 am

EntradaAutor: lluneta29 » dc. ago. 12, 2009 3:27 pm

cc83 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
cc83 ha escrit:hola noiesssss!!!! com esteu???? com ha anat el cap de setmana i les platjes??? jo he estat una mica desconectada, akstos dies aprofitem per anar cap aki i cap alla...
jo también m'ho vaig passar molt be a la kedada, em va agradar molt coneixeus!! pero a mi ja se m'ha acabat el xollo i si en feu una altra, no puc venir fins a les 20.30 o així,....
cuqueta!!! així que de pescadora'??? jajajjaja molt be molt be!!! per cert... ja has parlat amb akella mama que tu i jo sabem??? ... com va anar?? jajja
miriam!!!! que ja esta aquí mateix aixó..... bffffff kins nervis jejejjeje!!! animos!!
vaig a plegar roba..

Tranquil.la pq ja vas vere que les nostres quedades són llarguessssssssssssss i llarguesssssssssss però també podria ser un dia en dissabte i així pots venir tú!!! Total el cuquet i jo moltes nits estem soles... oi cuquet??? :-))

jejejjeej hola guapes!!!!! doncs si puc baixar ja us fare un truc abans de sortir per veure si encara hi sou... i sino doncs un dissabte!
si, porto uns dies una mica desconectada, tinc feineta i no m'ha donat gaire temps! jejejej

Vale wuapa tú truca q potser hi som... jijijiji amb lo cotorres que som!!!! ::-) jo también tinc feineta estic fent coses al pis aprofitant les poques vacances que ja queden... a més segurament gent de la boda de mon germà vindràn a dormir al meu piset i estic netejant llençols i el pis en general... ::-) Ara que ja kda un mes tots estem una mica estressats!!!! jijiji
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. ago. 12, 2009 3:58 pm

lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:Bon dia nenes!! (dic bon dia perque macabo d´aixecar fa no res...)

Siiii demà quedadaaaaaaaaa només falta q digui algo la ise... que no sé on s'ha ficat!!!!! :star:: lloc... m'és igual!!!! :-)ok: Com van els nervis wuapi??? Algú més s'apunta a la quedada...
Fa dies que penso amb la laucorb... on es deu haver ficat??? Estàs bé...??? Respira!!! :-)(-:

Hola nenetes!!!

Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii dema quedada!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Hem de decidir el lloc, no? les que sou de lleida digue-ne algun pq jo no conec gairebé res :o-o: :o-o:

Estic aprofitant per ficar una mica d'ordre i estic movent els mobles d'aqui cap allà per mirar com podem aprofitar més el lloc :star:: :star:: :star::

La laucob suposo que quan es senti amb més força tornarà a entrar però ha d'estar passant per un moment dificil. Ànims guapa!!!
ise
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. ago. 12, 2009 6:02 pm

Nenes!!! Que vagi molt be la quedada dema!!! Jo no puc venir pq marxem d'acampada uns dies :)

Besitos i fins la tornadaaaaaa!!!!

lluneta, quan acabis amb el teu pis, passa't pel meu que ho agraira!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: cuca lleida » dc. ago. 12, 2009 6:28 pm

biennnnnnnnnnnnnnn dema kedadaaaaaaaaaaaaaaaa

eii jo tambe necessito fer zafarranxoooooooooooo qui vulgui venir a netejar...jejejeje...

nuvia passevos-ho moooolt be i disfruteu de l'aire lliure!!!

cc83 trucans ...segur que encara xarrem com diu la lluneta...pq som aixi!

laucob anims wapa t'enviem energies positives per a tirar endavant!!!!
:-)(-: :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

miriameta no treballis tant !!! a mes si treballes tantes hores el vestit t'anira enoooormeeeee aixi que a descansar i :mu:: :mu:: :mu:: te keda suuuper poc que way!!! :-///: :-///: :-///:

lluneta dema porta allo del padri por fa! jo recordare portarte el vano!!

princeses nomes falta decidir un lloc i ja tenim kedadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

a les 18........
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. ago. 12, 2009 6:31 pm

Nenes, si aneu al Nuba, entre setmana fan 2x1 La primera ronda es paga pero la segona no, la condicio es estar dintre del local i anar tu a la barra a demanarho!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: cuca lleida » dc. ago. 12, 2009 6:51 pm

on vulgueu kedem pero algun lloc!!

princesessssssssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!

nuvia que marxes dema??
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dc. ago. 12, 2009 8:29 pm

dema a les 18h al NUBA

dema tenim kedada!! BIIIIIEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

ALA APUNTARSE !!
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. ago. 12, 2009 11:42 pm

Hola guapetones! uffff em perdo de llegir tantes pàgines. Hem estat una setmana en un poblet perdut sense mòbils ni ordinadors. La veritat ens ha anat molt bé, sobretot a mi amb l'ansietat que tinc.
Per fi m'hen portat els mobles nous!!! yuhuuuuuuuuu !!! ahir només arribar a la tarda, vaig estar col·locant la roba, netejant i ficant-ho tot al lloc.... quin stressss nenes que porto. Després cada cap de setmana tinc bolo amb l'orquestra i lluny que anem...estic a tope. Ah!!! el banc ens ha regalat 100 targetes, que estan força bé, amb el número de compte per la boda.... Crec que no em deixo res per explicar-vos, que tal totes com va l'estiu??? i com porteu el tema boda?

Us deixo unes fotos del pis, em fa ilu, i les targetes a veure que us semblen... Petonets.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. ago. 12, 2009 11:57 pm

Noies demà intentaré carregar més fotos perquè no sé que passa que em fica error de càrrega. Bona nit a totes!!!
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: lluneta29 » dj. ago. 13, 2009 9:20 am

ISTAR82 ha escrit:Hola guapetones! uffff em perdo de llegir tantes pàgines. Hem estat una setmana en un poblet perdut sense mòbils ni ordinadors. La veritat ens ha anat molt bé, sobretot a mi amb l'ansietat que tinc.
Per fi m'hen portat els mobles nous!!! yuhuuuuuuuuu !!! ahir només arribar a la tarda, vaig estar col·locant la roba, netejant i ficant-ho tot al lloc.... quin stressss nenes que porto. Després cada cap de setmana tinc bolo amb l'orquestra i lluny que anem...estic a tope. Ah!!! el banc ens ha regalat 100 targetes, que estan força bé, amb el número de compte per la boda.... Crec que no em deixo res per explicar-vos, que tal totes com va l'estiu??? i com porteu el tema boda?

Us deixo unes fotos del pis, em fa ilu, i les targetes a veure que us semblen... Petonets.

Ei nena el moble molt xul.lo i modern i el color de la paret també... urraaaaaaaa >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. ago. 13, 2009 9:21 am

Bon dia nenes! Avui quedadaaaaaaaaaaaaaaa!!! Ahir no tenia internet fins a les 10 i pico crec i només en un ordinador, el meu no... no sé què coi passa la veritat! Bé, avui baixo a lleida dino amb els sobres i dsps vinc amb vosaltres així que no em connectaré... per qualsevol canvi... mòvil!!! així que ens veiem a les 6h.!!! un petonet!!! ::love::
Imatge
lluneta29

Uepaaaaaaaaa

EntradaAutor: ISTAR82 » dv. ago. 14, 2009 12:27 am

que tal, heu quedat??? com ha anat?? jo he estat al psicoterapeuta tota la tarda així que ja he tingut feina....demà me les piro així que fins diumenge o dilluns ja no tornaré a estar per aquí així que .....Bon cap de setmana !!!!! :-///: :-///: :-///: ::fiestuqui::
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: miriameta » dv. ago. 14, 2009 8:52 pm

el meu vel estimat nenes!!! i el tocat!!!! l´altre que us vaig ensenyar.. estave agotat... pero aquest em quedara!!!! aix quines ganes nenes!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: annalleida » dv. ago. 14, 2009 11:52 pm

k xulo Miriam!!!!!
quins nervis veuret amb el vel. et queda poquissim :)
per cert, on eu mirat els detalls de boda???
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: lluneta29 » ds. ago. 15, 2009 8:58 am

Bno nenes!!! Jo ja marxo... em falta fer les maletes i pirar durant una setmana. Us trobaré moooolt a faltar!!!!! A vere si puc descansar una mica i estar amb el meu nen!! X cert, ja tinc el catàleg d'aire!!!!! És suuuper xul.lo!!!! Ja us l'ensenyaré... encara q crec q sóc l'única que li agrada aquesta marca jijiji
En fi... que aquesta setmana us vagi bé. Miriameta quan torni això ja estarà aquí... sort que ja ho tinc tot preparat (em falten les sabates).
Ise... ja t'enviaré la foto que et vaig dir ahir. ::-) no m'anyoris mooolt eh!
Cuquet... la cosa va anar genial... va riure mooolt i li va encantar. Està feliç amb el seu rellotge. Et vaig trucar ahir per lo que tú i jo sabem! Intentaré enrecordar-me avui!!! :-)ok:
Cc83... passa mooolt bona setmana i no treballis gaire!!!!!! Un petó ben fort wuapa!!!!
Annalleida que vagi bé la platjeta així podràs descansar!!!! :-))
A les demés... moooolt bona setmana!!!
Un petonàs a totes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fins dissabte que ve!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Us estimo moooolt!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » ds. ago. 15, 2009 8:59 am

miriameta ha escrit:el meu vel estimat nenes!!! i el tocat!!!! l´altre que us vaig ensenyar.. estave agotat... pero aquest em quedara!!!! aix quines ganes nenes!!!

X cert, miri aquell dia estaràs taaan wuapa que fins i tot jo m'emocionaré!!! :-)ok: :-)ok: jejeje wuapa!!!!! :-)ok: :-)ok: ens veiem a la tornada!!!! :-))
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants