lluneta29 ha escrit:Hola noies!!!
Cc83... ja m'agradaria estar al teu lloc ara mateix. A Ensenyament i sindicats la cosa ens l'han pintada malament, i com les coses segueixin així i no treballi, no hi haurà boda.
Així que ja veieu com van els ànims. No hi ha diners, i com que no hi ha diners, no hi ha profes. Resposta intel.ligent. I jo pel terra... massa animada no stic la veritat.
Miriameta, així et va agradar la despedida??? Quina hora vau fer??? Jajaja al final vam riure molt!!!! Ja només queden dies eh...... i pensar que fa un any i mig que et conec,
què rapid ha passat el temps!!!! :)
Cuca... demà comença el curs per a tú, molta sort!!! I a vere si et connectes de tan en quan!!!!
Ise... recupera't de la ressaca eh... i jo stik per l'arrastre però d'ànims... no em surten els números, no m'ha arribat la carta de l'inem per cobrar i m'han dit que potser aquest mes
no cobro, fins al octubre res... no trobo rs per alegrar-me... Stik fatal...
A les mestres que comenceu demà, que tingueu molta sort! Ojalà jo estigués al vostre lloc... en serio. Teniu molta sort en els temps que corren!.
X cert, cc83 de llatí vaig fatal... així que res. Jo només anglès i ciències socials jejeje
Petons a totes.
neneta!!!! venga tu no desanimis que encara que ara ho vegis tot molt negre, poc a poc va passant i sortira algo, ja veuras. venga!!! petonetsss