NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: ise » dt. set. 16, 2008 9:17 am

si que fas hores al mati? :-( :-( :-( :-( tranquil·la entre nosaltres les tardes se't passaràn ràpid! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ise » dt. set. 16, 2008 9:17 am

ja tinc una altra floreta!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 16, 2008 9:47 am

ise ha escrit:ja tinc una altra floreta!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Una altra floreta per a que? Et refereixes a mi??? Si faig hores per compensar els 3 mesos que fem de jornada intensiva... aquí no regalen res!!! Sort que només son dos tardes.
X cert, no ho deia lo de la tele pq m'ho gravessis sinó per saber què faré... segurament li diré a mons pares que em gravin algo al dvd lo que no ho saben fer massa bé pobres... la tecnologia els hi va gran!!! :-)
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: ise » dt. set. 16, 2008 9:55 am

lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:ja tinc una altra floreta!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Una altra floreta per a que? Et refereixes a mi??? Si faig hores per compensar els 3 mesos que fem de jornada intensiva... aquí no regalen res!!! Sort que només son dos tardes.
X cert, no ho deia lo de la tele pq m'ho gravessis sinó per saber què faré... segurament li diré a mons pares que em gravin algo al dvd lo que no ho saben fer massa bé pobres... la tecnologia els hi va gran!!! :-)

No dona, no!!! deia que tenia una altra floreta pq segons això sóc nuvia experta! jejejejejeje *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Jo t'ho he ofert, si vols, ja saps! :-)ok:
ise

EntradaAutor: miriameta » dt. set. 16, 2008 10:14 am

Hola bon diaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa fantàstiques!!!!

Ise, al sofa si esta molt be, jejeje em pase el mateix.
Avui per fi he pogut quedarme al llit, ooo que be.. fins les 10.. no mes perque ja no puc dormir, pero millor que les 6 si que hu es.

Ten vas a port aventura!! que vagi molt i molt be!! Jo aquest any no ha pogut ser.

Lluneta a mi si la pastilla no em fa efecte no se men va fins que o dormo una miqueteta...aixi que espero set pasi aviat.

Hem de anar a casajuanaaaaa!!!! siiiiiiiiiii, lo que pase que ara aquest finde no pot ser de cap manera perque hem fet planing i no estare a Lleida. I no podre anar al mas de sant llei i aixo que volia i tenia la invitació.... : muaahhhh : pero bueno. Vaig a la vall d´aran amb els pares i el meu nene abans de començar les clases i la rutina.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: miriameta » dt. set. 16, 2008 10:16 am

Lluneta, jo si em perdo alguna serie me la baixo del lphant, i amb bona calitat, com es per mi pues no piratejo i no faig res ilegal jejej.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dt. set. 16, 2008 10:18 am

ise ha escrit:ara n'he ficat una quants junts i se que en falta però no recordo exactament quins eren :o-o: :o-o:

El lombardia ja t'he dit abans que ha de quedar preciós! Té una caiguda =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)

El languido també és molt bonic, molt finet! :··;..: :··;..: :··;..: :··;..:

El salomé no és del meu estil però m'agrada molt! jejejeje Trobo molt xulo el dibuix que fa la faldilla :-///: :-///: :-///:

El salvia també ha de quedar molt bé! És un dels que jo em provaria :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Del sal no cal que et digui res! :-)0(-: :-)0(-:

I el Sabor potser és el que m'agrada menys (però és que tots m'agraden i és per ser una mica crítica! jejejeje) però crec que en directe és més bonic que per aquí la web!!!

Resum: que em fas molta enveja i t'has de provar tots els vestits, que són tots una passada!!!!

Wow, quin resumet mes mono, gràcies!!!! ara encara tinc mes ganes d´emprovbarmels!!!!! jejej
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » dt. set. 16, 2008 10:25 am

Bon dia miriameta! :-)) :-)) :-)) Quina dormida avui, no? quin horari fas avui? em pensava que era demà que feies festa!!!!

Doncs a Casajuana hi podem anar l'altre cap de setmana! Pero millor que diguis tu el dia que et va bé pq ets la protagonista!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
ise

EntradaAutor: ise » dt. set. 16, 2008 10:28 am

miriameta ha escrit:Lluneta a mi si la pastilla no em fa efecte no se men va fins que o dormo una miqueteta...aixi que espero set pasi aviat.

Doncs jo si vaig a dormir amb mal de cap em desperto amb mal de cap :-/ :-/ :-/ soc més rara que un gat verd! :o-o:
ise

EntradaAutor: miriameta » dt. set. 16, 2008 10:29 am

Fins les 10 del mati he dormit, no veguis lo be que ma anat uooo.

Es dema que faig festa, aquesta tarde vaig de 3:30 a 22:30.... pero weno hu fare a gust perque dema ja festa :-) :-) :-)

L´altre per ara el tinc lliure, pero weno ja parlarem :D *.-o-o.*
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 16, 2008 10:31 am

Jajaja... saps que? no m'hi havia fixat amb això de les floretes!!! Quin desastre!!! Cada més missatges més floretes!!! No ho sabia!!! Si, aquesta tarda et dic algo... si tinc temps al migdia ho prepararé tot per gravar-ho sinó tinc temps et dic algo tranqui... !!! És l'únic dia que veig la tele (=:-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 16, 2008 10:32 am

miriameta ha escrit:Fins les 10 del mati he dormit, no veguis lo be que ma anat uooo.

Es dema que faig festa, aquesta tarde vaig de 3:30 a 22:30.... pero weno hu fare a gust perque dema ja festa :-) :-) :-)

L´altre per ara el tinc lliure, pero weno ja parlarem :D *.-o-o.*

bON DIA PEL DEMATÍ... !!!!!!!!!!!!!! DEMÀ TINDRÀS EL DIA LLIURE X FER EL QUE VULGUIS!!!!!!!!!!!! :-)) :-)) QUINA SORT!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dt. set. 16, 2008 10:33 am

lluneta29 ha escrit:Jajaja... saps que? no m'hi havia fixat amb això de les floretes!!! Quin desastre!!! Cada més missatges més floretes!!! No ho sabia!!! Si, aquesta tarda et dic algo... si tinc temps al migdia ho prepararé tot per gravar-ho sinó tinc temps et dic algo tranqui... !!! És l'únic dia que veig la tele (=:-)

Ets un cas!!! Et queda poquet per tenir una floreta més!!!

Doncs jo els dimarts miro House, el dimecres Betty i els dijous Boston Legal!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ise

EntradaAutor: miriameta » dt. set. 16, 2008 10:33 am

:-()-) Andaaaaa si jo tinc una floreta, que chuliiiiiiiiiiiiiiiii, no mi habia fixat, jajaja que guay *.-o-o.* *.-o-o.*
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dt. set. 16, 2008 10:35 am

lluneta29 ha escrit:bON DIA PEL DEMATÍ... !!!!!!!!!!!!!! DEMÀ TINDRÀS EL DIA LLIURE X FER EL QUE VULGUIS!!!!!!!!!!!! :-)) :-)) QUINA SORT!!!

Bon diaaaa lluneta!!

dema marxem al ikea de saragossa, mu acaben de dir els pares. Jijiji ja tinc el dia planejat, i tambe mirare botiguetes de vestits que vegui per alli. Ja que hi va la mama, jejejej
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » dt. set. 16, 2008 10:38 am

miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:bON DIA PEL DEMATÍ... !!!!!!!!!!!!!! DEMÀ TINDRÀS EL DIA LLIURE X FER EL QUE VULGUIS!!!!!!!!!!!! :-)) :-)) QUINA SORT!!!

Bon diaaaa lluneta!!

dema marxem al ikea de saragossa, mu acaben de dir els pares. Jijiji ja tinc el dia planejat, i tambe mirare botiguetes de vestits que vegui per alli. Ja que hi va la mama, jejejej

Molt bé nena!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* quin dia més complert i més xulo!!! aprofita ja que vas amb la mama per mirar vestidets! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
ise

EntradaAutor: miriameta » dt. set. 16, 2008 10:40 am

Wapessssssssssssssssssss, marxo una estoneta que he de fer recadets!! i sobretot avui dono la paga i senyal a la fondaaaaaa. Fins despres muacssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » dt. set. 16, 2008 10:42 am

Fins despres fantastica!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
ise

EntradaAutor: miriameta » dt. set. 16, 2008 12:41 pm

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* Ja tinc la reservaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa pagadaaaaaaaaaa *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » dt. set. 16, 2008 12:57 pm

Molt bé preciosa!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* Ara :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: amb el vestit!!! jejejeje
Que et falta més?

Ja saps que si et falta ajuda per fer les invitacions i els detalls només cal que ens ho demanis!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: Aixó si, el tema cosir no està fet massa per mi pero tot es pot intentar! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ise

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants