tranquil·la entre nosaltres les tardes se't passaràn ràpid!
Autor: ise » dt. set. 16, 2008 9:17 am
tranquil·la entre nosaltres les tardes se't passaràn ràpid! 

Autor: lluneta29 » dt. set. 16, 2008 9:47 am
ise ha escrit:ja tinc una altra floreta!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: ise » dt. set. 16, 2008 9:55 am
lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:ja tinc una altra floreta!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Una altra floreta per a que? Et refereixes a mi??? Si faig hores per compensar els 3 mesos que fem de jornada intensiva... aquí no regalen res!!! Sort que només son dos tardes.
X cert, no ho deia lo de la tele pq m'ho gravessis sinó per saber què faré... segurament li diré a mons pares que em gravin algo al dvd lo que no ho saben fer massa bé pobres... la tecnologia els hi va gran!!!

Autor: miriameta » dt. set. 16, 2008 10:14 am
pero bueno. Vaig a la vall d´aran amb els pares i el meu nene abans de començar les clases i la rutina.

Autor: miriameta » dt. set. 16, 2008 10:16 am

Autor: miriameta » dt. set. 16, 2008 10:18 am
ise ha escrit:ara n'he ficat una quants junts i se que en falta però no recordo exactament quins eren![]()
El lombardia ja t'he dit abans que ha de quedar preciós! Té una caiguda![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
El languido també és molt bonic, molt finet!![]()
![]()
![]()
![]()
El salomé no és del meu estil però m'agrada molt! jejejeje Trobo molt xulo el dibuix que fa la faldilla![]()
![]()
![]()
El salvia també ha de quedar molt bé! És un dels que jo em provaria![]()
![]()
![]()
Del sal no cal que et digui res!![]()
![]()
I el Sabor potser és el que m'agrada menys (però és que tots m'agraden i és per ser una mica crítica! jejejeje) però crec que en directe és més bonic que per aquí la web!!!
Resum: que em fas molta enveja i t'has de provar tots els vestits, que són tots una passada!!!!

Autor: ise » dt. set. 16, 2008 10:25 am
Quina dormida avui, no? quin horari fas avui? em pensava que era demà que feies festa!!!!

Autor: ise » dt. set. 16, 2008 10:28 am
miriameta ha escrit:Lluneta a mi si la pastilla no em fa efecte no se men va fins que o dormo una miqueteta...aixi que espero set pasi aviat.

Autor: miriameta » dt. set. 16, 2008 10:29 am

Autor: lluneta29 » dt. set. 16, 2008 10:31 am

Autor: lluneta29 » dt. set. 16, 2008 10:32 am
miriameta ha escrit:Fins les 10 del mati he dormit, no veguis lo be que ma anat uooo.
Es dema que faig festa, aquesta tarde vaig de 3:30 a 22:30.... pero weno hu fare a gust perque dema ja festa![]()
![]()
![]()
L´altre per ara el tinc lliure, pero weno ja parlarem :D
QUINA SORT!!!
Autor: ise » dt. set. 16, 2008 10:33 am
lluneta29 ha escrit:Jajaja... saps que? no m'hi havia fixat amb això de les floretes!!! Quin desastre!!! Cada més missatges més floretes!!! No ho sabia!!! Si, aquesta tarda et dic algo... si tinc temps al migdia ho prepararé tot per gravar-ho sinó tinc temps et dic algo tranqui... !!! És l'únic dia que veig la tele

Autor: miriameta » dt. set. 16, 2008 10:33 am
Andaaaaa si jo tinc una floreta, que chuliiiiiiiiiiiiiiiii, no mi habia fixat, jajaja que guay

Autor: miriameta » dt. set. 16, 2008 10:35 am
lluneta29 ha escrit:bON DIA PEL DEMATÍ... !!!!!!!!!!!!!! DEMÀ TINDRÀS EL DIA LLIURE X FER EL QUE VULGUIS!!!!!!!!!!!!![]()
QUINA SORT!!!

Autor: ise » dt. set. 16, 2008 10:38 am
miriameta ha escrit:lluneta29 ha escrit:bON DIA PEL DEMATÍ... !!!!!!!!!!!!!! DEMÀ TINDRÀS EL DIA LLIURE X FER EL QUE VULGUIS!!!!!!!!!!!!![]()
QUINA SORT!!!
Bon diaaaa lluneta!!
dema marxem al ikea de saragossa, mu acaben de dir els pares. Jijiji ja tinc el dia planejat, i tambe mirare botiguetes de vestits que vegui per alli. Ja que hi va la mama, jejejej
quin dia més complert i més xulo!!! aprofita ja que vas amb la mama per mirar vestidets!

Autor: miriameta » dt. set. 16, 2008 10:40 am

Autor: miriameta » dt. set. 16, 2008 12:41 pm
Ja tinc la reservaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa pagadaaaaaaaaaa

Autor: ise » dt. set. 16, 2008 12:57 pm
Ara
amb el vestit!!! jejejeje