NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: miriameta » dt. set. 16, 2008 1:13 pm

Gràciessssssssssssssssssssssssssssssssss!!!!! per l´oferimen d´ajuda *.-o-o.* Ho tindre en compte jejej que segur que necessitare moltes mans per fer tants regalets i invitacions... buff :-()-) :-)ok:

Lo que pase que ara mateix... aquest mes ja no puc gastar ni un centim mes... aixi que haura de ser ja tot a l´octubre... ha sigut la fonda i les mosquiteres i les cortines i barres tot junt... jejejje He començat be el setembre..

Besitos!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 16, 2008 1:21 pm

miriameta ha escrit:*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* Ja tinc la reservaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa pagadaaaaaaaaaa *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Felicitats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! M'alegro molt!!!!!!!!!!!!!! Ara ja ho tens pràcticament tot!!!!!!!!!!!!!!!!! Al igual que la ise, si vols que t'ajudem aquí estem ok? Per lo que sigui, invitacions, detallets, vestit, altres... consells!!! Lo que vulguis, no tinguis apuro en demanar-ho (dsps tranquil.la q ho farem nosaltres jijiji :o-o: )
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 16, 2008 1:23 pm

ise ha escrit:Molt bé preciosa!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* Ara :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: amb el vestit!!! jejejeje
Que et falta més?

Ja saps que si et falta ajuda per fer les invitacions i els detalls només cal que ens ho demanis!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: Aixó si, el tema cosir no està fet massa per mi pero tot es pot intentar! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Jo m'hi apunto a l'ajuda ok!!! Però al igual que la ise, jo de cosir no en sé gaire per no dir gens!!! Sóc una mica desastre en aquest tema però tema invitacions n'he fet per algunes bodes i han quedat bé així que aquí si que et puc ajudar!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dt. set. 16, 2008 1:23 pm

I tant que si, si vosaltres necessiteu qualsevol cosa, qualsevol!! sigui la que sigui conteu amb mi!!!!!! :-) :-)ok:
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » dt. set. 16, 2008 1:28 pm

miriameta ha escrit:Gràciessssssssssssssssssssssssssssssssss!!!!! per l´oferimen d´ajuda *.-o-o.* Ho tindre en compte jejej que segur que necessitare moltes mans per fer tants regalets i invitacions... buff :-()-) :-)ok:

Lo que pase que ara mateix... aquest mes ja no puc gastar ni un centim mes... aixi que haura de ser ja tot a l´octubre... ha sigut la fonda i les mosquiteres i les cortines i barres tot junt... jejejje He començat be el setembre..

Besitos!!!

Això sempre passa!!! sempre s'ajunten tots els gastos i més quan és amb coses del pis!!! és que no s'acaba mai! si no són les cortines, és coses per la cuina i si no algo per l'habitació...i quan ja ho tens tot llavor vols canviar coses... :-/ :-/ jejejejeje
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 16, 2008 1:34 pm

No acabes mai... A mi encara em queda una habitació per omplir... i vull nar a ikea a comprar estanteries que al igual hi anem el dia de St. Miquel que aquí és festa però a Barcelona no!!! Depen a veure... com anem de peles també... És un rotllo, intentem estalviar cada mes però és pràcticament impossible quan no és un nap és una col!!! Quin agobio!!! :-)) :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dt. set. 16, 2008 1:36 pm

jeejjej estalviar???? jo no se que vol dir aixo jijiji :hmm::

Bueno nenes, ara men vaig a dinar i no tornare fins la nit.
Besitos wapes :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » dt. set. 16, 2008 1:37 pm

Bon profit i no et cansis gaire treballant!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 16, 2008 1:38 pm

miriameta ha escrit:jeejjej estalviar???? jo no se que vol dir aixo jijiji :hmm::

Bueno nenes, ara men vaig a dinar i no tornare fins la nit.
Besitos wapes :-()-)

Fins ara!!! Jo a la nit no hi seré... fins demà wuapa!!! : btbe ::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 16, 2008 1:57 pm

Ise!! Vaig a dinar i dps torno................ :-( :-( quin cansament porto a sobre!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dt. set. 16, 2008 2:00 pm

Aqui t'espero! :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 16, 2008 3:05 pm

Ei noia!!! Ja torno a ser aquí!!!! No estic acostumada ja a dinar tant ràpid!!! A més no he fet migdiada ni res i ho trobo a faltar :-( :-( JEJEJEJEJE... Per cert, tu saps fins a quina hora puc trobar al Rubén del Resquitx? ÉS que el volem trucar avui quan arribem a casa però no tenim el telèfon seu i arribarem a casa a les tantes, a les 9h o així... Tu no el tindràs pas el mòvil oi? :-/
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Visitant » dt. set. 16, 2008 3:10 pm

Hola noies!
Buscant, buscant, he trobat aquest foro tan interessant. Us he llegit una mica i m'he enterat de moltes cosetes. Nosaltres també tenim previst casar-nos el 2010 i pel que veig ja podem espavilar-nos una mica. *.-o-o.*
Visitant

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 16, 2008 3:12 pm

Hola!! Què ets de lleida també??? Benvinguda!!! :-///: :-///: :-///:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dt. set. 16, 2008 3:18 pm

lluneta29 ha escrit:Ei noia!!! Ja torno a ser aquí!!!! No estic acostumada ja a dinar tant ràpid!!! A més no he fet migdiada ni res i ho trobo a faltar :-( :-( JEJEJEJEJE... Per cert, tu saps fins a quina hora puc trobar al Rubén del Resquitx? ÉS que el volem trucar avui quan arribem a casa però no tenim el telèfon seu i arribarem a casa a les tantes, a les 9h o així... Tu no el tindràs pas el mòvil oi? :-/

Doncs aquí no el tinc, quan arribi a casa el busco i t'he l'envio! :-)ok: :-)ok: que per cert, jo també l'he de trucar! :o-o:
ise

EntradaAutor: ise » dt. set. 16, 2008 3:20 pm

OGA31 ha escrit:Hola noies!
Buscant, buscant, he trobat aquest foro tan interessant. Us he llegit una mica i m'he enterat de moltes cosetes. Nosaltres també tenim previst casar-nos el 2010 i pel que veig ja podem espavilar-nos una mica. *.-o-o.*

Benvinguda OGA31! :-)) :-)) :-)) quan teniu pensat casar-vos?
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 16, 2008 3:21 pm

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Ei noia!!! Ja torno a ser aquí!!!! No estic acostumada ja a dinar tant ràpid!!! A més no he fet migdiada ni res i ho trobo a faltar :-( :-( JEJEJEJEJE... Per cert, tu saps fins a quina hora puc trobar al Rubén del Resquitx? ÉS que el volem trucar avui quan arribem a casa però no tenim el telèfon seu i arribarem a casa a les tantes, a les 9h o així... Tu no el tindràs pas el mòvil oi? :-/

Doncs aquí no el tinc, quan arribi a casa el busco i t'he l'envio! :-)ok: :-)ok: que per cert, jo també l'he de trucar! :o-o:

Pos em faràs un favor pq si el truquem a les 10h de la nit potser ens engega i necessito saber quants diners hem de donar a la paga i senyal i quan podem anar a parlar amb ell i quedar d'acord amb tot (aprofitaré les vacances d'ell per anar-hi). Pq si m'emprenya molt i no fa cas de les meves "negociacions" ho faig a les Caves de Raïmat que són més barates i és on sempre ho he volgut fer!!! >.-<: >.-<: Cap problema!!! Però més val que ho sapigui ara que no pas més tard, quan ja no tingui temps de buscar alternatives saps? Es que estic una mica escamada mira...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dt. set. 16, 2008 3:24 pm

OGA31 ha escrit:Hola noies!

Benvinguda OGA31! :-)) :-)) :-)) quin mes teniu pensat casar-vos?
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 16, 2008 3:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: ise » dt. set. 16, 2008 3:27 pm

lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:

Pos em faràs un favor pq si el truquem a les 10h de la nit potser ens engega i necessito saber quants diners hem de donar a la paga i senyal i quan podem anar a parlar amb ell i quedar d'acord amb tot (aprofitaré les vacances d'ell per anar-hi). Pq si m'emprenya molt i no fa cas de les meves "negociacions" ho faig a les Caves de Raïmat que són més barates i és on sempre ho he volgut fer!!! >.-<: >.-<: Cap problema!!! Però més val que ho sapigui ara que no pas més tard, quan ja no tingui temps de buscar alternatives saps? Es que estic una mica escamada mira...

Has vingut guerrera, eh! :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: A veure, la paga i senyal em sembla que eren 300 euros. Tu apreta'l tot el que puguis i despres em dius com heu quedat. Lavors ja hi aniré jo a apretar-lo per la meva banda! jejejeje
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 16, 2008 3:32 pm

Val perfecte! >.-<: >.-<: >.-<: Quedem així doncs... jo tinc claríssim, ise, que ho vull tot per escrit pq ja m'ha passat de tot en aquesta vida i si algo tinc clar, és que tot per escrit x després no dir que això no t'ho vaig dir i tal... jo només demano que em treguin els postres i l'orquesta, tampoc és molt però al menys 10 e per plat espero que em descomptin, és lo mínim!!! Però no sé pq l'altre dia cada cop que li preguntava no ho tenia clar i no en vaig treure l'aigua clara, i m'escama una mica... :o-o:
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants