NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 14, 2009 8:05 pm

Amelie ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:Tinc unes ganes que sigui la fira de nuvis!!!!!!!!!!!!!! En tinc unes ganes!!!!!!!!!!! Per primer cop podrem mirar les coses "de veritat". Sempre que hi he anat, miravem un calendari i deiem: si ens pregunten sera aquest dissabte de tal mes, jejejeje I PER FI SERA LA PRIMERA (I ESPERO QUE LA ULTIMA) QUE QUAN DIGUEM UNA DATA SERA LA DE VERITAT!!!!!!!!!! que fuerte me pareceeeeeeeeeeeeeeeeee

Hole Nuvia!! Quina gràcia, veig que la meva tàctica de dir una data falsa no ere sol meva, jo també ho he fet i com dius ara tinc unes ganes que arribi la fira i poder dir síiiiiii tenim data el 15/05/10!!! A vere que és el que hi ha i quines ofertes podem aprofitar!!!!

Tranquil.la Amelie que jo també ho he fet jejejee aquí em smbla q poc o molt ho hem fet totes!!! A vere què hi ha aquest any... i avere si toca algo en algún sorteig!!!! :-///: :-///:
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 14, 2009 8:06 pm

nuvia2010 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
cuca lleida ha escrit:no no es una que esta al costat de la clinica de dents!!! saps on te vull dir?? la toscana no! encara que tambe estan bones les d'akesta pizzeria son mes bones encara! pel meu gust!

Bno deu estar per allí al plus oi?? A la cantonada amb el nuba... per allí no??? ::love:: x cert, dimecres anem a parlar amb el cura ja!!!! jejejeje
cuquet tinc pensada una sopresa per a tú el dia que et casis!!!! ::love::

Li has pres lesglesia i ja no es pot casar??? Ja podrieu canviar les hores, eh???

Jejeje nooooooooooooo que aleshores no podriem fer-nos les fotos juntes!!!!!!!!!!!!!!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. set. 14, 2009 8:06 pm

Amelie ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:Tinc unes ganes que sigui la fira de nuvis!!!!!!!!!!!!!! En tinc unes ganes!!!!!!!!!!! Per primer cop podrem mirar les coses "de veritat". Sempre que hi he anat, miravem un calendari i deiem: si ens pregunten sera aquest dissabte de tal mes, jejejeje I PER FI SERA LA PRIMERA (I ESPERO QUE LA ULTIMA) QUE QUAN DIGUEM UNA DATA SERA LA DE VERITAT!!!!!!!!!! que fuerte me pareceeeeeeeeeeeeeeeeee

Hole Nuvia!! Quina gràcia, veig que la meva tàctica de dir una data falsa no ere sol meva, jo també ho he fet i com dius ara tinc unes ganes que arribi la fira i poder dir síiiiiii tenim data el 15/05/10!!! A vere que és el que hi ha i quines ofertes podem aprofitar!!!!

Jo espero poder sortir amb una oferta amb aliances i veure el que ens hagi agradat del video que estem mirant ara per alli a la fira i que tingui oferta. Aprofitarem per veure si la floristeria del Palau esta per alla i mirarem cosetes, i el vestit del nuviiiiiiiiii!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: cuca lleida » dl. set. 14, 2009 8:06 pm

lluneta29 ha escrit:
cuca lleida ha escrit:no no es una que esta al costat de la clinica de dents!!! saps on te vull dir?? la toscana no! encara que tambe estan bones les d'akesta pizzeria son mes bones encara! pel meu gust!

Bno deu estar per allí al plus oi?? A la cantonada amb el nuba... per allí no??? ::love:: x cert, dimecres anem a parlar amb el cura ja!!!! jejejeje

ai ai ai que dolenta que ets! no puc sufrir que me diguin que tenen una sorpresa i no me diguin el que es ........quina por me fas!!!!!

pero tranki que ja me'n pensare alguna jejejejejeje

la pizzeria esta a un altre carrer....esta casi al davant del camp de l'atletic segre
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 14, 2009 8:07 pm

nuvia2010 ha escrit:
Amelie ha escrit:

Jo espero poder sortir amb una oferta amb aliances i veure el que ens hagi agradat del video que estem mirant ara per alli a la fira i que tingui oferta. Aprofitarem per veure si la floristeria del Palau esta per alla i mirarem cosetes, i el vestit del nuviiiiiiiiii!!!!!

Jo sobretot miraré les flors, el viatge i alguna maquilladora que maquilli a casa si pot ser!!! Bàsicament això... ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. set. 14, 2009 8:07 pm

Al costat del nostre fotograf!!!! jejejejejeje Al barri hi ha de tot!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: cuca lleida » dl. set. 14, 2009 8:08 pm

amelieeeeeeeeeee nosaltres tambe ho hem fet...jejejejeje

tambe espero trobar ofertes d'algo....el que sigui
nuvia tenim pendent una excursio a la floristeria eh??
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. set. 14, 2009 8:09 pm

cuca lleida ha escrit:amelieeeeeeeeeee nosaltres tambe ho hem fet...jejejejeje

tambe espero trobar ofertes d'algo....el que sigui
nuvia tenim pendent una excursio a la floristeria eh??

Vindra la meva mare, eh??? Que es fia menos de mi...
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 14, 2009 8:09 pm

cuca lleida ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

ai ai ai que dolenta que ets! no puc sufrir que me diguin que tenen una sorpresa i no me diguin el que es ........quina por me fas!!!!!

pero tranki que ja me'n pensare alguna jejejejejeje

la pizzeria esta a un altre carrer....esta casi al davant del camp de l'atletic segre

és que així et menjaràs el cap uns dies!!! jajajajaja bno uns mesos... sóc molt dolenta!!!! Ja hu sé!!! Tot arribarà!!!! ::love:: Ja miraré lo de la pizzeria dimecres o dijous que el jordi té festa i així menjarem pizza que ara m'han entrat unes ganes que no us ho podeu imaginar!!! I sola com estic... buaaaaaa :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Amelie » dl. set. 14, 2009 8:11 pm

lluneta29 ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:Fiqueu dia i veure si puc venir. Pero amb mascles o sense mascles? Pq el Julito quan vam quedar al cielo em va dir: em podries haver dit que también hi eren els nois, no??? i jo :-/

Aquest dijous anem a veure el del video de la Ise. I teoricament ens fan la put. preboda...

Doncs divendres??? Sense mascles que el meu ja mha dit que no vol venir que s'avurreix així que... ::love::

Hole Lluneta!! Com ja t'han dit la majoria, Guapíssima a la boda!!! Per cert veu tenir un infiltrat, el meu amorete, jo treballava i hem vaig llegir el foro i quan vaig veure lo de la boda li ho vaig dir, ens feia gràcia veure com seria una boda a Sant Llorenç, i va fer de corresponsal, l'únic que va fer tard, quan va arribar ja estaveu tots fora, ja et passaré les fotos.

Per lo de la Kedada jo divendres en principi m'apuntooooo!!!!
Imatge
Amelie
:: núvia experimentada

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. set. 14, 2009 8:11 pm

Tinc al Bender bufantme a lorella mentre ploriqueja, suposo que em deu estar dient: Pipiiiiiiii, tinc pipiiiiiiiiiiiiiiiii

Pobret, vaig a passejar als nens i despres a veure Fisica o quimicaaaaaaa, que magrada molt, entre Sin tetas no hay paraiso y aquesta serie, y el hormiguero, bueno, y el diario de patricia... osti, com magrada la televisio basuraaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: cuca lleida » dl. set. 14, 2009 8:12 pm

lluneta DOLENTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
no pase res qeu vingui la teva mama...jejej aixi tindrem un adult que ens acompanuyi jejejeje
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 14, 2009 8:13 pm

Amelie ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:Fiqueu dia i veure si puc venir. Pero amb mascles o sense mascles? Pq el Julito quan vam quedar al cielo em va dir: em podries haver dit que también hi eren els nois, no??? i jo :-/

Aquest dijous anem a veure el del video de la Ise. I teoricament ens fan la put. preboda...

Doncs divendres??? Sense mascles que el meu ja mha dit que no vol venir que s'avurreix així que... ::love::

Hole Lluneta!! Com ja t'han dit la majoria, Guapíssima a la boda!!! Per cert veu tenir un infiltrat, el meu amorete, jo treballava i hem vaig llegir el foro i quan vaig veure lo de la boda li ho vaig dir, ens feia gràcia veure com seria una boda a Sant Llorenç, i va fer de corresponsal, l'únic que va fer tard, quan va arribar ja estaveu tots fora, ja et passaré les fotos.

Per lo de la Kedada jo divendres en principi m'apuntooooo!!!!

Què béeeeeeeeee!!! També vindràs!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Així el teu xicot també hi era???? no el vaig veure... què guaiiii!!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Amelie » dl. set. 14, 2009 8:13 pm

Per cert veureu que estic una mica perduda en el tema i vaig contestant missatges antics, vaig per la pàgina 431, en breu us agafo el fil!!
Imatge
Amelie

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 14, 2009 8:14 pm

Amelie ha escrit:Per cert veureu que estic una mica perduda en el tema i vaig contestant missatges antics, vaig per la pàgina 431, en breu us agafo el fil!!

Pobra... quina feinada que té!!!! Jjajajaajajaja ja t'entenc ja... a mi a vegades em passa el mateix!!!! Tú ves fent...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. set. 14, 2009 8:15 pm

Jo marxo carifleumes meves, sempre marxo amb un somriure del forofleuma, es un enxufe denergia prebodorrio jejejejejejejejeje

Fins dema princessetes!!!!

Amelieeeeeee, no et cansis llegint!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 14, 2009 8:15 pm

nuvia2010 ha escrit:Tinc al Bender bufantme a lorella mentre ploriqueja, suposo que em deu estar dient: Pipiiiiiiii, tinc pipiiiiiiiiiiiiiiiii

Pobret, vaig a passejar als nens i despres a veure Fisica o quimicaaaaaaa, que magrada molt, entre Sin tetas no hay paraiso y aquesta serie, y el hormiguero, bueno, y el diario de patricia... osti, com magrada la televisio basuraaaaaaaaaa

>.-<: >.-<: >.-<: jajajaja visca la televisió basuraaaaaaaaaaaa!!! Bno sin tetas sense el duque ja no m'agrada... física o química ara aniré a veure-la que no sabia que la feien... no m'enrecordo com va acabar... i jo veia 90-60-90... i ventdelplà... quina me.. hauré d'escollir!!!! :star::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 14, 2009 8:16 pm

nuvia2010 ha escrit:Jo marxo carifleumes meves, sempre marxo amb un somriure del forofleuma, es un enxufe denergia prebodorrio jejejejejejejejeje

Fins dema princessetes!!!!

Amelieeeeeee, no et cansis llegint!!!!

Wuapaaaaa fins demà!!! Tú ets un enxufe d'adrenalina i optimisme!!!!!!!!!!! jajajajaja aiosss!!! Naniiiit!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dl. set. 14, 2009 8:17 pm

WAPEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSS
QUE TOTES MIREM TELE BASUUUURA JEJEJEJEJE
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dl. set. 14, 2009 8:20 pm

EII PRINCESES
sabeu no faig mes que pensar en musiqueta per la boda......mira ara m'ha donat per aixo....i no se quina canço per entrar al restaurant....començo be...jejejejejeje tinc moooltes cançons pero no se....jejejej mira que encara tenim moooolt de temps eh?? ::love:: m'ha donat per pensar i escoltar musiqueta
Imatge
cuca lleida

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants