NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 15, 2009 8:59 pm

Amelie ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:mmm... nosaltres no les farem amb qui tofereix els del Palau pq els hi fan els de Foto Llorenç, amb un full super cutre. Els del Palau no hi tenen res a veure, es un servei paralel del que no treuen benefici. Tu pots portar a qui vulguis, nosaltres portarem el que ens ha recomanat el fotograf.

Nosaltres tampoc ho farem amb el restaurant, que no sé ni si en tenen, ho farem amb el noi que ens va dir el fotògraf, que no té res a veure amb ell, però diu que treballa molt bé, és un de balàfia nova, no recordo el nom ara mateix

nosaltres no sé ni si en farem pq al final aquestes fotos tmpoc saps on posar-les... no sé què fer... ma mare diu que si i jo que no ... pero al resquitx no ho fan així que m'hauré de buscar algú... amelie ja em diràs com es diu que ho mirarem!!! Merci!!! ::love::
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 15, 2009 9:00 pm

cuca lleida ha escrit:llunetaaaaaaaaaaaa
pren tasses de paciencia per divendres pq t'inflarem el cap amb preguntes i mes preguntes!! al menos jo! jejejeje :-))
pero tranki k ja te convidare! :-)ok: jejejejeje

Què mhas de convidar a què???????????? Jajaja tranquil.les per això portaré el portàtil i les fotos jejejeje :-)ok: serà una quedadaaa moooooolt llaaaaaargaaaa ja ho veig a venir!!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. set. 15, 2009 9:01 pm

lluneta29 ha escrit:
Amelie ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:mmm... nosaltres no les farem amb qui tofereix els del Palau pq els hi fan els de Foto Llorenç, amb un full super cutre. Els del Palau no hi tenen res a veure, es un servei paralel del que no treuen benefici. Tu pots portar a qui vulguis, nosaltres portarem el que ens ha recomanat el fotograf.

Nosaltres tampoc ho farem amb el restaurant, que no sé ni si en tenen, ho farem amb el noi que ens va dir el fotògraf, que no té res a veure amb ell, però diu que treballa molt bé, és un de balàfia nova, no recordo el nom ara mateix

nosaltres no sé ni si en farem pq al final aquestes fotos tmpoc saps on posar-les... no sé què fer... ma mare diu que si i jo que no ... pero al resquitx no ho fan així que m'hauré de buscar algú... amelie ja em diràs com es diu que ho mirarem!!! Merci!!! ::love::

Jo sempre es el detallet de les bodes que espero, pq sempre surtim guapos i son fotos grans :)
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: Amelie » dt. set. 15, 2009 9:01 pm

Gràcies Lluneta!! Ja tinc els deures fets :-)) es que sinó quan arribi ja sé que serà lo primer que hem preguntarà!! Crec que de moment està més nervios ell que jo. Per cert el tema del nivell D jo el vaig fer pel consorci a Palamós, estava vivint allí, i hem va anar molt bé això d'anar a classes, ara ja veureu que ho he oblidat tot, perquè segur que faig cada falta ortogràfica... però en el seu moment a mi que sóc una mica toxeta em va anar perfecte assistir a les classes.
Imatge
Amelie
:: núvia experimentada

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 15, 2009 9:02 pm

nuvia2010 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:Neniiiiiiii, si que el te, pero ell anava a les classes que fan al Servei Lingüistic de la UdL, que es mes facil que si el fas per lliure, jo el vaig intentar fer per lliure (estudiant molt poquet) pero es moltissim mes complicat pq tentra historia de la llengua i transcripcio fonetica, ah! i els dialectes!!! Es un impossible.

SI QUE VULL FOTOS!!!! Jo les vaig ficar al facebook, si hi ha alguna que us agrada mho dieu :)

Ahhh demà doncs ens anirem a informar que es veu que és més barat... és que em vull apuntar ja tinc el llibre però ara miraré això que em dius que ja ho tenia present... merci wuapa!!!! Ahh!! Pos les fotos del facebook no les he mirades... ara hi vaig!!! :-)ok:

Et remetrant a la web, que es on esta penjat tot. Alli nomes pots anar a apuntarte, et passo el link http://www.udl.cat/serveis/sl/aprenenta ... s/cat.html Si et matricules coneixeras a la meva mare!!! Barat, barat no es el curs. Val 300 euros pero val la pena pq segur que el passes.

Merci ja m'aniré a informar o el faré pel meu compte, pensa que tinc un crack a casa, un corrector de català eh!!!! jajaja que sempre té la mania d corretgir-me i me fa una ràbia ....
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dt. set. 15, 2009 9:02 pm

wapes ho sento pero ja no puc mes...vaig a estirarme una mica i despres a fer el soparet al meu amore que akesta setmana arribe tard...un petonas per totes!!
se m'han acabat les piles per avui! :-(
mmmmuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 15, 2009 9:03 pm

Amelie ha escrit:Gràcies Lluneta!! Ja tinc els deures fets :-)) es que sinó quan arribi ja sé que serà lo primer que hem preguntarà!! Crec que de moment està més nervios ell que jo. Per cert el tema del nivell D jo el vaig fer pel consorci a Palamós, estava vivint allí, i hem va anar molt bé això d'anar a classes, ara ja veureu que ho he oblidat tot, perquè segur que faig cada falta ortogràfica... però en el seu moment a mi que sóc una mica toxeta em va anar perfecte assistir a les classes.

Bno ja veig que tinc a l'amelie i el julito per preguntar dubtes no???? és que anar a classe, sabeu què passa? No em vull arriscar a pagar 300 e i dsps q m'enviin fora, seria una jugarreta!!! Quina me.. això d'ensenyament i no saber on aniràs a parar!!! Joer... no puc planificar la meva vida ni dintre d'una setmana!!!!!!!!!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. set. 15, 2009 9:03 pm

Amelie ha escrit:Gràcies Lluneta!! Ja tinc els deures fets :-)) es que sinó quan arribi ja sé que serà lo primer que hem preguntarà!! Crec que de moment està més nervios ell que jo. Per cert el tema del nivell D jo el vaig fer pel consorci a Palamós, estava vivint allí, i hem va anar molt bé això d'anar a classes, ara ja veureu que ho he oblidat tot, perquè segur que faig cada falta ortogràfica... però en el seu moment a mi que sóc una mica toxeta em va anar perfecte assistir a les classes.

Jo tinc familia a Palamos!!!! El meu tiet es el president de l'associacio de restaurants !!! Tenen un restaurant pijillo, es el Maria de Cadaques, no se si et sonara :)
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: Amelie » dt. set. 15, 2009 9:04 pm

cuca lleida ha escrit:wapes ho sento pero ja no puc mes...vaig a estirarme una mica i despres a fer el soparet al meu amore que akesta setmana arribe tard...un petonas per totes!!

Adeuuuuuuu!!! Descansa que demà t'esperem aquí!! Que vagi molt bé la feineta. Bona nit!!! ::love:: ::love::
Imatge
Amelie

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. set. 15, 2009 9:04 pm

cuca lleida ha escrit:wapes ho sento pero ja no puc mes...vaig a estirarme una mica i despres a fer el soparet al meu amore que akesta setmana arribe tard...un petonas per totes!!

Descansa princess!!! Fins demaaaaaaaaaa!!!! I ficat a carregaaarrr!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 15, 2009 9:05 pm

Naniiiit cuquet!!!!!!!!!!!!!!!!!! Descansa moooolt!!!!!!!!!!!
X cert, avui mha trucat una amica per dir-me que està embarassada de 2 mesets!!! Quina il.lu ma fet!!!!!!!!!!!!! Ja li tocava que porta 5 anys casada però bno... es va casar el mateix dia que els prínceps!!!!!!!!!!!!! Ueeeeeeeeeeeeee!!! ::love:: I en tinc una altra que està a punt de donar a llum................ >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Però a mi no se m'empega el instint maternal, al contrari.............. se'm treuen les ganes... no sé pq...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dt. set. 15, 2009 9:05 pm

asies princeses!!
ho deixare ences aixi quan vagi a fer el sopar miro que heu posat! :-)ok:
Imatge
cuca lleida

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: Amelie » dt. set. 15, 2009 9:06 pm

lluneta29 ha escrit:

Bno ja veig que tinc a l'amelie i el julito per preguntar dubtes no???? és que anar a classe, sabeu què passa? No em vull arriscar a pagar 300 e i dsps q m'enviin fora, seria una jugarreta!!! Quina me.. això d'ensenyament i no saber on aniràs a parar!!! Joer... no puc planificar la meva vida ni dintre d'una setmana!!!!!!!!!!! ::love::

Nena!! Segur que a tu no en cal preguntar dubtes, que ho portaràs molt bé ja veuràs, jo és que el català correcte el tenia molt oblidat, i tant temps vivint a Girona, havia creat un nou dialecte propi jeje i si no anava a classes ho tenia fatal!!!
Imatge
Amelie

EntradaAutor: Amelie » dt. set. 15, 2009 9:07 pm

nuvia2010 ha escrit:

Jo tinc familia a Palamos!!!! El meu tiet es el president de l'associacio de restaurants !!! Tenen un restaurant pijillo, es el Maria de Cadaques, no se si et sonara :)

Aquest restaurant esta al carrer major??
Imatge
Amelie

EntradaAutor: Amelie » dt. set. 15, 2009 9:09 pm

lluneta29 ha escrit:

X cert, avui mha trucat una amica per dir-me que està embarassada de 2 mesets!!! Quina il.lu ma fet!!!!!!!!!!!!! Ja li tocava que porta 5 anys casada però bno... es va casar el mateix dia que els prínceps!!!!!!!!!!!!! Ueeeeeeeeeeeeee!!! ::love:: I en tinc una altra que està a punt de donar a llum................ >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Però a mi no se m'empega el instint maternal, al contrari.............. se'm treuen les ganes... no sé pq...

A mi hem passa el mateix, no és que hem marxin les ganes, però crec que ho tinc tant idealitzat que espero que la crida maternal ha de ser una cosa tant especial, que de moment no he notat i això que m'encanten els nens aix!!
Imatge
Amelie

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. set. 15, 2009 9:09 pm

SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!! Al costat duna petita geladeria on fan uns gelats artensans que mmmmmmmmmmmm.....!!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 15, 2009 9:12 pm

Amelie ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

A mi hem passa el mateix, no és que hem marxin les ganes, però crec que ho tinc tant idealitzat que espero que la crida maternal ha de ser una cosa tant especial, que de moment no he notat i això que m'encanten els nens aix!!

Ja som dossssss!!!!!!!!!!!!!!!!! Espero q algun dia arribi.... jajaja >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Amelie » dt. set. 15, 2009 9:13 pm

nuvia2010 ha escrit:SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!! Al costat duna petita geladeria on fan uns gelats artensans que mmmmmmmmmmmm.....!!!!!!

Eh!! I tant que sé quin és, m'hi vaig quedar amb les ganes, però és lo que dius tu, hem feia por que fos molt car i com jo tampoc acostumo ha anar molt arreglada no sabia si faria el cante, però el pròxim dia que hi vagi hi aniré, ara hem fa gràcia. Per cert la geladeria Italiana de muerrrte aquí si que hi vaig anar més d'un cop al principi de ser-hi com vivía soleta, per passar les vesprades m'en anava a fer un geladet i després un passeig al port, aix quins records... ::love::
Imatge
Amelie

EntradaAutor: Amelie » dt. set. 15, 2009 9:16 pm

[/quote]

Ja som dossssss!!!!!!!!!!!!!!!!! Espero q algun dia arribi.... jajaja >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:[/quote]

Suposo que això és una mica el sindrome fleumeta!! amb el que jo m'incloc si m'ho permeteu, m'agrada veure la vida idealitzada i de vegades hem pego cada patac que és massa!! Però de tot s'en surt i ara és l'hora de ser happyyyyyy!!!
Imatge
Amelie

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. set. 15, 2009 9:19 pm

Amelie ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!! Al costat duna petita geladeria on fan uns gelats artensans que mmmmmmmmmmmm.....!!!!!!

Eh!! I tant que sé quin és, m'hi vaig quedar amb les ganes, però és lo que dius tu, hem feia por que fos molt car i com jo tampoc acostumo ha anar molt arreglada no sabia si faria el cante, però el pròxim dia que hi vagi hi aniré, ara hem fa gràcia. Per cert la geladeria Italiana de muerrrte aquí si que hi vaig anar més d'un cop al principi de ser-hi com vivía soleta, per passar les vesprades m'en anava a fer un geladet i després un passeig al port, aix quins records... ::love::

Es carillo, pero es lunic lloc on el Julio menja peix, es mes, si anem vol menjar peix, jejejejeje, per ferli menjar peix hem danar a palamos!!!! I la gent hi va vestida normal, fins i tot ma tieta, que fa de cambrera va amb texans i poc mes.
Imatge
Imatge
nuvia2010

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant