NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: Amelie » dc. set. 16, 2009 8:22 pm

Hola Lluneta!! Digues que sí demà a queixar-te, de que van aquests!!! Segur que quan hi vagis donaran mil raons, però ells no són els que estan esperant la feina. Ànims Guapa que ja veuras com t'en surts!! Que com diu la dita andalusa en peores plazas he toreao!! ::love::

Ah!! I lo del desfile tu mateixa, si vols venir amb naltres convidada estas
Imatge
Amelie
:: núvia experimentada

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dc. set. 16, 2009 8:24 pm

Bno i ara les meves poques novetats que tinc!!! Avui hem anat a vere el mossén que ens casarà, és molt i molt majo... total que li hem explicat els nostres dubtes i res, que ara hem d'anar a Corbins pq el mossén d'allí ens faci ell els papers pq ell no pot al viure a un poble els dos... total que un cop fet l'expedient matrimonial a Corbins l'hem de baixar a lleida a St. Joan però ens ha explicat que ens casem per l'esglèsia i el civil el mateix dia!!! No hi ha boda prèvia, tot es eclesiàstic i civil alhora... millor!!! I que només portant els papers q ens demanen, ells s'encarreguen de tot!!! ::love:: ::love:: Ah! bno... i hem de fer la confirmació els dos... d'això no ens escapem... i els cursets pre-matrimonials tot i que el jordi treballa de nit diu que ja buscaràn dates que ell tingui festa... mi... jo que em volia lliurar es veu que no... :--( :--( :--( què hi farem... son 4 dies!!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Amelie » dc. set. 16, 2009 8:24 pm

NUVOLET ha escrit:ajjajaj l'alcalde es va emocionar no?? bueno doncs quan tinguem alguna cosa en clar ja us ho comunicaré!!!

de veritat, moltes grpacies per les respostes!!!

Nenes ja us queda ben poc a vosaltres, que guaiiiii :-)

Hole Nuvolet!! Jo a l'ajuntament hi vaig anar fa un parell d'anys i molt bé, a més hi va haver música en directe (violí) i va quedar xulíssim!! L'únic com tots, a ells els va casar el ex jugador del Lleida Futbol i tenia un català molt graciós, però un discurs llarguíssim!!
Imatge
Amelie

EntradaAutor: lluneta29 » dc. set. 16, 2009 8:25 pm

Amelie ha escrit:Hola Lluneta!! Digues que sí demà a queixar-te, de que van aquests!!! Segur que quan hi vagis donaran mil raons, però ells no són els que estan esperant la feina. Ànims Guapa que ja veuras com t'en surts!! Que com diu la dita andalusa en peores plazas he toreao!! ::love::

No tranquil.la... aneu-hi vosaltres... intentaré buscar algú al darrer moment sinó em kdaré a lleida... i tú ja em pots fer una crònica detallada eh!!!! De tots els vestidets que vegis... :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Amelie » dc. set. 16, 2009 8:26 pm

lluneta29 ha escrit:Bno i ara les meves poques novetats que tinc!!! Avui hem anat a vere el mossén que ens casarà, és molt i molt majo... total que li hem explicat els nostres dubtes i res, que ara hem d'anar a Corbins pq el mossén d'allí ens faci ell els papers pq ell no pot al viure a un poble els dos... total que un cop fet l'expedient matrimonial a Corbins l'hem de baixar a lleida a St. Joan però ens ha explicat que ens casem per l'esglèsia i el civil el mateix dia!!! No hi ha boda prèvia, tot es eclesiàstic i civil alhora... millor!!! I que només portant els papers q ens demanen, ells s'encarreguen de tot!!! ::love:: ::love:: Ah! bno... i hem de fer la confirmació els dos... d'això no ens escapem... i els cursets pre-matrimonials tot i que el jordi treballa de nit diu que ja buscaràn dates que ell tingui festa... mi... jo que em volia lliurar es veu que no... :--( :--( :--( què hi farem... son 4 dies!!!! :-)ok:

I explica explica qui és aquest mossen tant majo, jo tinc una por al tema mossen, és que com se senten tantes coses del mossen de Sant Llorenç, no sé que hem fa por que sigui un discurs polític.
Imatge
Amelie

EntradaAutor: Amelie » dc. set. 16, 2009 8:27 pm

lluneta29 ha escrit:
Amelie ha escrit:Hola Lluneta!! Digues que sí demà a queixar-te, de que van aquests!!! Segur que quan hi vagis donaran mil raons, però ells no són els que estan esperant la feina. Ànims Guapa que ja veuras com t'en surts!! Que com diu la dita andalusa en peores plazas he toreao!! ::love::

No tranquil.la... aneu-hi vosaltres... intentaré buscar algú al darrer moment sinó em kdaré a lleida... i tú ja em pots fer una crònica detallada eh!!!! De tots els vestidets que vegis... :-)ok:

I tant que faré la crónica i si hem deixen fotos, i ja saps si t'ho penses m'ho dius, que nosaltres segurament marxarem després de dinar
Imatge
Amelie

EntradaAutor: lluneta29 » dc. set. 16, 2009 8:30 pm

Amelie ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Bno i ara les meves poques novetats que tinc!!! Avui hem anat a vere el mossén que ens casarà, és molt i molt majo... total que li hem explicat els nostres dubtes i res, que ara hem d'anar a Corbins pq el mossén d'allí ens faci ell els papers pq ell no pot al viure a un poble els dos... total que un cop fet l'expedient matrimonial a Corbins l'hem de baixar a lleida a St. Joan però ens ha explicat que ens casem per l'esglèsia i el civil el mateix dia!!! No hi ha boda prèvia, tot es eclesiàstic i civil alhora... millor!!! I que només portant els papers q ens demanen, ells s'encarreguen de tot!!! ::love:: ::love:: Ah! bno... i hem de fer la confirmació els dos... d'això no ens escapem... i els cursets pre-matrimonials tot i que el jordi treballa de nit diu que ja buscaràn dates que ell tingui festa... mi... jo que em volia lliurar es veu que no... :--( :--( :--( què hi farem... son 4 dies!!!! :-)ok:

I explica explica qui és aquest mossen tant majo, jo tinc una por al tema mossen, és que com se senten tantes coses del mossen de Sant Llorenç, no sé que hem fa por que sigui un discurs polític.

el discurs de mon germà va ser un discurs polític totalment... divendres us ho explico però va ser total... imagineu-vos que havia de tranquilitzar al jordi pq no saltés... !!! jajajajaja El meu mossén es diu Joan Mora, i se'l veu molt majo no sé... jo ja he anat a bodes que ha fet ell i és molt correcte, no diu bajanades i et deixa arribar tard i ens deixa sortir per la porta lateral tal i com volia el jordi!!!! Ara bé, entrar entrarem per la plaça, sortir per la lateral que no hi ha els baretos per allí... :-)ok: El de St. Llorenç no et deixa arribar ni un pèl tard, ans al contrari, has d'arribar com a núvia 5 minuts més aviat!!!! Si nosaltres a l'esglèsia vam estar-hi una mitja hora abans pq no es queixés!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Amelie » dc. set. 16, 2009 8:30 pm

ISTAR82 ha escrit:Ximexeta el vestit s'ha d'ensenyar!.... :-)ok: i lluneta tranquila que ja et sortirà alguna coseta i ja en explicaràs lo del mossén...ois tinc el meu gat que està sonat pobret, té 1 mes i mig i no para. Bé noies veig que aneu força encaminades ja, així m'agrada que estem llestes pel nostre graaaaaaaaaaaaaaan dia!!! Aquest finde començo a repartir invitacions quins nerviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis !! Forofleumes forever, espero que quan ens haguem casar obrim un forofleumes casades al 2010 Lleida, jejejejeje!!! :-))

Hole Istar quina sort ja tens les invitacions i les comences a repartir, nosaltres ni per rotllos ni tant sols ho hem dit encara als pares, buf que se m'acumule la feina, sort que us tinc a vosaltres perquè m'aneu guiant amb les coses que teniu fetes ::love:: Ape doncs que vagi molt bé el repartiment aquest cap de setmana!!!
Imatge
Amelie

EntradaAutor: lluneta29 » dc. set. 16, 2009 8:30 pm

Amelie ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

I tant que faré la crónica i si hem deixen fotos, i ja saps si t'ho penses m'ho dius, que nosaltres segurament marxarem després de dinar

Gràcies wuapíssima!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tu disfruta-ho!!!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Amelie » dc. set. 16, 2009 8:32 pm

el discurs de mon germà va ser un discurs polític totalment... divendres us ho explico però va ser total... imagineu-vos que havia de tranquilitzar al jordi pq no saltés... !!! jajajajaja El meu mossén es diu Joan Mora, i se'l veu molt majo no sé... jo ja he anat a bodes que ha fet ell i és molt correcte, no diu bajanades i et deixa arribar tard i ens deixa sortir per la porta lateral tal i com volia el jordi!!!! Ara bé, entrar entrarem per la plaça, sortir per la lateral que no hi ha els baretos per allí... :-)ok: El de St. Llorenç no et deixa arribar ni un pèl tard, ans al contrari, has d'arribar com a núvia 5 minuts més aviat!!!! Si nosaltres a l'esglèsia vam estar-hi una mitja hora abans pq no es queixés!!!!

Quina tela que té el mossen de Sant Llorenç, no ho entenc amb lo poc que coste ser agradable, mare meva quina por, divendres ja ens explicaràs, tot i que hem fa por sentir lo que pot ser, m'haig d'espavilar a buscar mossen.
Imatge
Amelie

EntradaAutor: lluneta29 » dc. set. 16, 2009 8:33 pm

Bno i una que se'n va a fer el sopar!!! Dsps miraré si heu escrit alguna cosa més... Avui toca menjar mexicà!!! Burritos i fajitas!!!!!!!! Aleeeeeeeeeeee naniiiiiit!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Amelie » dc. set. 16, 2009 8:35 pm

lluneta29 ha escrit:Bno i una que se'n va a fer el sopar!!! Dsps miraré si heu escrit alguna cosa més... Avui toca menjar mexicà!!! Burritos i fajitas!!!!!!!! Aleeeeeeeeeeee naniiiiiit!!! ::love::

Ape fins després!! Jo també hi aniré que sino arriba l'hora i he de corre. Bona cuina!!! :-)ok:
Imatge
Amelie

EntradaAutor: miriameta » dj. set. 17, 2009 1:02 am

Hola cariñets meus!!!!!!!!!!

aquest foro fleumaaaa cada dia te mes pagines... mareta mea... es impressionant la feinada que tindre!!!

Dirvos que hem arribat fa una estona i que ara ja em veureu per aqui quan pugui!!! us he de fer la crònica i posarme al dia!!!!

No se si divendres podre venir perque volem anar a vendrell fins diumenge a ensenyar fotos i estar amb samare :) Pero vui quedada pròxima si no puc ehhhh!!!

Un besito per totes wapes meves!!!!!!!!

Us estimooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SOC FELIÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: ISTAR82 » dj. set. 17, 2009 8:19 am

Hola amorets !!!
Laia23 Benvinguda al foro !!! on et cases ?
Nuvia2010 que guaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay el preboda JA !!! nosaltres som les primeres de la llista, quin canguelo! Ja diràs com t'han anat les fotos i tal....eh,eh,eh!!!
Uii a les demés no us responc perquè he llegit com a 3 pàgines i no me'n recordo de res...menjaré cues de pansa. :-/
Lluneta ànims!!! segur que hi ha una plaça per tu esperant.
us explico com son les invitacions. Les hem comprat a Lleida al carrer Vallcalent davant de la plaça que hi ha ( Pau Casals- davant d'Hisenda - ), hi ha una copisteria que fan invitacions i tal i n'hi ha de molt xules, desde les típiques tan romanticones, les tipus pergamí, fins a les més "fashion" o modernes, informals,divertides,etc.... nosaltres n'hem agafat una que està tancada com si fos un armari i quan l'obres surten un traje i un vestit de núvia penjats d'un penjador( fet de veritat amb filferro i penjat d'una cordeta blanca ) i sota el traje i fica el nom del meu nòvio ( Toni ) i sota el vestit i fica el meu ( Ester ), es molt original i no son molt cares, n'hi ha desde 0,52 cèntims fins a 2 euros i al total se li suma 55 euros per la impressió, està molt bé-així us informo una mica, per vosaltres-
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 17, 2009 8:21 am

miriameta ha escrit:Hola cariñets meus!!!!!!!!!!

aquest foro fleumaaaa cada dia te mes pagines... mareta mea... es impressionant la feinada que tindre!!!

Dirvos que hem arribat fa una estona i que ara ja em veureu per aqui quan pugui!!! us he de fer la crònica i posarme al dia!!!!

No se si divendres podre venir perque volem anar a vendrell fins diumenge a ensenyar fotos i estar amb samare :) Pero vui quedada pròxima si no puc ehhhh!!!

SOC FELIÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Miriiiiiiiiiiiii benvingudaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Què guai que ja siguis am nosaltres!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Volem que ens expliquis cosetes!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tot tot i tot!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ISTAR82 » dj. set. 17, 2009 8:22 am

Hola guapíssima!! que tal el viatge? com va la vida de casada??? cuenta cuenta!!!
Quina alegria que tornis a estar per aquí!
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 17, 2009 8:22 am

ISTAR82 ha escrit:Hola amorets !!!
Nuvia2010 que guaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay el preboda JA !!! nosaltres som les primeres de la llista, quin canguelo! Ja diràs com t'han anat les fotos i tal....eh,eh,eh!!!
Uii a les demés no us responc perquè he llegit com a 3 pàgines i no me'n recordo de res...menjaré cues de pansa. :-/
us explico com son les invitacions. Les hem comprat a Lleida al carrer Vallcalent davant de la plaça que hi ha ( Pau Casals- davant d'Hisenda - ), hi ha una copisteria que fan invitacions i tal i n'hi ha de molt xules, desde les típiques tan romanticones, les tipus pergamí, fins a les més "fashion" o modernes, informals,divertides,etc.... nosaltres n'hem agafat una que està tancada com si fos un armari i quan l'obres surten un traje i un vestit de núvia penjats d'un penjador( fet de veritat amb filferro i penjat d'una cordeta blanca ) i sota el traje i fica el nom del meu nòvio ( Toni ) i sota el vestit i fica el meu ( Ester ), es molt original i no son molt cares, n'hi ha desde 0,52 cèntims fins a 2 euros i al total se li suma 55 euros per la impressió, està molt bé-així us informo una mica, per vosaltres-

Istar t'he de contestar el privi... avere quan puc!!!! La invitació és super original... m'agrada molt al menys com ho expliques i la foto que ens has passat! Molt encertada... ja sé de quina copisteria parles... :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ISTAR82 » dj. set. 17, 2009 8:55 am

lluneta29 ha escrit:
ISTAR82 ha escrit:Hola amorets !!!

Istar t'he de contestar el privi... avere quan puc!!!! La invitació és super original... m'agrada molt al menys com ho expliques i la foto que ens has passat! Molt encertada... ja sé de quina copisteria parles... :-)

Gràcies lluneta, nosaltres la vam trobar super original....no ens agrada lo clàssic ni lo típic. Està guay que t'hagi agradat, les he d'anar a buscar quan les tingui a casa faré unes fotos i les penjaré així la veureu sencera....contesta quan puguis tranquila! Petonets
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. set. 17, 2009 12:31 pm

MIRIAMETAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA BENVINGUDA!!!! JA NO ET PODEM DIR SENYORETA, ARA ETS SENYORA!!!! ESTADO CIVIL: CASADAAAAAAAAAAAAAA!!!! QUE FUERTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. set. 17, 2009 12:33 pm

lluneta29 ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:Hola Amoretes!!!!!

cc83, que be que estiguis be al cole!!!!! Quantes hores fas???

Pikys!!! Nosaltres teoricament, si no plou, FEM EL PREBODAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DEMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aixi que divendres podre venir a la fleumaquedada

Nenes, diumenge a les 12 esteu convidades, si us fa gracia, a la inaguracio de la tenda de la meva tieta :) Tindra vestits 2010 per si voleu mirar i tindra mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolts tocats i tiares per si voleu mirar (que he triat jo, jejejeje) També tindran la limousina davant de la porta i podrem pujar :) (No crec que ens deixin donar una volta, pero tot es camelarse al meu tiet) i esteu convidades a cava i el piscolabis que hi haura :) Si veniu em fara il·lusio :) pero entenc que un diumenge... Els vestits de St. Patrick shan oblidat denviarli, dema trucarem a veure si els podem anar a buscar nosaltres divendres a la fabrica :) Despres de la inaguracio conviden a la familia a dinar al Palau, mmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!

Vaig a pintarme les ungles per dema per estar divina de la muerteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!

Nuviaaaaaaaaaaaaaaaa demà han donat pluja!!!!!! :--( :--( Espero que no et toqui a tú!!! Què guaiii ja el pre-boda!! Si quan ens vam conèixer quedava un any o així... que fuerteeeeeeeeeeeeee!!!
Si puc vindré !!! si he d'estar penjada sense conèixer ningú, m'ho pensaré... però si ve més gent o estic amb tú, potser m'hi apunto així també xafardejo!!!! :-)ok:

No estaries sola!!! jo hi anire ben aviat i tambe hi sera el Julito i el primo cantant, jejejeje Com tu vulguis :) I sino, si vols, si et fa pal, podem anar una tarda tu i jo :) com tu vulguis amoreta :) pero diumenge es way pq estara la Hummer
Imatge
Imatge
nuvia2010

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants