Autor: ise » dt. set. 16, 2008 3:37 pm
lluneta29 ha escrit:OGA31 ha desaparegut de repent...![]()
jejejje. Pobreta, segur que despres ja es passarà per aquí!
Autor: ise » dt. set. 16, 2008 3:39 pm
devia acabar rebentada amb el primer dia amb els nens! jejejeje

Autor: ise » dt. set. 16, 2008 3:42 pm
lluneta29 ha escrit:Val perfecte!![]()
![]()
Quedem així doncs... jo tinc claríssim, ise, que ho vull tot per escrit pq ja m'ha passat de tot en aquesta vida i si algo tinc clar, és que tot per escrit x després no dir que això no t'ho vaig dir i tal... jo només demano que em treguin els postres i l'orquesta, tampoc és molt però al menys 10 e per plat espero que em descomptin, és lo mínim!!! Però no sé pq l'altre dia cada cop que li preguntava no ho tenia clar i no en vaig treure l'aigua clara, i m'escama una mica...
![llegiu aixó :[]:-):](./images/smilies/contrato.gif)

Autor: lluneta29 » dt. set. 16, 2008 3:43 pm

Autor: lluneta29 » dt. set. 16, 2008 3:44 pm
ise ha escrit:lluneta29 ha escrit:Val perfecte!![]()
![]()
Quedem així doncs... jo tinc claríssim, ise, que ho vull tot per escrit pq ja m'ha passat de tot en aquesta vida i si algo tinc clar, és que tot per escrit x després no dir que això no t'ho vaig dir i tal... jo només demano que em treguin els postres i l'orquesta, tampoc és molt però al menys 10 e per plat espero que em descomptin, és lo mínim!!! Però no sé pq l'altre dia cada cop que li preguntava no ho tenia clar i no en vaig treure l'aigua clara, i m'escama una mica...
Jo també sóc partidaria de tenir-ho tot per escrit!![]()
![]()
suposo que si no és aquesta setmana, la seguent hi aniré i l'hi demanaré!! jejeje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: Visitant » dt. set. 16, 2008 3:48 pm

Autor: ise » dt. set. 16, 2008 3:50 pm
lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:lluneta29 ha escrit:Val perfecte!![]()
![]()
Jo també sóc partidaria de tenir-ho tot per escrit!![]()
![]()
suposo que si no és aquesta setmana, la seguent hi aniré i l'hi demanaré!! jejeje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jo també!! La setmana que ve suposo que pujarem pq ell té festa i aprofitarem x això, i de pas te passo a veure què et smbla? Ja que he de fer el viatge igualment...

Autor: lluneta29 » dt. set. 16, 2008 3:53 pm
X aquí ahir vaig fer un resum de les que som normalment i les més xarradores per cert i així et pots ficar una mica al dia.

Autor: ise » dt. set. 16, 2008 3:54 pm
OGA31 ha escrit:Hola, ja torno a ser aki! Es que em vaig conectant desde la feina i clar, a vegades tinc "imprevistos" i m'he de desconectar. Veig que hi ha molt moviment per aki, això està molt guay! Ens agradaria casar-nos a partir de mig maig o durant el mes de juny del 2010, dates molt sol.licitades pel que veig, així que ens posarem les piles aviat, quan el meu xicot acabi uns examens que te pendents.

Autor: lluneta29 » dt. set. 16, 2008 4:03 pm

Autor: Visitant » dt. set. 16, 2008 4:05 pm
Vaig pagar la pelu per a res jeje
Autor: ise » dt. set. 16, 2008 4:09 pm
OGA31 ha escrit:Doncs a mi m'agrada molt el Palau de Margalef, hi he anat a varies bodes i no hi he trobat cap pega en cap, però gràcies a vosaltres he descobert la finca del Resquitx i la trobo genial. M'encantaria poder-ho fer allà, a més ens casem pel civil i poder-ho fer tot allà estaria super bé. A Margalef, ara que hi caic si que hi ha un problema, hi ha la carretera molt a prop i a una boda civil que vaig anar se sentien més els cotxes que res. per cert, era el dia 10 d'agost de fa uns anys a la 1 del migdia, us podeu imaginar la calda que queia!!Vaig pagar la pelu per a res jeje

Autor: lluneta29 » dt. set. 16, 2008 4:12 pm
OGA31 ha escrit:Doncs a mi m'agrada molt el Palau de Margalef, hi he anat a varies bodes i no hi he trobat cap pega en cap, però gràcies a vosaltres he descobert la finca del Resquitx i la trobo genial. M'encantaria poder-ho fer allà, a més ens casem pel civil i poder-ho fer tot allà estaria super bé. A Margalef, ara que hi caic si que hi ha un problema, hi ha la carretera molt a prop i a una boda civil que vaig anar se sentien més els cotxes que res. per cert, era el dia 10 d'agost de fa uns anys a la 1 del migdia, us podeu imaginar la calda que queia!!Vaig pagar la pelu per a res jeje

Autor: Visitant » dt. set. 16, 2008 4:18 pm
Autor: lluneta29 » dt. set. 16, 2008 4:22 pm
ise ha escrit:OGA31 ha escrit:Doncs a mi m'agrada molt el Palau de Margalef, hi he anat a varies bodes i no hi he trobat cap pega en cap, però gràcies a vosaltres he descobert la finca del Resquitx i la trobo genial. M'encantaria poder-ho fer allà, a més ens casem pel civil i poder-ho fer tot allà estaria super bé. A Margalef, ara que hi caic si que hi ha un problema, hi ha la carretera molt a prop i a una boda civil que vaig anar se sentien més els cotxes que res. per cert, era el dia 10 d'agost de fa uns anys a la 1 del migdia, us podeu imaginar la calda que queia!!Vaig pagar la pelu per a res jeje
jejejeje pero a aquestes dates a tot hora fa calor!!!! Això és una cosa que em te capficada...no se si fer boda de mati o de tarda, especialment per la calor!!!! A les 6 de la tarda de finals de juny també fot una calor insoportable i a la 1 del migdia també!![]()
![]()
Que en penseu?
![]()
![]()

Autor: ise » dt. set. 16, 2008 4:51 pm

Autor: ise » dt. set. 16, 2008 4:54 pm