NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 16, 2008 3:33 pm

OGA31 ha desaparegut de repent... :mu:: :mu::
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ise » dt. set. 16, 2008 3:37 pm

lluneta29 ha escrit:OGA31 ha desaparegut de repent... :mu:: :mu::

S'ha espantat :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: jejejje. Pobreta, segur que despres ja es passarà per aquí!
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: ise » dt. set. 16, 2008 3:39 pm

Ara que hi penso la Gemma tampoc no va passar per aqui ahir :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: devia acabar rebentada amb el primer dia amb els nens! jejejeje :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
ise

EntradaAutor: ise » dt. set. 16, 2008 3:42 pm

lluneta29 ha escrit:Val perfecte! >.-<: >.-<: >.-<: Quedem així doncs... jo tinc claríssim, ise, que ho vull tot per escrit pq ja m'ha passat de tot en aquesta vida i si algo tinc clar, és que tot per escrit x després no dir que això no t'ho vaig dir i tal... jo només demano que em treguin els postres i l'orquesta, tampoc és molt però al menys 10 e per plat espero que em descomptin, és lo mínim!!! Però no sé pq l'altre dia cada cop que li preguntava no ho tenia clar i no en vaig treure l'aigua clara, i m'escama una mica... :o-o:

Jo també sóc partidaria de tenir-ho tot per escrit! :-)ok: :-)ok: :-)ok: suposo que si no és aquesta setmana, la seguent hi aniré i l'hi demanaré!! jejeje :[]:-): :[]:-): :[]:-): :[]:-): :[]:-): :[]:-):
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 16, 2008 3:43 pm

Ja... però entre els nens i la recerca de restaurant deu estar liada liada... després ens explicarà totes les seves opinions respecte els restaurants i m'agradarà sentir-ho! Cada cop és més dífici i comença més aviat la recerca de restaurant pq una noia d'aquest foro de lleida (ara no recordo el seu nom)deia que havien decidit casar-se al 2010 pq al 2009 ja no podien fer coincidir l'esglèsia i el restaurant, dsps diuen que hi ha crisi... pos als casaments no... o al menys això sembla! :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 16, 2008 3:44 pm

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Val perfecte! >.-<: >.-<: >.-<: Quedem així doncs... jo tinc claríssim, ise, que ho vull tot per escrit pq ja m'ha passat de tot en aquesta vida i si algo tinc clar, és que tot per escrit x després no dir que això no t'ho vaig dir i tal... jo només demano que em treguin els postres i l'orquesta, tampoc és molt però al menys 10 e per plat espero que em descomptin, és lo mínim!!! Però no sé pq l'altre dia cada cop que li preguntava no ho tenia clar i no en vaig treure l'aigua clara, i m'escama una mica... :o-o:

Jo també sóc partidaria de tenir-ho tot per escrit! :-)ok: :-)ok: :-)ok: suposo que si no és aquesta setmana, la seguent hi aniré i l'hi demanaré!! jejeje :[]:-): :[]:-): :[]:-): :[]:-): :[]:-): :[]:-):

Jo també!! La setmana que ve suposo que pujarem pq ell té festa i aprofitarem x això, i de pas te passo a veure què et smbla? Ja que he de fer el viatge igualment... :hmm::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Visitant » dt. set. 16, 2008 3:48 pm

Hola, ja torno a ser aki! Es que em vaig conectant desde la feina i clar, a vegades tinc "imprevistos" i m'he de desconectar. Veig que hi ha molt moviment per aki, això està molt guay! Ens agradaria casar-nos a partir de mig maig o durant el mes de juny del 2010, dates molt sol.licitades pel que veig, així que ens posarem les piles aviat, quan el meu xicot acabi uns examens que te pendents. :hmm::
Visitant

EntradaAutor: ise » dt. set. 16, 2008 3:50 pm

lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:

Jo també!! La setmana que ve suposo que pujarem pq ell té festa i aprofitarem x això, i de pas te passo a veure què et smbla? Ja que he de fer el viatge igualment... :hmm::

PERFECTE!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 16, 2008 3:53 pm

I el lloc on us faria gràcia? Jo em caso el dia 29/05/2010 a la Finca El REsquitx si tot va bé!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* X aquí ahir vaig fer un resum de les que som normalment i les més xarradores per cert i així et pots ficar una mica al dia.
Amb això de connectar-te des de la feina estàs igual que jo! Vaig fent quan no hi ha moros a la costa! JEEJE pel que veig no sóc lúnica!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dt. set. 16, 2008 3:54 pm

OGA31 ha escrit:Hola, ja torno a ser aki! Es que em vaig conectant desde la feina i clar, a vegades tinc "imprevistos" i m'he de desconectar. Veig que hi ha molt moviment per aki, això està molt guay! Ens agradaria casar-nos a partir de mig maig o durant el mes de juny del 2010, dates molt sol.licitades pel que veig, així que ens posarem les piles aviat, quan el meu xicot acabi uns examens que te pendents. :hmm::

La majoria ens conectem des de la feina! jejejej :-.:·:: :-.:·:: :-.:·::

Doncs la Lluneta es casa a finals de maig i jo a finals de juny! jejejeje On teniu pensat fer-ho?
ise

EntradaAutor: ise » dt. set. 16, 2008 3:55 pm

Lluneta, tu i jo ens repetim! :-)) :-)) :-)) :-))
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 16, 2008 4:03 pm

Massa temps juntes... ja semblem que tinguem telepatia!!! Ens fem por!!! jajajjajaja >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Visitant » dt. set. 16, 2008 4:05 pm

Doncs a mi m'agrada molt el Palau de Margalef, hi he anat a varies bodes i no hi he trobat cap pega en cap, però gràcies a vosaltres he descobert la finca del Resquitx i la trobo genial. M'encantaria poder-ho fer allà, a més ens casem pel civil i poder-ho fer tot allà estaria super bé. A Margalef, ara que hi caic si que hi ha un problema, hi ha la carretera molt a prop i a una boda civil que vaig anar se sentien més els cotxes que res. per cert, era el dia 10 d'agost de fa uns anys a la 1 del migdia, us podeu imaginar la calda que queia!! :--=-) Vaig pagar la pelu per a res jeje
Visitant

EntradaAutor: ise » dt. set. 16, 2008 4:06 pm

:.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: jejejejeje
ise

EntradaAutor: ise » dt. set. 16, 2008 4:09 pm

OGA31 ha escrit:Doncs a mi m'agrada molt el Palau de Margalef, hi he anat a varies bodes i no hi he trobat cap pega en cap, però gràcies a vosaltres he descobert la finca del Resquitx i la trobo genial. M'encantaria poder-ho fer allà, a més ens casem pel civil i poder-ho fer tot allà estaria super bé. A Margalef, ara que hi caic si que hi ha un problema, hi ha la carretera molt a prop i a una boda civil que vaig anar se sentien més els cotxes que res. per cert, era el dia 10 d'agost de fa uns anys a la 1 del migdia, us podeu imaginar la calda que queia!! :--=-) Vaig pagar la pelu per a res jeje

jejejeje pero a aquestes dates a tot hora fa calor!!!! Això és una cosa que em te capficada...no se si fer boda de mati o de tarda, especialment per la calor!!!! A les 6 de la tarda de finals de juny també fot una calor insoportable i a la 1 del migdia també! :-/ :-/ :-/ Que en penseu? :hmm:: :hmm:: :hmm::
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 16, 2008 4:12 pm

OGA31 ha escrit:Doncs a mi m'agrada molt el Palau de Margalef, hi he anat a varies bodes i no hi he trobat cap pega en cap, però gràcies a vosaltres he descobert la finca del Resquitx i la trobo genial. M'encantaria poder-ho fer allà, a més ens casem pel civil i poder-ho fer tot allà estaria super bé. A Margalef, ara que hi caic si que hi ha un problema, hi ha la carretera molt a prop i a una boda civil que vaig anar se sentien més els cotxes que res. per cert, era el dia 10 d'agost de fa uns anys a la 1 del migdia, us podeu imaginar la calda que queia!! :--=-) Vaig pagar la pelu per a res jeje

Ja m'ho imagino!!! A l'Agost fa moltíssima calor!! A mi tampoc m'agrada la carretera tan aprop però el palau en si, si que m'agrada!!! El Resquitx és un lloc nou i molt xul.lo, a mi em va agradar des del principi però et diria que per aquestes dates t'espavilessis una mica pq ja hi ha reservades les dates de la ise i jo (el 29 de maig i el 26 de juny) i em va dir el noi que hi havia més gent interessada, més que res que per l'any que ve ja ho tenen ple i tenen algunes més pel 2010 (a part de la ise i jo) i el palau m'han dit que ja en tenen unes 50 pel 2010 així que ... consell d'amiga!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Visitant » dt. set. 16, 2008 4:18 pm

Gracies lluneta29, ja vaig veient que ens he d'espavilar aviadet, però si t'ho pares a pensar es bestial que s'hagi d'encomanar un restaurant amb quasi 2 anys d'antel.lació, aquest migdia li deia a ma mare i no s'ho creia, ja veus! Ja m'estic estressant!!! i el meu novio no en vol sentir a parlar fins que acabi els examens o sigui que...
Jo la boda, decididament la prefereixo de tarda, potser encara fa calor segons a quina hora pero ja va de baixa, en canvi si ho fas al migdia, encara et queda casi tot el dia de passar caloreta, es que sóc molt calurosa, tot i que m'encanta l'estiu.
Visitant

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 16, 2008 4:22 pm

ise ha escrit:

jejejeje pero a aquestes dates a tot hora fa calor!!!! Això és una cosa que em te capficada...no se si fer boda de mati o de tarda, especialment per la calor!!!! A les 6 de la tarda de finals de juny també fot una calor insoportable i a la 1 del migdia també! :-/ :-/ :-/ Que en penseu? :hmm:: :hmm:: :hmm::

Ise... a quina hora teniu pensat casar-vos? Pq al fer-ho tot allí, haurà de ser una hora tardet no? Pq si ho feu a les 5h de la tarda entre la calor i que s'acaba la cerimònia molt aviat... no? No havia pensat a les 6h de casar-nos a veure què ens diuen l'any que ve a l'esglèsia... :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dt. set. 16, 2008 4:51 pm

No en tinc ni idea de l'hora que em casaré! :-/ :-/ és una cosa que em de pensar tranquilament! Com que si ho fem allà tenim tot el dia per nosaltres, suposo que no hi haurà problema.
ise

EntradaAutor: ise » dt. set. 16, 2008 4:54 pm

A mi també m'agradava mlt el Palau de margalef però em va pasar el mateix que a tu OGA, al fer la cerimonia civil vaig tenir poc que nomes es sentisin els cotxes! :o-o:
ise

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants