Star6 ha escrit:Buenas guapa! el mío es el Domingo, no me importa decirlo, es guapísimo y queda genial puesto. El Dalyce es una pasada, guapísimo también me lo probé es genial, y además se transforma, se quita la falda larga, es chulísimo, te quedarías con el personal al quitarte la falda, no sé como será el que comentas de Jordi Dalmau pero el Cymbelline es muy chulo y son súper modernos, las dependientas son muy agradables y están bien de precio, tú misma guapísima, si necesitas algo ya sabes donde estoy, saludetes!!
Ya he visto el Domingo, la verdad sk no me acuerdo de haberlo visto en el catálogo pero es muy espectacular con ese cuerpo todo bordado.
Te probaste algun complemento o alguna chaqueta? A mi me puso uno de los collares k tienen y en la mano no me gustaba mucho pero puesto genial, muy muy original y favorecia muchisimo, de chaqueta me dijo que ya veriamos porque al ser octubre. Y de velo me recomendó uno corto pero esque a mi los velos cortos no me gustan mucho asi que no me veo con él.
xuxuneta ha escrit:CANVI DE VESTIT !!!!!!!!!!!!!!!!!!
m'havia enamorat del quimera d'en JORDI DALMAU, però com que era el primer lloc que anava vaig voler anar un altre dissenyador per estar me´s segura i comprar el JD.
Així que vaig anar el CYMBELINE de girona,.... SORPRESA SORPRESAAAAA després de donar-li voltes ens vam decidir..... m'he comprat el CYMBELINE!! són dos estils totalment diferents però físicament m'afavoreix molt més aquest i potser aquest aire més romanticot em queda millor, a part tinc pit i aquest tallatge em va clavat... jejeje. ahh és el DALI ! JEJEJE
això això algú pot obrir l'opció per votar cymbeline?
ahhh algú s'ha comprat alguna cosa d'aqui a girona? regalen alguna cosa? jo pago el vestit el cancan i el mocador que farà de vel.... pero no han dit res de descomptes n'hi si em regalaran alguna cosa.... o això només ho saps el final?
Xunxuneta ja he vist que el teu también es un un Cymbeline, jo también estic dubtant entre un Jordi Dalmau i un Cymbeline, jajaja, quina casualitat.
El JD es el Vesta amb la sobrefaldilla de flors per al 2011 (no surt a la web) i el Cymbeline es el Daylice.
En quant al pit jo también tinc molt i la veritat sk el Daylice al tenir escot asimétric sentaba molt be, encara i això havia d'agafar alguna talla més gran pk em tapara bé el pit.
Tornaré a cymbeline i després a JD i suposo que ja decidiré però no miro més!
Ishtarx ha escrit:això de que tens pit i el tall t'escau molt be m'interessa jejeje, jo sóc una persona amb gran personalitat i la meva principal por es aquesta, on ficarles y que no es vegin massa, ais...
per cert com ronden els preus a cymbeline? El teu vestit és molt maco, encara que jo amb paraula d'honor no em veig, per dos motius, em caso al novembre i farà fred, i be, pel que deia abans, no se m'aguantaran XDDDDD
Ishtarx el preu del Daylice es d'uns 1500-1600 euros (ara no recordo exactament quant) i en aquest cas no cal can can perque el porta incorporat al vestit. también em van donar el preu del Diana que eren 1650 crec i el cancan uns 50-60 euros. Jo tots els que em vaig emprovar tenien un preu similar aixi que crec que estan prou bé de preu.
Jo también tinc molt de pit i em pensava que els paraules d'honor fatal, però m'he quedat sorpresa ja que els tipo corsé i amb escot alta tapen bastant bé i disimulen. Tu emprova't tots els tipus i ja veurás com trobes el model ideal.