NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. set. 17, 2009 8:31 pm

cuca lleida ha escrit:wapesssssssssssssss
ja torno a voltar per akiiii jejejej pero una miketa..
jo! quina enveja me feu am lo del video, jo tambe vull el que teniu tu i la ise ..nuvia!!
la lluneta tambe te video ....i jo no :-( quina me....a veure si espavilo al nino...

saps lluneta tinc tres models mirats a lo del tocador de la novia que me agraden pel vestit...jejej
pero no se ...hi ha uns que me sembla que son com els teu nuvia...de quin color son??
que els hi ensenyareu als nenes? no se que fer...

desde la boda de la miri que no se....ma tornat a donar ilu lo de la boda i torno a estar enganxada am el tema...he passat una temporada una mica xof...pero com diuen despres de la tormenta sempre surt el sol no? ::love:: :-))

El julito em va acompanyar a comprarlos i a triarlos, pero els que tinc pel ball no els ha vist pq ma mare no vol!!!!!!! El nino no vol video????

Les meves son molt amples i comodes,a mes porten plataforma al devant, cosa que era indispensable!!! I el preu asequible, no el vaig mirar fins estar a la caixa, ma mare deia que el que costesin, i eren de les barates!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dj. set. 17, 2009 8:33 pm

lluneta29 ha escrit:
jo! quina enveja me feu am lo del video, jo tambe vull el que teniu tu i la ise ..nuvia!!
la lluneta tambe te video ....i jo no :-( quina me....a veure si espavilo al nino...

saps lluneta tinc tres models mirats a lo del tocador de la novia que me agraden pel vestit...jejej
pero no se ...hi ha uns que me sembla que son com els teu nuvia...de quin color son??

desde la boda de la miri que no se....ma tornat a donar ilu lo de la boda i torno a estar enganxada am el tema...he passat una temporada una mica xof...pero com diuen despres de la tormenta sempre surt el sol no? ::love:: :-))

Wuapaaaaaaaa!!! com estàs de la teva migranya?? Jo em torno a quedar soleta, el jordi marxa a sopar amb uns amics... :-( :-( :-( :-( quina me...

la migranya ha afluixat i per aixo rondo per aki...jejej es que este forofleumaaaaaaaaaaaaaaaaa jejejejejej sou les millors, que ho sabeu?? cada dia us estimo mes!

estic fleuma avui..aixo de la amiga de les dones.... :-/

aii que la lluneta tambe tindra vestit!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. set. 17, 2009 8:33 pm

Nenes, ara ja hem de disfrutar daquestos mes a mes no poder, tothom mho diu, que encara que sembli per alguna gent que falta molt, que no es aixi, que passa volant i que despres tindrem anyorança, que ho disfrutem al maxim!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. set. 17, 2009 8:34 pm

Jo aniria a Aire Lleida, pq no??? potser alli esta el TEU VESTIT!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: TatianaCE » dj. set. 17, 2009 8:35 pm

Hola a totes!

No puc seguir el vostre ritme, heu escrit molt!
Anem per parts:

Benvingudes a totes les noves del foro!

nuvia2010 m'alegro que tingueu video! Per cert, em podries donar les dades d'on el feu, pq nosaltres también busquem i els que hem vist no ens agraden. Us farà només el video? A veure si ens pots ajudar!

miriameta BENVINGUDA!!! Que tal tot?

A vuere si segueixo llegint i em poso al dia!
Fins aviat!
Imatge
TatianaCE

Entrades: 41
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 5:47 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. set. 17, 2009 8:36 pm

Vindras dema a la quedada tatiana??? Si vens porto els papers, sino et fare 5 centims en un privi :)
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: cuca lleida » dj. set. 17, 2009 8:36 pm

nuvia!! son moooolt xules me encanten
les que m'agraden son semblants...pero de color marfil..semblen mes fosques per internet que les teves

el nino si que vol video pero neni entre una cosa i l'altre....ja us contare dema! es mes vol aquest que us heu quedat tu i la ise...que a mi personalment me encante!
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 17, 2009 8:37 pm

cuca lleida ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

Wuapaaaaaaaa!!! com estàs de la teva migranya?? Jo em torno a quedar soleta, el jordi marxa a sopar amb uns amics... :-( :-( :-( :-( quina me...

la migranya ha afluixat i per aixo rondo per aki...jejej es que este forofleumaaaaaaaaaaaaaaaaa jejejejejej sou les millors, que ho sabeu?? cada dia us estimo mes!

estic fleuma avui..aixo de la amiga de les dones.... :-/

aii que la lluneta tambe tindra vestit!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///:

Jo també us estimo moooolt!!! Jo fa dies que estic fleuma...
Avui hem tingut una amb el jordi... pq part dels seus amics del poble encara no ho saben i ho he d'anar amagant al facebook i quan els veig fer com si res, i ja me'n he cansat ties!!!! Avui he explotat... suposo ke es tot, no tenir feina, estar-me a casa etc... però és que també sembla k no li faci il.lusió ties!!!! :-( :-(
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 17, 2009 8:39 pm

cuca lleida ha escrit:nuvia!! son moooolt xules me encanten
les que m'agraden son semblants...pero de color marfil..semblen mes fosques per internet que les teves

el nino si que vol video pero neni entre una cosa i l'altre....ja us contare dema! es mes vol aquest que us heu quedat tu i la ise...que a mi personalment me encante!

Si que són xul.les si!!! X axiò vull anar al tocador pq am l'especial que sóc jo per les sabates només falta que aquí a lleida no en trobi... espero tenir temps per a tot!!!! :-) Què guaiii això del video... espero que el meu sigui xul.lo, no he vist ni com treballa, sé que va smpre amb la fotògrafa però no sé res més!!!
Us estimooo molt al menys hem feu una mika de companyia pq el jordi ara marxa amb els de la uni... :-( :-( tik xooooof!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. set. 17, 2009 8:40 pm

El Julito es ANTIVIDEO i ha dit: M'agrada molt, es genial!!!! I mira... ens ha donat el pressupost i ens ha dit que ens ho pensessim i el julito ha dit: apuntat la data. I jo :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Nosaltres hem mirat tres llocs i ja ho diuen a la tercera va la vençuda!!! Hem anat al fotograf a portarli una tarja d'aquest noi i diu que el trucara a veure que tal per enviarli a gent.
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 17, 2009 8:41 pm

nuvia2010 ha escrit:

El Julito es ANTIVIDEO i ha dit: M'agrada molt, es genial!!!! I mira... ens ha donat el pressupost i ens ha dit que ens ho pensessim i el julito ha dit: apuntat la data. I jo :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Nosaltres hem mirat tres llocs i ja ho diuen a la tercera va la vençuda!!! Hem anat al fotograf a portarli una tarja d'aquest noi i diu que el trucara a veure que tal per enviarli a gent.

Ja sé quins son, vam estar a punt a punt de mirar-los però ens vam despistar i ara ja ens kdem amb el que tenim... espero que stigui bé!!! ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dj. set. 17, 2009 8:41 pm

LLUNETA trankiiii que si que li fa ilusio
ja veuras com tot anira be i quan pugueu ja ho direu als seus amics...no us heu d'enfadar per aixo carinyet...hi ha coses moooootl pitjor!
el que passsa que estas una mica estressada per lo de la feina, pero thas de trankilitzar i ja veuras com surt algo..i si t'avorreixes pos vens a alcarras i veuras com tornes rrrrraaaaaaaaaaaaaaapiiiidddd a casa...jejejejeje
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. set. 17, 2009 8:42 pm

lluneta29 ha escrit:
Avui hem tingut una amb el jordi... pq part dels seus amics del poble encara no ho saben i ho he d'anar amagant al facebook i quan els veig fer com si res, i ja me'n he cansat ties!!!! Avui he explotat... suposo ke es tot, no tenir feina, estar-me a casa etc... però és que també sembla k no li faci il.lusió ties!!!! :-( :-([/quote

Puc ficar jo algo al teu facebook pensant que jo no se que el teu amore no vol que ho fiquis alli???
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: cuca lleida » dj. set. 17, 2009 8:43 pm

Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 17, 2009 8:45 pm

cuca lleida ha escrit:LLUNETA trankiiii que si que li fa ilusio
ja veuras com tot anira be i quan pugueu ja ho direu als seus amics...no us heu d'enfadar per aixo carinyet...hi ha coses moooootl pitjor!
el que passsa que estas una mica estressada per lo de la feina, pero thas de trankilitzar i ja veuras com surt algo..i si t'avorreixes pos vens a alcarras i veuras com tornes rrrrraaaaaaaaaaaaaaapiiiidddd a casa...jejejejeje

Gràcies solete!!!! Però em fot que no ho digui, com si s'amagués saps???!!! I no m'agrada... :-( :-( :-( am la il.lusió que tinc jo, i ell com si passés de tot... i clar el que hauria de ser el temps més bonic de la meva vida, s'està convertint en un suplici a més a més de no tenir feina i de despertar-me a mitja nit, fent números i pensant com pagarem tot axò... no ho estic passant massa bé la veritat. :-) Ara x ara no tinc massa il.lusió...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. set. 17, 2009 8:45 pm

cuca lleida ha escrit:ahiiii va!

http://youtube.com/watch?v=5nAw9S95ZS4

Pretty Woman ja no vol dir lo que deia en la seva epoca... ara vol dir Putilla, d'aqui que sigui la canço estrella de la peli (una putilla de luxe, jejejejeje)
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. set. 17, 2009 8:47 pm

nuvia2010 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
Avui hem tingut una amb el jordi... pq part dels seus amics del poble encara no ho saben i ho he d'anar amagant al facebook i quan els veig fer com si res, i ja me'n he cansat ties!!!! Avui he explotat... suposo ke es tot, no tenir feina, estar-me a casa etc... però és que també sembla k no li faci il.lusió ties!!!! :-( :-([/quote

Puc ficar jo algo al teu facebook pensant que jo no se que el teu amore no vol que ho fiquis alli???

Recorda que a final doctubre mhauras de pagar unes braves i una cocacola!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 17, 2009 8:48 pm

nuvia2010 ha escrit:
cuca lleida ha escrit:ahiiii va!

http://youtube.com/watch?v=5nAw9S95ZS4

Pretty Woman ja no vol dir lo que deia en la seva epoca... ara vol dir Putilla, d'aqui que sigui la canço estrella de la peli (una putilla de luxe, jejejejeje)

No ho sabia!!!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 17, 2009 8:49 pm

nuvia2010 ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

Recorda que a final doctubre mhauras de pagar unes braves i una cocacola!!!

Jat dic jo que no... avui mhan canviat per mitja jornada així que demà com molt em donaràn mitja jornada o un terç... així ke res... :--( :--( :--( :--( :--(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dj. set. 17, 2009 8:50 pm

pos no le posat per aixo eh?? aia ia i esta nuviaaaa jejejejeje
bno ara us poso una altre...... si voleu

LLUNETA com que us veu despistar am lo del video? i animat que no volem veuret aixissss

va nenes que dema kedadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
cuca lleida

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants