NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: Amelie » dg. set. 20, 2009 9:19 pm

nuvia2010 ha escrit:Us penjo alguna foto on es veu algun vestit, pero no es veuen gaire bé!!! Dels tocats, tiares i mandangues daquestes no hem fet fotos, si voleu un dia hi anem i us els mireu si voleu :) Encara falten els de Fara Sposa i San Patrick. Els que hi ha son de Raffaello, Novia d'Art i Lugo Novias.

Uoooo!! Que xuli es veu la botiga, hi hauré d'anar, he intentat llegir la web que surt al vidre de la botiga i es veu a una de les fotos, però entre que tinc una mica de son i que no hi veig gaire bé no me'n he sortit, quina és la web?? Ah!! i com ha anat la inaguració?? Explica explica, jo ja li he dit a la Lluneta que a Saragossa bé, però no tinc moltes fotos, ja les penjaré.
Imatge
Amelie
:: núvia experimentada

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: Amelie » dg. set. 20, 2009 9:23 pm

annalleida ha escrit:hola
Miriam ja he mirat les fotos de la boda: molt xules!!!!!!!!
i amb lo del vestit a vere que faig!!!! em va agradar molt el de Lleida pero vull nar a bcn per si a cas. no us ho perdeu, i vaig amb ma mare pero a mi em fa por nar aBcn amb cotxe i em porta el Jordi. li he dit que ell mentrestant vagi al Corte Ingles :)
els neneys estan molt molt tranquils :) que be!!!!!

Anna que tal tot?? Com portes les nits?? Suposo que ja estas acostumada, per cert si vols una alternativa a Barcelona en principi amb una mica menys de trànsit és Saragossa, com ja he dit en algun post avui hi he anat a veure un desfile de Dress Bori i quan s'ha acabat hem anat a rondar pels carrers de botigues propers al Pilar i uf!! quin munt de botigues de nuvies a tope a tope!!
Imatge
Amelie

EntradaAutor: Amelie » dg. set. 20, 2009 9:35 pm

Miriameta!! Si que en feia de dies que no ens veiem, a més ja hem va saber greu no poder venir a veuret, que per cert com he dit anaves guapíssima!!, però ja et vaig dir que teniem una boda fora i impossible, a la próxima a veure si tinc festa i puc venir, que tinc ganes de sentir les primeres impresions d'una recent casada jeje!!! ::love:: I a més que ens expliquis que és aixó que no t'acaba d'agradar, que ja veuras com amb el super positivissssme fem fora aquests comentaris.

Pikys que tal per Calaf?? Veig que vas molt enfeinada i que els nens que portes segurament eren dels que utilitzen la calculadora per tot :-) perquè el càlcul mental no se'ls hi dona gens bé!! Això és un bon repte!! Ànims!!

Iseeee Que tal? Per cert no se si us ho vaig dir però les assistents a la boda de la Miriameta (Ise, cuca, nuvia, lluneta) anaveu molt molt guapes també!!! Com va la feina?? Hem va deixar preocupada el que vas dir ... hi ha mal rotllo? Ja ho saps eh que aquí estem per lo que convingui :-)ok:

Cuca Com ha anat el cap de setmana?? Que el teu amorete el tenia lliure eh?! El meu també jijiji!!! Espero que hagis disfrutat al màxim i que hagis carregat les piles per la setmana que comença!! :-///:

CC83, Istar Lo dit al post anterior a veure si a la pròxima kedada ens podem trobar totes!!!

Les que hem deixo ho sento, ara estic una mica espesa i no recordo els noms, una abraçada a totes i molt bona setmana!!!
Imatge
Amelie

EntradaAutor: ISTAR82 » dg. set. 20, 2009 11:32 pm

lluneta29 ha escrit:Nenes, avorrir-se en aquestes hores de la nit és molt dolent bàsicament pq he comprat coses per la boda - no es pot estar un deprimit pq es torna un comprador compulsiu- je je je bé doncs he comprat a http://www.mi-invitacion.com/ un munt d coses: pètals de rosa rojos i blancs, confetti de colors (plata, roig i lila) per adornar la taula dels papis i tirar a fora de l'esglèsia... el llibre de firmes!!!! Gravat i tot x 19 euros!!! i globos en forma de cor també i he parat pq no sé com són els paquets de grans que sinó..... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: més endavant faré bossetes amb el confetti i l'arrós per repartir. Què us sembla??? Està guai o no??? En fi bona nit!!!! :-)ok:

Ben fet!!! perquè serà que quan s'està deprimit hi ha una necessitat de comprar?Així si t'has d'animar doncs compraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! jolines el llibre de firmes està molt bé de preu. Aquí hi ha invitacions molr xules.
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: annalleida » dg. set. 20, 2009 11:40 pm

Amelie vaig nar a Saragossa la setmana passada i vaig flipar amb la ma de botigues quei i havia. que si Dress bOri, Manuel Mota,Pronovias!!!!!!! totes al mateix carrer!!
a la majoria us conec per fotts i aixo no pot ser aixi que hauriem de fer una quedad i ens veiem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a mi em va bé dijous o divendres, decidiu :yium:-)
avui tinc festa pero com porto el xip de les nits no tinc son :(
dimarts cap a Bcn a mirar coses i sino el dissabte dic que si a Lleida!!!! per cert, al matí vaig jo i la cc83 a la tarda, ja haguessim pogut coincidir!!!!!!!!!!!!!!!!!
tinc una amiga que es mestra a calaf d'infantil!!!!!!!!!!!!
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: annalleida » dg. set. 20, 2009 11:45 pm

he vist que vas anar a Margalef????? conta coses!!!!!!! a vere quins extres van fer.
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. set. 21, 2009 8:36 am

Hola guapetones!!! uis ahir em vaig quedar fregida escribint aquí....annalleida tens raó només ens coneixem, algunes ,per foto i no pot seeeeeeeeeeeeeeeer!!! jo us en deixo un parell o tres perquè almenys em conegueu per foto, que jo ni això...i si quedem i tal que sapigueu qui sóc!!! I me n'alegro que t'hagi anat bé per Saragossa, la veritat que aquí a Lleida per ser tan gran hi ha poques botigues de núvia i complements....per sort jo ja ho tinc casi tot, des del vestit fins als detalls...bé lo dit uns deixo un fitxer adjunt amb algunes fotos per a que em conegueu totes les forofleumeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* (tic currant pero vaig obrint de tant en quan per xerrar, poca feina :-.:·:: :..: ).
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 21, 2009 9:34 am

nuvia2010 ha escrit:Hola amoretes!!!!!!

Com va el finde???? Jo estic tipa com una truja!!! Hem menjat molt be al Palau!!!!
Cuca, he preguntat lo de la fondue, mhan dit que toferiran diferents tipus de resopons i tu triaras, i que también hi ha findue si tu vols ::love:: ::love:: ::love:: Tenia mono de menjar Risoto de Ceps i no nhi havia :( i li he dit al Jose Angel i ha manat fer Risoto!!!! Es un amor!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: També he preguntat lo de les taules i si que es poden ficar noms i de tot, mha dit que com mes ho personalitzis, mes xuli quedara :) Hi havia un toro mecanic, i ens ha servit per veure que el descartarem com opcio per la boda, ningu ballava, tothom estava alli i un cop shi han montat sha quedat el del toro mecanic alla sol i mort de fastig!

Què guaiiiii!!!! >.-<: >.-<: >.-<: Haguessim vingut a la botiga però ens vam aixecar tard, vam fer la despedida del larida amb les amigues i no em deixaven marxar... :-( jejeje vam arribar a casa a les 6h del matí... però ja no tinc edat per fer aquestes coses i diumenge no m'aguantava!!
I sabeu quèee??? Ahir una de les meves millors amigues em va fer un regalet que em va agradar... és una xorrada però bno... em va regalar una revista de núvies més xul.la!!!! >.-<: em va fer molta il.lu!!!! I divendres hem preparat un sopar per dir-li als amics del poble del jordi que ens casem per fi... ja ho sabrà totohom però tinc la impressió que no vindrà ningú... :-/ :-/
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 21, 2009 9:36 am

Amelie ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Nenes, avorrir-se en aquestes hores de la nit és molt dolent bàsicament pq he comprat coses per la boda - no es pot estar un deprimit pq es torna un comprador compulsiu- je je je bé doncs he comprat a http://www.mi-invitacion.com/ un munt d coses: pètals de rosa rojos i blancs, confetti de colors (plata, roig i lila) per adornar la taula dels papis i tirar a fora de l'esglèsia... el llibre de firmes!!!! Gravat i tot x 19 euros!!! i globos en forma de cor també i he parat pq no sé com són els paquets de grans que sinó..... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: més endavant faré bossetes amb el confetti i l'arrós per repartir. Què us sembla??? Està guai o no??? En fi bona nit!!!! :-)ok:

Molt Bé Lluneta!! Que treballadora, jo no he mirat preus, però amb tot lo que has encarregat ho trobo moooolt bé!! Per cert al final has anat a l'inaguració de la botiga de la tieta de la nuvia?? Naltres hem anat a Saragossa, uf hi havia una cua... sort que han estat puntuals i a les 16:30 ens han deixat passar, no he pogut fer moltes fotos, perquè mira si sóc xungui que ahir vaig anar a sopar i hem vaig endur la càmara i es clar ahir, avui la bateria a mig desfile a fet plof!! A l'entrar m'han donat un llistat amb els vestits que sortien i els preus, i publicitat de pelus, videos, flors però tot de Saragossa, ja ho escanejaré lo dels preus i a qui l'interessi li passo. Bueno guapix que vagi molt molt bé demà a Aire ja ens explicaràs.

Amelieeeeeeeee!!! A la meva invitació ficava que era a les 20.30h??? Què raro... potser hi havia dos defiles... per cert... t'ha agradat algún vestit?? Jo si que vull la informació escanejada si no et fa res!!! X cert... avui ja vaig a Aire...!!!!!! Ja us informaré... nem tot de dones! jajajaja emplenarem la botiga!!! Però tinc mooolta il.lusió!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: stik fins i tot nerviosa!!
Amelie per cert, quan us tocava dir-ho a la family?? Ja ens ho contaràs eh... >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 21, 2009 9:39 am

ISTAR82 ha escrit:

Ben fet!!! perquè serà que quan s'està deprimit hi ha una necessitat de comprar?Així si t'has d'animar doncs compraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! jolines el llibre de firmes està molt bé de preu. Aquí hi ha invitacions molr xules.

Si que està bé de preu!!! Es blanc amb dos cors en plata i a la xapa estarà grabat els nostres noms!!! Em va agradar molt i el preu també!!! Estic com una cabraaaa però aquest finde m'he adonat que tinc moooolt bones amigues que m'ajuden a tirar endavant i això no es paga amb diners!!! Estic molt contenta per això... >.-<: istar82... com t'ho vas fer per ser funcionària? El Jordi s'ho està mirant a vere si fa unes opos...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 21, 2009 9:40 am

ISTAR82 ha escrit:Hola guapetones!!! uis ahir em vaig quedar fregida escribint aquí....annalleida tens raó només ens coneixem, algunes ,per foto i no pot seeeeeeeeeeeeeeeer!!! jo us en deixo un parell o tres perquè almenys em conegueu per foto, que jo ni això...i si quedem i tal que sapigueu qui sóc!!! I me n'alegro que t'hagi anat bé per Saragossa, la veritat que aquí a Lleida per ser tan gran hi ha poques botigues de núvia i complements....per sort jo ja ho tinc casi tot, des del vestit fins als detalls...bé lo dit uns deixo un fitxer adjunt amb algunes fotos per a que em conegueu totes les forofleumeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* (tic currant pero vaig obrint de tant en quan per xerrar, poca feina :-.:·:: :..: ).

Siiii que ens hem de conèixer!!!!!!!!!! Aviat eh!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. set. 21, 2009 11:53 am

Llunetaaaaaaa hola guapa!!! que tal va la recerca??? doncs jo no ho vaig fer per opos, bueno encara no sóc funcionaria però les condicions son més bones...jejejeje!!! Jo treballava al concesionari de la Toyota i em vaig enterar que al departament de Carreteres de la Generalitat hi havia vacants per jubilació, se'n diu rellevista, i que fins que no trobessin la persona doncs que el que s'havia de jubilar no podia marxar. Em van fer una entrevista, vaig portar tots els títols de Batxillerat, d'auxiliar d'administratiu , un certificat de la Toyota conforme allí treballava d'administrativa fins i tot el títol d'auxiliar de farmàcia ( que penso jo per a que cony el volen) i vaig entrar per mèrits. Tinc un contracte de 5 anys ( bé ara me'n queden 4), a 30 hores 50 minuts setmanals de dilluns a divendres, de 9 a 15h.- a mi per la nena em va de conya-, i quan se m'acabi el contracte de 5 anys he de fer oposicions per a obtenir la plaça en la que estic. Estic com a laboral i les condicions son millors que les d'un funcionari : 1er que cobres més, 2on tens més dies de vacances i hores personals però la jugarreta es que la plaça no es teva....espero que dintre de 4 anys pugui aconseguir-la!!!! ei i paguen de p.mare perquè per fer 30 hores a la setmana es guanya com si en fessis 12 hores diaries a qualssevol lloc. Jo em puc enterar de coses per la intranet del departament, surten ofertes de tot lo de la Generalitat, et puc mirar algo. Ah! i si algú sap d'algun treball a hores per la tarda que m'ho digui perquè necessito treballar més hores sinó no en sortiré...ufff quants gastos ( almenys fins a que passi un temps de la boda per recuperar-nos ). Ni que sigui a un súper, una botiga, alguna farmàcia per ajudar ( ja que sóc auxiliar), ni que sigui per netejar algun despatx , algun lloc que necessitin recepcionista a horetes ....nusé!!! Juer que mal anem totes!!! :-( :-/
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 21, 2009 11:56 am

ISTAR82 ha escrit:Llunetaaaaaaa hola guapa!!! que tal va la recerca??? doncs jo no ho vaig fer per opos, bueno encara no sóc funcionaria però les condicions son més bones...jejejeje!!! Jo treballava al concesionari de la Toyota i em vaig enterar que al departament de Carreteres de la Generalitat hi havia vacants per jubilació, se'n diu rellevista, i que fins que no trobessin la persona doncs que el que s'havia de jubilar no podia marxar. Em van fer una entrevista, vaig portar tots els títols de Batxillerat, d'auxiliar d'administratiu , un certificat de la Toyota conforme allí treballava d'administrativa fins i tot el títol d'auxiliar de farmàcia ( que penso jo per a que cony el volen) i vaig entrar per mèrits. Tinc un contracte de 5 anys ( bé ara me'n queden 4), a 30 hores 50 minuts setmanals de dilluns a divendres, de 9 a 15h.- a mi per la nena em va de conya-, i quan se m'acabi el contracte de 5 anys he de fer oposicions per a obtenir la plaça en la que estic. Estic com a laboral i les condicions son millors que les d'un funcionari : 1er que cobres més, 2on tens més dies de vacances i hores personals però la jugarreta es que la plaça no es teva....espero que dintre de 4 anys pugui aconseguir-la!!!! ei i paguen de p.mare perquè per fer 30 hores a la setmana es guanya com si en fessis 12 hores diaries a qualssevol lloc. Jo em puc enterar de coses per la intranet del departament, surten ofertes de tot lo de la Generalitat, et puc mirar algo. Ah! i si algú sap d'algun treball a hores per la tarda que m'ho digui perquè necessito treballar més hores sinó no en sortiré...ufff quants gastos ( almenys fins a que passi un temps de la boda per recuperar-nos ). Ni que sigui a un súper, una botiga, alguna farmàcia per ajudar ( ja que sóc auxiliar), ni que sigui per netejar algun despatx , algun lloc que necessitin recepcionista a horetes ....nusé!!! Juer que mal anem totes!!! :-( :-/

Doncs istar si m'entero d'algo t'ho dic!!! Jo també vull algo a hores per les tardes però la cosa està una mica xunga!! Doncs si t'enteres d'algo encara que sigui una plaça com la teva m'ho dius... això si no estàs dins és difícil enterar-te'n!!! Moltíssimes gràcies i pensa en mi!! Jo com q ma mare té una botiga, ja ho preguntaré si sap d'algú que necessiti algo... sempre pots anar a parar a l'abacus que fan contractes per hores!!! Jo hi vaig treballar i sé que sempre busquen gent i ara més que és nadal... :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. set. 21, 2009 12:02 pm

Ah! i parlant de treballs si alguna de vosaltres sap d'algun lloc que pugui treballar el meu Toni perquè ell ara treballa a la Selva del Camp ( Tarragona ) i no podem estar junts durant la setmana. Està buscant feina per aquí per Lleida i rodalíes. Quan el vaig conèixer treballava aquí i com és de Tarragona molt bé però ara ha coincidit que ens anem a viure junts, que ens casarem i amb la crisi no troba feina aquí, i evidentment no pujarà i baixarà cada dia d'Alcarràs a la Selva del Camp...quin gasto de gasoil!!! i es queda a casa sa mare a Tgn, però volem estar tots els dies juntets i ara no podem. Gràcies guapes! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :-///: :-///: :-///:

Conteu cosetes, que a mi m'encanta llegir-ho tot, aunque de vegades llegeixo i després no me'n recordo de moltes coses, quan hi ha tantes pàgines.... Xitos a totes!!!
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. set. 21, 2009 12:04 pm

lluneta29 ha escrit:
ISTAR82 ha escrit:Llunetaaaaaaa hola guapa!!! que tal va la recerca??? doncs jo no ho vaig fer per opos, bueno encara no sóc funcionaria però les condicions son més bones...jejejeje!!! Jo treballava al concesionari de la Toyota i em vaig enterar que al departament de Carreteres de la Generalitat hi havia vacants per jubilació, se'n diu rellevista, i que fins que no trobessin la persona doncs que el que s'havia de jubilar no podia marxar. Em van fer una entrevista, vaig portar tots els títols de Batxillerat, d'auxiliar d'administratiu , un certificat de la Toyota conforme allí treballava d'administrativa fins i tot el títol d'auxiliar de farmàcia ( que penso jo per a que cony el volen) i vaig entrar per mèrits. Tinc un contracte de 5 anys ( bé ara me'n queden 4), a 30 hores 50 minuts setmanals de dilluns a divendres, de 9 a 15h.- a mi per la nena em va de conya-, i quan se m'acabi el contracte de 5 anys he de fer oposicions per a obtenir la plaça en la que estic. Estic com a laboral i les condicions son millors que les d'un funcionari : 1er que cobres més, 2on tens més dies de vacances i hores personals però la jugarreta es que la plaça no es teva....espero que dintre de 4 anys pugui aconseguir-la!!!! ei i paguen de p.mare perquè per fer 30 hores a la setmana es guanya com si en fessis 12 hores diaries a qualssevol lloc. Jo em puc enterar de coses per la intranet del departament, surten ofertes de tot lo de la Generalitat, et puc mirar algo. Ah! i si algú sap d'algun treball a hores per la tarda que m'ho digui perquè necessito treballar més hores sinó no en sortiré...ufff quants gastos ( almenys fins a que passi un temps de la boda per recuperar-nos ). Ni que sigui a un súper, una botiga, alguna farmàcia per ajudar ( ja que sóc auxiliar), ni que sigui per netejar algun despatx , algun lloc que necessitin recepcionista a horetes ....nusé!!! Juer que mal anem totes!!! :-( :-/

Doncs istar si m'entero d'algo t'ho dic!!! Jo també vull algo a hores per les tardes però la cosa està una mica xunga!! Doncs si t'enteres d'algo encara que sigui una plaça com la teva m'ho dius... això si no estàs dins és difícil enterar-te'n!!! Moltíssimes gràcies i pensa en mi!! Jo com q ma mare té una botiga, ja ho preguntaré si sap d'algú que necessiti algo... sempre pots anar a parar a l'abacus que fan contractes per hores!!! Jo hi vaig treballar i sé que sempre busquen gent i ara més que és nadal... :-)ok:

Doncs gràcies guapa, ja ho preguntaré a més la tinc una mica més a dalt d'on treballo. Per cert el teu promès, futur espòs ( diga-li com vulguis,jejejeje) de que vol treballar a la Generalitat, administratiu, subaltern, delineant,etc....??
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 21, 2009 12:09 pm

ISTAR82 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

Doncs gràcies guapa, ja ho preguntaré a més la tinc una mica més a dalt d'on treballo. Per cert el teu promès, futur espòs ( diga-li com vulguis,jejejeje) de que vol treballar a la Generalitat, administratiu, subaltern, delineant,etc....??

Ell és historiador però li és igual treballar d'administratiu com de subaltern. Jo a part de profe he sigut molts anys delineant a Aigües Lleida lo que em vaig cansar pq el sou era una me... i vaig preferir anar-me'n de professora a la Seu d'Urgell. Espero que no me'n hagi d'empenedir pq a aigües estava fixa...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 21, 2009 12:17 pm

ISTAR82 ha escrit:Ah! i parlant de treballs si alguna de vosaltres sap d'algun lloc que pugui treballar el meu Toni perquè ell ara treballa a la Selva del Camp ( Tarragona ) i no podem estar junts durant la setmana. Està buscant feina per aquí per Lleida i rodalíes. Quan el vaig conèixer treballava aquí i com és de Tarragona molt bé però ara ha coincidit que ens anem a viure junts, que ens casarem i amb la crisi no troba feina aquí, i evidentment no pujarà i baixarà cada dia d'Alcarràs a la Selva del Camp...quin gasto de gasoil!!! i es queda a casa sa mare a Tgn, però volem estar tots els dies juntets i ara no podem. Gràcies guapes! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :-///: :-///: :-///:

Conteu cosetes, que a mi m'encanta llegir-ho tot, aunque de vegades llegeixo i després no me'n recordo de moltes coses, quan hi ha tantes pàgines.... Xitos a totes!!!

Istar de què busca feina exactament??? Per poder mirar algo... jo sempre miro el diari a vere si surt algo per la gent que conec sense feina o en recerca... sóc així de frickie... jajaja :-) Es un rotllo això de estar separats, jo vaig estar l'any passat a la Seu i ell a Lleida i va ser un rotllo... :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. set. 21, 2009 1:33 pm

Hola guapetes!!!

Com ha anat el cap de setmana?

Lluneta ja que no puc venir a Aire, que ens faràs una crònica mooooooooooooooooolt detallada????? ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 21, 2009 2:02 pm

ise ha escrit:Hola guapetes!!!

Com ha anat el cap de setmana?

Lluneta ja que no puc venir a Aire, que ens faràs una crònica mooooooooooooooooolt detallada????? ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Ara t'anava envira un sms dient-te lo nerviosa que estic!! He triat 12 vestits i no puc reduïr més la llista... m'agraden massa tots! Ara es veure'ls posats i tot plegat!!! ::love:: Tiaaa en tinc tantes ganes que ja no m'ho crec!!! El finde molt bé, al menys m'he distret molt!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. set. 21, 2009 2:21 pm

Tranquil·la que segur que t'ho passes de conya :-)ok: :-)ok: :-)ok: i si tens 12 vestits senyalats doncs millor!!! Així veuran l'estil que t'agrada i potser t'he n'ensenyen algun que no hagis marcat i elles creuen que et pugui agradar :-)ok: :-)ok:

Jo vull venir : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :
ise

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants