NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: ISTAR82 » dt. set. 22, 2009 9:03 am

Bon dia fleumeteeeeeeeeeeeeeeeeeees!!!
Miriam que et pensaves que tenia una nena més petita??? em sol passar , quan dic que tinc una filla i la gent em veu ( ara tinc 27 tacos ) doncs més o menys em fa l'edat i es pensen que tinc un bebé o com a molt una nena de 2 anyets i quan la veuen....uoooooo quina filla més gran!!! si al desembre fa ja 6 anyets, ja va a 1er de primària....com passa el temps! Nena, quina enveja nedar amb dofins...m'encanten. Et veig super feliç, així m'agrada! Enhorabona!!

Uis que aquí hi ha un mejunje de temes....

Em podeu dir llocs on puc trobar sabates de núvia please, es que no sé per on començar ( que no siguin molt cares, que hay crisi )tinc la 1a prova del vestit en 2 mesos i 10 dies i m'he de comprar les sabates i la roba interior...i no sé per on començar a mirar. Ja em falten 5 mesos i m'estresso..... :--( *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 22, 2009 10:30 am

ISTAR82 ha escrit:Bon dia fleumeteeeeeeeeeeeeeeeeeees!!!
Miriam que et pensaves que tenia una nena més petita??? em sol passar , quan dic que tinc una filla i la gent em veu ( ara tinc 27 tacos ) doncs més o menys em fa l'edat i es pensen que tinc un bebé o com a molt una nena de 2 anyets i quan la veuen....uoooooo quina filla més gran!!! si al desembre fa ja 6 anyets, ja va a 1er de primària....com passa el temps! Nena, quina enveja nedar amb dofins...m'encanten. Et veig super feliç, així m'agrada! Enhorabona!!

Em podeu dir llocs on puc trobar sabates de núvia please, es que no sé per on començar ( que no siguin molt cares, que hay crisi )tinc la 1a prova del vestit en 2 mesos i 10 dies i m'he de comprar les sabates i la roba interior...i no sé per on començar a mirar. Ja em falten 5 mesos i m'estresso..... :--( *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

La miri està suuuper feliç... i jo que me'n alegro un muuunt!!! S'ho mereix tot i més!!!
Cucaaaaaaaaaaaaaaa, iseeeeeeeeeeeee on sou???? Tinc un dilema existencial!!!!!
Istar, de llocs on puguis trobar sabates de núvia no en tinc ni idea, en vaig veure a l'unipreus però la veritat eren bastant cutres les que vaig vere... no sé pas on en pots trobar, jo aniré a bcn segurament al tocador de la núvia que allí en tenen un muuuunt i del meu estil amb poc taló.
La roba interior te la pots comprar o al teres de la plaça st joan o al monrabà de davant del pronovias, tenen coses mooolt xul.les pel que he vist als aparadors... a mi em kden 8 mesos i també m'estresso...!!! :star::
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ISTAR82 » dt. set. 22, 2009 1:20 pm

yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepa!!!! Holeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!! :-///: :-///:
He estat mirant la pàgina web de el tocador de la novia i a veure que us semblen les sabates....n'he vist 4 que em fan goig i amb taló ( es que no sóc gaire alta, faig 1.62m ) però també si en porto molt el passaré a ell...jejeje total fa 1.70m :-/ però a mi m'agrada el taconazoooo jopete!!! Bueno eso , que se me'n va la castanya... :yium:-)
us les fico per aquí a veure que us sembla....
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: ISTAR82 » dt. set. 22, 2009 1:22 pm

Juer només em deixa carregar un fitxer....en falten 3...
802-1[1].jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: ISTAR82 » dt. set. 22, 2009 1:23 pm

Unes altres
841[1].jpg
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: ISTAR82 » dt. set. 22, 2009 1:24 pm

Ja acabo...aleluiaaa!!!
1917[1].jpg
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: miriameta » dt. set. 22, 2009 2:06 pm

Amelie ha escrit:Bueno guapes vaig a continuar treballant, però abans un repàs a les que no he contestat anteriorment

Miriameta Ets una crack!! Acabes d'arribar i ja manos a la obra, que si revelat de fotos, fundes... Així m'agrada amb energia!! Per cert molt xula la nova foto del perfil

Jo sempre necessito estar fent alguna coseta perque sino penso que no aprofito el temps jeje, t´has donat compte de la foto eh!! :p

Me faltaves tu... ja sabia que m´hava oblidat alguna... hu sento wapa!! ja te agregat que sino quedave malament... aix aix :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Treballes massaaaa!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: miriameta » dt. set. 22, 2009 2:11 pm

lluneta29 ha escrit:Bé i ara ahí voy.

Hem anat a Aire com totes sabeu... hem arribat mitja hora tard pq no hi havia manera d'aparcar. Jo tenia els meus vestidets triats al catàleg i tal però quan he arribat m'han ensenyat el "book" com elles els hi diuen i mhan donat uns paperets pq anés separant vestits. Quan ha vist toooota la muntada mha dit n'hi algún en especial que et faci més gràcia, i jo si aquest i aquest i aquest. I me'ls ha separat, excepte un que no el tenien... (no havia de ser per mi) i dsps em diu primer t'emproves aquests i dsps te'n vaig treien més dels que has marcat. I així ha sigut. Amb el primer buaaaaa era el meu estil directe, però massa cua encara q es pot retallar. I així fins uns 10... hem anat descartant -pq ho havia de fer, sinó me'ls hagués quedat toooots- i quan ja en tenia només 4... m'ha ficat el vèl en un d'ells que m'he tornat a emprovar aquests 4, tot s'ha de dir... amb el vèl la cosa canvia moooolt eh pro mooolt!!! Casi ploro m'he emocionat mooolt!! M'he vist tan guapa i la de la botiga anam-me dient que amb el tipo que tenia que tot em kdava bé -q m'havia de dir!!!- però és que els vestits cenyits de la cintura em kdaven q ni pintats!!! I què ho digui jo té mèrit... I bé, al cap de dues hores per allí emprovant vestits, m'he kdat amb dos i ara tinc un dubte existencial... però abans he de resoldre una petita espina q tinc clavada i dsps ja podré decidir... quan quedem ja us ho explicaré... :-)ok: En general, molt i molt bé, impresiona una mica!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: però m'ha agradat tant l'experiència com el tracte! Ara m'he de decidir... i no serà fàcil! :.0.-0.:

Que beeee!!!! jo tambe pensava que em cauria amb el meu vestit pero al final et sents tan princessa que tes igual tot jeje lo que si que tothom me chafave la cua... sobretot l´Euge pobre.. me deie tu al davant no que tel chafo i t´emprenyes ajjajaja Pero si es el teu vestit no t´importe.
Quina ilusió tens ara eh!! tant que volies provarten pues mira!! :) :-)ok: :-)ok: :-)ok:
:-)ok:

Jo et vui veure.... tanta gent alli i ni una foto.... oooooooooooooooo
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dt. set. 22, 2009 2:19 pm

ISTAR82 ha escrit:Bon dia fleumeteeeeeeeeeeeeeeeeeees!!!

Si jejeje, quan sigui gran fardara de mama jove :)

Po zi!! La Miri ta FELIÇ!!!!!!!!!!!!! jjejejej ja us posare fotos de la lluna de mel, dels dofins i el rappel.. que mare meva quina por... i fer snorkel enmig del mar = de por... pero una vegada es una vegada i mu vaig passar fenomenal jeje

Jo les meves son de l´unipreus que vaig tenir sort quan les vaig trobar. Al farreres en vaig veure de molt maques tambe. Les del tcador segons quines eren bastant caretes.. pero en tenen de molt boniques.

La meva roba interior es del intimissim, senzilleta i bonica, no volia mes. :) Tu ves voltant i segur que trobes alguna coseta. :-)ok: I sobretot no us estresseu!!! Disfruteu de tot això!!!! :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: cuca lleida » dt. set. 22, 2009 7:16 pm

ola olaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
princeses la cuca esta viva jejeje :-)ok:
ho sento he tingut un parell de dies de feineta i encara vaig una mica :star:: .....
heu escrit un munt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

i avui estic mooooolt cansada per posarme a llegir..ho sento
suposo que totes esteu fenomenal!!

ja veig MIRI que estas super contentaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa =0-0-) i enamorada i feliçççç que way!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

he vist que miraveu sabates....a me me agraden unes del tocador de la novia tambe a veure si puc kedar am la mami i vaig a mirarmeles.....jejeje

LLUNETAAAAAAAAAAAAAAAA que te passe???? quin dilema tens?? els vestits esperat a probarte els de barna i llavors decideixes i si has de tornar a aire a mirarte els que te van agradar pos tornes i tels tornes a probar!! :-)ok: segur que estaves divina!com un princesa

VECINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA tambe vas a tope eh?? he vist lo de la fondue ..moltes asies per preguntar...quan tornem a kedar ja me contaras detallets...ets la meva infiltrada jejejejejejejeje :-)
ç

NENES JO TAMBE US VULL TENIR AL FACEBOOK PER POSARVOS CARA!!! ISTAR, ANALLEIDA, PICKKYS....A TOTES...AIXI QUE JA ME PODEU AGREGAR, jejejeje :-) que mandona que soc!

ISEEEEEEEEEEEEEEEEEE me tens preocupada....tas be?? que tal tot??

NENISSSSSSSSSSSSSSSSS per cuan la proxima kedada??? necessito parlar am vosaltres....jejeje

AMELIE quins nervis que ja s'acosta el cap de setmana!!! >.-<: ens has de fer cronica i contar-ho tot to i tot!!

CC83 com va aixo de les clases...jo per ara tot be am el nostre amic....la veritat que es un solet.

PICKYS ja tens feineta am els nenes....he vist lo del calcul..jejejej anims que de tot s'ensurt *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

muuaakis wapiximessssssssssssssssssss
Imatge
cuca lleida

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dt. set. 22, 2009 7:21 pm

MIRIIIII ESTAS WAPIXIMA I EL TEU NENE TAMBEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: miriameta » dt. set. 22, 2009 7:23 pm

visca la cuca!!!!!!!!!!! quina alegria veuret per aqui!!!!! ::love::

Proposo dijous o divendres quedadaaaaaaaaaaa!!!! va digueu quin dia us va be!!!! tinc mono de quedada jejeje :p
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: cuca lleida » dt. set. 22, 2009 7:29 pm

EL DIA QUE DIGEU TANT ME DONA DIJOUS QUE DIVENDRES!! EL dia que millor us vagi! :-)ok:
que tal tot princessssssssssssaaaaaaaaaaaa?? veig que estas super felis!! aixi me agrada!!
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: miriameta » dt. set. 22, 2009 7:36 pm

A vere quin dia va millor a qui pugui venir, perque la lluneta tenie sopar divendres. Ja estic casi al dia de tot jeje Haurem d´esperar que es manifestin!!

Jo si feliç, i com podras imaginar amb el somriure de sempre jijji ::love:: ::love::
Es tan bonic això de casarse!!!

Treballes massaaa!!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 22, 2009 7:39 pm

miriameta ha escrit:A vere quin dia va millor a qui pugui venir, perque la lluneta tenie sopar divendres. Ja estic casi al dia de tot jeje Haurem d´esperar que es manifestin!!

Jo si feliç, i com podras imaginar amb el somriure de sempre jijji ::love:: ::love::
Es tan bonic això de casarse!!!

Treballes massaaa!!!!

No jo divendres puc mentre estigui llesta a les 21h o així jo vinc!!!!!!!!!!!!!! Millor divendres que dijous per mi... Jo també tinc ganes de parlar amb vosaltres pq si no em donen feina aviat, mossegaré a algú!!!!!!!!!!!! ::love:: Avui stik una mica xooof nenes!!! Cuca, benvinguda!!!!! Muakis!!!
Jo proposo una setmana, aquesta no que la ise no pot ni jo tmpoc, fer una quedada en dissabte per la tarda pq la cc83 i la ise puguin venir sinó no poden venir mai!!! Què us smbla?? Ho apuntem per la propera... :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 22, 2009 7:40 pm

cuca lleida ha escrit:EL DIA QUE DIGEU TANT ME DONA DIJOUS QUE DIVENDRES!! EL dia que millor us vagi! :-)ok:
que tal tot princessssssssssssaaaaaaaaaaaa?? veig que estas super felis!! aixi me agrada!!

DIVENDRES!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 22, 2009 7:40 pm

cuca lleida ha escrit:ola olaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
princeses la cuca esta viva jejeje :-)ok:
ho sento he tingut un parell de dies de feineta i encara vaig una mica :star:: .....
heu escrit un munt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

i avui estic mooooolt cansada per posarme a llegir..ho sento
suposo que totes esteu fenomenal!!

ja veig MIRI que estas super contentaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa =0-0-) i enamorada i feliçççç que way!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

he vist que miraveu sabates....a me me agraden unes del tocador de la novia tambe a veure si puc kedar am la mami i vaig a mirarmeles.....jejeje

LLUNETAAAAAAAAAAAAAAAA que te passe???? quin dilema tens?? els vestits esperat a probarte els de barna i llavors decideixes i si has de tornar a aire a mirarte els que te van agradar pos tornes i tels tornes a probar!! :-)ok: segur que estaves divina!com un princesa

VECINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA tambe vas a tope eh?? he vist lo de la fondue ..moltes asies per preguntar...quan tornem a kedar ja me contaras detallets...ets la meva infiltrada jejejejejejejeje :-)
ç

NENES JO TAMBE US VULL TENIR AL FACEBOOK PER POSARVOS CARA!!! ISTAR, ANALLEIDA, PICKKYS....A TOTES...AIXI QUE JA ME PODEU AGREGAR, jejejeje :-) que mandona que soc!

ISEEEEEEEEEEEEEEEEEE me tens preocupada....tas be?? que tal tot??

NENISSSSSSSSSSSSSSSSS per cuan la proxima kedada??? necessito parlar am vosaltres....jejeje

AMELIE quins nervis que ja s'acosta el cap de setmana!!! >.-<: ens has de fer cronica i contar-ho tot to i tot!!

CC83 com va aixo de les clases...jo per ara tot be am el nostre amic....la veritat que es un solet.

PICKYS ja tens feineta am els nenes....he vist lo del calcul..jejejej anims que de tot s'ensurt *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

muuaakis wapiximessssssssssssssssssss

uS EL CONTO QUAN ENS VEGUEM DIVENDRES AIXÍ SEGUR QUE ME VOLEU VERE... JAJAJAA ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dt. set. 22, 2009 7:54 pm

rpinceses jo sempre us vull veure!!

lo del dissabte ok :-)ok: pero jo el dissabte que ve no se si puc! :-/

miri tens rao treballo massa pero es principi de curs i s'ha de coordinar tot i ens hem de colocar totes...en fi ja us contare! que seria moooolt llarg. pero en conclusio es que ens hem de coordinar totes i hi ha dues noies noves i tot es nou i....la lista interminalbe......

asies per preocuparvos per mi wapes!
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. set. 22, 2009 7:55 pm

Hola amoretes!

Entro nomes a dir hola! Avui he anat al traumatoleg i em faran una ressonancia la setmana vinent :( Per ara diuen que tendinitis rotuliana i que no se que del menisc em salta, pero que si el menisc no em molesta millor no ferli res. A veure que surt.

Tenim sofa i es gegant!!! hem dacostumarnos a veurel pq ara sembla un pegote al menjador, jejejeje Les que esteu al facebook tinc un enllaç a la tenda de ma tieta (em faig pesada pq es que tots tenim tanta ilusio!!!!)

Un besito princeses, vaig a moirme al monstruosofa!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: cuca lleida » dt. set. 22, 2009 8:02 pm

nuvia2010 ha escrit:Hola amoretes!

Entro nomes a dir hola! Avui he anat al traumatoleg i em faran una ressonancia la setmana vinent :( Per ara diuen que tendinitis rotuliana i que no se que del menisc em salta, pero que si el menisc no em molesta millor no ferli res. A veure que surt.

Tenim sofa i es gegant!!! hem dacostumarnos a veurel pq ara sembla un pegote al menjador, jejejeje Les que esteu al facebook tinc un enllaç a la tenda de ma tieta (em faig pesada pq es que tots tenim tanta ilusio!!!!)

Un besito princeses, vaig a moirme al monstruosofa!!!!

nena posat be i disli al teu amoret que te cuidi mooooolt (+:-)
tranki que note fas pesada....es normal! jo tambe estaria moooolt emocionada!

fes repos i cuidat! si necesites sal la teva vecinaaaaaaaaaaa te la porta jejeje
un petonas
Imatge
cuca lleida

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants