NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: lluneta29 » dv. set. 25, 2009 12:56 pm

Amelie ha escrit:Hola Guapisss!!!

LLuneta: Ànims!! No has d'estar trista, tens molta gent que t'estima fen-te costat, entre elles les teves compis de foro, que farem el que poguem per veuret feliç i disfrutant dia a dia dels preparatius, a més ja veuras com al final divendres el sopar va perfecteeee!! T'envio energia positiva ++++

Istar: Quina gracia lo d'amore, jo li dic al meu, no sé ni com ni perquè però des del primer moment hem va sortir dir-li així. Per cert les sabates que has posat molt maques totes, però a mi les que més m'han agradat són les de la tercera foto, molt xulis. Sort amb la recerca, jo segurament miraré a Farreres, Sigetana i no sé si alguna més.

Cuca: No treballis tant!! Que t'enyorem!! Si aquesta setmana quedem hem passes el facebook, així jo també us agregaré, ara sóc una mica desastre amb aquestes coses i començo amb ganes, però després m'oblido que tinc facebook, correu ... Però en fí que ja hem posaré les piles!!

Nuvia: Que vagi molt molt molt bé la resonància que t'han de fer la setmana que ve. Que et cuidin molt i a fer repòs a aquest super sofà que us heu comprat!!

Anna Feliiicitaaaaaaaatss!! Ja tens vestit!!! Que ve!!! Una coseta menys, anda que vaya tela amb els de Pronovias, com se passen, si és que s'ha d'anar moooolt al tanto, gràcies pel consell, el tindré amb compte.

Iseee: Que tal? Ja veus que totes et trobem a faltar i esperem que et vagi tot molt bé!!!
posting.php?mode=quote&f=34&p=2509876#
CC83 Com va la setmana? molta feina?

Pikys I els teus nens, han fet millores amb el càlcul jeje!!

Una Abraçada a Toteeeessssss!!!!

Amelie Molts gràcies pero avui m'he endut una altra patacada... han donat plaça a un 75000 !!!!! i jo tinc un 20.000!!!!!!!! Es taaaaan flipant taaaaan que ja ric enlloc de plorar!!! :-( :-(
En fi... divendres o sigui avui no hi ha el sopar, al final és dissabte i hi va el jordi sol així que no sabré com reaccionen bàsicament pq tinc un comiat de solter però no passa res així tindrem de què parlar... i diumenge estem pensant anar al piromusical de la mercè total els dos tenim "festa"... no sé què farem al final... :-/ :-/
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dv. set. 25, 2009 12:57 pm

cuca lleida ha escrit:bon dia princeses!!!

que tal??
lluneta que tal el dia? jo be sense novetats..jejeje

me passat un momentet per111 un peto

dir que estic viva.... ::love:: ::love:: ::love:: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Per cert Amelie moltes asies :-))

aixi al final tenim kedada??? bien :-///: pos conteu que la cuca vindra! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* llluneta va que ens anira be la kedada per a pujar els anims!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
avui he somiat que trucavem al del video i ens deia que ja tenia el dia agafat i que no ens ho feia...uffff espero qe no sigui aixi..... :-(

un petonas a totes...vaig a baixar al nene de casa i cap al cole

jo sense novetats també... més trist que de costum... però bé... tinc una family i amigues que m'intenten ajudar en tot però no en tinc prou sabeu??? En fi... què hi farem! :--(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dv. set. 25, 2009 12:58 pm

ISTAR82 ha escrit:Bon divedres!!!

Que tal xiques? Doncs miriam ja intento no anar tant atabalada però no hi ha res a fer, i per les tardes ni te cuento....! acabo de currar a les 3 , dino i ja he de sortir de casa a buscar la peque, després l'acompanyo o a música o a flamenco ( dilluns, dimecres i dijous respaectivament) . M'he desperar 1 hora por ahí i la vaig a buscar . Cada dia arribo a casa a les 8 i au banya-la, fes el sopar i deixa el dinar fet i evidentment fes feines de casa....es un no parar!!! i quan tens crios encara pares menys!!! però bueno bé bé.... Eis que tal el viatge?

Felicitats retardades lluneta!!! cuca tu també?? no ho sabia....ahir no vaig caure, sorry! *.-o-o.* *.-o-o.*

ErikaB - que xulo!! queden molt molt xules les bodes així . Fa 2 setmanes vaig anar-hi a una en un chalet immens, amb càtering i tal i va estar super bé, diferent. Em va agradar tant que perquè tenim ja el restaurant mig pagat que si no fariem el mateix...jo et puc parlar del catèring Blay, està molt bé els preus no ho sé pero el menjar molt bé i com ho serveixen també. Em sembla que son de fora de la provincia, ho pots mirar per internet.

Pykys - No et desesperis per això!!! hi ha molts que no fem pont...quina me! i anima't per lo del dimarts pensa que passarà volant, has de ser positiva!!! ja sé que es una p..ada molt grossa pero prent-ho de la millor manera. :-///:

Vaja si quedeu avui , tampoc puc anaaaaaaaaaaaaaaar!!! snif snif snif...avui he quedat amb una fotògrafa de Pardinyes a veure que ens ofereix...i demà a les 11 amb una de Magraners i a les 12 amb una que hi ha per Pis XII . Que son super cars!

Au vaig a fer un mos al menjador de l'empresa. Fins després!!! Besitos

Gràcies istar!! I no t'atabalis tant que no per atabalar-te faràs les coses més ràpid! No ens coneixerem mai eh... :--( Vagi bé el finde de festa major ok?
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dv. set. 25, 2009 12:59 pm

annalleida ha escrit:hola nenes!!!
avui he nat a Manuel Mota a Barcelona i ara si que ja puc dir que ja tinc vestit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
estic molt enfadada amb pronovias de Lleida. us conto: vaig nari la setmana passada i em va agradar mot un vestit que es diu Chase, em van comentar que no sortia al cataleg pk tots no els posn i mo vaig creure. el que passa es que tampoc sortia a intenet. total que avui he nat a Bcn a mirar més vestits i he preguntat pel Chase, m'he quedat de pedra quan m'han dit que es un model de l'avanç 2010 i que no el fan!!!!!!!!! els hi he dit que a lleida el tenien i m'han dit que com que es una frnquicia els i interessa vendre els vestits ja comprats pero que no el confeccionen!!!!! he flipat, clarament m'han dit que m'haguessin encolomat un vestit super car (2500 euros) i que m'haguessin fet arreglos del vestit que ja teneien a la botiga!!!!!!!!!!!!!
un consell: quan aneu a pronovias mireu que el vestit que escolliu estigui al cataleg o a internet pk o sino us pot passar!!!!
mentre em probava vestits m'han dit que una noia de Lleida li va passar el mateix amb un altre model!!!
total que al final m'he comprat un altre a Bcn, nomès me de fer 2 proves i el 9 d'abril a recollir-lo :)
ja us diré més endavant quin és. ara em fa por que hi hagi alguna amiga meva espiant per aquí!!!!!!!!
es fa quedada o k??????
Bona nit

Jo vaig aquest dissabte a pronovias a només mirar pq el vestit ja el tinc mig decidit però per mirar que no sigui dit... tot és cosa de ma mare... així ke... res... jo a obeïr... jejeje
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dv. set. 25, 2009 1:00 pm

cc83 ha escrit:buniquesssss!!!!!! com esteu??????? bfff... jo estic atabalada... encara no he agafat el rodatge de la feina de preparar coses pel cole i a més, no se que ha passat k ara s'ha despertat la gent i m'estic tornant boja a fer projectes i pressupostos, així k vai de cul, no vai ni a casa al migdia i plego a les 21.00 cada dia. Us tinc abandonadetes....

Lluneta!!!! venga neneta molts anims!!! no et desesperis k tot passara ja veuras... i per cert, lo de quedar un dissabte a la tarde em sembla perfecte!! així puc venir i me poseu al dia amb akestes llibretes tan majes que teniu... que jo estic mes empanada...
Nuvia! aix... aquest genoll... bueno a veure k et diuen a la ressonancia...
Amelie... animos k les setmanetes de nit son durilles... pero ja estem a dimecres!
Miriameta... siiii ja he vist les fotos del facebook!! k xules tia!!! estas guapissima k guai... ja diras on poses lo de la cronica
Cuca... venga coordinadora!!!! jejejej ja veig k también estas molt liada així que animos animossss!!!
Annalleida.... ja tens vestit????? k guaiii !! a veure kin es???????
Istar.... he vist sabates per aki pero no he pogut llegir-me totes les pàgines de retràs que porto... que ja t'has decidit??? d'on son??

Les demes, com esteu nenes???????'

Gràcies wuapa per felicitar-me!!!! Ja intentarem quedar un dissabte tranqui que jo también tinc ganes d'estar totes... Les sabates son del tocador de la novia una botiga de bcn on hi ha milers de sabates per triar, jo amb lo complicada que sóc, segurament me les compraré allí. La núvia ja ho va fer i està contenta... :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dv. set. 25, 2009 1:01 pm

X cert, nenes, aquesta tarda feu-me recordar que us expliqui una cosa sobre el viatge... fins a la tarda wuapes! :star::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dv. set. 25, 2009 1:26 pm

Hola nenetes!

Disfruteu molt aquesta tarda!!! i també de tot el cap de setmana!!!

Petons :-()-) :-()-) :-()-)
ise
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: ISTAR82 » dv. set. 25, 2009 1:39 pm

Anims llunetaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!! si que ens coneixerem si, tu tranquila si no es avui un altre dia...que jo també en tinc ganes eh?
I ja entenc com et deus haver quedat...jolines està xungo tot això pero no desesperis tu busca,rebusca i no et rendeixis tan facilment!!Petons :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: miriameta » dv. set. 25, 2009 2:00 pm

Fins d´aqui una estoneta wapetones meves!!!

A les demes BONA FESTA MAJORRRR :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) i cuideuvos molt!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: cc83 » dv. set. 25, 2009 3:26 pm

lluneta29 ha escrit:
annalleida ha escrit:hola nenes!!!
avui he nat a Manuel Mota a Barcelona i ara si que ja puc dir que ja tinc vestit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
estic molt enfadada amb pronovias de Lleida. us conto: vaig nari la setmana passada i em va agradar mot un vestit que es diu Chase, em van comentar que no sortia al cataleg pk tots no els posn i mo vaig creure. el que passa es que tampoc sortia a intenet. total que avui he nat a Bcn a mirar més vestits i he preguntat pel Chase, m'he quedat de pedra quan m'han dit que es un model de l'avanç 2010 i que no el fan!!!!!!!!! els hi he dit que a lleida el tenien i m'han dit que com que es una frnquicia els i interessa vendre els vestits ja comprats pero que no el confeccionen!!!!! he flipat, clarament m'han dit que m'haguessin encolomat un vestit super car (2500 euros) i que m'haguessin fet arreglos del vestit que ja teneien a la botiga!!!!!!!!!!!!!
un consell: quan aneu a pronovias mireu que el vestit que escolliu estigui al cataleg o a internet pk o sino us pot passar!!!!
mentre em probava vestits m'han dit que una noia de Lleida li va passar el mateix amb un altre model!!!
total que al final m'he comprat un altre a Bcn, nomès me de fer 2 proves i el 9 d'abril a recollir-lo :)
ja us diré més endavant quin és. ara em fa por que hi hagi alguna amiga meva espiant per aquí!!!!!!!!
es fa quedada o k??????
Bona nit

Jo vaig aquest dissabte a pronovias a només mirar pq el vestit ja el tinc mig decidit però per mirar que no sigui dit... tot és cosa de ma mare... així ke... res... jo a obeïr... jejeje

bunicaaa!!! jo tinc hora dissabte a les 17.00h !! a veure si ens hi trobarem.... .jejejejejej venga k així si et veig et donare animitos en persona!!!!!

que vagi molt be aquesta tarde guapes!!!!! petonets per totes!!!!
Imatge
cc83
:: núvia rookie

Entrades: 121
Membre des de: ds. juny 20, 2009 10:27 am

EntradaAutor: PIKYS » dv. set. 25, 2009 6:39 pm

Hole noies!!!

Jolines heu fet quedada i jo sense enteram!! aixxxx bueno tampoc haguessa pogut que amb la despedida de dema i els regalitos de diumenge tenim feineta!!!

Pues que vagi molt bé.
Per cert felicitats a les Merces!!! val mes tard que mai no??? jejejeje

Nenesssss que me falta 1 any!!!!!! ualaaaaaaaaaaaaa ara si que ja veig que passara el temps volant bufff

Bueno men vaig a fer feineta

Una abraçada a totes
Imatge
PIKYS

Entrades: 102
Membre des de: dg. maig 10, 2009 12:49 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dv. set. 25, 2009 9:47 pm

PIKYS ha escrit:Hole noies!!!

Jolines heu fet quedada i jo sense enteram!! aixxxx bueno tampoc haguessa pogut que amb la despedida de dema i els regalitos de diumenge tenim feineta!!!

Pues que vagi molt bé.

Nenesssss que me falta 1 any!!!!!! ualaaaaaaaaaaaaa ara si que ja veig que passara el temps volant bufff

Una abraçada a totes

uooooooooooooooooooo un anyetttttttttttttttttt :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
que way!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ARA A CELEBRAR-HO!!!!!!!!!!!!!!!!!LE "VERDADERA CUENTA A ATRAS EMPIEZA! JEJEJEJE
Imatge
cuca lleida

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: lluneta29 » ds. set. 26, 2009 6:09 pm

PIKYS ha escrit:Hole noies!!!

Pues que vagi molt bé.

Una abraçada a totes

FELICITATS!!! JA ET QUEDA MENYS!!!!!!!!!!! Això va que vola eh... t'ho diem nosaltres que ens queden 8 mesos... Avui estic molt contenta... i ara us diré pq... :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » ds. set. 26, 2009 6:10 pm

JA TINC VESTIT!!!!!!!!!!!!!!!! És impresionant... i tot lo diferent que jo em podria imaginar portar... però teniu raó, quan és el teu, és el teu... se m'ha ficat la pell de gallina i tot... ::love:: no tinc paraules... la cc83 m'ha vist... estavem provador per provador jejje...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » ds. set. 26, 2009 8:38 pm

lluneta29 ha escrit:JA TINC VESTIT!!!!!!!!!!!!!!!! És impresionant... i tot lo diferent que jo em podria imaginar portar... però teniu raó, quan és el teu, és el teu... se m'ha ficat la pell de gallina i tot... ::love:: no tinc paraules... la cc83 m'ha vist... estavem provador per provador jejje...

BIIIIEEEENNNNNN QUE WAYYYYYYYYYY :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
cuca lleida

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: gloripage » ds. set. 26, 2009 11:14 pm

Hola noies,

Jo em vaig casar el 2008 i avui he entrat a veure com va el forum que a mi em va ajudar molt. Si us puc donar un cop de ma encantada, jo em vaig casar a la catedral vella i vaig fer el convit a les caves de Raimat. Qualsevol dubte que tingueu... aqui estic!
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: annalleida » dg. set. 27, 2009 12:21 am

Lluneta moltes felicitast!!!!!!
pel que h epogut deduir (ja que t'has trovat a la c83) es de Pronovias??? heu vist el que em vaig emprovar???
i a tu cc83 com ha anat???
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: cc83 » dg. set. 27, 2009 11:17 am

hola buniquesss!!!!!! si si si la lluneta estava guapisimaaaaaa i emocionada!!!! jejejejjeje me'n alegro k ja ho tinguis decidit!!!
a mi em va passar el mateix, el que mes m'ha agradat no te res que veure amb lo que jo volia... ja ho tinc decidit, pero vull anar a Aire per a que no es digui que no he mirat res mes, pero jo ho tinc molt clar ja. Per cert, em va semblar molt fort que ni Aire ni Rosa Clara obrís els dissabtes a la tarda... si que van de sobrats no??? Vaig passar pel Cymbeline i no em va agradar res... i molt pesats els que me van atendre....
Imatge
cc83

Entrades: 121
Membre des de: ds. juny 20, 2009 10:27 am

EntradaAutor: lluneta29 » dg. set. 27, 2009 11:22 am

cc83 ha escrit:hola buniquesss!!!!!! si si si la lluneta estava guapisimaaaaaa i emocionada!!!! jejejejjeje me'n alegro k ja ho tinguis decidit!!!
a mi em va passar el mateix, el que mes m'ha agradat no te res que veure amb lo que jo volia... ja ho tinc decidit, pero vull anar a Aire per a que no es digui que no he mirat res mes, pero jo ho tinc molt clar ja. Per cert, em va semblar molt fort que ni Aire ni Rosa Clara obrís els dissabtes a la tarda... si que van de sobrats no??? Vaig passar pel Cymbeline i no em va agradar res... i molt pesats els que me van atendre....

Ei cc83... de debó estava guapa?? Aixss es que ara no ho sé... sóc tan indecisa que no sé... potser smblava un pastís... jajaja no sé... jo quasi no et vaig poder veure amb cap vestit, així de refilón. Però ta mare - era ta mare?- i algún més em van veure amb tots!!! La veritat és que van ser amables, ara el que vaig trobar fort es que cap dels vestits de la web els tinguessin... no sé si em van puar però em van dir que a la web estàn tots els vestits d'altres anys més els d'aquest... a tú et van dir algo així?? Aixs no sé...
X cert... porto un ressacón que és massa!!! :yium:-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dg. set. 27, 2009 11:31 am

annalleida ha escrit:Lluneta moltes felicitast!!!!!!
pel que h epogut deduir (ja que t'has trovat a la c83) es de Pronovias??? heu vist el que em vaig emprovar???
i a tu cc83 com ha anat???

Siiii al final del tot inesperat... anava allí a passar la tarda i mira... però cap dels de la web els tenien al catàleg... no sé què pensar... em van dir que a la web hi havia models barrejats d'altres anys i no sétia crec que em van puar. Però el meu és d'aquest any segur pq altres anys no l'havia vist. Em vaig quedar amb el gusanillo d'emprovar-me el diamante, però em van dir que al ser de fa 2 anys no el tenien... no sé... ara em fa por que em donin el vestit de mostra... com que s'ha dit tantes coses al foro. Sort que ma tieta és modista i sap si han retocat el vestit o no... aixs mare meva!! Al menys van ser amables... va ser el 4rt vestit que em vaig emprovar i que ni tan sols havia triat jo!!! El vaig vere al catàleg i ni li vaig fer cas, i dsps me'l va treure per què m'emprovés algo diferent i al veure-me'l posat, vam dir totes alhora, és AQUEST i si si, no m'havia passat amb cap altre, era aquell!!! No hi ha més... :-)ok:
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants