hola hola fleumetes meves!!! Com va tot per aqui???
vec que heu fet molta via.. cada dia vec mes pàgines per llegir...
Nuvia a veure si aviat ens dius que tens vestit!!! i pykis segur que el trobes aviat en quant t´amare es decideixi jeje i si no digali que hi vols anar ja!! :) Jo el vaig agafar amb un any d´antelació.
Cucaaa estas viva!!! a veure si aquesta nit ens contes aquestes novetats!!! que guay que tingui traje!! l´has vist?
les malaltones esteu millor???
amelie!!! com va anar el notición a la family???? jeje espero que be!!! Sempre ens veiem quan anem de paseo eh!!! Jo ahir anava a veure les fotos del fotomaig, que hi han 2 fotos meves a l´exposició de la plaça Sant Joan. I a imprimir unes quantes fotos per enviarles als familiars que no van venir de fora.
llunetaa quanta feinada que has fet en 2 dies!!!
Iseta!! Com van els llibres? amb ganes? :D espero que molt be.
Jo no sabia això del testament, nosaltres no hu hem fet, a mes a mes done molt mal rollo. Si pases qualsevol cosa mes igual qui es quedi les coses, tots son familia, tant els meus pares com ell i samare. Se que son tots ben racionals per no enfadarse per això.
Avui jo a la feina ja m´he barallat amb una... es que no se pot faltar ni que siguin 2 dies... perque les demes es deixin manar i fer tota la feina, es pensen que jo también me deixare... i elles mentres a fer bona vida... això si, la cara amb que les he deixat quan he marxat m´ha agradat i molt. A mes a mes, la jefa m´ha donat aquest turno i m´ha dit que m´ampliara la jornada. Aixi que m´hauran d´aguantar i hauran de pencar que es la seva feina.

Necessitava treurehu!!! No me vui estressar!!!! que jo estic molt feliç!!!!