NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: NIKITA8 » dl. gen. 05, 2009 9:38 pm

Hola PAPALLONA, Yo soy de Tarragona. Al final ni L'ENCANTERI ni el CASTELL DE ROURELL me quedo con el NAUTICO DE SALOU. Fuimos a verlo el domingo y nos encanto. El fotografo también lo tengo reservado será el COMPOSITE. Ya queda menos. Un beso. :star::
NIKITA8

Entrades: 29
Membre des de: dt. des. 30, 2008 4:35 pm

EntradaAutor: Papallona* » dt. gen. 06, 2009 11:52 am

Nata|ia ha escrit:Nenis q ja queda menys per la quedada!! ijiji i tmb queda menys per la fira de tarragona nireu?? jo a finals d'aquesta setmana nirem a veure un parell d'esglesies, una a sitges i l'altre a vilafranca... per veure quan obren llistes... i nose q mes podem fer per anar preparant algu!! ahhh i he preguntat el preu del ram q m'agrada... 45e!! esta molt b! clar... q tmb es molt senzillet xD

Jo si que vull anar al firaaaaaaaaaaaaaaaaaa

haig d'anar a l'orangerie a recollir les entrades!!!!

eiiiiii kin rammmmmmmmmmm...
i en quin color has pensat???
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dt. gen. 06, 2009 11:53 am

Nata|ia ha escrit:Per cert nenes, com va aixo del compte enrere... comencem a descriure'ns naltros la historia nostra i eso? jaja no tinc ni idea q fareu?? ;-)://

uola wapi jo he escrit alguna coseta.. jejejj.
i vull explicar la tria de restaurant.. i de tot! jejej....

i valtros???
Papallona*

Re: Nenes

EntradaAutor: Papallona* » dt. gen. 06, 2009 11:56 am

torsaeann ha escrit:Nenes¡¡¡¡¡
Perdoneu per no escriure avanç però he estat super liada...
He mira't fotògrafs, divison rm, composite i luz de flash...i segurament em decideixi per luz de flash ja que son molt econòmics i l'album està molt bé.... sobre el composit m'agrada't molt però trobo que és més un book de models que no el dia de la boda...ja que els que he vist son totes fotos d'estudi i no hi han fotos del dia de l'enllaç.....no se....PORTO UN EMBOLIC.....
Eiiiii¡¡¡¡¡¡¡¡ just avui em queda un any i 5 mesos¡¡¡¡¡¡¡
He llegit que hi han invitacions que porten arròs dintre? a on les heu trobat?
Molts petonets guapas¡¡¡¡

MUA

Ahhhhh... espero que us portin moltes coses els reis.....
Adrian..... felicitats per el tema de l'anell, el meu futur maridet me la va regalar la nit de cap d'any de l'any passat....va ser molt bonic....

Papallona.....la meva sortida molt bé¡¡¡¡espero que la teva igual no?

uola wapi tu tranki... me n'alegro que tornis jajajaj

ei i kin estil de foto fan ells????? i el preu???? mira.. molt bé si ja tens una coseta més triada!!!

si lo de l'arròs he estat jo... a veure si ho trobo i t'ho penjo

les sortides guais!!! Per França lo millor... jejej.... pero uns dies amb febre :--( pero tot okis!!!

b7s!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dt. gen. 06, 2009 11:58 am

NIKITA8 ha escrit:Hola PAPALLONA, Yo soy de Tarragona. Al final ni L'ENCANTERI ni el CASTELL DE ROURELL me quedo con el NAUTICO DE SALOU. Fuimos a verlo el domingo y nos encanto. El fotografo también lo tengo reservado será el COMPOSITE. Ya queda menos. Un beso. :star::

eii superbona elecció el nautic.. el meu restaurant tmbé es d'ells.. bueno ho porten els mateixos.. i es menja divinamenteeeeeeeeeeeeeeeeee

i faras boda civil?????

mmm composite.. eh!!!! a mi también. m'agraden... pero al final vaig agafar Alcolor pq feien un album + gran jejej i m'agrada lo gran. jajajjaj

cuenta cuenta....

besis
Papallona*

Eiiii

EntradaAutor: torsaeann » dt. gen. 06, 2009 6:53 pm

Hola noies¡¡¡

Papallona dons oks, si trobes el tema de l'arros ja m'ho penjes¡¡¡
Sobre el tema del fotògraf estic amb dubte encara no se que faré.... però el composite vaig anar fa dos dies i l'album és una passada però vaig veure que hi ha molta més foto d'estudi que no del dia de la boda que per el meu gust és el que vull que surti més ja que per mi és un record molt bonic no?

Natalia, ja saps el ram? i ja tens el vestit? suposo que el ram ha d'anar concorde amb el vestit o no te res a veure? quins nervis.....jajajajaja

Nikita, felicitats per el tema de la boda¡¡¡¡ quan et cases? pot ser que et casis el mateix dia que jo?

Adrian com va tot?

Un petonet nenes¡¡¡¡¡
:-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Nata|ia » dt. gen. 06, 2009 8:05 pm

Eis wapis!! q tal els reis?? els meus reis estan esperant a dema les rebaixes jaja

Torsaeann, hi ha una crònica del 2008 d'una tal Enfer q va tenir a Composit de fotograf, la veritat es q les fotos super boniques en plan publicitat... potser una mica massa retocadetes pq quedin perfectes, pero a mi m'agrada molt! lo q es una mika carillo no?

I del ram, es aquest el q m'agrada..pero clar s'ha d emirar q pegui amb el vestit etc, pero crec q sera exactament igual l'unic q variara el color de les roses segons com quedin amb el vestit... m'agraden molt senzillets la veritat. Un petonet!!! ahhh i per cert, visita la teva compte enrere!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
Nata|ia

Entrades: 1135
Membre des de: ds. maig 03, 2008 10:09 am

EntradaAutor: Nata|ia » dt. gen. 06, 2009 8:08 pm

jaja si tingues el tipassu de l'ariadne artiles i la seva altura.... grrr!! pero aquest vestit mel provo segur... com sembli un "botijo" m deprimire i tot xD... ah per cert, dema començo de veritat gimnas!!! he deixat passar nadal, reis, etc etc pero apartir de dema m cuido..pq en 7-8 mesos anem al ataque de vestits i hem d'estar hiper estupendes ;-):// ;-):// a veure quan duro fent "esport" jiji (no es lo meu..)
Imatge
Imatge
Nata|ia

Entrades: 1135
Membre des de: ds. maig 03, 2008 10:09 am

Re: Eiiii

EntradaAutor: NIKITA8 » dt. gen. 06, 2009 9:39 pm

torsaeann ha escrit:Hola noies¡¡¡

Sobre el tema del fotògraf estic amb dubte encara no se que faré.... però el composite vaig anar fa dos dies i l'album és una passada però vaig veure que hi ha molta més foto d'estudi que no del dia de la boda que per el meu gust és el que vull que surti més ja que per mi és un record molt bonic no?

Natalia, ja saps el ram? i ja tens el vestit? suposo que el ram ha d'anar concorde amb el vestit o no te res a veure? quins nervis.....jajajajaja

Nikita, felicitats per el tema de la boda¡¡¡¡ quan et cases? pot ser que et casis el mateix dia que jo?

Adrian com va tot?

Buenas torsaeann
Me caso el 5 de junio del 2010!! un beso. ::fiestuqui::

Un petonet nenes¡¡¡¡¡
NIKITA8

EntradaAutor: NIKITA8 » dt. gen. 06, 2009 9:41 pm

Papallona* ha escrit:
NIKITA8 ha escrit:Hola PAPALLONA, Yo soy de Tarragona. Al final ni L'ENCANTERI ni el CASTELL DE ROURELL me quedo con el NAUTICO DE SALOU. Fuimos a verlo el domingo y nos encanto. El fotografo también lo tengo reservado será el COMPOSITE. Ya queda menos. Un beso. :star::

eii superbona elecció el nautic.. el meu restaurant tmbé es d'ells.. bueno ho porten els mateixos.. i es menja divinamenteeeeeeeeeeeeeeeeee

i faras boda civil?????

mmm composite.. eh!!!! a mi también. m'agraden... pero al final vaig agafar Alcolor pq feien un album + gran jejej i m'agrada lo gran. jajajjaj

cuenta cuenta....

Donde te casas tu?? yo la boda sera civil y en el mismo NAUTICO también. Me han dicho que te la montan muy bien y queda muy bonito.

Muuua!!!
besis
NIKITA8

EntradaAutor: nur_jor » dt. gen. 06, 2009 10:26 pm

Papallona* ha escrit:
Nata|ia ha escrit:Nenis q ja queda menys per la quedada!! ijiji i tmb queda menys per la fira de tarragona nireu?? jo a finals d'aquesta setmana nirem a veure un parell d'esglesies, una a sitges i l'altre a vilafranca... per veure quan obren llistes... i nose q mes podem fer per anar preparant algu!! ahhh i he preguntat el preu del ram q m'agrada... 45e!! esta molt b! clar... q tmb es molt senzillet xD

jo tambe aniré a la fira!!
papallona? el teu restaurant et dona entrades?? a mi tambe m'agradaria fer-me amb unes entradetes, només s'aconsegueixen via restaurant? en saps algo?
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dt. gen. 06, 2009 10:40 pm

Nata|ia ha escrit:jaja si tingues el tipassu de l'ariadne artiles i la seva altura.... grrr!! pero aquest vestit mel provo segur... com sembli un "botijo" m deprimire i tot xD... ah per cert, dema començo de veritat gimnas!!! he deixat passar nadal, reis, etc etc pero apartir de dema m cuido..pq en 7-8 mesos anem al ataque de vestits i hem d'estar hiper estupendes ;-):// ;-):// a veure quan duro fent "esport" jiji (no es lo meu..)

bufff... en aquestes festes no m'he portat massa bé, i ara em toca fer bondat!! jajajaja!!
menjars per aki, menjars per alla... i ara, a rebaixar-ho!! (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) bufff...!!
com dius tu: "hem d'estar hiper estupendes" :-)ok:
nur_jor l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 07, 2009 12:03 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dt. gen. 06, 2009 10:51 pm

Arian1682 ha escrit:WAPISSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!

aix nenis quins Nadals més intensos!!!!!!!!!! pues vam donar la notícia a les dues familis i super bé nenis!!!!lo que tothom es pensava que era pel 2009 jejejjejeje...que més voldria jejjejeje però lo més bo és que el dia de nochebuena em va regalar l´ anell!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nenis pensava que mai arribaria aquest moment!!!!!!!! no m´ ho esperava per a res!!!!! ja us posaré alguna fotillu!!!!

molts petons a totes wapissimes!!!!!SMUAK SMUAK!!! xxkiss:: xxkiss::

ei wapa! me n'alegro que tot anés tan bé!
i lo de l'anell... kina sorpresa! enhorabona nena!
són mol bonics aquests moments!

ara... a per la web dels nuvis! :-)
muaks!
Imatge
Imatge
nur_jor

Re: Nenes

EntradaAutor: nur_jor » dt. gen. 06, 2009 11:05 pm

torsaeann ha escrit:Nenes¡¡¡¡¡
Perdoneu per no escriure avanç però he estat super liada...
He mira't fotògrafs, divison rm, composite i luz de flash...i segurament em decideixi per luz de flash ja que son molt econòmics i l'album està molt bé.... sobre el composit m'agrada't molt però trobo que és més un book de models que no el dia de la boda...ja que els que he vist son totes fotos d'estudi i no hi han fotos del dia de l'enllaç.....no se....PORTO UN EMBOLIC.....

t'entenc torsaeann!! jo també estic am el mateix embolic!! volia tancar el tema fotograf x aketes festes, però encara no tinc res... ais ais!!
de tots els q hem mirat els que m'agraden més són els division rm, trobo q fan fotos mol maques, un album gegantot, i el video molt modern, i et regalen les invitacions (mol xules!)
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nuriarrush » dc. gen. 07, 2009 9:38 am

Hola atotes,

Aquest cap d'any vam decidir casarnos. Em faria il.lusió que fos aquest any, pero ja veig que haura de ser al 2010 ja que molts retaurants estan agafats.

Nosaltres pensavam en aquests restaurants, a veure que us semblen:

- castell de tamarit: pero creiem que el preu se'ns disparà massa.
- El Dorado: de moment, es el que te mes punts.
- Casablanca: Ho hem de mirar, no sabem preus tampoc,pero ens n'han parlat molt be.
- El Castell de vilafortuny: Sabeu preus d'aquest?Tinc la sensacio que ha de ser molt car. Sabeu si te vistes al mar?

Al ferber ens hi ficarem en serio que tots 2 tenim vacances,pero de moment vaig mirar el forum per agafar idees. Veig que vosaltres ja ho portu tot per la ma.

Fins aviat!
nuriarrush

Entrades: 17
Membre des de: dg. maig 13, 2007 1:33 pm

EntradaAutor: Papallona* » dc. gen. 07, 2009 10:22 am

Nata|ia ha escrit:jaja si tingues el tipassu de l'ariadne artiles i la seva altura.... grrr!! pero aquest vestit mel provo segur... com sembli un "botijo" m deprimire i tot xD... ah per cert, dema començo de veritat gimnas!!! he deixat passar nadal, reis, etc etc pero apartir de dema m cuido..pq en 7-8 mesos anem al ataque de vestits i hem d'estar hiper estupendes ;-):// ;-):// a veure quan duro fent "esport" jiji (no es lo meu..)

neniiiiiiii
ni tipazo ni lexes... lo que importa és l'estil que tenim i la felicitat que transmetrem..... jajajjaja

pero si... jo començo avui mateix la operación bikiniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii jajajja
i aniré a la piscina.. que no vegis kin cul que tinc madre mía!!!!!!!!!

OPERACION VESTIDOOOOOOOOOOOOOO
Papallona*

Re: Eiiii

EntradaAutor: Papallona* » dc. gen. 07, 2009 10:36 am

torsaeann ha escrit:Hola noies¡¡¡

Adrian com va tot?

Un petonet nenes¡¡¡¡¡

Torsaeann mira visita aquest site:
http://www.participacionesdeboda.es

jo vull agafar unes de capseta granate amb cors ja la voras.. también estan les d'arros

besis
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dc. gen. 07, 2009 10:41 am

Hola nikita
pues yo lo hago en la Orangerie... está bien..
y sí que hago boda civil.. pero en el castell d'Escornalbou

oye en septiembre se celebro una boda civil alli en el nautico y mehan dicho que mu mu bien!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dc. gen. 07, 2009 10:49 am

espluguina ha escrit:
Papallona* ha escrit:

jo tambe aniré a la fira!!
papallona? el teu restaurant et dona entrades?? a mi tambe m'agradaria fer-me amb unes entradetes, només s'aconsegueixen via restaurant? en saps algo?

si neni el meu restaurant dona entrades. En principi tots els restaurants, fotografs, floristes.. etc que estiguin a la fira tenen entrades per donar..
pero suposo que Toni i l'equip de guia nupcial ens diran algo.... s'ho tindrem que preguntar al post de fires!!!! no?
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dc. gen. 07, 2009 10:55 am

nuriarrush ha escrit:Hola atotes,

Aquest cap d'any vam decidir casarnos. Em faria il.lusió que fos aquest any, pero ja veig que haura de ser al 2010 ja que molts retaurants estan agafats.

Nosaltres pensavam en aquests restaurants, a veure que us semblen:

- castell de tamarit: pero creiem que el preu se'ns disparà massa.
- El Dorado: de moment, es el que te mes punts.
- Casablanca: Ho hem de mirar, no sabem preus tampoc,pero ens n'han parlat molt be.
- El Castell de vilafortuny: Sabeu preus d'aquest?Tinc la sensacio que ha de ser molt car. Sabeu si te vistes al mar?

Al ferber ens hi ficarem en serio que tots 2 tenim vacances,pero de moment vaig mirar el forum per agafar idees. Veig que vosaltres ja ho portu tot per la ma.

Fins aviat!

Benvinguda Nuria!!!!!!!!!!!!!

Felicitats per la boda!!!!
que bé!! kins llocs més macos has triat!!!!!

jo conec el dorado, el castell de tamarit ..el primer vaig estar en una boda d'un cosí i em va sorprendre.. molt bé i molt bonic.. si et cases a primavera- principis d'estius.. d'espres ho veig tristot...

i tamarit.. es abussiu.. jo he estat en 2 bodes.. hi et puc dir que queda molt bonic,, hiperbonic.. ara s'ho cobren.....xD

i d'on ets wapi????

si et vols casar aquest any.. jo crec que trobaras algo...
Papallona*

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants