NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: ise » dv. oct. 02, 2009 4:27 pm

lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
jo crec que si... estaria segura que si però no passsa res... avui t'has endut una alegria més... vens a casa meva aviadet pq així puguis arribar a l'esglèsia a temps a vere entrar la cuca i fer moltes fotitos per després ensenyar-me-les a mi!!!! Ok??? :-) I la ise al revés... ::love:: ::love:: carinyet, que t'hauré d'encomanar fer moltes coses jejejejee ja ho tinc apuntat!!!! :-)ok:

Pues si!!!! sortiras de ca la mama no??? jo estare alli abans que ningu jajaja i ja saps que la Miri fa moltes fotos :p jejeje això no será problema i a mes amb la meva super reflex!!!

encomanaras moltes cosetes a la iseta no?

Si jejejee siiiii que es prepari i a la nuvia depen de on sigui d'esglèsia algo també farà... l'ajudarà... jejejee ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

M'ho apuntaràs tot, no? pq sino em perdre!!!! hehehe Ves fent llista
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dv. oct. 02, 2009 4:27 pm

miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
jo crec que si... estaria segura que si però no passsa res... avui t'has endut una alegria més... vens a casa meva aviadet pq així puguis arribar a l'esglèsia a temps a vere entrar la cuca i fer moltes fotitos per després ensenyar-me-les a mi!!!! Ok??? :-) I la ise al revés... ::love:: ::love:: carinyet, que t'hauré d'encomanar fer moltes coses jejejejee ja ho tinc apuntat!!!! :-)ok:

Pues si!!!! sortiras de ca la mama no??? jo estare alli abans que ningu jajaja i ja saps que la Miri fa moltes fotos :p jejeje això no será problema i a mes amb la meva super reflex!!!

Si que sortiré de casa la mama... com no! Dormiré allí!!!!! Amb la meva tata!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: ise » dv. oct. 02, 2009 4:28 pm

miriameta ha escrit:ja sels caura la baba ja.. ara estan atabalats en el tema boda.. despres quan tothom us digui i els nens per quan i els nens per quan!!! sels miraran pel carrer i llavors ja els veuran a tot arreu i els entraran les ganes de ser papes jejej segur!!!

No crec, eh! El meu atabalat per la boda 0!!!! i els crios com més lluny millor :-( :-( :-( :-( :-( :-(
ise

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: lluneta29 » dv. oct. 02, 2009 4:30 pm

ise ha escrit:
miriameta ha escrit:ja sels caura la baba ja.. ara estan atabalats en el tema boda.. despres quan tothom us digui i els nens per quan i els nens per quan!!! sels miraran pel carrer i llavors ja els veuran a tot arreu i els entraran les ganes de ser papes jejej segur!!!

No crec, eh! El meu atabalat per la boda 0!!!! i els crios com més lluny millor :-( :-( :-( :-( :-( :-(

El meu ja està una mica atabalat per la boda eh!!! Això si... però crios ben lluny diu... que vol disfrutar del matrimoni uns anyets... bno ja vurem jejeje :yium:-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dv. oct. 02, 2009 4:30 pm

lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

Si que sortiré de casa la mama... com no! Dormiré allí!!!!! Amb la meva tata!!! :-)ok:

Perfecte!!!! alli estara la Miri!!!! :D us he vist al video de tagermà!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: miriameta » dv. oct. 02, 2009 4:31 pm

aquests homes atabalats.... si les que treballem som nosaltres!!!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dv. oct. 02, 2009 4:32 pm

Siiiiiiiii ja ho estic fent., ise!!!! ..........!!!! jejeje tranquil.la, tindràs 1- 2- 3- 4- jejejeje tot ben explicadet... sóc profe!!!! Organització... :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dv. oct. 02, 2009 4:33 pm

Quin video???????????? Miri!!! Jo no he vist res!!!! On és?? :-/
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dv. oct. 02, 2009 4:34 pm

lluneta29 ha escrit:Quin video???????????? Miri!!! Jo no he vist res!!!! On és?? :-/

El que va guanyar de guianupcial, el Toni va anar a la boda.. i ja esta penjat.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dv. oct. 02, 2009 4:45 pm

Jajaja quina vergonya!!! Però que xul.lo!!! Ara ja podeu veure com va anar tot!!! Mireu-ho que és moooolt xul.lo!!!!!!!!!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: Bno ara marxo un rato que estic cansadeta... fins dsps!!!! Aioossss!!! :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dv. oct. 02, 2009 4:50 pm

La veritat que me vaig enfadar amb la teva cunyada per culpa d´aquest video... aix...

Bueno chiqueta descansa!!! muacss

Isetaa treballa pero no et cansis gaire!!!

Nuvia!! te nas anat!!!

Jo tambe marxo a fer 4 coses!!! muacs nenes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: Raky » dv. oct. 02, 2009 11:03 pm

HOLA A TOTES!!!

HEM DIC RAQUEL I SOC NOVA AL FORUM. EL PASSAT DIA 26 DE SETEMBRE VA SER EL MEU ANIVERSARI I EL MEU REGAL VA SER: BODA!!! PER FI HEM CASO!!!
ARA HEM DE MIRAR DATES, LLOCS...
A MI M'AGRADARIA AL JUNY, CREIEM QUE ES MOLT AVIAT???
HE MIRAT LLOCS PER INTERNET I M'AGRADARIA SABER SI ALGU TE ALGUNA OPINIO DE LA MASIA DE LES GARRIGUES O DEL MAS DEL TXEP.
BÉ JA SEGUIREM EN CONTACTE!!!

ENHORABONA A TOTES!!!
Raky

Entrades: 1
Membre des de: dv. oct. 02, 2009 10:24 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » ds. oct. 03, 2009 2:09 pm

Hola buniques!!!

ahir el mobil del meu amore va dir STOP i em vaig quedar sense internet, a veure si venen a instalarnos la internete aviat!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Nosaltres tema nens ens hi ficarem rapid, rapid :) Primer el viatge a lestiu i ja intentarem estrenar el llibre de familia, jejejejejejeje

RAKYYYYYYY!!! FELICITATS DOBLEEEEEEEEEEEEE (pel cumple i la boda!!!) jo no conec cap dels llocs pels que preguntes :-/ :-/

Bueno amoretes, anem a dinar!!!

Bon cap de setmanaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: nuvia2010 » ds. oct. 03, 2009 6:08 pm

Amoretes, estic super avorrida a casa, com una ostra, el meu amoret esta estudiant i jo no puc sortir per la merda de la baixa i no hi ha cap fleuma al facebook ni per aqui :--( :--(

Aixi que buscant i buscant per internet :-)) :-)) :-)) he trobat una cosa per les que tenim al Reinald o les que hi pugueu estar interessades que us pot agradar :-)) :-)) :-)) Nomes son demos, pero esta way, clar que canvia molt de veureu a la pantalla de lordinador amb els altaveus de lordinar a veureu en el projector... si a alguna de vosaltres li agrada, que no dubti en anarlo a veure, es molt majo!!

/8968/videos
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dg. oct. 04, 2009 11:13 am

Jo ara també stic suuuuuper avorrida... i bé he trobat això de rams... aquí en teniu per donar i vendre... no sabria pas quin triar... ara m'ha donat per mirar rams, mira tú... :-)
http://www.yourweddingcompany.com/index ... y/bouquet/
Bé, difruteu de la page!!!
Bon finde (el poc q queda)!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. oct. 04, 2009 12:06 pm

VETERANES!!!!!!!! Aquest post va dirigit a vosaltres!!! A vosaltres que heu necessitat més d'un any i mig d'antel·lació per reservar el lloc idílic pel vostre enllaç. A vosaltres que fa mesos que teniu a casa els detallets pels vostres convidats. A vosaltres que us sabeu totes les col·leccions passades de vestits de nuvia i els seus dissenyadors. A vosaltres que vau ser les primeres en encetar aquest foro on hi ha il·lusió, idees, alegries, alguna que altra pena, quedades... A vosaltres que heu compartit els vostres neguits... Gràcies per fer que hi hagi un lloc on poder parlar de la nostra bodaaaaaaaaaa!!!!!!!

UN HURRA POR LAS VETERANAS!!!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. oct. 04, 2009 12:10 pm

nuvia2010 ha escrit:VETERANES!!!!!!!! Aquest post va dirigit a vosaltres!!! A vosaltres que heu necessitat més d'un any i mig d'antel·lació per reservar el lloc idílic pel vostre enllaç. A vosaltres que fa mesos que teniu a casa els detallets pels vostres convidats. A vosaltres que us sabeu totes les col·leccions passades de vestits de nuvia i els seus dissenyadors. A vosaltres que vau ser les primeres en encetar aquest foro on hi ha il·lusió, idees, alegries, alguna que altra pena, quedades... A vosaltres que heu compartit els vostres neguits... Gràcies per fer que hi hagi un lloc on poder parlar de la nostra bodaaaaaaaaaa!!!!!!!

Ah!!! Em considero mitjanament veterana, eh??? que registrada a l'agost del 2008 per casar-se al març de 2010... té delicte!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dg. oct. 04, 2009 12:11 pm

nuvia2010 ha escrit:VETERANES!!!!!!!! Aquest post va dirigit a vosaltres!!! A vosaltres que heu necessitat més d'un any i mig d'antel·lació per reservar el lloc idílic pel vostre enllaç. A vosaltres que fa mesos que teniu a casa els detallets pels vostres convidats. A vosaltres que us sabeu totes les col·leccions passades de vestits de nuvia i els seus dissenyadors. A vosaltres que vau ser les primeres en encetar aquest foro on hi ha il·lusió, idees, alegries, alguna que altra pena, quedades... A vosaltres que heu compartit els vostres neguits... Gràcies per fer que hi hagi un lloc on poder parlar de la nostra bodaaaaaaaaaa!!!!!!!

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* i... benvingudes a les noves que les ajudarem en tot el que puguem i les núvies d'altres anys que ens ajudaràn també *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: PIKYS » dg. oct. 04, 2009 12:18 pm

Ui es nota que es diumenge!! jajaja

Hole hole per totes les veteranes i les noves!!! jajajaja d'aqui sortiran les millors bodes.

Gracies Lluneta i Nuvia pels enllaços,!!!

Bon diumenge
Imatge
PIKYS
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 102
Membre des de: dg. maig 10, 2009 12:49 pm

EntradaAutor: Amelie » dg. oct. 04, 2009 1:21 pm

Hola Guapis!!

Com va tot?! Espero que molt bé, jo hem connecto un moment per dir-vos que l'anunci va anar molt bé, ja us ho explicaré amb detall i que estic vivaaa!!! El que passa que avui he d'entregar un treball a l'UOC i porto tota la setmana a tope amb ell, si acabo d'hora miraré de llegir tot el que heu avançat. Una Abraçada a totessss!!!!
Imatge
Amelie
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant