NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. oct. 05, 2009 9:01 pm

Estan liquidant des del juliol, no es que quedin totes les colonies, per exemple... pero bueno, la meva estava!!! :-)ok: el meu rimel no hi era (per sort de la targeta) pero si el que tagrada hi es, val la pena. Tinc un potet de maquillatge que vaig comprar a Andorra per estrenar i el meu amor em diu, pq en vols un altre? I li he dit (ell es molt rata) doncs per no pagar un 40% mes quan ho necessiti, mes temps estare en comprarne jejejeje i mha dit: si es aixi, agafal, agafal!!! jajajajajaj poooooooooobreeeeeee
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. oct. 05, 2009 9:03 pm

Li has intentat treure informacio del traje al nino??? No ho has intentat, no sha deixat o et va donar informacio confidencial ell mateix????
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: cuca lleida » dl. oct. 05, 2009 9:10 pm

nuvia2010 ha escrit:Li has intentat treure informacio del traje al nino??? No ho has intentat, no sha deixat o et va donar informacio confidencial ell mateix????

jejejejejeje
mes o menos se com es pq es el que hi ha al aparador d'una botiga....li canvia la corbata i poca cosa mes....pero si que ho he intentat...mes que res per no donar el pego.....
no se es que no volia que es compres un traje platejat pq penso que no pegarem ni am cola.... :-/ ruqueries meues!

escolta el altre dia pensava.....el pentinat tambe es secreto??? li ensenyaras al teu nen?? (-O-:-) il el makillatge??? es que no se ....no se si aguantare!! i no se si ensenyarli o millor que sigui SURPRISEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. oct. 05, 2009 9:17 pm

cuca lleida ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:Li has intentat treure informacio del traje al nino??? No ho has intentat, no sha deixat o et va donar informacio confidencial ell mateix????

jejejejejeje
mes o menos se com es pq es el que hi ha al aparador d'una botiga....li canvia la corbata i poca cosa mes....pero si que ho he intentat...mes que res per no donar el pego.....
no se es que no volia que es compres un traje platejat pq penso que no pegarem ni am cola.... :-/ ruqueries meues!

escolta el altre dia pensava.....el pentinat tambe es secreto??? li ensenyaras al teu nen?? (-O-:-) il el makillatge??? es que no se ....no se si aguantare!! i no se si ensenyarli o millor que sigui SURPRISEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Jo el tinc enganyadisssisisisisisisisisisisism amb el vestit, el dia que men vaig anar a emprovar vaig tornar molt trista a casa dientli que el tipus de vestit que magrada des de petita que no em quedaven be, que estava molt decepcionada, que fins i tot ma tieta em va dir que mires la web de les cases que te i que en demanes uns altres pq no em quedaven be. Llavors es pensa que te algunes coses vermelles, pq a ell li agrada moooooooolt el vermell, de fet vol portar la corbata o algo vermell i quan vam anar a emprovar el vestit de la meva mare, ell va venir amb nosaltres i jo vaig fer veure que estava trista, que no em quedaven be els vestits, que palabra dhonor no podia ser pq tinc massa pit, que que malament i ma tieta va dir: Pero yo creo que el que tiene cositas rojas te va a quedar bien, es muy finito. El comentari va anar que pintat. Llavors ma tieta es va disculpar, que ho sentia molt, que no volia ficar la pota i ell sho ha cregut de pleno >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Aixi que amb el vestit el tinc enganyat, enganyadisisisisisisisisisisism.

Les sabates les ha vist pq va venir a comprarles amb mi, pero les sabates/kets pel ball no les ha vist.

El ram es pensa que sera vermell, nesta segur >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

El pentinat, mha enganxat mirant recollits, daqui uns dies em veura mirant semirecollits i listos!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

I el maquillatge, surprise, surpriseeeeee!!!!

Quina parrafada, no???

Jo no vull saber com es el seu traje, em dona igual si no pequem, pero es que si jo no vull que ell sapigui com sera, entenc que ell tp vulgui saber com anira, es la gracia, no???
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: cuca lleida » dl. oct. 05, 2009 9:24 pm

REALMENT jo tampoc volia saber res pero...va començar a dirme que si li kedave tant be que si era aixi que si la jaqueta...nomes li vaig demanar que no anes de color gris! jeje
jo tampoc vull saber gran cosa...encara que per dins..................ufffffff
pos aixi fare com tu tot surprise surpriseeeeeeeeeeeeeeeeee jejejejejejejeje ::love:: :-)ok:
jo crec que encara que sapiguessim qin es el seu traje i ell sapigues el nostre...fins que no el veus......
de totes maneres guardarem el secret!!!!!!!!!!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: a patir una mica no?
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. oct. 05, 2009 9:27 pm

A veure, jo em morire de ganes de veure com va, el traje sera fosc, aixo ja ho se, a mi magradaria que larmilla i la corbata fossin daurades, o cobre pero ell esta oguscat amb el vermell... que hi farem... nhe vist algun per internete vermell amb negre i tp queda malament, vaig a veure si en trobo algun i el penjo!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. oct. 05, 2009 9:31 pm

Aquest no estaria malament...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. oct. 05, 2009 9:35 pm

A la fira de nuvis veure per on van els tiros, com fins al desembre no sho vol mirar... jo li dire que es deixi aconsellar, que vegui lo que ens ha passat a les del foro, que anavem amb una idea i ens ha tocat un altre estil de vestit!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: cuca lleida » dl. oct. 05, 2009 9:38 pm

els trajes que porten roig la corbata i la armilla son molt xulos! pero han de ser negres ...
al nino tambe li encanta el roig jejejejeje
pero no s'atrevira a portarlo am el traje..
de totes maneres ma sogra va anar am ell a mirar el traje i te ordres de que gris no!
jejejejej :-)ok:
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dl. oct. 05, 2009 9:41 pm

es mol bona idea. :-)ok: mira a totes ens ha passat realment....jo anava am una idea que ni per asomo...bueno lo unic que te es que surt de lo normal i no es blanc...jejeje :-))

neni u sento pero men vaig a sopar i a momir que dema ...ufff i nomes sera dimarts ufffff
va que dilluns que ve tenim festaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. oct. 05, 2009 9:42 pm

Jo envio a la meva mare también xDDDDDDD a veure que tal :) Li van agradar els trajes que hi havia a laparador del kasanoves, estaven enstre els 600 i els 800 i eren molt macos :) Vol anar alli :)

Aquest el trobo molt elegant

Que descansis amooooooooooooooooooooooooooor!!!! A veure si ens veiem aviat!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: cuca lleida » dl. oct. 05, 2009 9:44 pm

siiii es moooooooolt elegant me encantaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
´bona nit princessssssssssssssss
tinc ganetes de veuret i contar cosetes aixi que a veure si kedem!!!!!!!
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. oct. 05, 2009 9:47 pm

Nenes, ja esta, ja se com vull anar vestida per la boda!!!!

Mencanta el detallet de la tiara i el collaret que porta, es tan discret!!! I el ram, el ram magrada molt, pero no se si portaria aquest ram o un carret amb un test i la planta de casa, a veure que us sembla a vosaltres, sigueu sinceres, eh??? A que estaria mona???
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. oct. 05, 2009 9:59 pm

I aquest sera el vestit de ma mare i el de la prima
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. oct. 05, 2009 10:04 pm

Magraden mooooooooolt les pulseres!!!! Nenes!!!! Mheu dajudar a trobarles!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. oct. 05, 2009 10:06 pm

I entrarem aixi al restaurant!!! Cada cop ho tinc mes clar!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. oct. 05, 2009 10:11 pm

Nenes, mestic fent un fart de riure jo sola al foro, continuo al meu rollo, eh???

Per les que tenim/teniu/tenen pit, he trobat el vestit ideal, que no et queda be lescot, doncs tel treus i llestos!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: ise » dt. oct. 06, 2009 7:01 am

Deu meu Nuvia!!!!! M'he despertat de cop :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: quin susto!!!! :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.:
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: ise » dt. oct. 06, 2009 7:04 am

Ahir que parlaveu de trajes... jo no sé si hi aniré amb ell a comprar-lo...ell no es sap comprar roba solet i enviar-lo a comprar amb sa mare em fa més por que gràcia!!!! Si no vol que l'acompanyi jo, li diré a ma germana que l'ajudi i així segur que l'encertarem :-)ok: :-)ok: :-)ok:
ise

EntradaAutor: ise » dt. oct. 06, 2009 7:06 am

lluneta29 ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:Lluneta, mhas picat amb els rams!!! Tenia una carpeta plena de rams i vaig fer neteja i suposo que la vaig borrar. He estat mirant rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i rams i encara uns quants altres rams i nhe trobat un parell que mhan agradat força!!! No se pa que ho mirem si despres quan anem a la floristeria i ens ho ensenyin pot ser canviem dopinio pq... a les que ja teniu vestit... us heu quedat el que en un principi us agradava??? a que no! Pues eso, jejejejejeje

Quin ram més xul.lo!!!!! me l'he apuntat... encara que jo el vull amb una mica més de color que no pas tan blanc però tens raó, dsps anirem a la botiga i ens ho canviaràn tot!!!! Com el vestit... jejeje :-) X cert, tinc que trucar a la meva sogra per dir-li a vere quan hi vol anar a mirar-lo.... jejeje així de paso me'l torno a emprovar que en tinc moooooooltes ganes!!! :-) X cert, nuvia, com va?? Jo crec que aniré al metge pq aquest refredat no acaba de passar, i ara tinc una tos mortal... :--(

Jo el ram encara no sé com el vull però les gerberes m'agraden molt :-)) :-)) :-)) suposo que aniré a la floristeria i allà decidiré :-)ok:
ise

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants