Autor: estiu2010 » dt. set. 08, 2009 10:41 pm

Autor: Mrs. Happiness » dt. set. 08, 2009 10:42 pm
nur_jor ha escrit:Hola boniques!!!
Ais... gràcies a totes per pensar em mi avui!! jejeje!! Sou les millors!!! Gràcies de nou!!![]()
![]()
![]()
![]()
Res... Avui ha estat un dia molt bonic!! M'he llevat super nerviosa... jajaja!! Pos eso, que he portat l'esmorzar al cole... i quan les tenia allà reunides no trobava el moment!! jajaja!! em deia "ja!" i em quedava clavada allà immobil... jajaja!! i al final deixo anar "ei!! atenció!!!"jajaja!! i totes se m'han quedat mirant... ais!! quins nervis he passat!! i res... que he donat la noticia. Així que ja és oficial!!! em caso a finals de curs i ja totes ho saben!!!
Giss!! vas molt enfeinada, eh! se't troba a faltar per aquí...
Happiness, jo no ho trobo aviat per anar a la floristeria. Avui he estat parlant del tema amb ma tieta i m'ha aconsellat molt. I demà tarda anirem a parlar amb la floristeria d'aquí al poble i... una cosa menys! jejeje! Així que jo t'animo a mirar, no hi perds res!![]()
Estiu, jajaja! ets bonissima! jajaja! com pots dir això de la nena pobreta!! jijijiji!! pos lo que faràs d'un detallet està bé, i seria molt lleig que ho canviés... els regals no es canvien!
Papallona, ja tens la roba interior!! Molt bé de preu, no?? Ais... quines ganes d'anar-hi!!
Tara, t'estan sortin vestidets per les nenes per totes bandes!! jejeje! Aquest de vellut que ha dit la Laiac sembla molt xulo!
Elxa, com va tot? I el teu nen com esta?
Laiac, ja tens taula? N'heu anat a mirar avui?
Black, com va per la feina?
Torsaeann, com estas guapa?
Com ha anat la quedada d'aquesta tarda?? Per quan la proxima??
Besitus!!!! Muas!! Muas!!!![]()
![]()

Autor: Mrs. Happiness » dt. set. 08, 2009 10:45 pm
estiu2010 ha escrit:Confirmat paraules textuals de mun cunyat la nena es mes lletja q un pecat!!!jijiji!!!pobreta!!!
Diu magermana q la mare de la criatura diu q no e la imaginava aixi...i jo penso ome ni jo mimagino q mun fill surtira lleig!!!dns es veu q te la care del pare i ell te cara de koala!!!!jijiji!!!
Dema anire a veurela ja pasare foto per privi si es cert q es tan lletja!!!diuen q se li junta el pel del cap am el de les celles!!!ais pobreta q cruel q som els adults!!!jijii
Bueno men vai a durmi dema ja xlarem
[size=200]
I NUR FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/size]
ESK ESTIC AL.LUCINANT!!! De que va el tema, de una criatura????? 
Autor: Mrs. Happiness » dt. set. 08, 2009 10:56 pm
http://youtube.com/watch?v=-qm5B612acU
http://youtube.com/watch?v=c2N79eOQOAw
jijijiji
Autor: torsaeann » dc. set. 09, 2009 7:16 am

Autor: tara » dc. set. 09, 2009 8:16 am

Autor: tara » dc. set. 09, 2009 9:10 am

Autor: tara » dc. set. 09, 2009 9:20 am

Autor: Mrs. Happiness » dc. set. 09, 2009 10:04 am

Autor: tara » dc. set. 09, 2009 10:09 am

Autor: tara » dc. set. 09, 2009 10:11 am

Autor: Mrs. Happiness » dc. set. 09, 2009 10:20 am
elxa ha escrit:Happiness ojala tinguis raó!! lo que tinc darrera l'orella que no he rebut cap sms, el meu company l'altra vegada va rebre un sms a les 9, per aixó hem va trucar tan aviat...........
nena, es veritat que marxaveu akest pont no? i aixó com es que no marxeu?
jopeta....encara que sembla que el nº va pujant!!!!
Autor: Mrs. Happiness » dc. set. 09, 2009 10:27 am
elxa ha escrit:Happiness ojala tinguis raó!! lo que tinc darrera l'orella que no he rebut cap sms, el meu company l'altra vegada va rebre un sms a les 9, per aixó hem va trucar tan aviat...........
nena, es veritat que marxaveu akest pont no? i aixó com es que no marxeu?

Autor: Mrs. Happiness » dc. set. 09, 2009 10:28 am
elxa ha escrit:SSSSSSSSSSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: Mrs. Happiness » dc. set. 09, 2009 10:32 am
elxa ha escrit:toma toma toma!!!!!!!!!!!!!! me han adjudicado si!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! he visto mi nombre y soy sustituta no reserva!!!!!! han puesto a otro profe de reserva yyyyyyyyyuhhhhhuuuuuu!!!!!!!!!!!!
tara esto ha sido lo de las piernas eh!! jejejejeje..........muchas gracias!!!!!!!!!!
ara tinc que esperar-me fins a les 12 per acceptar-la, m'acaben d'enviar l'sms dient que tinc adjudicació i un mail també.
...molt bé...encara que a les meves llistes no et puc veure....jopeta que bien!!!!!
Autor: tara » dc. set. 09, 2009 10:32 am

Autor: tara » dc. set. 09, 2009 10:34 am

Autor: Mrs. Happiness » dc. set. 09, 2009 10:35 am
elxa ha escrit:toma toma toma!!!!!!!!!!!!!! me han adjudicado si!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! he visto mi nombre y soy sustituta no reserva!!!!!! han puesto a otro profe de reserva yyyyyyyyyuhhhhhuuuuuu!!!!!!!!!!!!
tara esto ha sido lo de las piernas eh!! jejejejeje..........muchas gracias!!!!!!!!!!
ara tinc que esperar-me fins a les 12 per acceptar-la, m'acaben d'enviar l'sms dient que tinc adjudicació i un mail també.
apa...ara només falto jo per tenir curru!!!! 

Autor: tara » dc. set. 09, 2009 10:37 am

Autor: Mrs. Happiness » dc. set. 09, 2009 10:38 am
tara ha escrit:Acabo de parlar amb l'agencia i m'han dit que catalegs de creuers del 2010, ja en tenen algun pero que preus per anar a riviera maya encara no tenen res, fins a principis d'octubre res de res!
Pero que no em preocupi que en aquesta epoca no ho solicita gaire gent!
Ara passare per l'agencia, per mirar lo dels creuers!!!!!!!!!!