NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dl. nov. 09, 2009 11:09 pm

Hola Noies!!!
QUe tal per vosaltres la Fira DeNuvis?!?Per nosaltres al ser la primera i a 1,5a vista de la boda ens va donar per anar.hi dos dies una tarda de restaurants i l'endemà mati de fotograf, i va anar bé perque ara almenys estem delimitats ja en dos opcions de restaurant i tres opcions de fotograf, tot i que potser sembla una mica així, val a dir que abans de la Fira no hi havia opcions de res!!!!
Està molt bé la Fira almenys pel que respecta als nostres objectius, tot i que de joyeria només n'hi havia 2! i penso que pel que fa a vestits potser hagués faltat alguna cosa més no!?
Etem super animats i capficats, amb els comptes amb el que volem i tot i que per nosaltres encara es lluny sembla que ja no ho sigui tant!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: ise » dt. nov. 10, 2009 7:09 am

Bon dia princeses :-)) :-))

Com ha anat la fira? nosaltres i vam anar dissabte i diumenge però pel matí. I del que voliem veure massa coses no hi havia...ens interessaven els detalls i les aliances i nmés hi havia 2 stands de cada però on si vam fer feina és amb el viatge. Quan començin a arrivar pressupostos decidirem cap o tirem :-) :-)

Istar i lluneta, per quin preu us han sortit les aliançes??? Les que vam veure nosaltres que ens agradaven, ens quedaven per 880€!!!! :-( :-(

Lluneta, que és això que dius del vestit??? Et dic el mateix que la Miri, si pel que va dir o insinuar la sogra ja dius que no t'agrada el vestit, malament eh!!!! Si és super xul·lo!!!

Gemmaijordi, així ja heu mig escollit restaurant i fotograf??? Molt bé >.-<: >.-<: si necessites ajuda en qualsevol cosa ja saps que intentarem ajudar-te :-)ok:

Montse, benvinguda!!! De la Dida no he escoltat mai cap queixa i sempre coses bones!!! Segur que estareu de conya! :-)ok: :-)ok: i del fotograf, nosaltres també el vam mirar l'any passat aquest fotograf i de la fira va quedar com a finalista juntament a Making l'of però al final ens vam decidir pel Jordi Pou.

Miri, preciosa!!! Com va la vida de casada???

Nuvia, jo vull saber quin vestit és el guanyador!!!!

Cuca amor, com estas???

Anna, ja us falten poquetes coses per tenir-ho tot, no?

Amelie, per quan el vestit???

Bueno nenetes, començo a treballar :-( :-( :-(

Petonets per totes : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd :
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ISTAR82 » dt. nov. 10, 2009 9:44 am

Gemma m'alegro de que De Nuvis us hagi ajudat a trobar les coses.... :-)ok: potser si que feia falta una mica més de joieria, vestits de núvia,etc...però no ens podem queixar...jo vaig mirar també els vestits de dama, per ma filla i 2 cosines petites meves , n'hi havia una que estaven super bé a partir de 50 euros super xulos.

Ise doncs a la joieria que et dic ens han costat la parella 320 euros, son ampletes i pesen ( totes...) son masises, que no es allò que son d'or però després son hueques i no pesen res.... però com ho fan ells i al anar a pes son més barates, les més cares et poden costar 700 euros potser la parella, però ja son amb brillants i moltes òsties i crec que les aliances han de ser sencilles però maques. Suposo que has vist la foto de les nostres, son molt originals amb tacte rugós, mates, or rosa,etc...passa't-hi, jo primer m'hi vaig passar ( tot i que ja n'havia sentit a parlar ,) per veure el que tenien més o menys i els preus si eren asequibles com deien i la veritat que si...i amables que son. :-)ok: Està al carrer Sant Crist de Balaguer, davant del col·legi de monges, es petita amb un cartell blanc. *.-o-o.* :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Cuca on ets? que tal? estàs bé? :-(

cc83. fa dies que no et passes per aquí.... :hmm::

Amelie tu tampoc et passes gaire ultimament va tot bé? :-/
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: montsev » dt. nov. 10, 2009 10:38 am

Ei moltes gracies noies!! Ise em dius que vosaltres els vàreu mirar l'any passat... veig que us van agradar no..?

be em sembla que quedare amb ells, ja que em van comentar que pujaven un dia al hotel Condes i quedaven amb les parelles, almenys per tenir més informació i preus... Si algu en sap alguna cosa mes m'ho dieu eh!! per a mi les fotos son molt importants!!

Del tema restaurant, d'aqui 2 setmanes anem a la Dida a confrimar, pero si ningu en parla malament... jejeje a veure que tot sigui perfecte!!!
Es una mica estressant tot això!!

petons a totes!!
montsev

Entrades: 3
Membre des de: dl. nov. 09, 2009 10:06 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dt. nov. 10, 2009 12:31 pm

Holaaaaaaaaa a totes!!!! Tinc hora lliure i us escric... tinc 180 exàmens per corregir i vaig atabalada pq ho he de deixar tot lligat perquè divendres ja marxo :-( se m'acaba la substitució... he estat molt bé, em fa peneta ara... però bno a vere què ve ara... ::love::
A vere, ise... tinc un cacao amb el vestit, pq el jordi a la desfilada tots el que eren tipo faldilla volada, anava dient no serà així oi? Pq no m'agrada gens... i jo buffffffff :--( :--( i entre això i la sogra, no sé què fer... stik una mica xoooof per això... no els hi agradarà segur! I a part els malsons... avui un altre cop... :-( :-( :-( :-( :-(
Les aliances a nosaltres ens han costat uns 500 e però són d'or blanc amb brillantets, com els que et vaig ensenyar per privi pos semblants... està molt bé de preu la veritat que val la pena. Dsprés mhan parlat d'una floristeria a la Ràpita (Balaguer) que també ho fan molt bé la decoració i el ram i no és tan cara com a lleida així que un cap de setmana ens escaparem, a més la meva millor amiga els coneix i qui sap... :-)ok: li van fer la decoració a ella... ja us contaré pq 600 e que em clavaven al kentia + 150 e del ram ho vaig trobar carillo... :star:: :star::
Ise per cert, ja vaig vere què vas anar a la Caitier a demanar pressupostos... és on l'he agafat jo, avere si hi ha sort! :-))

Istar... les aliances molt maques, si senyor... per quan us les tindràn? A nosaltres ens van dir que al març tornessim a emprovar-nos -les i llavors ens les farien. Molt original l'entrada al restaurant... si senyor! Jo no seria capaç, el jordi vol entrar saludant com el rei... és una mica pallasín!!!
Dijous anem a parlar amb els Resquitx a vere si aconseguim saber exactament quan ens costa el plat... pq el noi no s'aclara!!! :-)ok:

Cuca... et vaig enviar un sms on etssssss???? Estàs enfeinada o enfadada pq no et vam esperar???? Digues algo, per faaaaa!!! I'm worried!!!

Nuvia... no sé què dir-te amb tot el què estas fent per mi... gràcies i veniu a sopar quan vulgueu!!!! :-)ok: :-) A més les braves... jejeje No sé com agraïr-t'ho!!! ::love::

Amelie què tal el viatge? Vau concretar algo a la fira??? Ja em contareu... :-))
Les noves, benvingudes!!!! La dida està molt bé... una amiga meva hi va anar aquest juny i va quedar molt contenta, així que endavant!!! ::love:: ::love:: Ja ens aniràs contant!!!! ::love::
Miriameta, quan tornem a quedar??? Jejeje vam dir que aviat no?? Vaaaaa... ::love:: Ànims wuapa que jo estic com tú i sempre surt el sol depsrés de núvol... ara ho dic i ja vuràs dsps quan divendres torni a estar sense feina...
A la resta segur que me'n deixo però bno... em sap greu!!!! Som un munt!!!! ::love::
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dt. nov. 10, 2009 12:34 pm

annalleida ha escrit:hola noies!!!!!!
avui us he conegut a 2: a la lluneta i a la nuvia2010!!!! kina ilu.
he nat al fira nuvis i els desfiles no m'han agradat gens. he encomanat a l'artfang uns nuvis personalitzats i et regalen uns nuvis normals. ben be :) també hem mirat les aliances i hem pogut parlar amb el fotgraf i els de Margalef.
els del restaurant ens han dit que esn trucaran al gener per der el tastet del menú i el fotograf que teirm un lloc per fer la preboda i que ja li direm. en general hem sortit contents pero he trovat a faltar estancs.
al sortir hem anat a fer un tomet al Mestre i ja estava tot guarnit de nadal :-) i els crios al trenquet!!!!!!!

i ara tal i com us he dit sóc a l'Arnau a passar la nit del dissabte!!!!!!!!

Nosaltres fem el pre-boda al març cap a la primavera... a fondepou i la vall d'àger al final és on el jordi va crèixer i on passem molts estius amb la seva colla i hem decidit fer-ho allí. El post-boda a la platja!!!! :-)ok: Annalleida ja ens ensenyaràs les fotos, quan el feu??? Ja arriba Nadal eh............. què ràpid passa el temps!!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. nov. 10, 2009 12:36 pm

annalleida ha escrit:hola lluneta a mi em van dir a Pronovias que tens 15 dies per pensar-to pero que passats aquests dies ja el comencen a fer. prgunta-ho a vere que et diuen. jo de tu i aniria i tel tornes a provar i a vere que tal!!!!!!!!!!!!! a vegades també pensosi m'he equivocat o que ja que en vec que m'agraden més, em fa por que m'hagi precipitat :( pero ara ja el tinc i és el que he triat!!!! a més el dia de la boda nomes veuren el nostre

Bno no em kda més remei que acceptar-ho però jat dic jo que per la cara que feia als desfiles, no li agradarà... potser em vaig precipitar però es que em vaig vere tan bé aleshores... ara tinc dubtes... no hi puc fer més!!!! Potser és massa diferent a la resta de vestits que han portat ma cunyades i per això tinc aquest cacao... eren una mica més senzills i no tan volats!!! :-( :-( :-( :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. nov. 10, 2009 12:39 pm

gemmaijordi2011 ha escrit:Hola Noies!!!
QUe tal per vosaltres la Fira DeNuvis?!?Per nosaltres al ser la primera i a 1,5a vista de la boda ens va donar per anar.hi dos dies una tarda de restaurants i l'endemà mati de fotograf, i va anar bé perque ara almenys estem delimitats ja en dos opcions de restaurant i tres opcions de fotograf, tot i que potser sembla una mica així, val a dir que abans de la Fira no hi havia opcions de res!!!!
Està molt bé la Fira almenys pel que respecta als nostres objectius, tot i que de joyeria només n'hi havia 2! i penso que pel que fa a vestits potser hagués faltat alguna cosa més no!?
Etem super animats i capficats, amb els comptes amb el que volem i tot i que per nosaltres encara es lluny sembla que ja no ho sigui tant!

Bé, la vaig trobar una mica pobra i amb qui volia parlar que era la Sara Buira, no hi era... només em van donar un val de descompte de 10% i jasta... i ara resulta que el meu sogre la coneix de tota la vida, toma ya! Si és que el món és un mocador de paper... i ara divendres anirem a mirar els detallets pq els teníem decidits però hem mig canviat d'opinió... jajaja
També em pensat què farem als de la seva colla de fondepou... una cosa molt original i molt currada... ja us ho ensenyaré quan ho tinguem perfilat... ::love:: La cosa va sobre rodes!!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dt. nov. 10, 2009 7:19 pm

uffffffffff
he estat un bon rato per llegir tot el que escriviu!!!!!!!!!!!!!
Per cert trankis que ja torno a estar per aki ::love:: estic be, pero tinc mooolta feina del cole i de casa...i arribo cansada per les tardes i sense ganes de fer res!
en fi!

a veure ...
a les NOVES BENVINGUDESSSSSSSSSSSSSSS I FELIXITATSSSSSSSSSSSSSSSSSS ja veureu com el temps passa volant!! recordo com si fos ahir que per la fira de l'any passat vem decidir el fotograf i el restaurant feia poquet...i mira ara...menos de 7 mesos!!! uffff!!
Nenes us podeu creure que encara que ho tenim aki a la volta no m'ho crec?? es una sensacio rara :-/ ja me passara

ISTAR que xules les aliances i asies pel consell de la joieria, intentare arrastrar al nino a mirar.... I trobo que el teu nen ha tingut una super gran idea per l'entrada!! que way!!!! jo no tindria ous per fer-ho

LLUNETA trankila que no tic enfadada!! i MIRI et dic el mateix!!! de veritat i amb la ma al cor que no pase res!
El vestit te kedara fenomenal i estaras divina de la muerteeeeeeeeee ja veuras!!!

ISEEEEEEEE princesaaaaaaaa que tal tot?? tu ijo estem desaparegudes...no pot ser jejeje i el viatge que ??al final que heu mirat??

NUVIAAAAAAAAAAAA estaves divina ! te vaig enviar un privi...I quin peaso de viatge!!!!!!!! ruta pels EEUU jejejejeje que wayyyyy quina envejeta jeje :-))

AMELIEEE que tal tot?
ANALLEIDA que way ja ho teniu casi tot! quins nervis jejejejeje. Trankila que el vestidet te kedara fenomenal!!!!!!!!!!!!!!!!!!
espero no deixarme a ningu...
un besito enorme vaig a planxar que tinc una muuuuuuntanyaaaaaaaa
Imatge
cuca lleida

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: PIKYS » dt. nov. 10, 2009 7:45 pm

Holee a totes!! i enhorabona a les noves

Nenes que divendres per fi vaig a vere vestits!!!! La nuvia a convençut a ma mare jejeje, es una crack. Ja us contare que tal.

Lluneta anims dona, no facis cas a la sogra, si tu tel vas quedar es pq et trobaves guapa ho sigui que no li donguis mes voltes que estaras radiant segur!!!! venga anims guapa

Montse un altra del 25 de setembre iujuuuuuu ja som dos jejejeje.

Miriameta al final ja ens coneixem!! jejeje. ja em faltem menys per coneixer

Nuvia quan de temps sense saber res de tu!!! :) quina casualitat naltres también ens em vist molt amb una parelleta i la veritat es que molt cachondos i xarren que no veas :-) pero la veritat que ens ho vam pasar supermegabeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

a mi la fira la veritat em va sabre a poc, tambe buscava algo de maquilladores i peluqueries i na de na pero per no haver molta cosa em vaig pasar tot el disabte i el diumenge a la tarda alla!!!

Bueno una abraçada a totes
Imatge
PIKYS
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 102
Membre des de: dg. maig 10, 2009 12:49 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. nov. 11, 2009 8:38 am

UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

heu escrit un munt!!!! Vaig a intentar contestar a tothom i a contar novetats :)

Aquest finde anem a Andorra a passar el dia i aprofitarem per acabar de mirar aliances :) No voliem anar a Andorra sense abans passar per la joieria Fito de Balaguer i ahir donavem un tomet amb el cotxe i a lo tonto a lo tonto vam acabar alli!!! El truco per a que surtin mes barates es que tensenyen catalegs de diferents cases o tu portes laliança don thagi agradat amb foto i ells, com tenen taller, doncs te la copien :) Son uns craks!!! Nosaltres vam mirar unes aliances que también hi ha en una joieiria de Lleida, pero amb la sorpresa que a Balaguer surt per la meitat de preu!!!!

Istar... vaig veure les teves en vivo i en directo, les van treure del sobret!!!!

Vam dir quines ens agradaven i ara ens les faran sense cap compromis, ens han agafat la talla per si de cas ens agrada com queda i si no ens agrada que les deixen per mostra i tots contents :) Molt be el tracte, no crec que hi hagi cap joieria que ho faci aixo! Que sapigueu que faig un 14 de dit, per si algu em vol regalar una aliança tota de diamants gegants, que no dire que no. Us fico el link de les aliances, a veure que us semblen, pero els colors estaran invertits, La part mes ampla la dor groc i la part estreta la dor blanc :)

http://www.joyaclick.com/vistas/product ... Familia=53 i el preu pos la meitat la parella i ens les regala la meva iaia :)

Ara us contesto a vosaltres :)

Lluneta... veritat que no vas anar sola a mirar el vestit??? Veritat que TU et vas veure meravellosa i els que tacompanyaven también??? Aixo vol dir alguna cosa, no??? No et rallis, tonta!!! Truca a pronovias i digues que necessites tornarte a provar el vestit i aixi et veus espectacular i et treus la cosa aquesta del cap. Jo li he dit al meu amore que em digues quins son els vestits que menys li agraden de la web de la tenda de ma tieta i adivines quin es un dels que menys li agrada??? I li vaig dir a la fira, que dels que hi havia alli que em digues quin era el mes feillo per ell i... adivines quin va dir??? Pero mira... a mi magrada i ell quan em vegi amb ell suposo que también!!!! que hi farem... ell es moooooooooooolt classic.

El traje de novio el meu pasticari sel fara a Justribo, li va agradar molt com el va tractar. Es sastreria de tota la vida i el traje val 350 euros. Et donen un munt de robes a triar i et fan el traje com tu vulguis :)

Istar, magradaria veure la cara dels teus convidats quan feu aquesta entrada :) Quina gracia que ell es canti la canço del mojinos!!! jejejejejejejee

Miriametaaaaaaaaaaa, et senta molt be la vida de casadaaaaaaaa!!!! Aviat tindras mes membres al club de casades!!!!

montsev!!! Benvingudaaaaaaaaa!!! A veure, jo he sentit de la Dida que el menjar esta molt bo pero que no deixen repetir als convidats i que els del servei tatossiguen, et treuen el plat massa rapid. I dels fotografs conec una noia que ho va fer amb ells i esta encantadissima, a mes, van fer un reportatge per sitges imitants el videoclip del Baute i la Marta Sanchez i aixo va estar projectat al pica pica mentre ells es feien les fotos, diu que tota la familia plorava :)

gemmaijordi2011, tots els estands de vestits sobraben, jejejejejejejeje, tu ves a parar a www.boutiquelanovia.com que alli et tractaran de luxe!!!

Ise, quan tingui alguna foto amb mi dins del vestit us les envio, que us les dec!!!!

Lluneta, a mi también magradaria fer el postboda a la platja, a veure quan ens demanen... li vaig dir al fotograf i diu que no ho ha fet mai, que li agradaria i que pot ser no ens cobraria... a veure...

Pykis!!!! Molta sort divendres!!! Per la nit te trucare per veure si ja saps quin estil es el TEU estil, aixi ja podras començar a mirar vestits de valent i com una boja!!!!

Amoretes, els privis els contestare a la tarda, que ara no em dona temps i ja us he fotut un bon rollooooooooooooo!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: annalleida » dj. nov. 12, 2009 10:44 am

Novetats:
1. ja tenim el viatge. paga i senyal feta. Marxem el dimarts 13 abril des de Barcelona cap a Bankgok i tornem el dimarts 27.
2. stem mirant els mobles de l'habitació i el dilluns anirem a la Sènia que m'han dit que estan més bé. algú hi ha anat????
3. la setmana que be anirem al Casas a mirar els detallets per les dones, no ens acavem de decidir!!!!!
4.demà ens arriven tots els electrodomèstics :)
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: buniketa » dj. nov. 12, 2009 11:20 am

annalleida ha escrit:Novetats:
1. ja tenim el viatge. paga i senyal feta. Marxem el dimarts 13 abril des de Barcelona cap a Bankgok i tornem el dimarts 27.
2. stem mirant els mobles de l'habitació i el dilluns anirem a la Sènia que m'han dit que estan més bé. algú hi ha anat????
3. la setmana que be anirem al Casas a mirar els detallets per les dones, no ens acavem de decidir!!!!!

Enhorabona, annalleida! Jo de la Sènia no en sé res. Nosaltres vam comprar l'habitació a Mobles Salvany i el menjador a Mobles Pijuan. Els que també estan bé són els de Mobles Egea i el Mercat del Moble. Els de Salvany i Pijuan són una mica cars, si vols, però jo n'estic mooooooooooooolt contenta, amb els resultats.
Imatge

Imatge
buniketa

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dj. nov. 12, 2009 2:40 pm

annalleida ha escrit:Novetats:

Una amiga meva hi va anar, anna, i no li surtia a compte! Ja ens contaràs!!!! Ja aneu tenint cosetes, molt bé! :-)ok: Deveu tenir ganes de marxar ja de viatge!! Ma cunyada el va fer i li va agradar moltísssim, tant que hi voldrien tornar! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: annalleida » dj. nov. 12, 2009 3:22 pm

lluneta li pots preguntar a l ateva cunyada el circuit que va fer i si es veritat que alli la roba esta tirada de preu??? gracies
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: lluneta29 » dj. nov. 12, 2009 3:42 pm

annalleida ha escrit:lluneta li pots preguntar a l ateva cunyada el circuit que va fer i si es veritat que alli la roba esta tirada de preu??? gracies

el circuit no el sé pero si m'enrecordo ja li preguntaré. La roba si que stà tirada de preu bàsicament pq ella es va comprar tela roja xul.líssima i amb això es va fer fer el vestit de la boda de son germà, l'altre, no el meu novio. així que si es veritat, i de gran qualitat per cert. Jat dic la roba era xul.líssima i el vestit també! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ISTAR82 » dv. nov. 13, 2009 10:25 am

Bon dia fleumetes meves!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Tic a caseta amb la grip A, no es per a tant eh? ni et mata ni res....que exagerats van ser quan va sortir !!!! Només tinc tos, estornuts , mal de cap, xafament( però no tant com amb una grip estacional, ojalà fossin així ) i de vegades sembla que em costi respirar- em van dir que fes vapors d'eucaliptus- però no tinc febre. Si sembla un refredat mig fortet....tanta por que ens han ficat al cos per a no res..... :-/ :--( Em prenc Efferalgan 1gr i un antitusiu i au a correr! avui torno al metge a veure si ja a marxat...o ja està fora de perill que la contagi. Es lo que hi ha. Em fico més malament perquè he d'estar toooooooot el sant dia a casa i no puc m'agobio. :-(

A veure per on començo....

Cuca estàs aquí! bieeeeeeeeeeeeeeen!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: doncs val molt la pena que l'arrastris fins allí...fins al fitó, surten a meitat de preu que els altres llocs i a sobre t'ho deixen personalitzar, que més vols? :-)ok:

Miriam, em va fer molta il·lusió coneixe't l'altre dia....es que ets igual que a les fotos. Poc a poc vaig coincidint amb vosaltres! i feu molt bona parella amb l'Euge!!! si si si, enhorabona. >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Nuvia, son molt xules les aliances, es que en tenen un munt i com et donen l'opció de portar la foto que vulguis i tal encara millor...així vas veure les meves? les tenen que fer aquella era la del mostruari....les anem a recollir el 15 de febrer.
També t'agrada anar a Andorra, eh? nosaltres hi anirem el mes que ve a veure si trobem regalets per a ma mare i ma sogra i un robot de cuina per nosaltres....

Ueeeee pikys molt bé ! a veure vestits , ja veuràs et sentiràs com una princesa....es una sensació....ja ens contaràs! :-///: >.-<:

Doncs sobre el restarurant de la Dida jo he sentit el mateix que t'atossiguen bastant, però bueno si us agrada endavant!!!

Uiiis que he d'anar al metge, perdoneu les que no us he contesat quan em torni a connectar ho faig.

Per cert ahir vaig anar a comprar-me la roba interior i he passat de que sigui de núvia...150 euracos per ser de núvia..i me n'he gastat 30.....per dir que era per un vestit blanc palabra d'honor....i me l'he comprat ben sencilla que després me la pugui possar, sostenidors sense tira llisos i blancs i una calceta -tanga( d'aquestes que han sortit noves ) blanca així l'aprofitaré pels pantalons després...les mitges per la prova en portaré unes de normals i per la boda una d'aquelles de sempre que van amb silicona a la cuixa....i lo bo es que m'he comprat un conjunt 3 peces blanc de sorpresa per la nit de boda....prefereixo gastar-me 70 euros amb això que amb una roba interior que ni es veurà....evidentment.....
Apa marxo que si no se'm passarà l'hora! Nenes 4 mesos justos!!!
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: lluneta29 » dv. nov. 13, 2009 11:11 am

Hola nenes!!!! Istar com és això de la grip??? Aixs mare meva!!!! Ja ens diràs què t'ha dit el metge!!!! :star:: Què guaii això de la roba interior... a mi em van dir que em trucarien d'un lloc quan arribés i d'això ja fa més d'un mes... ja veieu les ganes que tenen de vendre oi? Pos eso... ja vurem on me la compro!!!
Felicitats pels 4 mesos!!!!!!!!!!!! Això està aquí mateix..Quins nervis!!!
No sé què més!!! Nuvia, el pau està a BCN ingressat... em sap un greu tia!!!! Ahir vaig parlar amb la mare, li vaig enviar un munt de petons!
Demà en principi anem a ikea les estanteries que ens agraden i tenim al despatx valen 20 e menys i demà és el darrer dia així que ho aprofitarem... :-)) :-))
Què més... ahir vam anar al Resquitx i estem molt contents de tot... han afluixat amb els preus... :-)ok: i bé, al final ho farem definitivament allí. Així que avui acabarem de pagar les invis i apa, a donar-les!!!! ::love::
Ise, t'envio un privi amb tot el que em van dir! :-)ok: Ara tinc temps...
Avui és el meu darrer dia a l'institut i em fa pena pq tots els alumnes em diuen que em quedi... ja més voldria jo!!! Avui hem tingut una xarrada filosòfica de pq es porten bé... si es que en el fons... em sap molt greu!!!! :star:: Tan apropet de casa i profes taaaan majos... jopeeeee!!!!! No vull marxarrrrrrrrr!!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: buniketa » dv. nov. 13, 2009 11:23 am

On eres, fins ara, lluneta? De què ets profe, tu? Igual et conec i tot! Si és així t'ho diré per privi, val? És que per aquí hi ha gent que conec i com que encara no he dit que em caso a la gent méeeees important, prefereixo mantenir-me una mica en l'anonimat, ok?
Imatge

Imatge
buniketa

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dv. nov. 13, 2009 11:31 am

buniketa ha escrit:On eres, fins ara, lluneta? De què ets profe, tu? Igual et conec i tot! Si és així t'ho diré per privi, val? És que per aquí hi ha gent que conec i com que encara no he dit que em caso a la gent méeeees important, prefereixo mantenir-me una mica en l'anonimat, ok?

sóc profe de socials i anglès... ara stava a Mollerussa a un privat però ara em canviaré a BCN per treballar, no vull estar més a l'atur em mata aquesta situació i m'he de pagar la boda... el panorama està cru aquest any a lleida per treballar la veritat... i com que tinc familia per bcn ho aprofitaré per baixar de número!!! ::love:: Espero tenir sort pq no sé on buscar-la més!
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant