NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: buniketa » dv. nov. 13, 2009 11:37 am

ajá, jo no sé ben bé què fer, poc a poc el meu número es va acostant i mentres aprofitaré per arreglar cosetes per aquí. La veritat és que fins a cert punt he tingut sort, perquè l'atur em durarà més d'un any i la quantia està bastant bé... Procuraré anar fent algunes classes de repàs i de català nivell D a adults a casa ... així em guanyaré uns dinerets extra (si surt bé...). Si estàs interessada, ja saps... jejejeje
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: annalleida » dv. nov. 13, 2009 12:04 pm

lluneta a mollerussa estaves???? jo mo conec casi tot. com sóc de Bellpuig!!!! que estaves a la Salle????

el dilluns nirem a la Sènia ja que ens agrada una habitació que la fan allà pero ens val 4300 euros sense el matalàs!!!!!! i espero que ali sigui una mica més barata. m'encanta i no en trobo cap més que sigui igual!!!!!!

la taula de la cuina l'hem mirat al Mestre i molt bé pero hem de mirar més.

avui em toca de nit i començo vacances fins el dia 1 de desembre!!!! kines ganes que en tinc pk aixi aprofitare per fer coses que em keden. ja tinc tota la setmana plena: el dilluns a la Sènia, el dimarts amb la mama i la sogra a Lleida a mirar mobles de bany i els detallets, dimecres a Bcn a cmprar coses i a IKea, el dijous a firmar hipoteca, divendres no sé i el finde el Jordi treballa i algo faré setmana ben ocupada!!!!!!!!!!

que tingueu bon divendres
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: miriameta » dv. nov. 13, 2009 4:54 pm

Bon dia nenes!!

per mi es bon dia perque me aixecat fa no res... això de les nits no em prove... estic molt cansada... i quan faig nits com no descanso prou me venen les migranyes..

Bueno, dema al final no aniré a girona com tenia pensat al plegar a les 8.. però anirem a Ikea, necessito desfogarme i pasejar o surtir!!! es igual que empalmi... ja dormire a la nit que tindre festa per fi!!!! aixi que Llunetaaa a vere si ens trobem al ikea, jo vaig al de zaragosa.

Istar!! un plaer trobarte!!! a vere si et recuperes aviadet eh!!! a fer molt repòs i a fer cas al metge!!
Molt wapa la teva filla ;) per fi us vaig conèixer que a la fira em vaig quedar amb les ganes.
ultimament me trobo a molta gent al metge jeje semble mentira.. gent que no vec en anys o en temps i com vaig bastant al metge pues mels trobo tots...quins llocs de coincidir..

Nenetes!!! com us va tot??
veig que en marxa d´aliances!!! de roba interior!! de invis!!! de resquitxos!!! molt be!!! aixi m´agrade!! bodes a tope!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: ISTAR82 » ds. nov. 14, 2009 12:45 pm

Bon dissabte!! :-)ok:
Doncs lluneta això de la grip A es una kk...tanta por tanta por que ens van ficar al cos per NO RES...us ho prometo , ojalà la grip estacional fos aixi, primer que de grips se n'agafa de tant en quan lo que s'agafen son refredats( la gent ho confon)- es que vaig estudiar auxiliar de farmacia i ens ho deien- fa 2 anys si que vaig enganxar una grip estacional i la comparo amb aquesta i me quedo amb la A ( evidentment prefereixo no estar malalta). Aquesta lo que tens es molta astènia( cansament exagerat),tos, estornuts( en el meu cas ), no he tingut molt mal de cap, ni febre, els ulls piquen com si tinguessis una ceba a dins...jejejejej!! i quan tusses et fa mal el pit, de vegades tens la sensació d'ofeg....jo la passo així , en canvi ma mare l'ha passat igual però amb 2 dies de febre ( 38 ) i l'estacional quan la passo es horrible perquè no em puc aixecar del llit, mareig però exagerat que me'n vaig a terra, molt mal de cap, febre a 40ºC ....o sigui que no n'hi ha per tant a més pensant-me que era un refredat vaig començar a prendrem l'Efferalgan d'1gr, i em va dir la dra. que em seguís prenent lo mateix junt amb un antitusiu i ja està....com no tinc antecedents d'asma ni de cardiopaties....vamos que no es per tant i no es per morir-se. :-/

Doncs avui he canviat al...3!!!! i en un mes la 1ª prova del vestit....quins nervis, quins nervis. Seguim mirant viatges perquè es que es molt car i abans de gastar-nos 3000 euros en un viatge hi ha altres prioritats, ara ho mirem per internet que surten molt més econòmics. Es lo que hi ha....a més a l'estiu volem anar a Disney amb la nena i tot no pot ser....

Buenos xiques vaig a ficar-me les metxes,estic tan avorrida que m'he comprat el tint, el pincell ,e l gorrito i me les faré jo a veure com em quedaran...

Miriameta a mi també em va fer il·lusió coneixe't!!! I ben fet, ja dormiràs a la nit....a donar un tomet que et despejaràs....a mi també em fa falta perquè estic superagobiada d'estar tancada.... :--(
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: Pacresol » dg. nov. 15, 2009 12:34 pm

Hola guapisimas!!!
he ido a mirar las bodegas nastasi, pero me gustaria opiniones y sinceras de ellas, por favor me urge. Saludos!!!!
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dg. nov. 15, 2009 6:16 pm

Yo estuve allí hace dos años, en la boda de mi primo, y estuvo muy muy bien, eso si escogieron el menú mas caro bogavante tal tal ... lo digo porque a veces según el precio que pagues por el cubierto la cosa cambia bastante. Hay sitios que no pero yo creo que la fonda en general es uno de esos sitios. De todas maneras el lugar servicio y todo muy bien, abundante y bien. Espero haberte ayudado en algo. Gracias!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: ISTAR82 » dg. nov. 15, 2009 8:12 pm

Hola!! que tal ha anat el finde?

Bueno dir que la meva opinió sobre la fonda no canviarà...a las Bodegas vaig anar-hi a una boda i bé, a la Fonda del Nastasi a una comunió i 2 bodes i no vaig menjar res perquè era tot super raro..a més que en la cocina hay seres de otro planeta, m'enteneu no? dit per una amiga meva fotógrafa( que entra sempre al restaurant per la porta de la cuina ) , molt pijerio però va quedar flipant amb la me que hi havia, no ho dic per a res però AVISO a mi cadascú es molt lliure ....jo ho anava a fer a Masia Salat i un amic que treballa allí em va dir que ni boja ho fes allí que li fes cas, que també havien aliens per la despensa i que era de moolt baixa qualitat...ara la Bodega del Nastasi potser no es com la Fonda...
Si ho feu allí la Miriameta ho va fer, eh guapetona i ella està ben contenta. Per cert Miri has anat a Ikea ? :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: lluneta29 » dl. nov. 16, 2009 8:53 am

ISTAR82 ha escrit:Hola!! que tal ha anat el finde?

Bueno dir que la meva opinió sobre la fonda no canviarà...a las Bodegas vaig anar-hi a una boda i bé, a la Fonda del Nastasi a una comunió i 2 bodes i no vaig menjar res perquè era tot super raro..a més que en la cocina hay seres de otro planeta, m'enteneu no? dit per una amiga meva fotógrafa( que entra sempre al restaurant per la porta de la cuina ) , molt pijerio però va quedar flipant amb la me que hi havia, no ho dic per a res però AVISO a mi cadascú es molt lliure ....jo ho anava a fer a Masia Salat i un amic que treballa allí em va dir que ni boja ho fes allí que li fes cas, que també havien aliens per la despensa i que era de moolt baixa qualitat...ara la Bodega del Nastasi potser no es com la Fonda...
Si ho feu allí la Miriameta ho va fer, eh guapetona i ella està ben contenta. Per cert Miri has anat a Ikea ? :-)ok:

Hola Istar!!!! A mi també m'havien dit això de la Fonda, lo dels visitants així que no ets la única. Ara a la boda de la Miriameta tot estava boníssim!!! El pica-pica impressionant i els plats també així que no sé què dir-te. A mi personalment no m'agrada que es facin tantes bodes en un dia al mateix lloc però això és cadascú, jat dic el menjar molt bo. La cuina diuen que no està massa bé i per cert, ell com a persona deixa bastant que desitjar, per dir-vos, que estafava el rebut de l'aigua per no pagar tant de l'spa... aquí ho deixo... :star::
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dl. nov. 16, 2009 8:55 am

M'alegro, per cert, que estiguis bé de la grip A, més d'una coneguda meva l'ha passada i no passa res, la veritat ,és que tot és un pur marquiting per poder vendre una vacuna als governs. M'ho va dir un metge així que ja veieu lo enganyats que ens tenen... jo torno a estar refredada, aquest any no el solto... dissabte vaig sortir i vaig haver de marxar pitant cap a casa amb tremolins així que ja veieu el finde que he passat... aq any dec tenir les defenses baixes pq no solto els refredats ni a la de tres! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. nov. 16, 2009 8:58 am

Bé, ara si... Bon dia a totes!!!! A les noves també... com ha anat el finde? Jo no he parat ni un moment per variar però ara jasta, és dilluns i torno a estar sense feina... m'he canviat a Barcelona a vere si hi ha més sort... però com que no trobo la sort, no en tindré... ja ho veureu!! Ara enyoro als meus nens, em van aplaudir i tots volien que firmés notes a les agendes -em vaig agobiar una mica- però va ser bonic... són una mica pilotes per això eh... ::love:: A vere... :-)) Hem muntat estanteries d'ikea i ja tenim el despatx pràcticament ple, i de la boda no hem fet res de res... :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: buniketa » dl. nov. 16, 2009 10:01 am

Pacresol ha escrit:Hola guapisimas!!!
he ido a mirar las bodegas nastasi, pero me gustaria opiniones y sinceras de ellas, por favor me urge. Saludos!!!!

Hace unos años fui a las bodegas del Nastasi por fin de año (he ido un par de veces). No están mal, el lugar me parece muuuuuuuuuuuy bonito; lo démás, la comida y el servicio... están a la misma altura que la Fonda o el Nou Forn. Personalmente, me encanta el Nou Forn, es el que más me gusta de los de su cadena. No sé mucho más, no sé si te ayudarán mucho mis comentarios...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: Pacresol » dl. nov. 16, 2009 4:29 pm

Hola guapisimas!!!
cuantasmas opiniones me digas mucho mejor porque estoy asi medio medio decantada para un lado y medio para el otro estoy entre Fonda-Bodegas , el nou forn no he mirado precios ¿pero alguien los tiene? es que dicen que son superiores y son mucho mas caros, nose....
En fin, me estais ayudando mucho, pero si hay alguien que me pueda dar mas opiniones me sera mejor a la hora de la eleccion entre uno u otro...
Besotes guapetonas para todas sois un super solazo!!!!
Pacresol

EntradaAutor: buniketa » dl. nov. 16, 2009 6:14 pm

Yo no tengo los precios del Nou Forn porque nos gustaba otro sitio y allí lo reservamos, y ya no buscamos más... Nosotros lo haremos en el Palau de Margalef.

Pues a ver, el Nou Forn sé que es más caro que la Fonda del Nastasi, pero también creo que la diferencia de precios está justificada, tanto por la comida como por el servicio. Si no lo hubiéramos elegido allí, el Nou Forn era el otro firme candidato para ir a mirar.

Te cuento las últimas experiencias: la última boda a la que fuimos fue en la Fonda y no quedamos nada contentos, la verdad. La comida estaba fría y cruda. Ahora, eso sí, el pica-pica fue espléndido y espectacular: de saberlo, habríamos cenado en el pica-pica y habríamos dejado la cena. Bueno, eso no significa que responsabilicemos a los novios: sabemos que cada uno hace lo que mejor puede y con la mejor intención, y en realidad el resultado de eso no depende de ti, sino del lugar. Además, para mi gusto, se notaba ligeramente la falta de servicio: lentitud en la repartición de los platos, el vino, unos comensales tenían el plato mientras otros esperaban (en la misma mesa)... En otros casos, en la misma Fonda eso no nos ha pasado... Es decir, que personalmente el problema lo encuentro en la variabilidad de las circunstancias: yo no puedo fiarme de cuál es el trato que hacen más frecuentemente. Para mí, la diferencia de precio en el mismo lugar debería limitarse a la calidad de los menús, bueno, de los productos que ofrecen en los menús, pero no del servicio ni de la mejor o peor elaboración de los platos.

Eso es algo que no nos ha pasado en ninguna de las bodas a las que hemos ido en el Nou Forn: hay varios camareros para cada mesa, todos los platos entran a la vez y hay unos camareros controlando todo el tiempo a ver qué falta. Y qué decir del entorno... no hay color...

Buuufffffffffffffffffff! Qué parrafada te he soltao!!!!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: Pacresol » dl. nov. 16, 2009 7:02 pm

buniketa ha escrit:Yo no tengo los precios del Nou Forn porque nos gustaba otro sitio y allí lo reservamos, y ya no buscamos más... Nosotros lo haremos en el Palau de Margalef.

Pues a ver, el Nou Forn sé que es más caro que la Fonda del Nastasi, pero también creo que la diferencia de precios está justificada, tanto por la comida como por el servicio. Si no lo hubiéramos elegido allí, el Nou Forn era el otro firme candidato para ir a mirar.

Te cuento las últimas experiencias: la última boda a la que fuimos fue en la Fonda y no quedamos nada contentos, la verdad. La comida estaba fría y cruda. Ahora, eso sí, el pica-pica fue espléndido y espectacular: de saberlo, habríamos cenado en el pica-pica y habríamos dejado la cena. Bueno, eso no significa que responsabilicemos a los novios: sabemos que cada uno hace lo que mejor puede y con la mejor intención, y en realidad el resultado de eso no depende de ti, sino del lugar. Además, para mi gusto, se notaba ligeramente la falta de servicio: lentitud en la repartición de los platos, el vino, unos comensales tenían el plato mientras otros esperaban (en la misma mesa)... En otros casos, en la misma Fonda eso no nos ha pasado... Es decir, que personalmente el problema lo encuentro en la variabilidad de las circunstancias: yo no puedo fiarme de cuál es el trato que hacen más frecuentemente. Para mí, la diferencia de precio en el mismo lugar debería limitarse a la calidad de los menús, bueno, de los productos que ofrecen en los menús, pero no del servicio ni de la mejor o peor elaboración de los platos.

Eso es algo que no nos ha pasado en ninguna de las bodas a las que hemos ido en el Nou Forn: hay varios camareros para cada mesa, todos los platos entran a la vez y hay unos camareros controlando todo el tiempo a ver qué falta. Y qué decir del entorno... no hay color...

Buuufffffffffffffffffff! Qué parrafada te he soltao!!!!

Y bueno de las bodegas ¿que me puedes decir?
Pacresol

EntradaAutor: buniketa » dl. nov. 16, 2009 8:09 pm

De las bodegas no te puedo comentar mucho, porque pienso que no es lo mismo en fin de año que una boda, pero sí te diré que cuando fuimos esos fines de año (repetimos un par de años) todo estuvo muy bien; la comida muy muy bien, pero la cuestión del servicio no puedo comentar porque no cenamos ahí... supongo que alguien que haya ido a algún banquete (suelen hacer cenas de empresas y tal) te informará mejor y de una forma mucho más fiable. Siento no poder ayudarte más...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: miriameta » dl. nov. 16, 2009 8:38 pm

Jo hu vaig fer a la fonda i estic molt pero molt contenta!!
A tothom li va agradar, van quedar molt contents amb el pica pica, i el menjar esta molt bo. Pero això ja.. va a gustos.
El servei molt be, la amabilitat dels cambrers jo la vaig trobar bona. Li demanavem una cosa i desseguida la cumplien.
Per exemple hi va haver gent que no va voler el peix, hu vam dir als cambrers i li van preparar una parrillada de verdures.
A mi me van portar un postre especial perque el vaig demanar i super bo que estave!!!

I per la entrega dels regalets i demés, molt majos i atents al que voliem.
El ressopó estave bonissim!!! maduixetes!! chuches!! donuts!!! i etc etc jeej

Hi tornaria!!

Un mes abans de casarme vaig estar a la boda d´una molt bona amiga meva i estic igual de contenta amb la fonda.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dl. nov. 16, 2009 8:40 pm

Hola wapetes!!

com ha anat el finde??? i el dilluns?? com esteu nenetes????

Jo vaig anar dissabte a ikea i vam comprar una estanteria!!! ja esta montada i tot!!! pero això de no dormir me te estressada... ara d´aqui no res me nanire a treballar... quin fàstic... amb lo be que si esta al llitet..

Quan hi ha quedada???????
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dl. nov. 16, 2009 8:56 pm

miriameta ha escrit:Hola wapetes!!

Jo vaig anar dissabte a ikea i vam comprar una estanteria!!! ja esta montada i tot!!! pero això de no dormir me te estressada... ara d´aqui no res me nanire a treballar... quin fàstic... amb lo be que si esta al llitet..

Jaaaaaaaaaa hi ha quedada ja!!! Aquesta setmana millor que la que ve... us conto el que hem fet avui!!!! He anat a la botiga de la roba interior i res, que la tia havia perdut el meu telèfon i no m'havia pogut trucar i tmpoc ho havia demanat... ostres tú!!! Quina mala pata... bé, ara ho tornarà a demanar i llavors m'ho emprovaré i decidiré... el conjunt que portaré el dia de la boda ja l'he vist, i em val uns 70 e tot no està malament oi? I la resta ha d'arribar... ja us contaré... dsps he anat al maquillatge i packs de núvia, i també ho tinc encomanat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::love:: ::love:: Stik suuuuper contenta!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dl. nov. 16, 2009 8:58 pm

lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:Hola wapetes!!

Jaaaaaaaaaa hi ha quedada ja!!! Aquesta setmana millor que la que ve... us conto el que hem fet avui!!!! He anat a la botiga de la roba interior i res, que la tia havia perdut el meu telèfon i no m'havia pogut trucar i tmpoc ho havia demanat... ostres tú!!! Quina mala pata... bé, ara ho tornarà a demanar i llavors m'ho emprovaré i decidiré... el conjunt que portaré el dia de la boda ja l'he vist, i em val uns 70 e tot no està malament oi? I la resta ha d'arribar... ja us contaré... dsps he anat al maquillatge i packs de núvia, i també ho tinc encomanat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::love:: ::love:: Stik suuuuper contenta!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

si quedada JA!!!!

Oi que be!!! aviat tindras roba interior!!! al final on et maquilles?
veus? no avances cosetes el finde pero el dilluns a tope!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: Pacresol » dl. nov. 16, 2009 9:09 pm

Hola guapisimas!!!
pues es que yo no digo que lo hagan mal en algun sitio, tan solo quiero sabaer opiniones, porque a la fonda he ido a varias bodas pero claro ya hace años de ello entonces a veces las cosas cambian a veces para bien y a veces para mal... nose pero igual en un sitio como otro en fin solo quiero opiniones....
Es que como estoy un poco indecisa... pues claro las opiniones a veces ayudan mucho creo yo...
Pacresol

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant