Autor: annalleida » dl. nov. 16, 2009 9:27 pm

Autor: buniketa » dl. nov. 16, 2009 9:49 pm
Pacresol ha escrit:Hola guapisimas!!!
pues es que yo no digo que lo hagan mal en algun sitio, tan solo quiero sabaer opiniones, porque a la fonda he ido a varias bodas pero claro ya hace años de ello entonces a veces las cosas cambian a veces para bien y a veces para mal... nose pero igual en un sitio como otro en fin solo quiero opiniones....
Es que como estoy un poco indecisa... pues claro las opiniones a veces ayudan mucho creo yo...

Autor: Pacresol » dt. nov. 17, 2009 2:15 pm

Autor: lluneta29 » dt. nov. 17, 2009 8:49 pm
Sóc la única que us recorda???? Ostres si ja comencem així i encara no ens hem casat, no me vull imaginar dpsrés... quina tristor que porto a sobre...

Autor: nuvia2010 » dt. nov. 17, 2009 10:04 pm

Autor: nuvia2010 » dt. nov. 17, 2009 10:11 pm

Autor: nuvia2010 » dt. nov. 17, 2009 10:16 pm

Autor: lluneta29 » dt. nov. 17, 2009 11:16 pm
nuvia2010 ha escrit:Us explico...
Aquest any es el primer any que es grabara un cap dany ''en directe'' i semetra en redifusio el dia de cap dany a terres lleidatanes. Com lo que fan al canals nacionals pero a nivell de catalunya. Aixo es fara al Palau de Margalef el proper dia 12 de desembre. Diguem que es com un pre-cap dany, la festa es la mateixa, sha danar vestit com si fos el dia de cap dany, es menjara el raim igual, el cotillon, etc, etc i hi ha actuacions com si fos un "Noche de fiesta". Encara no us puc avançar quines actuacions son, pero per ara pinta way :) El preu de l'entrada es simbolic, son 5 euros i tinclou consumicio (un cubatilla ja val mes). Aixi que si us fa gracia anar a la festa de pre-cap dany i despres sortir per la tele mho dieu![]()
![]()
Un pre-capdany fleuma xDDDDDD
Què hem de fer?????????? 

Autor: lluneta29 » dt. nov. 17, 2009 11:18 pm
nuvia2010 ha escrit:Istaaaaaaar!!!! Doncs que be que passessis una grip A light... jo tinc una companya que porta 2 setmanes de baixa per aixo i aquest dijous li fan mes proves, no lha passat fluixeta i el seu home no lha agafat. Al cole ens falten 7 profes i anem de cul!!! Ningu vol fer substitucionsdiuen que per una setmana no pq si et truquen de llistes mentre tant... (pos marxes i listos, la questio es treballar) aixi que si sabeu de gent que vulgui treballar, al cole necessitem CVs urgentment, jejejejejejejeje
Miriameta... i la missio Baby??? Podreu esperar fins a lestiu a començar a buscar cigronets????
Les que us caseu a Margalef i no tingueu vestit, a Boutique la Novia us fan el 10% de descompte, regalen la roba interior, el vel o xal i el tocat pel cabell :) I a limusines lleida también us fan el 10% de descompte. Haure de pasar pel foro del 2011 a fer propaganda :)
pro ara no al gener......
Autor: lluneta29 » dt. nov. 17, 2009 11:22 pm
nuvia2010 ha escrit:Osti lluneta, que catastrofistica que ets!!!! Intenta ser mes possitivaaaaaaaa si no estem es pq potser hi ha altres coses pel mig :) Me diras que no penso en vosaltres, laltre dia et vaig trucar, lo dels CVs, neniiiiiiiiiiii que et queixes de viciiiiiiiiiii
Pacresol, jo no en tinc referencies de las bodegas. A les bodes que he anat... ves... que vols que et digui, a la de fa dos anys, no em vaig poder menjar el postre, mira que es lo que mes magrada dalla on vaig pq els plats fotien una pudor... una pena :( la novia em va dir que el metre que els hi va tocar que fatal, que com si no hi fos. A la ultima que vaig anar, el dia abans de la boda de la miriameta, sorprenentment, dos anys mes tard, els postres continuaven sent els mateixos (aquest cop si que mels vaig poder menjar), em sembla que no innoven gaire, igual que amb el mariachi, els quartet que surt, etc... No van avisar de que començava el ball i jo vaig sentir que sonava un vals, estaven els novios a la sala del costat ballant sols, ni el del video ni el fotograf tp es van enterar. Com ja the dit, jo soc de postres, i quan va sortir el sorbet, que estava bonissim, vaig preguntar si podia repetir pq en sobrava i em va dir que no, que con uno me sobraba. Dsp en quant al ball, hi havia un noi sentat fent veure que punxava algo, pero simplement tenia un CD ficat.
El pica pica molt be, molt complert, pero els plats... es que vaig menjar lo mateix que feia dos anys pero havien canviat una mica la forma, pero els postres els mateixos, jejejejejeje.
Us conto novetats!!!
El Julio avui ha anat al Justribo i ja ha donat la paga i senyal del que sera el seu traje. Li han pres mides, li han ensenyat robes, li fan la camisa a medida pq de les que hi havia no li quedava al pel cap, ha triat la roba per la camisa i li faran :) Li han regalat els bessons i/o el cinturo, pq no senrecorda del tot xDDDD HOMEEEEEES!!!!! Esta molt content :) Ja ha vist quina sera la seva armilla, la seva corbata i el seu mocadoret :) Que way, i el tio no solta prenda, nomes mha xibat el color de la camisa!
Ahir vam veure el segon projecte de les invis i les hem acabat de retocar nosaltres a casa. Avui li he portat al fotograf i ara a veure quan les portem a imprimir, per lo que va dir, crec que ens surten be de preu per ser personalitzades :)
Vaig a llegir que heu ficat i us conto mes coses!!!!
Us anyorava res més, a tú, la ise i sobretot a la meva clon, que no sé on coi es fica, que em comença a preocupar! 
Autor: ISTAR82 » dc. nov. 18, 2009 12:49 am

Autor: nuvia2010 » dc. nov. 18, 2009 8:18 am
ISTAR82 ha escrit:Hola guapes, perdoneu però porto uns dies molt depre.
Bueno , lo de la grip no tinc febre però tinc molt molt cansament i m'agafa molta ansietat, porto una setmana de baixa i encara fins dilluns no hi he de tornar al metge. Ademés està un tema que m'engoixa i es que fa vora 3 mesos que estic sense menstruació, no tic embarassada m'han fet proves, i m'agafa molta ansietat perquè vaig al metge i em donen llargues i no sé perquè em falta a mes taco una mica i fora imalament neneeeees!!! tic molt ansiosa![]()
![]()
Doncs lluneta la sala de l'Ajuntament és molt xula, en directe mola més que vista pels diaris i tal.... ja ficaré fotos quan m'hagi casat i així ho veureu....![]()
Espero que totes estigueu bé....petunets![]()
![]()

Autor: Pacresol » dc. nov. 18, 2009 10:04 am

Autor: lluneta29 » dc. nov. 18, 2009 10:30 am
ISTAR82 ha escrit:Hola guapes, perdoneu però porto uns dies molt depre.
Bueno , lo de la grip no tinc febre però tinc molt molt cansament i m'agafa molta ansietat, porto una setmana de baixa i encara fins dilluns no hi he de tornar al metge. Ademés està un tema que m'engoixa i es que fa vora 3 mesos que estic sense menstruació, no tic embarassada m'han fet proves, i m'agafa molta ansietat perquè vaig al metge i em donen llargues i no sé perquè em falta a mes taco una mica i fora imalament neneeeees!!! tic molt ansiosa![]()
![]()
Doncs lluneta la sala de l'Ajuntament és molt xula, en directe mola més que vista pels diaris i tal.... ja ficaré fotos quan m'hagi casat i així ho veureu....![]()
Espero que totes estigueu bé....petunets![]()
![]()

Autor: buniketa » dc. nov. 18, 2009 10:31 am
Pacresol ha escrit:HOLA GUAPAS!!!
el tema de los descuentos es solo porque te casas al Palau Margalef o porque te casas el año que viene???

Autor: lluneta29 » dc. nov. 18, 2009 11:51 am

Autor: Pacresol » dc. nov. 18, 2009 4:25 pm
buniketa ha escrit:Pacresol ha escrit:HOLA GUAPAS!!!
el tema de los descuentos es solo porque te casas al Palau Margalef o porque te casas el año que viene???
Porque te casas en el Palau de Margalef. Yo me caso en el 2011 y también me los hacen.

Autor: Pacresol » dc. nov. 18, 2009 4:27 pm
lluneta29 ha escrit:Bno nenes!!! Tinc feina... no és molt el que tinc però és feina!!!! És a Olesa de Bonesvalls, un col.le de primària, mai he donat primària però bno tot és començar!!! I no és jornada sensera, i us preguntareu pq ho accepto? Doncs pq no hi ha res més ara per ara, i per estar-me a l'atur menjant-me els mocs, doncs no ho vull. Vull començar a treballar i baixar de número i tenir punts per les opos. Només són 15 dies dsprés ja vurem on m'envien, i de moment viuré a uns 30 i pocs minuts d'allí, a barcelona però per no pagar pis faig el que sigui... i que la cosa em surti rentable... què us smbla???

Autor: miriameta » dj. nov. 19, 2009 9:39 pm

Autor: Amelie » dv. nov. 20, 2009 7:48 am
Una Abraçae a totes i molt bon cap de setmana!!!!