NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: buniketa » dl. nov. 23, 2009 10:52 am

Nuviaaaaaaaaaaaa! Molt bé, ànims, cada vegada costa més perdre pes, si ja n'has perdut tant... però tot s'aconsegueix. Jo ja m'hi he posat, ja n'he perdut uns quants, però com que tinc més d'un any per endavant... puc anar amb calma. ::love:: :-)ok:
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. nov. 23, 2009 1:39 pm

Istar!!!! Que be que ja estiguis relativament millor :) La nostra compi, fins al 2010 no torna al cole!!!! pobra... esta mes desanimada!!!! I ella si que li va empegar al seu amore.

Les invis encara no les hem repartit pq ENCARA NO LES TENIM, jajajajajajajajajaja... confiem que pel dia 19 les tinguem pq hi ha un sopar damics i les volem començar a donar llavors :)
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. nov. 23, 2009 1:41 pm

buniketa ha escrit:Nuviaaaaaaaaaaaa! Molt bé, ànims, cada vegada costa més perdre pes, si ja n'has perdut tant... però tot s'aconsegueix. Jo ja m'hi he posat, ja n'he perdut uns quants, però com que tinc més d'un any per endavant... puc anar amb calma. ::love:: :-)ok:

Hasta los huev*os de la bascula xDDDDDD Jo también vaig començar un any abans, pero lestiu... jejejejejeje, pero es que ara ja si que si, que ja queda molt poquet!!! Jo vaig començar anant a una endocrina, aixi com mhavien de pesar i medir doncs em feia mes respecte, pero ara hi ha un altre objectiu mes motivador :) Ja no es lque pugi la cremallera, peeeeeero, jejejejejejejeje hay que estar divinas!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: Pacresol » dl. nov. 23, 2009 2:59 pm

buenas chicas!!!
enhorabuena lluna!!
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dl. nov. 23, 2009 9:19 pm

HOLA FLEUMETEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSS ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
ho sento moooooltissim per no haber passat per aki pero a vegades les coses van com van.....vull recordarvos que encara que no me passi penso en vosaltres mooolts dies pero no tinc minuts per passar per aki :-)ok: .
Nosaltres de novetats no en tenim...ho tenim tot molt parat! ja me veig correns els ultims tres messos...jejej

NUVIA he vist que LA CREMALLERA JA TE PUJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA biiiiennnnnnnnnnnnnnnnnnn i anims que tu pots *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
LLUNETA tranki que tic be, pero no tinc minuts per fer res....a veure si akesta setmana me puc posar al dia..he vist que tas a barna , saps que et dic qeu al menys tens feina i que no tas de queixar tant! pensa que hi ha gent pitjor que no te feina....positivismeeeeeeeeeeeeeeeee
ISTAR me alegro que estiguis molt millor, ara fes bondat, menja i a recuperarse!
MIRIAMETA he vist per aki unes fotillos...jejej que wayyyyyyyyyy quina enveja que hem feu..... >.-<: >.-<: >.-<: i trankila que lo del cigronet sera quan hagi de ser! tot arriba!!! (mira tu ja tas casada...i semblava que no arribes mai , no?) PACIENCIA :-)) i anims bonica!!!ja saps que pel que vulguis :..:
PICKYS aixi tambe tas kedat un vestidet al boutique la nuvia?? que way!!

nenetes vaig mooolt perduda pero poc a poc me posare al dia, perdoneu per no passar

ah! a les noves FELICITATS PER LA BODA!!!!!!!!!!!!
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. nov. 23, 2009 9:49 pm

Hola boniqueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

MIRIAM jolines ara ens trobem a tot arreu eh? que vius a Cappont? jo he viscut allí sempre , bé fins fa 6 mesos....que vaig marxar amb el meu nen. Molt xules les fotos no? però també que freda que debia estar l'aigua.... :-(

NUVIA doncs pobra la teva amiga....quin avorriment ti quin agobiazo!! jo demà torno al curro i 12 dies se m'han fet eterns.
Per cert el dia que començareu i anireu a buscar les invis ( 19/12 ) es el cumple de la meva nena fa sis anyets!!! que bonica es la podrida....i que espavilada. :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Per cert, jo m'he aprimat con uns 8 kg però de nervis fiqueu-vos nervioses a saco i potser els perdreu...jejejeje!!! Es que el menjar està tan i tan bo....mmmmmm :yium:-) :yium:-) :yium:-)

CUCAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! estàs aquí!!! bieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!!!! gràcies ja estic millor però queda el cansament i un malestar generalitzat que ja m'han dit que es normal que tardarà una mica en marxar que ara es la fase de recuperació . Però ho miro pel costat bo i jo ja estic inmunitzada eh? m'ha dit que un cop la passes ja està no la tornes a agafar. Que tal guapa conta'ns cosetes.

Parlant de menjar i kg em fa ron ron la panxa( i el meu gat que el tinc al costat i sembla un motor), vaig a fer el sopar!!!

Fins aviat fleumeteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees! Xitos per totes. >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: lluneta29 » dt. nov. 24, 2009 6:13 pm

Hola wuapes!!!! Anem a pams!!!

Nuviaaaaaaaa te puja la cremellera!!! què guaiii! El teu esforç es veu recompensat!! Molt bé!!!!!! Estic super contenta... x cert, quan quedem per les braves?? tinc ganes de veure't, m'hauries d'explicar més coses sobre els peques pq sembla que em quedaré més del compte a l'escola...
Cuca... benvinguda de nou... estava preocupada... quan desapareixes normalment és pq no estàs bé d'ànims i com que no dius res, adivina no sóc...i em preocupo!!! Ara fa dies que no ens veiem!!! no és que em queixi tampoc de la feina però estic lluny de casa i en un poble del massís del garraf perdut entre muntanyes però en el fons estic molt bé, els nens són una monada, atents, aplicats... no has d'estar tot el dia cridant, t'escolten... vaya diferència.....!!!! :-)ok:
Istar... demà tornes a la feina??!! això vol dir que estàs millor d'ànims i tot! Ara tranquilitza't que quan te vagis a emprovar el vestit gairebé te l'hauràn de fer moooolt més petit!!! Tranquil.la!!! X cert, ja heu començat a donar les invitacions??? A valtres ja us queda menys!!! Què bé!!!!! Quan stiguis nerviosa, til.les a saco... o valerianes, a mi em van funcionar per les opos... anava mig drogada jejeje
Pykis... com va tot? Com van els nens?? Jo m'he enamorat dels meus... ara la cosa de repetir mil cops lo mateix no ho porto massa bé però bno... de tot se n'aprèn... també faig filosofia a cicle incial, filosofia jo??? Si me v an agafar per anglès i lo últim que vaig es anglès jejeje com són les coses eh...
Iseeeeeeee on ets???????? Te vaig enviar un sms............ l'has rebut?? Perdona'm per no dir-te res abans però és que vaig de bòlit literal... m'he de preparar un munt de material que no tinc pq tot el que tinc és de secundària i ara stik a primària... en fi... què us he de dir... ::love::
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dt. nov. 24, 2009 6:14 pm

Miri per cert, se m'oblidava, les fotos genials!!!! Quin postboda més xul.lo!!! Feia fred o què?? on és que ho veu fer?? Us va mirar molta gent o què??? Quin fred què devia fer!!! Quan t'arribi l'album complet, quedem i ens l'ensenyes eh!!! Que tenim ganes de veure-ho......... no ho oblidis!!!! ::love:: Un petonàs preciosa!!!! No m'oblido de tú eh...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. nov. 24, 2009 6:18 pm

X cert... demà m'arriben les invis i tenim amics que ja les volen, i no sabem què fer???!!! Jo penso què és molt aviat però ells insisteixen que com més aviat millor, menys feina per nosaltres i més ara que sóc a Barna... no sé jo pensava esperar-me més, però són una mica impacients la veritat... no sé què fer!!! si donar-les ja a qui mho demani o esperar-me al febrer que em vingui tot de cop... aixs ja em començo a agobiar!!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: buniketa » dt. nov. 24, 2009 6:48 pm

lluneta29 ha escrit:X cert... demà m'arriben les invis i tenim amics que ja les volen, i no sabem què fer???!!! Jo penso què és molt aviat però ells insisteixen que com més aviat millor, menys feina per nosaltres i més ara que sóc a Barna... no sé jo pensava esperar-me més, però són una mica impacients la veritat... no sé què fer!!! si donar-les ja a qui mho demani o esperar-me al febrer que em vingui tot de cop... aixs ja em començo a agobiar!!!! ::love::

A aquests que te les demanen, jo els les donaria... i als altres m'esperaria i les donaria durant les vacances de nadal; gairebé els preguntaria a aquells que te les demanen si es poden esperar fins als nadals, que, total, et queda un meset. Et dic les vacances perquè d'aquesta manera tens més temps per anar amunt i avall...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: buniketa » dc. nov. 25, 2009 2:03 pm

Noies, una altra cosa... com aneu de manualitats, vosaltres? Us heu dedicat a fer cosetes o les heu comprat fetes? Us queden coses per fer i ho veieu malament de temps? Quines coses heu preparat?
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: annalleida » dc. nov. 25, 2009 7:17 pm

hola nenetes!!!
he stat molt desconectada i això que estic de vacances, no tinc excusa!!!!!!
no he parat, que si a Barcelona, Andorra, mirar mobles, etc.....
us he de dir que el meu nen ja té traje!!!!! se l'ha comprat al Paco Roca Grup Torinni. no m'ha dit res, nomès se que és de color negre!!!! stara guapissim

una cosa: us volia demanar consell en un tema. hi ha 2 parelles que es casen als 2010 i venen a la boda i no els i voliem donar nuvis, voliem que fos una cosa diferent pero no sé el que!!! em podeu ajudar????

he vist molts canvis en el foro i heu nat avançant molt en tot.

molt bé per la cremallera!! a mi em passa tot el contari, com més nerviosa estic més retinc i les cames no pren de fer-me mal de la retenció de liquids pero ja m'he posat manos a la obra i ja m'estic fent els massatges que em van super bé :-) :-)

i Lluneta que tal per Barcelona?? ja he vist que bé

Miriam les fotos molt molt xules pero també opino que molt fred oi???

nenes a Andorra vaig veure uns mega xupaxups i unes megues piruletes i a dins i portaven 30 xupa xups o piruletes, valien 9 euros i vaig estar a punt de pillar-ne alguna. vaig pensar per la taula dels crios!!! pero encara em queda per la boda i ja mo pensaré.

una cosa: avui li he comprat al Jordi els Gemelos i l'agulla. m'ha costat mot trovar un conjunt pero al final l'he trovat a Mollerussa. super xulo!!! és d'acer i cautxú negre, molt xulo, ja us faré foto

avui he fet la paga i senyal del viatge. Tailandia 15 dies!!!! molst contents. i de preu bastant carillo pero és lo que valen!!!!

a totes les altres molts petons i a les noves benvingudes!!!!!!!
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. nov. 25, 2009 7:38 pm

Hola princesses!!!!

Primer de tot, com estas Istar??? Com ha anat la tornada???

annalleida, jo también vaig veure les super piruletes i chupa chups!!! pero vaig pensar que eren massa besties pels nens!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: miriameta » dc. nov. 25, 2009 9:13 pm

Hola wapes,

Ja tinc ganes de que el fotògraf ens ensenyi les fotos, aquestes les vam fer amb la meva camara.
L´aigua estave congelada pero feie un dia super bo, i com que primer posavem i jugavem pues estavem acalorats i amb tant vestit a sobre no es va notar tant l´aigua freda. L´únic va ser quan vaig caure a dins l´aigua sencera..( o me van tirar... millor dit, jejej) si que vaig notar la fredoreta.
Hi havie molta molta gent mirant... al ser diumenge i a un lloc on va molta gent a passejar (el roc de sant gaietà de roda de barà) pues feiem l´espectacle. Hasta hi havien uns nens que deien vivan los novios!!!

Ara tinc el traje a la banyera encara amb kg de sorra... mare meva.. mu vaig passar molt be :) l´unic que espero es que no sem notes gaire que feie 3 dies que anava de nit i vaig empalmar... perque amb lo cansada que estic... i les ulleres que porto..

istar wapa, me vas pillar en un moment de relax jeje mamare estave a la carnisseria i jo no podia amb la meva ànima. Porto massa dies de nit. Sempre he viscut a cappont. Ens trobem molt ultimament :) i si ja no hi vius encara mes coincidencia.

llunetaaa si que t´has oblidat de mi, que ja no tenrecordaves de mi al contestar el post jejeje
cucaaaa, quan temps sense veuret!! menalegro que estiguis per aqui.
Nuviaa, fes propaganda fes. Et vui dir una coseta:
QUE FUERTEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!! 4 MESOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!! UOOOOO jejeje estas nerviosa????

Les demes, ise on ets? annalleida, amelie, cc83, les nenetes 2011 com va tot????
m´oblido alguna segur.....

un besito a totes!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: buniketa » dc. nov. 25, 2009 9:19 pm

No et preocupis, que segur que estaràs molt i molt guapa a les fotos... si tu ja ho ets, dona! no hi ha ulleres que ho puguin espatllar, jejeje...

Les del 2011 anem fent, parlant, planificant, esperant el 2010 amb candeletes per acabar de concretar cosetes... quines ganes! i sobretot traient el cap pel post del 2010 per aprendre de les millors!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. nov. 25, 2009 9:22 pm

miriameta ha escrit:Hola wapes,

Ja tinc ganes de que el fotògraf ens ensenyi les fotos, aquestes les vam fer amb la meva camara.
L´aigua estave congelada pero feie un dia super bo, i com que primer posavem i jugavem pues estavem acalorats i amb tant vestit a sobre no es va notar tant l´aigua freda. L´únic va ser quan vaig caure a dins l´aigua sencera..( o me van tirar... millor dit, jejej) si que vaig notar la fredoreta.
Hi havie molta molta gent mirant... al ser diumenge i a un lloc on va molta gent a passejar (el roc de sant gaietà de roda de barà) pues feiem l´espectacle. Hasta hi havien uns nens que deien vivan los novios!!!

Ara tinc el traje a la banyera encara amb kg de sorra... mare meva.. mu vaig passar molt be :) l´unic que espero es que no sem notes gaire que feie 3 dies que anava de nit i vaig empalmar... perque amb lo cansada que estic... i les ulleres que porto..

istar wapa, me vas pillar en un moment de relax jeje mamare estave a la carnisseria i jo no podia amb la meva ànima. Porto massa dies de nit. Sempre he viscut a cappont. Ens trobem molt ultimament :) i si ja no hi vius encara mes coincidencia.

llunetaaa si que t´has oblidat de mi, que ja no tenrecordaves de mi al contestar el post jejeje
cucaaaa, quan temps sense veuret!! menalegro que estiguis per aqui.
Nuviaa, fes propaganda fes. Et vui dir una coseta:
QUE FUERTEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!! 4 MESOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!! UOOOOO jejeje estas nerviosa????

Les demes, ise on ets? annalleida, amelie, cc83, les nenetes 2011 com va tot????
m´oblido alguna segur.....

un besito a totes!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Es moooooooooooolt fooooooort!!! Pero no estic gens, gens, gens nerviosa!!!!

No se, lo unic que em preocupa una mica, i no gaire, es lesglesia per la fama del mosen, pero com jo estare al meu mon, plorant i mirant al meu amor, no menterare del que dira :)

El restaurant minspira total i absoluta confiança, com no son desconeguts, doncs es diferent, son com de la familia ja! Lorquestra del Palau... no fa falta que faci comentaris, no?

El fotograf también ens inspira total confiança :)

El xofer del cotxe que ens ha de portar, que the de dir... sent mon tiet....

Aixi que estic massa tranquila, magradaria estar nervioseta, la veritat :)
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. nov. 25, 2009 9:23 pm

Miri, a mi también magradaria molt fer el post boda a la platja, li hem dit al fotograf i li he preguntat que quant ens cobraria i diu que no ho ha fet mai i que li agradaria ferho, que paguem el dinar i llestos :) jejejejeje

Recomanes lexperiencia?
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. nov. 25, 2009 9:24 pm

buniketa ha escrit:No et preocupis, que segur que estaràs molt i molt guapa a les fotos... si tu ja ho ets, dona! no hi ha ulleres que ho puguin espatllar, jejeje...

Les del 2011 anem fent, parlant, planificant, esperant el 2010 amb candeletes per acabar de concretar cosetes... quines ganes! i sobretot traient el cap pel post del 2010 per aprendre de les millors!

Tu es com si fossis del 2010, tens mes coses preparades que nosaltres!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: buniketa » dc. nov. 25, 2009 10:09 pm

nuvia2010 ha escrit:
buniketa ha escrit:No et preocupis, que segur que estaràs molt i molt guapa a les fotos... si tu ja ho ets, dona! no hi ha ulleres que ho puguin espatllar, jejeje...

Tu es com si fossis del 2010, tens mes coses preparades que nosaltres!

Què diuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus????? Si jo només tinc el restaurant, els detallets dels homes, les targetes d'agraïment que he fet jo i l'aneller. Ara estic treballant en el disseny de les invitacions que ens farem nosaltres una a una i esperant per encomanar els detalls de les dones; estic fent sabons i perfilant idees de manualitats per regalar. Ah! I també tinc la parella de nuvis del pastís, que el meu carinyo els va veure i els va voler si o si...

Són cosetes, i tant que sí... però encara queda moooooooooooooooolt per fer!

Per cert... alguna de vosaltres ha fet manualitats o vol alguna cosa feta manualment per la boda?
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: ise » dj. nov. 26, 2009 7:03 am

Bon dia noies!!!!

Una desaparecida que entra a saludar un momentet!!! hehehe

Com esteu???

Miri, les fotos xulissimes i segur que quedaràn precioses!!!! Ja tinc ganes de que tinguis l'album per veure-les totes :-)) :-)) :-)) De tot lo altre com estas??? Les migranyes que tal? Vas anar al metge???

Cuca, com estas??? Ahir em van donar moltes rutes per la xina, si vols que t'ho passi per anar fent la vostra ruta només m'ho has de dir :-)ok: :-)ok: :-)ok: Nena, que d'aqui un meset ja et tornes a emprovar el teu vestit, no?? :-) :-) :-)

LLuneta, com va per bcn???? aquests nens creuen més, no? El que deies de les invitacions... jo no els hi donaria, començaria a repartir primer per la familia més directa i despres ja els amics... Nosaltres suposo que dissabte ens farem algues fotos per l'invitació, però d'aquí a que la tinguem fisicament poden passar "algunes" setmanes.

Istar, com va la recuperació?

Nuvia, moltes felicitats per aquests quilos que t'has tret!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Amelie, com va la busqueda del vestit???

Anna, ja tens moltes coses avançades, no? Per cert, a quina agencia heu agafat el viatge?? Jo em sembla que he fet tota la ruta d'agencies de viatge de mollerussa! hehehe Ara a esperar quin susto em foten amb els preus :--( :--(

Buniketa, tens més coses tu que jo!!! els detalls encara no sabem que fer i les invitacions...el més calent és a l'aiguera!!! De manualitats, no se si en faré. Aquest nadal faré sabons però ja està!

Les demés com esteu???

Bueno precioses, ja no em puc estar més estoneta aquí que ja es passa de l'hora de començar :--( :--( :--(

Petons
ise

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants