NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: Amelie » ds. des. 05, 2009 1:53 am

lluneta29 ha escrit:Els anims depen dels dies, bé, altres no tan bé... les invis ja estàn totes ensobrades, falta ficar-hi el nom i mirar si en tenim suficients... aq nadal en donarem algunes suposo ja que molta gent no acostumem a veure-la tan sovint com voldríem... jo también hauria d'estudiar i mira on sóc!!!! No tinc remei... :-)ok:

Guapíssima que vagi molt bé el cap de setmana i a posar el nom a les invitacions, que el Nadal ja és aquí. Vaig a fer feineta, que sinó diumenge no tindré el treball fet i tot seran remordiments. Una Abraçae!! ::love::
Imatge
Amelie
:: núvia experimentada

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dl. des. 07, 2009 9:05 am

Hola a totes!!! Desaparegudes... que acabeu de passar bon pont... avui intentarem recollir la informació per donar-li al mossén a vere si hi ha sort... ja us contaré!!!! Un petó per totes!!! ::love::
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ise » dl. des. 07, 2009 9:45 am

Bon dia reines!!!!

Que esteu totes de pont?????? Doncs aquí una pringada que treballa! hehehe Quin desastre!!! Val més agafar-s'ho rient pq sino...

Heu avançat preparatius??? Nosaltres res de res. Pero vaja, tenim temps...

Les primeres, Istar, nuvia, annalleida..., com van els nervis???

Lluneta, com va per les terres camaques??? Ens has d'ensenyar la roba interior, eh!

Amelie, com va la ruta vestidil?

Cuca, com estas?

Miri, aviat tindràs l'album, no?

Bueno noies, me'n torno a fer feina!

Petons !!!!!!
ise
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: annalleida » dt. des. 08, 2009 10:50 am

hola
com va el pont???? doncs a mi avui em toca de matí!!!!!

els preparatius na fent. ja hem ensobrat i posat el nom a totes les invitacions.
ahir vaig nar al Komak i ens vam comprar un moble de bany. ara el meu pare me la de posar i conectar lo de l'aigua!!!

2 dies i ja nomes em kedara 4 mesos!!! començo a estar cada dia més nerviosa!!!!!!!!

i amb el tema del pis doncs molt guai, nem preparant les coses!!!!

bexitos i bona setmana
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. des. 08, 2009 6:42 pm

ise ha escrit:Bon dia reines!!!!

Que esteu totes de pont?????? Doncs aquí una pringada que treballa! hehehe Quin desastre!!! Val més agafar-s'ho rient pq sino...

Heu avançat preparatius??? Nosaltres res de res. Pero vaja, tenim temps...

Les primeres, Istar, nuvia, annalleida..., com van els nervis???

Lluneta, com va per les terres camaques??? Ens has d'ensenyar la roba interior, eh!

Amelie, com va la ruta vestidil?

Cuca, com estas?

Miri, aviat tindràs l'album, no?

Bueno noies, me'n torno a fer feina!

Petons !!!!!!

Hola bonicaaaaaaaa!!!!

Preparatius parats, a veure si aquesta setmana ens donen les invitacions... tenim intencio de donar les primeres el dia 18 o 19, el dissabte, que ara no se quin dia es, pero encara no les tenim, no sabem el sobres, res, de res!

I nervis, doncs per ara tot bastant trankil, espero ficarme nerviosa aviat!!!

No et cansis Iseeeeee!!!! Amb gent com tu de treballadora treurem el pais de la crisi!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. des. 08, 2009 6:43 pm

annalleida ha escrit:hola
com va el pont???? doncs a mi avui em toca de matí!!!!!

els preparatius na fent. ja hem ensobrat i posat el nom a totes les invitacions.
ahir vaig nar al Komak i ens vam comprar un moble de bany. ara el meu pare me la de posar i conectar lo de l'aigua!!!

2 dies i ja nomes em kedara 4 mesos!!! començo a estar cada dia més nerviosa!!!!!!!!

i amb el tema del pis doncs molt guai, nem preparant les coses!!!!

bexitos i bona setmana

Quan no te nadonis diras!!! Ja sha passat???

-:.-:.__0.0_
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. des. 08, 2009 6:44 pm

NENIS, teniu idea dalgun lloc on fiquin ungles de GEL be i be de preu per aqui a Lleida???'
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. des. 08, 2009 9:35 pm

nuvia2010 ha escrit:NENIS, teniu idea dalgun lloc on fiquin ungles de GEL be i be de preu per aqui a Lleida???'

Nenis, me cito a mi mateixa :) M'han enviat info dels preus de linia estetica que esta a rovira roure. Us copio el email que mhan enviat:

Si , posem les ungles de gel , el preu la primera vegada que te les poses es de 72 euros i si vols la francesa 82 euros , després cada tres setmanes has de venir als retocs i això val 35 euros , ara está de promoció la primera vegada 50 euros tot aquest mes de desembre , queden precioses.

Si vols demanar hora pots trucar al 973224457 o al 973240922 i t’atendrem encantades , si necessites més informció no dubtis en tornar a escriurem.

Dema trucare per veure si puc anarhi aquesta setmana mateix :) Que falten 4 dies per cap dany!!! jajajajajajajajajaja

::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010::
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. des. 09, 2009 11:47 am

Uolaaaaaaaaaaa nenetes!!! que tal esteu totes?

Lluneta- ets una fiera, jo no sé com pots amb tot!!!

Nuvia- vas cap al camí del 2....quins nervis , i lo de les ungles de gel està molt bé aquest mes 50 euros es per pensar-s'ho.

Annalleida- hola! quan de temps!! doncs que bé ja et queda molt molt poc, ja veuràs me'n recordo quan em quedaven a mi els 4 mesos i jolines dintre de res 2 mesos i pico! ens passa el temps volant.

Ise- estàs molt enfeinada gairebé no et veiem per aquí! Que tal tu el pont?

Amelie- no pateixis pel vestit ja en trobaràs un adient al teu estil, així que has estat tranquileta aquests dies més o menys...millor que amb el fred que fot al carrer i més de nit! :-(

Pikys- que tal el pont?

Cuca- que deus estar enfeinada perquè fa dies que no et veiem el pèl, com va tot?

A les demés espero que us hagi anat molt bé el pont.

Nosaltres hem aprofitat per repartir invitacions, vam anar el diumenge a Tremp a donar-lis a la familia de part de mon pare, menos 3 venen tots. Ahir vaig tenir als companys del grup amb les dones a dinar a casa, es van quedar tota la tarda, i també els hi vaig donar les invitacions, ara em falta per donar les de la meva familia de Sant Boi de Llobregat, a ma tieta que viu a Manresa i a la familia de part del meu futur maridet que viuen a Saragossa, però això ja es poca cosa. Lo fomut que ara ja tenim que anar a buscar que si els detalls, i a encarregar el ram, etc.. i fa falta molts dinerets i buuuff tal com van les coses, sort que aquest mes tinc 3 bolos , la doble i l'aguinaldo! salvada!!jejejeje...
Per les qui volgueu anar diumenge canto a la sala l'Amistat de Mollerussa, a les 19h. :-p

wikiwiki::-) -:.-:.__0.0_
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: annalleida » dc. des. 09, 2009 2:26 pm

ei ja tinc hora per curset matrimonial: dia 24 de gener intensiu a Mollerussa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
annalleida

EntradaAutor: ISTAR82 » dj. des. 10, 2009 11:16 am

Annalleida m'alegro que ja tingueu hora pel curset!
Eis que debem ser,junt amb la Nuvia, de les primeres no? com porteu els nervis vosaltres?
jo ja si que començo a estar que me menjo les ungles dels dits dels peus i tot...jejeje!!! El dilluns em torno a ficar el meu,perquè és meu, vestit y la setmana que ve anem a degustar el menú...( uff no esmorzaré sinó no m'ho podré acabaré ), quan cobri la doble aniré a buscar els detalls i a pagar el ram ah! i a comprar els detalls dels nens . quin munt de coses no? i encara em deixaré algo ,segur!
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: PIKYS » dj. des. 10, 2009 10:20 pm

Hole nenes!!!!

bua quina feinada aquests dies!!! ni pont ni aquaducte ni na de na!!! DEma tinc l'avaluacio i au toca passar nones, i revisar examens, feina i mes feina!!! es lunic que no m'agrada d'acabar el trimestre, les notes!!!! tots suspesos i au jejeje pobrets, no soc tant dolenta.

Bueno que ja tenim el nadal aqui!! quines ganes que tincc.....

Lluneta com va?? com van aquests animos??? venga que aviat comencem el nostre any.

Istar com va l'entrega d'invitacions??? quina feinada no???

Anna aixi que ja tens curs prematrimonial??? naltres em d'anar a principi d'any a parlar amb el capella a vere que ens diu.

Nuvia, com va tot???? nena que soc l'enveja al cole jejejeje, les nostres megafotos han molat jejejeje. Amigues aixi em diuen que s'han de tenir jejeje. Bueno pensa que et dec algo jo eh!!!

bueno xiques vaig a continuar passant algo dels informes!!

una abraçada a totes!!
Imatge
PIKYS
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 102
Membre des de: dg. maig 10, 2009 12:49 pm

EntradaAutor: ISTAR82 » dv. des. 11, 2009 9:57 am

Uiiiii això està molt apagat....3 pàgines més i les 500!!!
Pikys no et cansis passant tants informes! m'alegro de que estiguis per aquí .

Petons per totes i bon dia!
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: annalleida » dv. des. 11, 2009 3:36 pm

hola!!!!!!!!!!!

doncs ja anem pel 3 xx;-.)

estic molt nerviosa!!! no mo puc controlar.
avui he nat al Casas a pagar els detalls i a portar les targertes pels detalls i he passat per Pronovias i he vist el meu vestit penjat en el penjador!!!! k xulo k és!!!! el meu ja està fet, em van trucar ahir de Barcelona k ja el tenien a la botiga, pero tinc hora el dia 12 de gener i no i anire fins llavors pk no m¡he pogut arreglar cap dia!!!!!!

una cosa: que donareu pels nens???? en tinc de tots les edats. el més petit tindrà 1 mes i l més gran 14 anys!!!!!!! això del tema nens si que em té liada.

el tema musiques vaig fent. és molt complicat ja que intentes que sigui la millor pero sempre n'hi ha alguna que no t'acava d'agradar!!!!

el ram el vaig a triar al gener i les flors de l'esglèsia tmbé!!!!

Aixó s'acosta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BBBnadal:-)

::010::
annalleida

EntradaAutor: lluneta29 » dv. des. 11, 2009 9:04 pm

hola noies! Com va estic viva... però tinc molts exàmens i llibretes per corregir i no dóno a l'abast... stik una mica agobiada... a més no stik massa bé d'ànims! Que us vagi tot molt bé! Un petó- wikiwiki::-)
Imatge
lluneta29

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: Pacresol » ds. des. 12, 2009 7:05 pm

Hola guapas!!!
veo que no parais eh?? bueno es lo suyo no??
Venga animos a todas!!! BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) ::010:: ::010:: ::010::
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. des. 14, 2009 10:08 am

Bon dia!

Ànims a totes,sobretot a tu LLUNETA que veig que estàs paxuxa d'ànims....pensa que et queda molt poc per casar-te, pensa les coses boniques!

Sabeu que està caient volves de neu? poquetes però en cauen i fot un fred...brrrrr!!! m'encanta aquest temps , es per estar a caseta.
Avui començo amb el 2!!!! jolines està a no res ja la meva boda i a la tarda a provar-me el vestit, quines ganes en tinc.

Com ha anat el cap de setmana? wikiwiki::-) xx;-.)
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: Pacresol » dl. des. 14, 2009 4:05 pm

Uyss el 2222222222222222222 uuuuuuuuufffffffffffffffffff que nervios no??? que guay a por el vestiditoooo!!!!
Pacresol

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. des. 14, 2009 8:44 pm

Istar!!! Com ha anat el ficarse el TEU vestit?!?!?!?!?

CONTAAAAAAAAAAAAAAAA
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: ISTAR82 » dt. des. 15, 2009 11:08 am

HOLAAAAAAAAAAAAAA !!! Ara ja estic més animada, potser perquè ja ho tinc a sobre això....

Doncs ahir vaig anar a Casajuana sobre les 17:30, vaig entrar em van fer passar al provador, em vaig ficar la roba interior de la boda, les mitges i les sabates i davant meu va obrir...el MEU can can!!!! me'l va montar ( es que l'aro de baix va a part, lo que es la faldilla porta com una ranura a baix i es fa passar l'aro ), aquell té una blondeta a baix de tot, no com els que et donen quan t'emproves el vestit....mentres em ficava la roba interior ho va montar i després va anar a per el vestit. Em va fer ficar el can can per dalt, diu que el primer cop que te'l posses es millor per dalt perquè així es dona una mica i que el dia de la boda me'l fiqués per baix,normal.
Van ajudar-me a ficar-me el vestit i...m'anava una mica gran de les popetes...jejejeje, es que m'he aprimat 8 kg i en algo es té que notar, a més ja no me'l notava tan a pressió com quan me'l vaig anar a comprar, les de la botiga es van quedar flipant una em va dir: bueno ya te lo puedes llevar puesto...porque te va clavado. Només me l'han d'agafar una mica de sota dels sobaquillos, faran una pinça, perquè l'escot se m'obra. I a la torera també li faran un parell de pices perquè em quedava molt bufada de l'esquena, me l'agafaran dels baixos pero ja li vaig dir que no volia que es veiés la punta de la sabat com fan en alguns casos així que me'l deixen llarg,sense anar escombrant. I al final em vaig agafar també com un estola, un chal, de pèl ( com un gat d'angora el tacte ) que em va ensenyar com me'l tenia que ficar si tenia fred perquè em tapés tot el braç.
I res em vaig sentir super bé no em volia traure el vestit, feia peneta treure'l!!! Ara he de tornar el 3 de Març. Doncs vaig a esmorzar i continuo després que tinc el relleu aquí.
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat