NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: ISTAR82 » dt. des. 15, 2009 12:17 pm

::bna// Noieteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!!! ja torno a ser aquí...uffff estic superavorrida, el senyor que està a la recepció ha marxat 3 dies de vacances ( ara tothom n'està fent les que els hi sobrava sinó ho perdem )i quan marxa em quedo jo a la recepció...i com hi ha tantíssima feina :-p jejejeje!! sona el telèfon de tant en quan ( també hi ha la centraleta ) i preparo el correu...es tan cansat...xD !!i sort que tenim internet almenys em distrec..perquè aquest p..o ordinador tampoc té les aplicacions per poder fer la meva feina. I mireu si estic sobada per avorriment que jo normalment prenc cafè descafeinat , doncs avui ben carregat i del normal...m'adormo!!! Zzzzzzzzzzz
Doncs bueno, al final m'he agafat algo per si fa fred aquell dia, potser en fa i dels nervis no en tinc... i ara trucaré al restaurant per a veure quan els hi va bé per quedar per fer la degustació del menú. Uoooooooo! que vaig pel 2 ! quins nervis,quins nervis..... i ja estem al Nadal, veieu com passa de ràpid el temps? us recordeu de quan era l'estiu i a totes ens faltaven d'entre 12 i 9 mesos? mireu ja....au que dintre de poc serem dones casades eh?
Com aneu les demés?
Núvia tu quan tens la prova? que vas després de jo....que ens queda ben poquet .

Per cert , que bonica la pàgina sembla que nevi taronja...jejejeje!! com cauen aquests puntets...
MOLTS BESITITOS PER TOTES LES FLEUMETES!!!
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: ISTAR82 » dj. des. 17, 2009 9:26 am

Fleumeteeees!!! que el post està molt cap a baix no pot ser això!
Estareu enfeinades treballant, preparant cosetes pel bodorrio, etc....

La setmana que ve Nadal, yujuuuuuuuuuuuuuu!!!! Que tingueu totes un bon dijous.
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. des. 18, 2009 7:19 pm

Hola a totes les núvies lleidatanes... res, només us volia comentar que jo vaig estar un temps al foro i ara ja fa que no m'hi connecto, em vaig casar l'any passat!!!!! I em va costar molt trobar moltes de les coses a Lleida i per això ara he obert La Casa de la Núvia una botiga de complements de núvia, detalls, invitacions i tot allò que fa que la boda sigui com ha de ser... única i inoblidable.

El tema és que el dia 3 de gener de 12 a 13h organitzo un tupper-wedding i potser us interessa venir-hi i xafardejar tot el que hi ha la botiga... podreu veure les mostres, els preus, els catàlegs... provar-vos complements i fer fotos... el què vulgueu!!!!! I evidentment és gratuït i sense cap compromís... Només haurieu d'avisar-me o per privi o al telèfon 973 28 01 03.

Perdoneu la incrussió... però he pensat que us podria interessar.

wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-)
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Pacresol » dv. des. 18, 2009 8:39 pm

alfonsoicecilia ha escrit:Hola a totes les núvies lleidatanes... res, només us volia comentar que jo vaig estar un temps al foro i ara ja fa que no m'hi connecto, em vaig casar l'any passat!!!!! I em va costar molt trobar moltes de les coses a Lleida i per això ara he obert La Casa de la Núvia una botiga de complements de núvia, detalls, invitacions i tot allò que fa que la boda sigui com ha de ser... única i inoblidable.

El tema és que el dia 3 de gener de 12 a 13h organitzo un tupper-wedding i potser us interessa venir-hi i xafardejar tot el que hi ha la botiga... podreu veure les mostres, els preus, els catàlegs... provar-vos complements i fer fotos... el què vulgueu!!!!! I evidentment és gratuït i sense cap compromís... Només haurieu d'avisar-me o per privi o al telèfon 973 28 01 03.

Perdoneu la incrussió... però he pensat que us podria interessar.

wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-)

hOLA GUAPA!!!
Nos podias decir la direccion de dicha tienda...
Besines guapa!!!
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. des. 18, 2009 8:52 pm

Ui, sí, perdoneu.. que no us he dit l'adreça:

C/Cavallers, 7

Al costat de la botiga d'eletrodomèstics confort.
alfonsoicecilia

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: jimaguary » ds. des. 19, 2009 4:19 pm

ei noies, com teniu el fotograf??? lagu ha anat a veure o sap com treballa el Oliver Villas de LLeida...
I autocars teniu preus?=????

gràcies
Imatge
jimaguary
:: núvia rookie

Entrades: 114
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 11:54 am

EntradaAutor: Pacresol » ds. des. 19, 2009 5:43 pm

alfonsoicecilia ha escrit:Ui, sí, perdoneu.. que no us he dit l'adreça:

C/Cavallers, 7

Al costat de la botiga d'eletrodomèstics confort.

Ok, ahora ya sabemos donde podemos ir a mirar cosillas-complementos ...
Pacresol

EntradaAutor: Pacresol » ds. des. 19, 2009 5:44 pm

jimaguary ha escrit:ei noies, com teniu el fotograf??? lagu ha anat a veure o sap com treballa el Oliver Villas de LLeida...
I autocars teniu preus?=????

gràcies

Pues no se guapa, yo quiero saber si alguien ha trabajado con J. Capdevila... pero por aqui nadie sabe na...
Pacresol

EntradaAutor: miriameta » dg. des. 20, 2009 8:56 pm

com va això??? esta molt mort aquest foro. A vere si es reviscole. Jo es que ultimament entre la feina i sopars i nadal aqui i alli.. No paro..

I ara estic amb una grip... buff no m´aguanto.. ahir me sentia rara i avui.. ja.. buff

Com hu porteu tot? nerviosetes??? segur que si :)

Besitos xx:-DD xx:-DD
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. des. 21, 2009 2:04 pm

Doncs jo estic feta una kk...no em caso al final.
No hi ha diners, vam demanar el crèdit i ens estem enfonsant, cada més estic en números rojos, no arribo ni al dia 2, ara estic a 21 i tinc un dèficit de 700 euros, si tinc la paga doble, però cobreix aquest dèficit i paga 1000 euros per tapar un forat i ja la doble i el sou d'aquest mes a pendre pel sac...i a sobre no li puc fer reis a ma filla perquè no arribo...estic desesperadíssima, pu.gastos, pu. tot!! pu.euro . Clar el crédit de la boda son 300 euros cada mes i no podem i això que ens queden 2 mesos i poc, però no ens està ajudant ningú a pagar-ho , com a detall o regal ianem fatal...jo estic amb moltíssim estrés i se'm cau el cabell a saco. No sé que passarà al final. Petons
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: buniketa » dl. des. 21, 2009 2:14 pm

ISTAR82 ha escrit:Doncs jo estic feta una kk...no em caso al final.
No hi ha diners, vam demanar el crèdit i ens estem enfonsant, cada més estic en números rojos, no arribo ni al dia 2, ara estic a 21 i tinc un dèficit de 700 euros, si tinc la paga doble, però cobreix aquest dèficit i paga 1000 euros per tapar un forat i ja la doble i el sou d'aquest mes a pendre pel sac...i a sobre no li puc fer reis a ma filla perquè no arribo...estic desesperadíssima, pu.gastos, pu. tot!! pu.euro . Clar el crédit de la boda son 300 euros cada mes i no podem i això que ens queden 2 mesos i poc, però no ens està ajudant ningú a pagar-ho , com a detall o regal ianem fatal...jo estic amb moltíssim estrés i se'm cau el cabell a saco. No sé que passarà al final. Petons

Istar, que ho dius seriosament, això que no et cases? Després de tants esforços i a dos mesos del casament? Segur que en l'últim mes els convidats aniran ingressant el que sigui, dona... si ja deus tenir la part més dura transitada... anima't dona... tot anirà bé!
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. des. 21, 2009 2:31 pm

Doncs el que us deia, que estic molt malament, o algú ens ajuda o anem fatal i els plans de boda se'n van a norris. Ma padrina em va dir que em donaria diners per la boda però encara no ho ha fet,MECACHIS la gent perquè espera tant? que no ho saben que comporta molt gasto? vaja Nadal em toca passar,si ho sé ni em caso i la veritat se m'estan treient les ganes. Perquè com anem malament doncs aquell està de mala mecachis, estic per vendrem el cotxe ( unToyota Auris 2000 de 5 portes de l'any 2007 ,gris )però ell diu que no que me'l vaig comprar amb molta il·lusió i que el necessito per anar a treballar, també es que no podem acabar de lligar les coses perquè només ens falta pagar i com no en tenim doncs...ja em direu!no puc anar a buscar els detalls perquè no puc, no puc reservar el fotògraf perquè no tinc les peles, ma mare està treballant a mitja jornada i no li puc demanar res, mon pare tampoc , ma sogra viu sola i està ajudant a mon cunyat a tirar endavant perquè va molt malament de peles i no tenim a ningú més. Ell no es pot comprar el traje, estic amb un stress que no us ho podeu imaginar, entre lo que he passat aquest any de depressió, ara semblava que estava millor,he tingut que deixar d'anar a Hip Hop, he tingut que deixar el psicoterapeuta, he estat a punt de desapuntar a ma filla de piano, ara l'escola de la nena la paga mon pare, es que no puc...i no podem ni sortir a fer un beure, estic molt molt agobiada i això que tenim feina els 2 pero noies,entre el pis, els gastos del pis, els dos cotxes, hisenda que li va fotre una clavada al meu nen que el va deixar tieso i cada mes 200 euros menos, 300 euros del crèdit de la boda, 2 targetes de cràdit que tenim i que anem pagant, compra menjar,gasoil,etc...estic molt molt agobiada....ja us he comentat que se'm cau el cabell però a matolls,algo increíble dels nervis....les ungles tenen taques blanques de l'estress, estic baixa de defenses de lo mateix, no sé si val la pena passar-ho tant malament. Ara pensarem si ho tirem endavant o anem a anular-ho tot i ho deixem per un altre any,però les invitacions ja estan fetes i tot ja està fet i no sé si aguantar 2 mesos i després ja remontarem ....no sé, doenu-me opinions. A més ara ha sigut el cumple de ma filla: McDonald's, 2 regals....au a gastar. El tió: compra regals per les cosinetes i el cosinet....els reis ja veurem si podran passar, home algo si sinó pobreta es quedarà més mustia....hauriem de guanyar cadascún 2000 euros per anar bé, però està tot molt malament...i hi ha moltíssima gent que tira com pot. Es vergonyós que ningú fagi res. No serveix per a res el Govern només per treure'ns els cuartos.
Espero que vosaltres estigueu millor que jo. Us explico això perquè tinc confiança i perquè necessitava deshofegar-me. Només veig foscor i foscor...mai veig la llum. Espero que demà em toqui ni que siguin 5000 euros per cobrir el que tinc que cobrir. Crisis!
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: carlina » dl. des. 21, 2009 3:56 pm

Istar anims!!!!!!!!!!!!!!!!A la nostra boda la gent no va començar a ingressar-nos diners fins dos setmanes abans.
Això de fer o no fer la boda no et puc aconsellar has de fer el que tu creguis i vegis que es millor per vatros xo per exemple podries anar retallant despeses fent aquestes coses: el traje del nuvi el podrieu llogar, les fotos i el video us el podria fer un aficionat o estudiant de fotografia i el video un aficionat o estudiant d'audiovisials i després et fas tu mateixa l'album per internet, i el video te l'edites amb el pinacle,amb la perruqueria i el maquillatge el mateix el recollit te'l vas a fer a una acadèmia de perruqueria i el maquillatge igual a una academia d'estètica, no sé coses així, és l'únic que se m'acudeix. Ja sé que es una jugarreta fer tot això xo sinó hi troves cap més solució doncs val més això que rés.
Anims!!!!!!
carlina
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: La I » dt. des. 22, 2009 8:58 am

Ei hola a totes,

jo no havia escrit mai en aquest post. Sempre rondava pel de les lleidatanes 2009. La Carlina i la Miriamieta ja em coneixen.....jejeje

Ostras me quedat de pedra amb aquest comentari de la ISTAR82. Jo només puc dir-te que una boda ha de ser per a disfrutar-la, tenir ilusió, etc. Si no es així....malament! Cadascú s'ha de fer el Traje a la seva mida es a dir: No perquè hi hagi gent que ho faci por todo lo alto, ho ha de fer tothom d'aquesta manera!
A vegades ens empenyem en fer les coses com ho fan algunes persones del nostre entorn. No te perquè ser així!
Jo tinc coneguts que han fet bodes molt maques i senzilles, sense gastar-se cap fortuna! No se, per exemple anar a fer la cerimonia a una ermita i despres fer el convit a la casa de colònies que hi ha aprop, amb un menú molt bo però que no se'n va ni molt menys als 70 euros per persona! i despres fer la festa allí amb un grup d'animació i un trio que toqui o fins i tot un equip de música que encara resulta més econòmic.

Penso que no t'has d'agobiar. Si veieu que no podeu, busqueu solucions. El que crec que seria un error es no casar-se.
Em d'entendre el fet de casar-se com el que això significa i no per tota la parafernalia que comporta!
Imatge
Imatge
La I

Entrades: 188
Membre des de: dv. set. 19, 2008 1:59 pm

EntradaAutor: carlina » dt. des. 22, 2009 12:26 pm

La I té raó heu de buscar solucions, això de la casa de colònies està mlt bé. He buscat per internet i la que està més aprop és la de Juneda casa de colònies Miravall. Hi ha noies que es casen per l'esglèsia i fan el convit al jardí, ho fan tipus pica-pica, contres un catèring. No sé parleu-ho i valoreu a veure què podeu fer.Anims!
carlina

EntradaAutor: Pacresol » dt. des. 22, 2009 1:16 pm

Hola chicas!!!
Animos arriba guapaaaaaaaaaaa!!! Todo no se puede llegar eso ya se sabe pero a veces ir recortando gastos de aqui y de alli y llegareis mas o menos, yo he estado a una boda en una academia de ingles de verano y bueno el banquete en el jardin y la iglesia por ahi perdida y bueno el viaje se lo hicieron al cabo de tres meses ... en fin.. nose ir recortando de aqui y de alli, pero echarte para atras a dos meses... no creo que se tenga que llegar a estos limites... si me dijeras a mi... que no he dado ninguna paga y señal a dia de hoy pues bueno aun pero lo tuyo... nena tira adelante y en casajuana hay vestidos y trajes a buen precio y no son nada feos , ah!!! y en balafia esta la book novias tal vez encuentres ahi algo economico nose...
Es cuestion de mirar y requetemirar que nosera la boda de tus sueños pero al final os casareis... y lograreis el sueño de vuestra boda pero no con tanto lujo nose... a mi me gustaba la prats pero nena es mucha pasta la prats pues me largo a las bodegas que ahi me dan mejores precios y mas cosas nose... o eso parece...
Nose es cuestion de ir reduciendo gastos de aqui y de alli y al final se llega...
Besos guapisimaaaaaaaaaa!!! y Animateeeee!!!!
Pacresol

EntradaAutor: lluneta29 » dt. des. 22, 2009 6:55 pm

ISTAR82 ha escrit:Doncs el que us deia, que estic molt malament, o algú ens ajuda o anem fatal i els plans de boda se'n van a norris. Ma padrina em va dir que em donaria diners per la boda però encara no ho ha fet,MECACHIS la gent perquè espera tant? que no ho saben que comporta molt gasto? vaja Nadal em toca passar,si ho sé ni em caso i la veritat se m'estan treient les ganes. Perquè com anem malament doncs aquell està de mala mecachis, estic per vendrem el cotxe ( unToyota Auris 2000 de 5 portes de l'any 2007 ,gris )però ell diu que no que me'l vaig comprar amb molta il·lusió i que el necessito per anar a treballar, també es que no podem acabar de lligar les coses perquè només ens falta pagar i com no en tenim doncs...ja em direu!no puc anar a buscar els detalls perquè no puc, no puc reservar el fotògraf perquè no tinc les peles, ma mare està treballant a mitja jornada i no li puc demanar res, mon pare tampoc , ma sogra viu sola i està ajudant a mon cunyat a tirar endavant perquè va molt malament de peles i no tenim a ningú més. Ell no es pot comprar el traje, estic amb un stress que no us ho podeu imaginar, entre lo que he passat aquest any de depressió, ara semblava que estava millor,he tingut que deixar d'anar a Hip Hop, he tingut que deixar el psicoterapeuta, he estat a punt de desapuntar a ma filla de piano, ara l'escola de la nena la paga mon pare, es que no puc...i no podem ni sortir a fer un beure, estic molt molt agobiada i això que tenim feina els 2 pero noies,entre el pis, els gastos del pis, els dos cotxes, hisenda que li va fotre una clavada al meu nen que el va deixar tieso i cada mes 200 euros menos, 300 euros del crèdit de la boda, 2 targetes de cràdit que tenim i que anem pagant, compra menjar,gasoil,etc...estic molt molt agobiada....ja us he comentat que se'm cau el cabell però a matolls,algo increíble dels nervis....les ungles tenen taques blanques de l'estress, estic baixa de defenses de lo mateix, no sé si val la pena passar-ho tant malament. Ara pensarem si ho tirem endavant o anem a anular-ho tot i ho deixem per un altre any,però les invitacions ja estan fetes i tot ja està fet i no sé si aguantar 2 mesos i després ja remontarem ....no sé, doenu-me opinions. A més ara ha sigut el cumple de ma filla: McDonald's, 2 regals....au a gastar. El tió: compra regals per les cosinetes i el cosinet....els reis ja veurem si podran passar, home algo si sinó pobreta es quedarà més mustia....hauriem de guanyar cadascún 2000 euros per anar bé, però està tot molt malament...i hi ha moltíssima gent que tira com pot. Es vergonyós que ningú fagi res. No serveix per a res el Govern només per treure'ns els cuartos.
Espero que vosaltres estigueu millor que jo. Us explico això perquè tinc confiança i perquè necessitava deshofegar-me. Només veig foscor i foscor...mai veig la llum. Espero que demà em toqui ni que siguin 5000 euros per cobrir el que tinc que cobrir. Crisis!

Istar m'estic quedant de pedra amb el que em dius... ara t'envio un privi wuapa!!!! neujor:-)
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: jimaguary » dt. des. 22, 2009 11:10 pm

venga noies anims que estem a nadal!!!!!!!!!!!!!!!!!
el tema boda tot se pot fer si hi fiqueu ganes!!!!
ei noies he anat a veure el fotograf oliver villas, molt be molt eb de preu encantador i amb un treball perfecte, us el recomano, jo el fixaré una cosa menys......
ei tema ficar música a la cerimonia , teniu algú pensat jo vaig super perduda.
Salut!
Imatge
jimaguary

Entrades: 114
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 11:54 am

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. des. 23, 2009 11:01 am

jimaguary ha escrit:venga noies anims que estem a nadal!!!!!!!!!!!!!!!!!
el tema boda tot se pot fer si hi fiqueu ganes!!!!
ei noies he anat a veure el fotograf oliver villas, molt be molt eb de preu encantador i amb un treball perfecte, us el recomano, jo el fixaré una cosa menys......
ei tema ficar música a la cerimonia , teniu algú pensat jo vaig super perduda.
Salut!

Nosaltres hem parlat amb una organista i la meva cosina que es soprano vol cantar dues peces durant la ceremonia acompanyant a lorganista.
Imatge
Imatge
nuvia2010

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: carlina » dc. des. 23, 2009 11:29 am

com que no crec que em conecti fins dissabte:Bon Nadal a totes!
carlina

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants